KODLAMA ÖĞRETİMİ Hayal Et– YARAT - PAYLAŞ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SATIN ALMA EĞİTİMİ “YAPIM İŞLERİ” MAYIS 2006 PROCUREMENT TRAINING WORKS MAY 2006.
Advertisements

BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ
VHDL Kullanarak FPGA İle Yüksek Kapasİtelİ Tam ÇIkarIcI Devre TasarImI
Hazirlayan: Yrd. Doç. DR. Emin BORANDAĞ
Çağın Gidişine Göre Öğretmen Nasıl Olmalı?
P p 8. Ünitede yinelemeli programlamanın teknikleri anlatılmaktadır. p p Gördüğünüz gibi, yinelemeli programlama bir problemin içinde problemin küçük parçalarını.
ISTE Standartları Uluslararası Eğitim Teknolojileri (Derneği) Birliği (The International Society for Technology in Education-ISTE) Teknolojinin eğitimde.
Bölüm 3 – Yapısal Programlama
Gömülü ve Akıllı Sistemler Öğretimi ve Laboratuvarı
Grid Nedir? Cevat Şener BMB-ODTÜ
EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE KÖY ENSTİTÜLERİ ÖRNEĞİNDE TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ VE 21. YÜZYIL BECERİLERİ.
TURGUT OĞUZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ
21. Yüzyıl becerileri.
21. Yüzyıl Öğreneni.
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Kelime Uygulama Sunumu - 9 Bu sunumdaki kelimeler… To approach Appropriate To approve To arrange Artefact.
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Paradigmalar. Paradigmaları m ız Değişmiyor mu? 21. Yüzyıl Öğreneni.
Eğitsel Oyunlar.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
YMT219: Veri Yapıları Ders Saatleri: Pazartesi 9:15-12, 17:30-20:15
SATINALMA EĞİTİMİ MAL ALIMI MAYIS 2006 PROCUREMENT TRAINING SUPPLIES MAY 2006.
LOGARİTMA MATEMATİK RÜZGARI.
Evrim Suna ARIKAN Özlem YAŞAR UĞURLU
Bilgisayar Destekli Eğitim
ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ MODELİ
Programlama Dili nedir? Programlama Dili nedir?. Programlama Dili: Programcının bir bilgisayara ne yapmasını istedi ğ ini anlatmasının standartlaştırılmış.
19 Negotiating with International Customers, Partners, and Regulators McGraw-Hill/Irwin International Marketing, 13/e © 2007 The McGraw-Hill Companies,
Ana Programlama Dillerinin Evrimi
Dİjİtal oyun tabanlI öğrenme
Melek YILMAZ.   Bilgi ve teknoloji çağını yaşadığımız günümüzde öğrencilerin bilgiye ulaşma ve problem çözme becerilerini kazanmaları önemlidir.  Bunun.
The Value of Serious Play
TÜRKÇE DERSİ İLE HEDEFLENENLER.
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
Celal Bayar Üniversitesi Hasan Ferdi Turgutlu Teknoloji Fakültesi
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
Statistics, Data, and Statistical Thinking
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
FEN VE TEKNOLOJİ ÖgRETİMİ
BTÖ216-Görsel Programlama RobotC’ye Giriş. Problem Çözme  “Nasıl iyi bir programcı olabilirim?”  İlk adım problemi nasıl çözeceğini anlamadır.  Problem.
AB’15 Arduino ile sensörler dersi
DÜŞÜN, HAYAL ET Imagine there’s no heaven,it’s easy if you try DÜŞÜN Kİ CENNET DİYE BİRŞEY YOK, BÖYLE DÜŞÜNMEYİ BİR DENE.
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
There was a man who was thinking of building an honourable structure that could last for milleniums and show the king’s power. So, he racked his brain.
Prof Dr Süheyla ÜNAL. Hedefler Bu sunumun sonunda katılımcılar yakın geleceğin gerektirdiği öğrenme ortamı ve koşulları konusunda değişimin gerekliliğini.
Learning to learn network for low skilled senior learners Hayat Boyu Öğrenme Toplumu Learning to Learn Training Ne kazanıyoruz? Developed with the support.
Neden gerekli… Department of Commerce Raporu 2011, BLS Raporu 2013, IFTF Raporu 2011.
21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ‘Z KUŞAĞI’NIN EĞİTİMİ
Cambridge IGCSE® Cambridge IGCSE:
Teknoloji ve tasarım dersi
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Algoritmalar II Ders 4 Dinamik Programlama Yöntemi.
TURKISH 1 (UHF1271) GÜNLER&DERSLER DAYS&SUBJECTS
MBLOCK ile Arduino ve Robotik Kodlama
Mesleki Yüksek Öğretimde Öğrencilerin Web Tabanlı Öğrenmeye Karşı Tutumları Ar. Gör. Erman Uzun ODTÜ – Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü.
DÜŞÜNME BECERİLERİ Elif Nur PALUT MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Hoşgeldiniz Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu
Eğitimde Ölçülen Bilişsel Özelliklere İlişkin Sınıflamalar
Bilgi Okuryazarlığı Öğr. Gör. Seda AKIN GÜRDAL
Üst Düzey Zihinsel Özellikler
21. YY BECERİLERİ.
Medya OkuryazarlIğI.
KODLAMA ve BECERİLER Dr. Osman EROL.
Üst Düzey Zihinsel Beceriler
Üst Düzey Zihinsel Beceriler
Sunum transkripti:

KODLAMA ÖĞRETİMİ Hayal Et– YARAT - PAYLAŞ Dr. Osman Erol

Neden Kodlama?

Neden Kodlama?

Neden Kodlama? Rise of China

Neden Kodlama?

Neden Kodlama? Yirmibirinci yüzyıl becerileri Yaratıcılık – Creatvity Eleştirel Düşünme- Critical Thinking Problem Çözme – Problem Solving İşbirliği yapabilme – Collaboration Bilişimsel / Bilgi İşlemsel düşünme – Kompütasyonel Dijital Teknolojileri kullanarak problem çözme

Gelecek?

Kodlama nedir? Kodlama / Programlama; Birçok programlama dili Analiz Sentez Kodlama Problemi programlama dilleri kullanarak bilgisayara aktarma Birçok programlama dili (C#- Phyton- Java) Kodlar (Syntax) ve kurallar farklı AMA mantık aynı Although the command and spelling rules of programming languages differ; The programming logic to use for the solution is similar in all languages

Kodlama Eğitimi