İNSAN KAYNAKLARI’NDA SOSYAL MEDYA

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

ARTUSA ASSİSTANCEÇAĞRI MERKEZİ AKIŞ ŞEMASI
Bireysel Çalışma Teknikleri
BORUSAN ASIM KOCABIYIK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ 2013/2014
TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. İK FONKSİYONU.
90 Gün Kampanyası «HEDEFLERLE YÖNETİM İLKESİNE» dayanan bir yönetim kampanyasıdır. Kampanya kapsamında 90 gün gibi bir sürede İl Genel Sekreterliklerinin.
MODÜL 10 Müşteri Hizmetleri.
MODÜL 4 Organizasyon.
Member of. İşe bağlılığı sağlayan en önemli adım işe alım ve işe alımdan sonraki ilk 3 ayda çalışanın kendini “değerli” hissetmesidir. Yapılan araştırmalar*
ŞEKER PİLİÇ.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KÜLTÜRÜ
HASTA HAKLARI UYGULAMALARI
ORYANTASYON Doç. Dr. Hanifi BİNİCİ
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
MEMNUNİYET ANKETLERİ Yük.Hemş. Betül BOZACI Kalite Birimi
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
0+ HASTA MAĞDURİYETİNE VE SAĞLIK ÇALIŞANINA ŞİDDETE ‘DUR’ DEDİK!
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Rüzgarlı şehir – Al Capone sehri 9 Million nüfus Spor ve sanat aktiviteleri.
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
TANI / TEDAVİ / BAKIM TIBBİ - HEMŞİRELİK - LABORATUVAR HİZMETLERİ 17.Şubat.2013 ENEZ.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
ERK İSG&İK –
SHKS HASTA BAKIM HİZMETLERİ
KOMİTELER VE TOPLANTI KAYITLARI
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER (n=15) n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
Insert picture in this frame Grid Halkla İlişkiler ve Organizasyon Faaliyetleri Elif Duygu Koca 02 Aralık 2014 İletişim Müdürlüğü Halkla ilişkiler ve Organizasyon.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ BEYİN VE SİNİR CERRAHİSİ ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON AD HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
Rehberlik Servisi Tanıtımı
KÜMELER.
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ GENEL CERRAHİ ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ GÖZ HASTALIKLARI ANABİLİM DALI
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
Örgütsel Davranış Prof. Dr. Cem Tanova.
TERCİH ZİRVESİ’15 Üniversitede Başlayan, Hayat Boyu Gelişen Kariyer Prof. Dr. S. Semahat Demir Rektör.
eğİtİm öğretim yIlI yaz dönemİ meslekİ eğİtİm çalIşmasI
STRATEJİK PLANLAMA HAZIRLIK AŞAMASI.
KURUM YAZIŞMALARI II Öğr. Gör. Hakan YILDIZ.
DERS PROGRAMI OLUŞTURMA
ARABAN İLÇE DEVLET HASTANESİ
Rehberlik Servisi Tanıtımı
İŞYERİ SAĞLIK GÜVENLİK BİRİMİ
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
BİRİNCİ BÖLÜM Sağlıkta Kalite Akreditasyon Daire Başkanlığı
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI İNSAN KAYNAKLARI MÜDÜRLÜĞÜ İnsan Kaynakları Müdürlüğü 1 KARİYER İMKANI ÇALIŞAN BİLGİLERİ STAJ BAŞVURUSU SOSYAL İMKANLAR AÇIK.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
U Ş AK İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü İŞ YER İ SA Ğ LIK GÜVENL İ K B İ R İ M İ.
Kamu Hastaneleri Birliği
YÖNETİM SÜRECİ VE ÖZELLİKLERİ
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
HOŞGELDİNİZ. YOL HARİTASI BELİRLEMEK AKILLI TECRÜBEDEN YARARLANIN !
AVRUPA ÜNİVERSİTELER BİRLİĞİ KURUMSAL DEĞERLENDİRME PROGRAMI DENEYİMLER-KAZANIMLAR Prof. Dr. Selda Önderoğlu Hacettepe Üniversitesi HÜADEKK Üyesi Özdeğerlendirme.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
E Ş ME İ LÇE M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü İŞ YER İ SA Ğ LIK GÜVENL İ K BÜROSU.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ DERSİ KAPSAMINDA
İş Projesi Planı Sunucu Adı | Şirket Adı.
TKY UYGULAMASI.
VEHBİKOÇ VAKFI (VKV) AMERİKAN HASTANESİ
DEPO ve STOK YÖNETİMİ Eğitimi
SATINALMA YÖNETİMİ ve TEKNİKLERİ Eğitimi
İŞE ALIM SÜRECİ. Sunumun İçeriği İşe alım ihtiyacını belirleme Yeteneğe ulaşmak Yeteneği seçmek Yeteneği organizasyona yerleştirmek Yeteneğin organizasyona.
Yöneticilik ve Liderlik Becerileri Eğitimi
KURUM KÜLTÜRÜ VE İKLİMİ
VİZYON MİSYON AMAÇ-4 AMAÇ-3 AMAÇ-2 AMAÇ-1 AMAÇ-5 HEDEF-1 HEDEF-2 HEDEF-3.
İŞKUR TEŞVİKLERİ gemlık / gtso - gtb.
Sunum transkripti:

İNSAN KAYNAKLARI’NDA SOSYAL MEDYA

Video oyun tasarımcısı Sanal Market İşletmecisi Değişim Yöneticisi Dijital Diplomasi Uzmanı Gerçeklik Yöneticisi Hot-line İşletmecisi Dijital Pazarlama Uzmanı Mobil Uygulamalar Geliştiricisi Dijital Avukat Elektronik Gazeteci

İşe Alımda Dijital Dönüşüm En büyük dönüşüm ve değişim, işe alım ve değerlendirme sürecinde yaşanıyor ve yaşanacak. **

Dijital Medyayı dinleyerek GELİŞMEK? 7/24 monitörleme ile marka takibi SORULARI yanıtlamak ve ANALİZ etmek Kullanıcıya markayı sormak.

Hakkında bilgilendirmek; Çalışanları Sosyal Medya Kullanımı Hakkında bilgilendirmek; Sosyal Medya Kullanım Rehberi Yeni çalışanları bilgilendirme

bilgiyi paylaşmak FORUMLARLA tartışmak Hemşireyim, BEN BİLİRİM !! Yarışalım, eğlenelim, kazanalım …

Eğitim ve Gelişimde Dijital Dönüşüm E-kitaplar Video’lar Hazır İçerikler Özel İçerikler Eğitim Materyalleri Sınavlar Gelişim Planları Blog’lar Wiki Konu Uzmanları Soru-Cevap SharePoint

26 konuşmacı 2. EĞİTİM VE GELİŞİM ZİRVESİ 450 katılımcı 2551 tweet 1 trend topic ( 3 saatte 1.000 tweet )

BEN KURUMUM İÇİN HAZIRIM… PEKİ, KURUMUM BENİM İÇİN HAZIR MI???

ORYAN- TASYON ?

Oryantasyon NEDEN ÖNEMLİ? Etkili onboarding programına sahip şirketlerde BAĞLILIK ve MOTİVASYON daha yüksek oluyor.

İLK 6 AYDAKİ Oryantasyon NEDEN OLMALI? Çalışanların bağlılıklarını, tecrübeleri belirliyor. 6 AY

"ORYANTASYON" Oryantasyon programları NE SAĞLAR? Etkili programları aynı zamanda; Artan işveren marka değeri, Çalışan memnuniyeti ve iş verimliliği ile beraber şirketlerin başarılarını da olumlu yönde destekliyor.

Oryantasyon OLMAZSA? Etkili olmayan sosyalleşme süreçleri, işe başladıktan sonra kısa bir süre sonra duygusal patlamalara ve TÜKENME BELİRTİLERİNE yol açıyor.

Yeni işe başlayan ÇALIŞANIN SORULARI WC / öğlen yemeği NEREDE? Kariyer Yolum NEDİR? Telefon edeceğim? (dahilim) NEDİR? Performans KRİTERLERİ? Eğitim gelişim programları var mı, NEREDE? Kahve / çay / sosyalleşme ZAMANI? Mesai sonu NE ZAMAN? Üst yönetim KİM? Servislere NEREDEN Binebilirm? Bana yardımcı olacaklar? Prosedürler ve sistemler? Birlikte çalışacağım KİŞİLER?

Onboarding Süreci HAZIRLIK İLK GÜN İLK AY ADAPTASYON 2. & 8. AY

Uygulamaya katılmak için motivasyon oluşturmalı Katılımcılara keyif vermeli Egzersiz ve yarışmalarla desteklenmeli Renkli ve yaratıcı uygulamalara yer verilmeli Vizyon / Misyon / Değerler olmalı Prosedürler ve teknik bilgiler yer almalı Jargon ve kısaltmalar olmalı Şirket tarihi / kültürü aktarılmalı Kim, kimdir? Isınma ve tanışma egzersizleri olmalı

Organizasyonel Gelişim ekibi süreç boyunca destekler İşe Başlangıç Süreci İLK 5 GÜN 2.AY 2. & 8. AY Eğitim Merkezine Yönlendirme 4 günlük oryantasyon ve eğitim programı Ekip arkadaşları ile tanışma ve ofis / hastane turu Hastanelerimizde her hafta düzenli yapılan Yürütme Kurulu toplantısına katılım ve hastane yönetimi ile tanışma Mesleki temel gelişim programlarına katılım ve iş başı eğitimler Yönetici adayları için kişi bazlı planlanmış 8 aylık gelişim planı ve takip sistemi Organizasyonel Gelişim ekibi süreç boyunca destekler

ORYANTASYON PROGRAMI Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Kurumun Genel Tanıtımı   Kalite & Acil Durumlar Eğitimi    Enfeksiyon Kontrol Eğitimi   Güvenlik Eğitimi Yangın Güvenliği Eğitimi Salı Çağrı Merkezi Eğitimi Tanıtımı Klinik Laboratuvar Birimleri Tanıtımı Sağlıklı İletişim, Sağlıkta İletişim Eğitimi Çarşamba Grup ŞirketiTanıtımı Telefonda Etkili İletişim Teknikleri Kazanan Takımlar Yaratmak Perşembe Hasta Hakları Eğitimi Profesyonellik Ve İmaj Yönetimi  Eğitimi Eğitim Değerlendirme Sınavı  

Madalyonun İKİ YÜZÜ var...

Teşekkürler Ayşin Altuniç GÜVEN aysinaltunic hotmail.com