Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Erasmus+ Eğitim,öğretim, gençlik ve spor konularında neler sağlıyor?
Advertisements

MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri
Facebook Reklamları.
.com İletişimde Kökten Çözüm...
MedyaNet Performans Reklam Ürünleri
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
Halit Yıldırım
Web 2.0 AraçlarI OĞUZ TEKE
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Facebook, insanların başka insanlarla iletişim kurmasını ve bilgi alışverişi yapmasını amaçlayan bir sosyal paylaşım sitesidir. 4 Şubat 2004 tarihinde.
13 Mart 2009 itibarıyla Facebook'un yeni arayüzü tüm hesaplarda kullanılmaya başlamıştır. Ancak bu arayüz, kullanıcılar arasında ikilik yaratmıştır.
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Internette nasıl müşteri kazanacaksınız?
Mega Holdings İş Sunumu Yaşam Değiştiren Organizasyon
Sosyal Medya.
ALAN ADLARI .TR UZANTILI SİTELER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
AB ve Spor. Yaklaşık 125 milyon AB vatandaşı herhangi bir spor etkinliğine katılmaktadır. Bu her dört kişi başına 1’den fazla bir rakamdır. Bireyler,
Gantek Teknoloji AR-GE Faaliyetleri ve bir AR - GE başarı hikayesi Ertuğrul Ağar.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Türkiye / Bölüm II Her alışverişte para kazanın..
Network Marketing.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
Yandex Reklamları.
GIDA GÜVENLİĞİ TÜKETİCİ HATTI 2008 YILI FAALİYET RAPORU “GÜVENLİ GIDA SAĞLIKLI TÜRKİYE”
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
Math in Advertising....
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
1 ÜNİVERSİTE – SANAYİ İŞBİRLİĞİNDE KOSGEB DESTEKLERİ (Serhan EKER – 2008 Aralık)
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
HAFTA I.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
Ebru Çapa Emerging Markets Country Manager
“Akademik Bilişim ’02” 6-8 Şubat 2002, Konya Y.T. Türkçe Arama Motorlarında Performans Değerlendirme Yaşar Tonta Hacettepe Üniversitesi
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
İNTERNETTE YENİ BİR İŞ MODELİ OLARAK GRUP ALIŞVERİŞ SİTELERİ VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU Kemal Şahin Mimar Sinan Üniversitesi.
GENÇLERDE SİGARA SALGINI
Facebook Uygulamalarını Gelir Modeline Dönüştürmek Monetizing Facebook Applications.
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
Facebook Uygulamalarında Reklam MÜZİKOLİK & BENCE.
İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  İngilizce 75 ’i aşkın ülkede 2 milyar dan fazla insan tarafından kullanılan özel,resmi dil, bilim dili statüsündedir.
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
1 STRICTLY CONFIDENTIAL & FOR PERSONAL USE ONLY TURKCELL LALE SARAL DEVELİOĞLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI PAZARLAMA.
ÜÇGENDE AÇILAR 7.sınıf.
TRAFİK SORUNU Çözüm.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
360° Pazarlama İletişimi
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Ford Fiesta Fizy Projeler tekil kullanici sayfa gösterimi ziyaretçi Sitede geçirilen ortalama süre 46dk Rakamlarla fizy.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARı MERT AKDOĞAN 9-A. INSTAGRAM Ekim 2010 da kuruldu Instagram, sosyal medyada ücretsiz fotoğraf paylaşma uygulamasıdır 75 milyon.
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...

Logaritma Logaritma, bütçeniz doğrultusunda en etkin şekilde hedef kitlenize erişmenizi sağlar. Kuruluş 2002 Ad’LINK Türkiye 2004 Adex 2007 70’e yakın yerli ve yabancı site Aylık 10 milyarı aşkın Türk trafiği Yunanistan’da Eurisko ve Andstart SA, Almanya’da Adpepper, Rusya’da Vedomosti, İngiltere’de FT.com çözüm ortağıyız. Banner, sponsorluk, projeler, email marketing, tıklama, form doldurma, satış üzerinden fiyatlandırma... 2008 ekim

adex Performans Dünyanın en yaygın platformu, açık artırma bazlı 21,000+ reklamveren ve yayıncısı olan Günlük 11+ milyar paralı gösterim Aylık 9+ milyar Türk IP 25+ kategori IAB standartları REMARKETING Davranışsal hedefleme... 2008 ekim

Hedef kitlenin ilgi alanı kategorilerinde reklam gösterimi Logaritma Networkler Fiyat Hedef kitlenin ilgi alanı kategorilerinde reklam gösterimi HABER 80 milyon SPOR 40 milyon KADIN 35 milyon GENÇLİK 125 milyon OYUN 30 milyon TURİZM 9 milyon Minimum 1 milyon gösterim ile çok özel fiyatlarla Logaritma adserverından RON yayın 2008 ekim

Logaritma Siteleri Erişim Kendi dikey alanında, kemik kullanıcı kitlesi nezdinde marka olan, güncellik, teknoloji ve yeniliklere hızlı uyum sağlayan siteler. 2008 ekim

Sosyal Networkte Reklam Duygu’nun Facebook’ta 461 arkadaşı var DUYGU bir Facebook üyesi... 150 Her bir arkadaşının ortalama arkadaş adedi Duygu’nun Facebook networkü Demek ki Duygu’nuın networkündeki kişiler bu yıl internet üzerinde toplam 69,150 13.830.000$ 200$ İnternet kullanıcısına sahip (ve hepsi bizim potansiyel müşterimiz) Harcayacaklar! İnternet üzerinden ortalama harcama 2008 ekim Internet kullanıcı sayısı 25 milyon 2007 yılı açıklanan tahmini eticaret toplam harcaması da 4,5 milyarUSD baz olarak hesap yapılmıştır.

Facebook Uygulamaları Etkin 2008 ekim

Teşekkürler ve sorular... 2008 ekim