Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Potansiyel müşterilere, Yer Uzantıları ile önemli anlarda ulaşın.
Facebook Reklamları.
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Windows Intune ile Modern Cihaz Yönetimi
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
Google Analytics Nedir?
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
YENİ MOBİL YAZICILAR. Mobil Yaşam Gittikçe Büyüyor • çeyrekte toplam akıllı telefon kullanımı 1 milyar cihaza ulaştı. • 2015 yılında bu rakamın.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklam Modelleri
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Google Arama Ağı Hedefleme Seçenekleri
Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Devlet Desteği
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
Girişimci: Candan İŞVEREN
%50 Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Tanıtım Desteği Yurtdışı Tanıtım Desteği.
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
E-Ticaret’in Mobil Tarafı
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
Yandex Reklamları.
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
Nisan 2012, Bilkent Ünivesitesi Kütüphanesi Umut Al Bilgi Hizmetlerinin Pazarlanması.
Bilgi Teknolojileri Hafta 01. Bilgi Nedir???  Fikir  İlim  Malumat.
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
1. HAKKIMIZDA Komote Teknoloji bir Cavme Group ( kuruluşudur. Cavme Group 1995 yılından beri Teknoloji alanında faaliyet göstermektedir.
HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
Yandex reklamları ile hedef kitlenize metin reklamlarınızı ; Anahtar Kelime Yer Hedefleme yaparak gösterebilirsiniz.
 E-TİCARETİN GELİŞME SAFHALARI  GELENEKSEL TİCARET İLE E-TİCARETİN KARŞILAŞTIRILMASI  E-TİCARETİN AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI.
 ADI SOYADI :AYCAN ERKAYA  NUMARASI:  ÖDEV KONUSU: TURİZMDE MOBİL UYGULAMALAR.
ne yapar? tweety, timisi Creative tarafından geliştirilmiş bir yazılımdır. tweety, belli bir lokasyonda tweet atan kullanıcıları tespit eder ve bu kullanıcılara.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?
Modern işletmeler için sınıfının en iyisi üretkenlik araçları Telista Bilişim ve İletişim Teknolojileri San. ve Tic. A.Ş
NetKafem Kullanımı Basit, Maliyeti Düşük, İşlevleri Güçlü
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Prof. Dr. Erman COŞKUN İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri Hafta 1 – Genel Kavramlar ve İşletmeler için YBS’nin Önemi.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Mobil Gaste. Neden Mobil Gaste? Okunabilirliği artırmak; Günümüzde insanlar cündanları olmadan dışarıya çıkabilirler ancak.
Office ile ilgili diğer bilgiler Yrd. Doç. Dr. Altan MESUT.
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
Showrooming: Mağaza İstismarı Erdal ÜNSALAN (Amasya Üniversitesi) Mustafa ÜNSALAN (Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi)
WEB TABANLI DESTEK.
Ayşegül ARSLAN.
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
Yeni Turist • daha sık ve kısa süreli tatile çıkıyor,
Ağ Nedir IP Adresi DNS Sunucu
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamlar nedir? • Mobil reklamlar akıllı telefonlarla İnternet'te arama yapan ve gezinen kişilere gösterilir • Bu reklamların, nerede olurlarsa olsunlar telefonlarıyla İnternet'e erişebilen insanlara ulaşma potansiyeli vardır Nedir? Neden?AvantajlarıÖlçümSonuç

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamları neden kullanmalıyım? • Arama pazarında büyüyen bir segmente ulaşın • Yer hedefleme ile gerçek dünyadaki insanlara ulaşın – insanlara bulundukları ‘yerle’ alakalı reklamlar gösterin • Aramaların %30* kadarı yerel amaçlıdır – fiziksel bir mekana sahip işletmelerde gelenlerin sayısını artırın %30 *Kaynak: Google'ın Kendi Verileri. En son güncelleme tarihi: Temmuz Ne? Neden?AvantajlarıÖlçümSonuç

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Giderek artan sayıda insan akıllı telefon ve tablet satın alıyor Bu kişiler ürünlerinizi arıyor Onları karşılamak için orada bulunduğunuzdan emin olun Ne? Neden?AvantajlarıÖlçümSonuç Mobil Reklamları neden kullanmalıyım?

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamları kullanmanın avantajları nelerdir? 1.Bir akıllı telefon ile arama yaptıktan sonra 10 kişiden 9'u* bir şekilde işlem yapmaktadır 1.Bir akıllı telefonda araştırma yaptıktan sonra insanların %77'si** işletme ile iletişim kurmaktadır 1.Bir akıllı telefon kullanmanın sonucunda insanların %74'ü*** bir satın alma işlemi yapmaktadır 1.Mobil Reklamlar bir dizi mobil uzantı sunar: kullanıcıları sitenizin derinliklerine yönlendiren site bağlantıları, özel ürünler için reklamlar, ara ve tıkla reklamları, yer uzantıları, insanları mağazaya çekecek reklamlar sunma olanağı *Kaynak: OTX Smartphone User Research, April ** Kaynak: (1) Google'ın kendi verileri; (2) OTX Smartphone User Research, Nisan *** Kaynak: OTX MediaCT Survey, Q4 2010, 5,013 US online respondents Ne? Neden?AvantajlarıÖlçümSonuç

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamların avantajını ölçme. • Seçilen reklam uzantılarına göre mobil reklam verimliliğini ölçmek için kullanabileceğiniz çok sayıda farklı yol vardır • Bunlar arasında satış, kaydolma, arama sayısı, arama uzunluğu, dönüşümler, indirme sayısı bulunmaktadır Ne? Neden?AvantajlarıÖlçümSonuç

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Sonuç. • Mobil reklamlar çevrimiçi reklamcılık stratejisinin önemli bir parçasıdır – günümüzün iletişim kurma tarzıdır • Alakalı, yerel ve hedeflidir – mobil reklamlar, nerede olurlarsa olsunlar müşterilerinize ulaşmanıza yardımcı olur • Güçlü harekete geçirici mesajlar önemlidir, bu sayede kullanıcılar onlardan ne yapmalarını istediğinizi bilirler • Yüksek oranda ölçülebilir performans – ne kadar işe yaradığını görmenize yardımcı olur Ne? Neden?AvantajlarıÖlçümSonuç

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Teşekkür ederiz. Herhangi bir sorunuz olması durumunda veya Mobil Reklamcılık'ın kurulumuyla ilgili yardım almak için lütfen iletişime geçin : iletişime geçin