DE NASIL VERİLİR ? DİPLOMA EKİ ÇALIŞTAYI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ULUSLARARASI EĞİTİM SİSTEMİ
Advertisements

GREEN TOUCH PROJECT Bu Proje TOBB ve Eurochambres Koordinasyonunda Yürütülmektedir.Bu Proje Avrupa Birliği Tarafından Finanse Edilmektedir.
BOLOGNA SÜRECİ - DİPLOMA EKİ- DE ATILIM ÜNİVERSİTESİ.
Bilgi Paketi Çalışmaları
Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (
Fakültelerimiz nasıl birer doktor mezun etmeyi uygun görmektedir? The medical school faculty must define the objectives of its educational program. (LCME.
AVRUPA YÜKSEK ÖĞRETİM ALANI FAALİYETLERİ KAPSAMINDA TÜRK YÜKSEK ÖĞRETİM SİSTEMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ Tanınma / AKTS ve DE 7 Mayıs 2012 Prof. Dr. Lerzan.
Uluslararası İlişkiler ve AB Birimi Filiz Kavak 27 Haziran HAZİRAN 2008 ERASMUS KOORDİNATÖRLERİ TOPLANTISI.
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM ve GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ Şubat 2007.
T.C. Yükseköğretim Kurulu BOLOGNA UZMANLARI ULUSAL TAKIMI PROJESİ Projenin ülkemizdeki; Akademik Organizasyonu için Yükseköğretim Kurulu’na, Finansal Destekleri.
İstanbul Teknik Üniversitesi
ERASMUS GÜZ TOPLANTISI Diploma Eki Çalıştayı Prof. Dr. Süheyda Atalay 5 Kasım 2010 ERZURUM.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI DÖNEM BAŞI İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ HAZIRLIK SINIFI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
YURT DIŞINDA ÖĞRENİM Ertan Pekşen KOU Müh. Fak Jeofizik Müh. Bölümü
Mind, Brain, Education together for a more ` humanistic approach ` to education Dr Tokuhama-EspinosaDr. Siva Kumari, Dr Yong Zhao Sir Ken Robinson.
Bilkent University Computer Technology and Programming
Üniversitemiz Öğrenci Bilgi Sistemine Kullanıcı Adı (Öğrenci Numarası ) ve tarafınızdan belirlenen Şifre ile giriş yapılır; You can have access to Student.
U LUSLARARASI Ö ĞRENCI DEĞIŞIM VE UYGULAMALI SEKTÖR EĞİTİMİ P ROGRAMLAR I.
TÜBİTAK Ulusal Program’ın 17. bölümü olan “Bilim ve Araştırma” başlığı altında, “Hükümetimiz AB çerçevesinde başlatılan ve yürütülmekte olan E-Avrupa girişimini.
ÖĞRENCİ İŞ BAŞVURU FORMU (STUDENT JOB APPLICATION FORM) FORMU DOLDURURKEN DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR / POINTS FOR CONSIDERATION WHEN FILLING OUT THIS FORM.
Diploma Eki (DE) Diploma Supplement (DS)
Depatment of Architecture 2007 Fall Term. Academic Staff Profile Number of Academic Staff on leave: 4.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu DİPLOMA EKİ PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (KAZANIMLARI) DİPLOMA EKİ EĞİTİM SEMİNERİ Dönemi Bologna Sürecinin Türkiye’de.
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Building Mutual Trust Between the Labour Market and Education Panel Session.
Bologna Eşgüdüm Komisyonu Başkanları Toplantısı Turgut Özal Üniversitesi 20 Mayıs Mayıs 2011 A. Bülent Özgüler Bilkent Üniversitesi Mezunları ile.
Bu Proje Avrupa Birliği ve T ü rkiye Cumhuriyeti tarafından ortaklaşa finanse edilmektedir ” CIVIL SOCIETY DIALOGUE EU – TURKEY CHAMBERS PARTNERSHIP GRANT.
AKTS ve DE Etiketleri Müracaatları için Program Bazında Yapılacak Çalışmalar Hazırlayanlar:Dr. Ali Osman KURT Dr. Nesrin KENAR Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü.
/ 141 Yrd. Doç. Dr. Turan SET Atatürk University Medical Faculty, Erzurum QUALİTY CIRCLES
Tanınma. Erasmus Öğrencisinin gitmeden önce yapması gerekenler – “Öğrenim sözleşmesi/anlaşması” (Learning Agreement) DİKKAT: Öğrenim Sözleşmesi karşı.
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin Geliştirilmesi Projesi Improving.
COMPANY Veritabanı Örneği (Gereksinimler)
Bu proje Avrupa Birliği ve Tu ̈ rkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Technical Assistance for Increasing Primary School Attendance Rate of.
SÜLEYMAN DEM İ REL PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL. GENERAL INTRODUCTION SCHOOL DIRECTORY, TEACHERS AND OTHER STAFF CLASSROOMS PARTS OF THE SCHOOL GALLERY.
BOLOGNA- BERGEN SOCRATES/ERASMUS ECTS/DİPLOMA EKİ Avrupa Birliği Sürecinde Eğitim ve Öğretmen Avrupa Birliği Sürecinde Eğitim ve Öğretmen.
Genel Bilgilendirme Yrd.Doç.Dr.Sevinç HATİPOĞLU Erasmus Kurum Koordinatörü 07 Ekim 2009 Tanışma Toplantısı.
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ GENÇLİK SORUNLARI ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ Adnan Menderes University Application and Research Center for Youth Problems.
ISE Senior Project Fall 2015.
Database for APED Büşra Bilgili | Emirhan Aydoğan | Meryem Şentürk | M. Arda Aydın COMPE 341.
S ÜLEYMAN Ş AH ÜN İ VERS İ TES İ DERS KAYIT İŞ LEMLER İ / COURSE REGISTRATION PROCESS.
Environmental pollution Traffic Infrastructural problems Unconscious employee Urbanization and industrialization Lack of financial sources.
Bologna Sürecinde Marmara Üniversitesi
Kalite Güvencesi ve ECTS G.Ü.ADEK Eğitim Komisyonu.
ULUBATLI HASAN PRIMARY SCHOOL (ULUBATLI HASAN İLKÖĞRETİM OKULU) BERGAMA, İZMİR TURKEY.
Elke HOFFMANN & Engin YILMAZ Hessenkolleg- Wetzlar / Almanya İzmir Özel Fatih Koleji / Türkiye Grup Çalışması ve e-Twinning: Metodlar ve Sonuçları / Grup.
YENİ DÖNEM PROGRAMLAR HERKES İÇİN ERASMUS ‘ERASMUS for ALL ’ 6 Mayıs Ege Üniversitesi, İZMİR.
BEYPAZARI DISTRICT DIRECTORATE FOR NATIONAL EDUCATION ‘’Acadmy of New Possibilites’’
DISCUSSION
Cambridge IGCSE® Cambridge IGCSE:
Self-Registration on the Coats Supplier Portal
Bologna Süreci Koordinatörlüğü
YDI101 YABANCI DIL 1 HAFTA 1. We use subject pronouns when the pronoun is the subject of the sentence. When the subject appears the second time, we don’t.
FINLAND EDUCATION SYSTEM I am talking about the Finnish education system today.
University of Pennsylvania English Language Programs
ETwinning Nedir?. Türkiye’de 81 ilin katılımıyla yürütülen 1.Projemiz.
Milli Eğitim Bakanlığı Meslekî ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü
We are pleased to welcome you to the opening ceremony of
2018 YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLMESİ PLANLANAN ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
Studies for Improvement and Development of Vocational Education
HERŞEY DAHİL KATILIM ÜCRETLERİ /ALL INCLUSIVE REGISTRATION FEE
“Differentiation for making a positive Difference!!!!”
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Tanınma / AKTS ve DE Prof. Dr. Lerzan ÖZKALE Bologna Uzmanı
Konferans Tercümanı Şule Girmen
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
SUBJECT NAME Prepeared by Write the names of group members here
Where’s the post office? 1. Where is the post office? Where is the post office? It’s next to the bank. It’s next to the bank. Is there a bank next to.
Sunum transkripti:

DE NASIL VERİLİR ? DİPLOMA EKİ ÇALIŞTAYI Prof. Dr. Miraç AKÇAY, Bologna Uzmanı İstanbul Teknik Üniversitesi, 01.03.2013

DE: YASAL ALT YAPI

DE: YASAL ALT YAPI Diploma eki Mezun olan her yükseköğretim öğrencisine Mezuniyetini takiben, diplomasıyla birlikte Çok konuşulan AB dillerinden birinde İlk nüshası ücretsiz olarak verilmelidir

DE: BİLGİ GİRİŞLERİ XXXXXXXXXXXXX YYYYYYYYYYYYY XX / YY / 19ZZ XXXXX Derece sahibini tanımlayan bilgiler Soyadı Adı Öğrenci İşleri Veri Tabanında Kayıtlı Bilgiler Doğum tarihi Öğrenci numarası

DE: BİLGİ GİRİŞLERİ Dereceyi tanımlayan bilgiler İşletme, L Business Administration X Üniversitesi English Same as above Dereceyi tanımlayan bilgiler Bölümlerle ilgili bilgiler Öğrenci İşleri Veri Tabanında Kayıtlı Değişen (Dinamik) Bilgiler Derecenin adı ve verilen ünvan Derecenin ana alanı Dereceyi veren kurumun adı ve durumu Kurumun adı ve durumu Eğitim-öğretim dili

DE: BİLGİ GİRİŞLERİ Statik bilgi First Cycle (Bachelor’s Degree) 4 years, 2 semesters per year,….. a) High school diploma, b)…., c)…….. Bölümlerle ilgili bilgiler Öğrenci İşleri Veri Tabanında Kayıtlı Değişken bilgiler (Dinamik) Her bölüm için tanımlanmalı Derecenin düzeyi hakkında bilgiler Derecenin düzeyi Derecenin süresi Giriş için gerekli olanlar

DE: BİLGİ GİRİŞLERİ Edinilen sonuçlar ve içerik bilgileri First Cycle (Bachelor’s Degree) 4 years, 2 semesters per year,….. a) High school diploma, b)…., c)…….. Edinilen sonuçlar ve içerik bilgileri Bölümlerle ilgili bilgiler Öğrenci İşleri Veri Tabanında Kayıtlı Değişken bilgiler (Dinamik) Çalışmanın durumu Program gereksinimleri Program detayları (transkript) Ölçme değerlendirme yöntemi Derecenin sınıflandırılması Her öğrenci için ayrı ayrı tanımlanan transkript dosyası Her akademik birim için ayrı ayrı tanımlanmış olmalı

DE: BİLGİ GİRİŞLERİ Edinilen sonuçlar ve içerik bilgileri Mezunla ilgili bilgiler Değişmeyen (Statik) Mezun ve programla ilgili bilgi Veri tabanında kayıtlı Değişken bilgiler (Dinamik) İleri düzey programlara giriş Mesleki durum İlave Bilgiler İlave bilgiler İlave bilgi kaynakları

4.3. Programme details

DE: BİLGİ GİRİŞLERİ DE’nin onaylanması Tarih Değişken olmayan (Statik) Bilgiler İsim ve imza Görev Resmi mühür veya kaşe Değişken olmayan (Statik) Bilgiler Yüksek Öğretim Sistemi Bilgileri

DE: BİLGİ GİRİŞLERİ ALAN ROLLER BİLGİ TÜRÜ ÖİDB Değişken 1. Information identifying the holder of the qualification ÖİDB Değişken 2. Information identifying the qualification 3. Information on the Level of the qualification 4. Information on the contents and results gained Bölüm, ÖİDB 5. Information on the function of the qualification Değişmeyen 6. Additional information Kişi, Bölüm, ÖİDB 7. Certification of the supplement 8. Information on the national higher education system ÖİDB, YÖK Değişmeyen veriler Matbu veya normal alan girişi Değişken veriler Veri Tabanı Desteği

DE: BİLGİ GİRİŞLERİ ALAN İŞLEM 1. Information identifying the holder of the qualification Öğrenci dosyasından çekilebilir 2. Information identifying the qualification Her derece için tanımlanmalı 3. Information on the Level of the qualification 4. Information on the contents and results gained 4.1. Mode of study 4.2. Programme requirements 4.3. Programme details Kişinin transkriptinden çekilebilir 5. Information on the function of the qualification Statik Bilgi (Matbu olabilir) 6. Additional information Kişi ve bölüm için tanımlanmalı 7. Certification of the supplement 8. Information on the national higher education system Her bir program için önceden veri tabanına girilebilir

DE: BİLGİ GİRİŞLERİ 1.1. Family name (soyisim) 1.2. Name (İsim) ALAN İŞLEM 1. Information identifying the holder of the qualification Öğrenci dosyasından çekilebilir 2. Information identifying the qualification Akademik birimler listesinden 3. Information on the Level of the qualification 4. Information on the contents and results gained 4.1. Mode of study 4.2. Programme requirements 4.3. Programme details Her derece için tanımlanmalı Kişinin transkriptinden çekilebilir 5. Information on the function of the qualification Statik Bilgi (Matbu olabilir) 6. Additional information Kişi ve bölüm için tanımlanmalı 7. Certification of the supplement 8. Information on the national higher education system 1.1. Family name (soyisim) 1.2. Name (İsim) 1.3. Date of birth (Doğum tarihi) 1.4. Student identification number (öğr. no) 3.1. Level of qualification (derecenin düzeyi) 3.2. Official length of programme (derecenin süresi) 3.3. Access requirements (Giriş şartları) 2.1. Name of qualification (derecenin adı) 2.2. Main field … (derecenin ana alanı) 2.3. Name and status of awarding inst. (dereceyi veren kurum) 2.5. Language of instruction (eğitim dili) 4.1. Mode of study (Çalışmanın durumu) 4.2. Programme requirements (Program ihtiyaçları) 4.3. Programme details (Program detayları) 4.4. Grading scheme (ölçme değerlendirme yöntemi) 4.5. Overall classification (Genel sınıflandırma) 5.1. Access to further study (İleri düzey programlara giriş) 5.2. Professional status (Mesleki durum) 6.1. Additional information (İlave bilgiler) 6.2. Further information sources (İlave bilgi kaynakları) 7.1. Date (Tarih) 7.2. Name and signature (İsim ve imza) 7.3. Capacity (Görev) 7.4. Official stamp or seal (Resmi mühür ve imza) YÖK tarafından hazırlanan matbu doküman ve şema

VERİ TABANI HAZIRLIĞI

VERİ TABANI HAZIRLIĞI

VERİ TABANI HAZIRLIĞI BÖLÜM GENEL BİLGİLERİ Oficial Length of the Programme 4 years, 2 semesters per year, 16 weeks per semster, 240 ECTS credits Access Requirements (a) High school diploma (b) Placement through Centralised Student Selection and Placement Exam (c ) Certificate of English Proficiency ….. Mode of Study Full time / Part time Program Requirements The degree is awarded to students who have successfully completed all the courses in the curricula and achieved at least 240 ECTS credits Objectives The department aims at providing its students with a broad knowledge in all fields of geology, developing students' ability to determine and solve geological engineering problems, educating students to have sufficient knowledge and experience on exploration for mineral deposits, and improving their computing skills. Key Learning Outcomes Program için hazırlanmış olan tüm öğrenme çıktıları arasından temel olanlar seçilebilir Accesss to further studies The students who have successfully graduated from the department may apply to post graduate programmes in the field of geology here and in other universities, as well as other fields accepting student from the field of geology. Additional Information  

VERİ TABANI HAZIRLIĞI Otomasyon sistemi kullanımı ile Diploma eki hazırlığı rutin bir işlemdir. Kolaylıklar dilerim