İşlenmesi için Gerekli Ortalama Süre

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hazırlayan: Yeliz YORMAZ ÇITIRGI
Advertisements

DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
ÖRÜNTÜ VE SÜSLEMELER.
8.SINIF BÜTÜNDE FARKLILIK
ÇOKGENLER.
ÖRÜNTÜ VE SÜSLEMELER İnsanlar tarihler boyunca süslemelere önem vermişlerdir.Bunları yaparken de çoğunlukla geometrik şekilleri kullanmışlardır.Bunları.
DÜZEN KUŞAĞI ÖRÜNTÜLER FRAKTAL SÜSLEME ÖTELEME.
ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARINDA GÖRSELTASARIM.
KARMAŞIK SAYILAR.
Öğretmenin Adı, Soyadı Hakan Bozkurt.
DÖNME YANSIMA ÖTELEME.
ÇOKGENLER EŞLİK VE BENZERLİK.
Hazırlayan Sibel Güler- Fatma Akfırat Binnur Sancak Palaz- Volkan Tay
6 Sınıf Düzen Kuşağı.
YANSIMADA ŞEKİL İLE GÖRÜNTÜSÜNÜN SİMETRİ DOĞRUSUNA UZAKLIKLARI
TOPLUMSAL YAPI VE TOPLUMSAL İLİŞKİLER
TURGUT OĞUZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ
ANLATIM TÜRLERİ DENİZLİ LİSESİ (ANADOLU STATÜSÜ)
WILL FUTURE TENSE ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI ZEYNEP BEKTAŞ.
Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN.
YARIYIL TATİL SORULARI
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
ÖTELENEN EKSENLERE GÖRE BAĞIL HAREKET
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
Kartezyen Koordinat Sisteminde Yansıma
ŞEKİLLER (STENCILS). Şekiller Nedir? Diagramları hazırlarken kullanılmak üzere hazırlanmış ve kategorilere ayrılmış nesneler.
MERHABA.
Geometri Öğrenme Alanı Temel Beceriler
YAPIM KUŞAĞINI TANIYALIM.
ÇOKGENLER EŞLİK VE BENZERLİK.
DÖNÜŞÜM GEOMETRİSİ ÖRÜNTÜ VE SÜSLEMELER
ÖRÜNTÜLER, ÖTELEME VE SÜSLEMELER
LOGARİTMA MATEMATİK RÜZGARI.
ŞİİRDE AHENK.
GÜNEŞLİ BİR GÜN (İZLENİMCİLİK)
2.ÜNİTE KUVVET VE HAREKET
SEVGİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
Kuvvet Ve Hareket Mert Türkan 745.
DÜZEN KUŞAĞI Bütünde Farklılık
HAREKETLİ VARLIKLARI GÖZLEMLİYORUM
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
Adnan KAYNAK Okulunun Adı:Mimar Sinan Anadolu Teknik ve E. M
MEKANİK SİSTEMLERİNİN TEMEL ELEMANLARI
DİYARBAKIR BİLİM SANAT MERKEZİ REHBERLİK HİZMETLERİ BİRİMİ
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
6.SINIF 2.ÜNİTE ADRES DEFTERİM
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
DERS:MATEMATİK Konu:simetri ,örüntüler ve süslemeler.
Adı, Soyadı:Süleyman İNAN Okulunun Adı:Mimar Sinan Eml Okulunun Bulunduğu Mahalle:Fatih Mah. Okulun Bulunduğu İl:Aydın.
ÖRÜNTÜ VE SÜSLEMELER.
7.SINIF 4.ÜNİTE İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR NAZİFE İLBEY.
TASARIM ÖĞELERİ.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
Paralel Yüzeylerden Kırılma Görünür Uzaklık
Prizma Özellikleri kullanım alanları tek renkli ışığın izlediği yol
Doç. Dr. Ömer Faruk Özdemir
Bir Boyutta Sabit İvmeli Hareket
8.Sınıf Matematik Dönüşüm-Ali SANCI
Bilişim teknolajileri. ①①① ↕①↕① TEMEL KAVRAMLAR.
ÜNİTE DEĞERLENDİRME FeNTeK D D Y Y D Y Y Y Y ÇÖZÜMLÜ ETKİNLİKLER M.C.O.
ETİK VE GÜVENLİK İnternette ne kadar güvendesin? 1.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
V. Ünite Sanat Felsefesi ESTETİK.
3.Ünite KUVVET ve ENERJİ Kütle ve Ağırlık.
Sunum transkripti:

İşlenmesi için Gerekli Ortalama Süre Dersin Adı Matematik Sınıf Düzeyi 6.Sınıf İşlenmesi için Gerekli Ortalama Süre 1 hafta

ÖTELEME VE SÜSLEME

İnsanlar Neden Estetiğe İhtiyaç duyar? TEMEL SORU İnsanlar Neden Estetiğe İhtiyaç duyar?

ÜNİTE SORULARI Örüntü ve Süslemelerle günlük hayatta nerelerde karşılaşırız? Bir örüntü veya bir süsleme nasıl oluşturulabilir?

İÇERİK SORULARI Öteleme nedir? Ötelenen bir cismin görüntüsü nasıl elde edilir? Örüntü ve Süsleme arasında nasıl bir fark vardır?

Ünite Özeti Öğrenciler çevrelerindeki hareket eden cisimleri gözlerler. Onlardan şekil, duruş ve biçimlerini değiştirmeyen hareketli cisimlere dikkat etmeleri istenir. Öğrenciler bu yer değiştirmeyi kendi oluşturacakları çizim ve modellerde gerçekleştirir ve bunu öteleme diye adlandırırlar.

Öğrenciler ötelemeyi kullanarak örüntü ve süsleme yaparlar. Daha sonra yaptıkları örüntü ve süslemeleri sergilerler.

Öğrenme amaçları

Öğrencilerin yaratıcılıkları gelişecek. Genel Amaçlar Öğrencilerin yaratıcılıkları gelişecek. Öğrencilerdeki sanat ve estetik kavramları gelişecek. Çevrelerindeki düzeni ve ahengi fark edecekler.

Öğrenciler ötelenmiş cisimleri fark edecekler. Özel Amaçlar Öğrenciler ötelenmiş cisimleri fark edecekler. Bir cismin ötelenmiş görüntüsünü elde edebilecekler. Ötelemeyi kullanarak göze hoş gelecek örüntü ve süsleme çalışmaları yapacaklar.