Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Potansiyel müşterilere, Yer Uzantıları ile önemli anlarda ulaşın.
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Facebook Reklamları.
.com İletişimde Kökten Çözüm...
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
Google Analytics Nedir?
Web 2.0 AraçlarI OĞUZ TEKE
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
GÜVENLİ İNTERNET ve SOSYAL MEDYA
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
Web 2.0 Araçları Rıdvan Gezici
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
13 Mart 2009 itibarıyla Facebook'un yeni arayüzü tüm hesaplarda kullanılmaya başlamıştır. Ancak bu arayüz, kullanıcılar arasında ikilik yaratmıştır.
 Web 2.0 bilgisayar endüstrisinde internetin bir düzlem olarak ilerlemesiyle bir işletme devrimi ve bu düzlemin kurallarını başarı için anlamaya çalışmaktır.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklam Modelleri
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Sosyal Medya.
Google Arama Ağı Hedefleme Seçenekleri
Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Devlet Desteği
Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
%50 Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Tanıtım Desteği Yurtdışı Tanıtım Desteği.
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
Yandex Reklamları.
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
1 Güldane Taşdemir İnterpromedya Genel Müdür yılında, Kurumsal ve büyük ölçekli kurumlarda, veri güvenliği, sanallaştırma, iş sürekliliği,
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
JOLLY TOURS FİRMA ANALİZ RAPORU
Türkiye Masa Tenisi Federasyonu
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
Facebook.com/HotMobilePress Twitter.com/HotMobilePress :: EYLÜL 2012 :: MOBİL TEKNOLOJİLERE ODAKLI İLK ve TEK TÜRKÇE ONLINE YAYIN.
1 STRICTLY CONFIDENTIAL & FOR PERSONAL USE ONLY TURKCELL LALE SARAL DEVELİOĞLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI PAZARLAMA.
Yandex reklamları ile hedef kitlenize metin reklamlarınızı ; Anahtar Kelime Yer Hedefleme yaparak gösterebilirsiniz.
Web 2.0 Araçları Serkan Aslan Akdeniz Ünv. Türkçe Ö ğ rtm\ 2.Sınıf.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Bilgi Paylaşımı için Araçlar
WEB 2.0’nin tanıtılması Yrd.Doç.Dr.Nuray GEDİK ÜNAL ATACAN.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
E-Devlet E-Dönüşüm Vize Projesi
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
Biz Kimiz 9 senelik satış evi tecrübesi 100+ premium yayıncı Türkiye’ nin ilk bağımsız network’ ü.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları Youtube Reklamları

Etkileşimde Youtube Videoları Youtube, Google arama motorundan sonra Dünya’daki en büyük ikinci arama motoru ve 3. en büyük web sitesi Türkiye’de aylık tekil ziyaretçi 18.45 milyon. 1 dakikada Twitter’da 700 youtube videosu paylaşılıyor ve Youtube, Dünya’nın 1 numaralı video sitesi. İkincisi ise m.youtube.com (mobil) ! Youtube sosyal ortamlarda da fanatik bir takipçi kitlesine sahip. Facebook'ta Youtube hayranlarının sayısı 73 milyon 872 bin 607 ‘ye ulaştı. Twitter'da ise 26 milyon 944 bin 537 takipçisi var. 

Dünya’nın 2 numaralı mobil cihazlar için uygun video sitesi m. youtube Dünya’nın 2 numaralı mobil cihazlar için uygun video sitesi m.youtube.com Her 4 video izlemenin 1 tanesi mobil cihazlardan gerçekleşiyor.

Youtube Reklamları Önemli Çünkü; Youtube 53 ülkede ve 61 dilde faaliyet gösteriyor. Aylık bazda 1 milyar+ tekil kullanıcı, 4 milyar saat video izliyor. Bir ziyaretçinin ortalama ziyaret süresi günde 15 ile 25 dakika arasında değişiyor. Bu istatistik ile Youtube, ziyaret süresi en uzun sitelerden biri. Akıllı telefon, tablet, smart TV üzerinden %25’lik bir kullanım söz konusu. Full Sosyal Medya / paylaşım entegrasyonu sağlanıyor. Youtube paylaşım başına yatırım getirisinde sosyal medya kanallarına fark atmış durumda

Youtube Reklamları Önemli Çünkü; Tüketicilerin %50’den fazlası satın almada videodan etkilendiğini belirtiyor. Milyonlarca firma Youtube’da reklam veriyor. (Çoğu KOBİ ve yerel küçük işletmeler) Youtube, en çok kullanılan içerik mecrası Technorati Media’s 2013 Digital Influence Report

Ürün ve Servisler Hakkında Bilgi Edinmek Amaçlı Kullanılan Sosyal Medya Kanalları Ürün ve servisler hakkında tüketiciler en fazla Youtube medya kanalını kullanmaktadırlar. Facebook ve Twitter gibi diğer sosyal medya mecralarında Youtube videolarının paylaşıldığı gerçeğini düşünürsek Youtube reklamlarının etkisinin daha fazla olacağı görülmektedir. Technorati Media’s 2013 Digital Influence Report

Ürün ve Servisleri Satın Almak Amaçlı Kullanılan Sosyal Medya Kanalları Tüketicilerin ürün ve servisleri satın almak amacıyla Youtube medya kanalını aktif bir biçimde kullandığını görmekteyiz. Satın alma eğiliminde olan tüketicilerin Facebook ve Twitter gibi diğer sosyal medya mecralarında Youtube videolarını paylaştığı gerçeğini düşünürsek Youtube reklamlarının etkisinin daha fazla olacağı görülmektedir. Technorati Media’s 2013 Digital Influence Report

YOUTUBE İSTATİSTİKLERİ MART 2013 Maksimum Erişim, Maksimum Etkileşim Source: Comscore Video Metrix, +15 Desktop Only

Kısıtlı Bütçeyle Video Yayınlamak Mümkün mü? Kısıtlı bütçeyle milyonlara ‘blender’ tanıtmak mümkün mü? -2007 yılında, $100’dan az yatırım maliyeti ile başladı -‘Will It Blend?’ videoları YouTube üzerinde ilk 5 günde 6 milyon kez izlendi -Videolar, gündemi takip ederek devam etti. Takipçilerden binlerce istek toplandı. -iPad videosu, 15 milyondan fazla izlendi (52,000 yorum, 50,000 beğeni) -TV show’larının parçası olarak TV’de haftalarca yayınlandı

Youtube reklamları için daha detaylı bilgi almak istiyorsanız bize ulaşın! www.nethizmet.net Adres : Dap Royal Center Residence No: 16 A Blok Daire: 2 Altayçeşme Mh. Çam Sk.  Maltepe / İSTANBUL  Telefon : +90.216.469 66 80 (pbx)  Fax : +90.216.469 66 84  GSM : +90.555.980 28 92  E-posta : info@nethizmet.net