YENİ KİŞİSEL GELİŞİM SİSTEMİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
- Eğitici netbook pilot uygulaması Dr. Riina.Vuorikari, European Schoolnet.
Advertisements

BAŞLIK Makale Künyesi: Yılı, Yazarları, Yayınlandığı Dergi, sayfa sayısı ( gibi)
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
OKULA UYUM OKUL FOBİSİ. Okul Fobisi Değil, Anneden Ayrılma Korkusudur.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
Özgür IRKIÇATAL Donanım Koordinatörü
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
ÖĞRENCİ GÖZÜYLE BOLOGNA SÜRECİ KAPANIŞ ve DEĞERLENDİRME TOPLANTISI 16 HAZİRAN 2009,ANKARA SULTAN GÜROL BOLOGNA ULUSAL TAKIMI ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ
KENDİMİZİ TANIMAK MESLEKLERİ TANIMAK MESLEK SEÇİMİNİN ÖNEMİ SEÇMEK İSTEDİĞİM MESLEKLER HAKKINDA NERELERDEN BİLGİ ALABİLİRİM.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
REHBERLİKTE HİZMET TÜRLERİ
OKULUMUZ HAKKINDA BİLGİLER Öğretmen Sayısı : 19 Öğrenci Sayısı : 212 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 9 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı.
Süreç... Rehberlik Nedir? Rehberlik Ne Değildir? Reberlik İlkeleri Nelerdir? Rehberlik Servisinden Hangi Konulara Dair Yardım Alınabilir? - Bireysel Alan.
Bireyi Tanıma Teknikleri I
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
Bireyi Tanıma Teknikleri I
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
OKUL ÖNCESİNDE.
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI
Kişisel-Sosyal Rehberlik
GENEL SEKRETERLİK BİRİMİNE HOŞGELDİNİZ
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
ÇAĞDAŞ EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ KİŞİLİK HİZMETLERİ VE REHBERLİK
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
REHBERLİK SERVİSİ.
DİYARBAKIR BİLİM VE SANAT MERKEZİ
Bütünleştirme uygulamaları
MEDİKOSOSYAL MERKEZİ.
Ne denli az şeyiniz kalırsa, kaygılanacak o kadar az şeyiniz olur
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
Kariyer Yönetimi ve İKY Sistemi
KONU DEĞERLENDİRME TESTİ
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
BÖLÜM 4 ÖTMG’de ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME
ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLAR Sağlık Bilimleri Fakültesi
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ve OKUL YÖNETİMİ
ERASMUS+(ÖĞRENCİ STAJI) ALMANYA (BERLİN)-İSPANYA (MARBELLA)
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
TARTIŞMA YÖNTEMİ Hazırlayan:Yalçın ÇERMAN.
PSİKOLOJİK DANIŞMA İLE İLGİLİ ÖNYARGILAR
Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü
REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Diğer Teknikler II Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisinin Tanıtımı
BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ LİSANS EĞİTİMİ
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
BOLOGNA UZMANLARI 5.DÖNEM ULUSAL TAKIM PROJESİ 1 EKİM 2009,NEVŞEHİR
Uygulama Ortamına İlişkin Etik Sorumluluklar
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Bilgilendirme Toplantısı
Etik.
Öğretim Yöntemleri ve Yaklaşımları
ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI 3. HAFTA FATMA MIZIKACI.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM
Filiz KUŞKAYA MUMCU Tülin HAŞLAMAN Yasemin KOÇAK USLUEL
ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI 3. HAFTA FATMA MIZIKACI.
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
KİŞİSEL REHBERLİK.
Doktor, öğretmen, postacı, ve polis bunlardan bazılarıdır.
REHBERLİĞİN İŞLEVLERİ
Bireyi Tanıma Süreci Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Program geliştirme.
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Sunum transkripti:

YENİ KİŞİSEL GELİŞİM SİSTEMİ 08.05.2019 UZEM REHBERLİK S.

TANIMLAR ÖĞRETMEN : Yardımcı ve Grupların takibinden sorumlu yetişmeyi sağlayacak kontrol uzmanı. YARDIMCI : Öğretmenin istediği kişisel gelişim bilgilerinin grupta işlevi sağlayacak stajyer birim elemanı 08.05.2019 UZEM REHBERLİK S.

TANIMLAR GRUP: Öğretmen ve Yardımcının birlikte belirleyeceği öğrencilerin uyumlu çalışma gruplarıdır. Bu gruplar durumlarına ve gereken ihtiyaca göre (1*2) – (3)- (4*5) diye isimlendirilebilir. 08.05.2019 UZEM REHBERLİK S.

1-2 GRUBU öğretmen irtibatlı Yardımcı B1*4-5 1-2 GRUBU öğretmen irtibatlı B2*3-4 1*2 bireysel BİREYSEL REHBERLİK MODELİ 08.05.2019 UZEM REHBERLİK S.

Bireysel Rehberlik Grupların bireysel ilgilenmesi öğretmen tarafından kontrol edilirken 3 ve 4*5 grubunun bireysel ilgilenmesi Yardımcı eleman tarafından sağlanacaktır. Rehberlikte asıl sorunları olan 1-2 grubu öğretmen tarafından gruptan ziyade daha çok 1*1 ilgilenme esas alınacaktır. Yardımcı 1*1 ilgilenmesi öğretmen tarafından sağlanacak ve ders bazı rehberlik desteği ile öğrencinin ihtiyacı karşılanacak bu da öğrenciyi tanımayı kolaylaştıracaktır. 08.05.2019 UZEM REHBERLİK S.

Rehberlik Çalışmasında Öğrenci tanıma Çalışmanın esası öğrencinin tanınması olduğundan önceliği Bireysel anketler alır. Otobiyografi Sosyometri Problem Tarama Genel kültür ve ihtiyaca göre diğerleri…(mesleki eğilim gibi.) 08.05.2019 UZEM REHBERLİK S.