By portakal kimdir? Ne yapar? Organizasyon, Marka ve Seçim Kampanyaları, Eventler konusunda 2005 yılından bu yana hizmet veren takımımız hedef kitle uzmanlığını.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

TÜRKİYE’NİN İLK LİSANSLI YEMEK KÜLTÜRÜ DERGİSİ…
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
KURUMSAL TANITIM BELGESİ
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
TOPLU MESAJLAŞMA SERVİSLERİ “DAHA FAZLASINI İSTEDİĞİNİZ İÇİN BURADASINIZ”
Facebook Reklamları.
Türkiye’nin ilk ve en etkili
PAZARLAMA KONSEPTİNİN GENİŞLETİLMESİ Yard. Doç. Dr. Yağmur Özyer
SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Google Analytics Nedir?
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
REKLAMCILIK Hafta 5.
Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?
Girişimci: Candan İŞVEREN
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Toplu Sms Gönderimi EYLÜL 2014
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
İHTİYAÇ AKADEMİ’nin alt yapısı;
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
HAFTA I.
Sergileme ve Saha Aktiviteleri
DOKUN BANA Gelişmiş teknolojiler her alanda boy gösteriyor. İletişim çağı vitrinlere yansımaya başladı. İşte bu noktada mağaza vitrinleri.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Sponsorluk 1.
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
360° Pazarlama İletişimi
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
BİLİNÇLİ TOPLUMBİLİNÇLİ TÜKETİCİ. TOPLUM BİLİNCİ NASIL OLUŞUR Gerçek İhtiyacın ne olduğu; Birden Fazla Olanların Sıralaması; İhtiyaçların Önem Derecesi;
Pazarlama İlkeleri.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Pazarlama Araştırması bölümünü öğrenme amaçlarımız: Pazarlama araştırmasının; pazarlama, pazarlama kavramı ve pazarlama stratejisiyle ilişkisini.
İZİNLİ PAZARLAMA.
Konut Pazarlamasında Bir «İLK». Projelerinizi Yatırımcılarla Buluşturuyoruz.
Reklam ve Halkla İlişkiler
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Fransa’da Kurulu bir şirketle iş yaparken Fransızca bilmek öncelikli ihtiyaçtır. Mensubu olmadığınız bir ulusun dili üzerinde.
TÜRK ODA GELİŞTİRME PROGRAMI II SUNUM İÇERİĞİ :  PROJE FAALİYETLERİ  PROJEDEN ELDE EDİLEN KAZANIMLAR  PROJENİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİ  YENİ EŞLEŞTİRME.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
Ayşegül ARSLAN.
Deneyimsel Bir yaklaşımla MARKA YÖNETIMI
Teknoloji ve Tasarım Dersi
Son yıllardaki atılımlarıyla dünyada tüm dikkatleri üzerine çeken Tata Motors'un Türkiye operasyonu 1997 yılında Isoto ile başlamıştır. İlk adımda, tek.
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Medya Planlaması ve Stratejisi
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
Sunum transkripti:

By portakal kimdir? Ne yapar? Organizasyon, Marka ve Seçim Kampanyaları, Eventler konusunda 2005 yılından bu yana hizmet veren takımımız hedef kitle uzmanlığını geliştirerek 2011 itibariyle pazarın tercih ettiği reklam ürünleri üzerinde servis vermeye başlamıştır. Mobillight By Portakal markası olarak mobil billboard markaları arasında know-how ı, pazarın gerekliliklerini bilen, marka ve mecra dengesini gözeten sektörde kaliteli hizmet vermeyi ön planda tutan reklam mecrasıdır. Dünya çapında sabit billboardlara oranla reklamın açıkhavada görülebilirliğini arttırmak amacıyla kullanılan Mobil Billboard mecrası raporlama, takip ve opsiyonel kullanım şekilleri sayesinde reklamverenler için en iyi açıkhava alternatifidir. Esnek çalışma saatleri, esnek imaj uygulamaları ve esnek çalışma lokasyonları sayesinde markanın reklamı açıkhavada sınır tanımaz, hedef kitleye yönelik dikkat çekici ve ayrıcalıklı çalışmalar kurgulanır.

Mobillight Hakkında : Mobillight tüketici ve hedef kitleye ulaşmada gerilla marketing kurgusu ile tasarlanmış bir açıkhava reklam mecrasıdır.. Mobillight Misyon : MisyonGerilla Marketing, Mobillight, Mobil reklam hizmetleri konusunda kaliteli hizmet vermek Mobillight Açıklama : Mobil reklamların ne kadar çok ve sayısız reklamveren marka ile çalıştığını söylemeye gerek yok. Hepsinin de ortak görüşü ilginç olanı denemek ve algıda seçicilik yaratan bir mecra ile kitlelere ulaşmaktı. Sadece yine hepsinin ortak bir görüşü ise reklamın nerede olduğu bilgisine anlık alabilmekti. GPS raporlamaları yeterli değildi reklamverenlere göre.Bizde bunu neden sosyal medya ile paralel kullanmayalım diye düşündük, tabi sadece düşünmekle kalmadık. Reklam dünyasının her geçen gün daha yeni mecralara ihtiyaç duyduğu, kurgulamadan tanıtıma her alanda reklam için yepyeni beyinlerin sektöre girdiği bu millenyumun reklam kavramı aslında çok önceleri tüm dünyada değişim eğilimi gösteriyordu. TV, radyo, billboard, dergi, gazete, açıkhava reklam mecralarına bir yenisi daha eklendi ve sosyal mecrada sözlüğümüzde yer buldu. Yepyeni mecralar içinde alternatifler geliştirile dursun insan hala sosyal bir yaratıktı ve bunun için insan ile etkileşime geçen bir şey bizler için gerekliydi. Sokakta yürüyen, gezen, alışveriş yapan, nefes alan insanlar için yaş sınırı ne olursa olsun dikkat çekecek bir mecraya olan ihtiyaçtan yana doğmadı elbette Mobil Açıkhava. Mobil Açıkhava reklam kavramı insan etkileşimi prensibi ile hareket eden mobil billboardların doğru, yanlış, eksik ya da efektif olan kullanımının test edilmesinden doğdu. Bugün piyasada kurumsal ya da bireysel olarak reklama ilgi duyan bir çok farklı sektörden mecraya eğilim gösteren bir çok yatırımcı Mobil Billboardlar için her gün franchise, bayilik ya da satın alma talebinde bulunuyor. Tabiki mecranın kullanımı ile etkileyici ve amaca yönelik doğru kullanımda en etkili sonucu vereceğini biliyoruz. Bu yüzden Mobil Açıkhava reklam takımı mobil billboard satın almasından, planlamasına, raporlamasından, tekniğine ve hatta sosyal medyadaki (facebook,twitter) etkileşimli heyecanlı takip ortamı yaratma ya da var olan fan grupların etkileşimine ve eğlence, heyecan yönetimine konusunda kesinlikle deneyimli ve yeni projeler üreten tabiri caizse genius reklamcılara sahip. Mobil reklam hizmetini her yerden alabilirsiniz, kendiniz de kurgulayabilirsiniz, hatta raporlarının takibini yapıp, sosyal medyada gruplar kurabilirsiniz ? Peki ya sonra? Sonra asıl işinizden ayrılıp bizlerle reklamcı olarak çalışmanızı teklif ederiz, ya da bu işlerin organizasyonunu takımımıza bırakır siz sadece ilgi çeken açıkhava reklamların ürün ve hizmetlerinizi ne kadar canlı ve efektif tanıttığı konusunda yöneticilerinizle toplantılar yapar, kısaca reklamın tadını çıkarırsınız :))

Mobil fırsatlar Mobillight’da Günde 8 saat aktif + 2 saat stabil olmak üzere toplam 10 saat reklam çalışması yapıyoruz. Güzergah ve çalışma saatlerini siz belirleyebiliyorsunuz, güzergah ile ilgili bizlerden destek alabilirsiniz. Araçlarımız GPS sistem ile her an takip ediliyor, operasyon takımımız size her gün raporlandırma yapıyor, dilerseniz size özel açacağımız müşteri hesabı ile aracımızı takip edebiliyorsunuz. Akşam saatlerinde havanın kararmasıyla birlikte aracın arkasındaki römorkta monte edilmiş board led sistemi ile aydınlatılıyor. Araçların görselleri firmamıza mail yoluyla gönderilir. Sizlerin promosyon ürünü olarak veya kampanya duyurularınızı bildirmek için insert,broşür veya CD dağıtımı ücretsiz olarak tarafımızca gerçekleştirilmektedir. Mobillight reklam araçları sabit billboardlara göre 1’e 60 oranında geri dönüşüm sağlamaktadır. Bu orana baktığımızda bir Mobillight aracın etkisini sağlayabilmek için 60 adet billboard kiralamak gerekmektedir. Artık şehrin bir parçası haline gelen ve art arda sıralandığı için efektif olmayan billboardlardaki reklamlarınızı potansiyel müşterinizin görmesini beklerken, Mobilligt reklam araçları ile reklamınızı müşterinizin ayağına kadar götürebiliyorsunuz.

Mobillight Reklam ile HER YERDE GÜNÜN HER SAATİNDE HAFTANIN HER GÜNÜNDE BELİRLİ BİR HEDEF KİTLEYE Mobillight sonsuz fırsatlar

Her an, her yerde..... Bazen de sadece 1 yerde..... Reklam yapmak hayal değil..... Reklam yapmak için odaklandığınız bir şehir..... Ya da seçtiğiniz bir şehrin bir ilçesi..... Ya da sadece bir mahallede mesajlarınızı yoğun bir temasla iletebileceksiniz..... Bulunduğu ortamda sürekli “hedeflediğiniz kitle” ile gözgöze olacak ve hedef kitlenizi sürekli etkiniz altında tutacaksınız..... Her an, Her yerde. Hergün canlı canlı reklam yapmak için Çorum’a gidermisiniz ? Biz gideriz. Her an, Her yerde zaplamaz tiraj

Müşterilerinizin sizi bulmalarını beklemeyin, Mobillight ile potansiyel müşterilerinize direk ulaşın. Mobillight mesajlarınızı en geniş hedef kitlesine ulaştırır. Mobillight etkili unutulmaz ve olaganüstü bir reklam mecrasıdır. Mobillihgt reklam ve pazarlama aracıdır. Mobillight değerinize değer katar, dikkat çeker, akılda kalır. Mobillight ile bir adım öndesiniz. Her an, Her yerde.

Merkez Bilgileri : Tel Faks İlgiliBirgül TOKAÇ AdresCinnah caddesi Kırkpınar sok. 13/13 Çankaya / ANKARA Mobillight bir By Portakal Markasıdır. Adana Bilgileri : Baskod Reklam Ltd.Şti. Tel İlgiliGünay KUNDAKÇI AdresKuruköprü Mh Sk. No.11 Seyhan ADANA

Referanslarımızdan örnekler