Burkay Yapağcıoğlu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
Advertisements

E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
ClickMerkez İş Ortaklığı Sistemi Daha çok kazanmak için beklemeyin!
İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Potansiyel müşterilere, Yer Uzantıları ile önemli anlarda ulaşın.
Facebook Reklamları.
Yrd. Doç. Dr. Hicran ÖZGÜNER KILIÇ
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
Google Analytics Nedir?
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
ELEKTRONİK PAZARLAMA.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Örnek Web Sitesi Tasarım Dökümanı
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Sosyal Medya.
Google Arama Ağı Hedefleme Seçenekleri
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
BÖLÜM 8 DİJİTAL PAZARLAMA.
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
SOSYAL MEDYA.
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Yeni Pazarlama Teknikleri
Facebook.com/HotMobilePress Twitter.com/HotMobilePress :: EYLÜL 2012 :: MOBİL TEKNOLOJİLERE ODAKLI İLK ve TEK TÜRKÇE ONLINE YAYIN.
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
SANAL MAĞAZA UYGULAMALARI VE STRATEJİLERİ
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
 ADI SOYADI :AYCAN ERKAYA  NUMARASI:  ÖDEV KONUSU: TURİZMDE MOBİL UYGULAMALAR.
E-TİCARET NEDİR? E-TİCARET NEDİR? E-Ticaret internet ortamında insanların belirli sistemler üzerinde gerçek ve ya sanal ürünleri para karşılı ğ ında satın.
Arama Motoru Nedir?.
ZEHRAŞAHİN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Hazırlayan Ufuk Kemerci  2004 yılında ortaya atılmı ş bir kavramdır. Web sitelerinin yalıtılmı ş bilgi depoları ş eklinden çıkıp kullanıcılara.
Tedarikçi Firma Sunumu
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Office ile ilgili diğer bilgiler Yrd. Doç. Dr. Altan MESUT.
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Trink Para Puan Toplama Sistemleri
SOSYAL MEDYA.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Merve ÇAKMAK.
Yeni Medya Kültürü ve Sanal Kimlik
ELEKTRONİK TİCARET E TİCARET NEDİR ? E-Ticaret ‘ te dikkat edilmesi gereken kurallar 1.
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
connect to the virtual world
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Burkay Yapağcıoğlu

2 Etkili Dijital Pazarlama Silahı Burkay Yapağcıoğlu Natro Web Hosting Pazarlama Yöneticisi Burkay Yapağcıoğlu

Eğitmen Hakkında Pazarlama Yöneticisi Pazarlama ve İş Geliştirme Uzmanı Satış Uzmanı

Nedir ? Dijital Mecraları kullanarak tüketicilere tanıtım ve pazarlama yapmaktır . İnternet Web Sitesi Sosyal medya Cep telefonları, tabletler Dijital billboard E-Posta Blog ve sosyal ağlar için yapılan uygulamalar

Dijital Pazarlama Uygulamaları Web Sitesi kurarak sanal dünyada yer almak ve erişilebilir olmak Arama motorlarında anahtar kelimeler satın alarak müşterilerinizi sitenin ana sayfasına veya ilgili varış sayfalarına yönlendirmek Arama motorlarında doğal arama sonuçlarında yer almak için optimizasyon yapmak Online ve mobil mecraları pazarlama amaçlı kullanmak Yaratıcı banner reklamlar, advergaming vb uygulamalar Diğer sitelerle satış ortaklığı yapmak E-posta pazarlaması Düzenli e-bülten göndermek Sosyal ağlarda ,bloglarda, paylaşım sitelerinde yer almak Ağızdan ağıza pazarlama yapmak Akllık cihazlar için uygulama oluşturmak

Burkay Yapağcıoğlu

Bir Arama motorundan çok daha fazlası …

Adwords, potansiyel ,ilgili müşterileri web sitenize çekerek işletmenizi büyütmenize olanak sağlayan Google’ın reklamcılık programıdır . Burkay Yapağcıoğlu

Reklamınızı internetteki sitelerde görüntüleyin ! Burkay Yapağcıoğlu

Reklam harcamalarınızı yönetmenize ve kontrol etmenize yardımcı olur Neden Google Adwords ? İnternet kullanıcılarının %85’inden fazlası Google üzerinden arama yapıyor Kısa sürede yeni müşteriler edinmenize ve işletmenizi büyütmenize yardımcı olur Ürünlerinizi ve hizmetlerinizi satın alma olasılığı en yüksek kullanıcılara, satın almaya hazır oldukları zaman göstermenize olanak tanır Potansiyel müşterilerin sizi Google’da ve diğer bir çok web sitesinde bulmasına olanak sağlar Reklam harcamalarınızı yönetmenize ve kontrol etmenize yardımcı olur Reklamınızın nerede görüntüleneceğini seçebilir, kendinize uygun bir bütçe belirleyebilir ve reklamınızın etkisini ölçebilirsiniz. Kullanıcılar yalnızca reklamınıza tıklayıp sitenizi ziyaret ederse ödeme yaparsınız Hareket halindeki müşterileri çekmenize yardımcı olur Çevrenizdeki ve yurtdışındaki müşterileri kolaylıkla hedeflemenize olanak sağlar Burkay Yapağcıoğlu

Başlamadan Önce Burkay Yapağcıoğlu

Burkay Yapağcıoğlu

Burkay Yapağcıoğlu

Burkay Yapağcıoğlu

Satış Burkay Yapağcıoğlu

Marka Bilinirliği Burkay Yapağcıoğlu

Web site Ziyareti Burkay Yapağcıoğlu

Spesifik Ölçülebilir Gerçekçi Burkay Yapağcıoğlu

Hedefe Nasıl Giderim ? Burkay Yapağcıoğlu

Temel Kavramlar Burkay Yapağcıoğlu

KAMPANYA Bütçeyi, yer hedefleme ayarlarını ve diğer ayarları paylaşan bir reklam grubu (reklamlar, anahtar kelimeler ve teklifler) kümesidir. AdWords hesabınızda, yayınlanan bir veya birden çok reklam kampanyası olabilir. Cikolatadunyasi.com Burkay Yapağcıoğlu

Reklam Gurubu Hesap düzeninizin önemli bir parçası olan bir anahtar kelime, reklam ve teklif kümesidir. Her reklam kampanyası bir veya daha fazla reklam grubundan oluşur. Burkay Yapağcıoğlu

Reklam Burkay Yapağcıoğlu

Müşterilerim Beni Hangi Kelimelerle Arıyor ? Anahtar Kelimeler Müşterilerim Beni Hangi Kelimelerle Arıyor ? Çikolata Ucuz çikolata Bitter çikolata Üsküdar’da bitter çikolata Sütlü çikolata siparişi Hediye çikolatalar Burkay Yapağcıoğlu

Burkay Yapağcıoğlu

Google Adwords Çalışma Mantığı Burkay Yapağcıoğlu

Parayı Veren Düdüğü Çalar Burkay Yapağcıoğlu

KALİTE PUANI Burkay Yapağcıoğlu

Ne Kadar Alaka , O kadar KÖFTE ! Burkay Yapağcıoğlu

Parayla Saadet olur mu ? Burkay Yapağcıoğlu

Reklam Sıralaması : Kalite Puanı *Maksimum TBM Reklam Sıralaması, : Teklif tutarınız ve Kalite Puanınız kullanılarak hesaplanır. Reklam Sıralaması : Kalite Puanı *Maksimum TBM Burkay Yapağcıoğlu

Başarı İçin ! Burkay Yapağcıoğlu

1)Adwords Hesabınızı Yapılandırın Burkay Yapağcıoğlu

Doğru Anahtar Kelimeler Seçin Burkay Yapağcıoğlu

3) Dikkat Çekici Reklamlar Yazın Burkay Yapağcıoğlu

4) Doğru Açılış Sayfalarına Yönlendirin A-LA-KA ! Burkay Yapağcıoğlu

5) TAKİP- Analiz Burkay Yapağcıoğlu

Burkay Yapağcıoğlu

TEŞEKKÜRLER BURKAY YAPAĞCIOĞLU