Şirket Adı İş Planı Sunusu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ.
Advertisements

RİSK KAVRAMI RİSKLERİN BELİRLENMESİ
İKTİSAT Girişimcilik - İş Planı -.
Strateji Tasarımı İlker acar.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
REKLAMCILIK Hafta 5.
FİNANSAL PLANLAMA BAŞABAŞ NOKTASI ANALİZİ FİNANSAL DENETİM
Girişimcilik.
“PAZARLAMA PLANI” ESASLARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
FİNANSAL AMAÇ VE FİNANS FONKSİYONU
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
FİNANSAL PLANLAMA BAŞABAŞ NOKTASI ANALİZİ FİNANSAL DENETİM
Finansal Yönetim ve Fonksiyonları
HAFTA I.
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Sunanın Adı | Şirket Adı
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.
Finansal Yönetim ve Fonksiyonları
Afyon Kocatepe Üniversitesi Proje Adı Bölüm Adı Sunanın Adı.
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Projenin Durumu [Proje Adı] [Sunanın Adı] Bu sunu sırasında, dinleyicilerin de katılımıyla, yapılması gereken işlemlerin ortaya çıkacağı konuşmalar olacaktır.
İNOVASYON.
Örn: Dönen varlıkları: 40 TL
ISO ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
ENM 307 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ Dersin Koordinatörü:. Prof. Dr
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Girişimcilik.
İşletmelerin Kuruluşu, İş Planı ve Fizibilite
İşletme Çevreleri, Büyüme, Küçülme ve Analizler
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
Alacak ve Stok Yönetimi
GENEL İŞLETME İŞLETMENİN AMAÇLARI
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
Şirketlerimizi Büyütürken Temel Finansman Yönetimi…… Firmaların problemli hale gelme nedenleri aşağıdaki biçimde gruplandırılmıştır: GENEL.
Firmaların Problemli Hale Gelme Nedenleri
PAZARLAMANIN ÖNEMİ.
Ayşegül ARSLAN.
BİLGİ YÖNETİMİ KAVRAMI ve GELİŞİMİ
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Bilgi Sistemleri Hafta4
Sorumlu Mahalleler Projesi İş Planı Eğitimi Bu proje T. C
İŞ PLANI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Şirket Adı İş planı sunusu.
İş Projesi Planı Sunucu Adı | Şirket Adı.
Şirket Adı İş Planı.
Şirket Adı İş planı sunusu.
Finans Nedir Finans, işletmenin gereksinim duyduğu fonların en uygun koşullarda ele geçirilmesi ve ele geçirilen fonların en etkin kullanımını sağlamaktır.
Şirket Toplantısı Şirketinizin Adı.
Hoş Geldiniz! Şirket Adı.
İlerleme veya Durum Raporlama
Adınız | Öğretmen adı | Okul
FİNANSAL YÖNETİM.
Eğitim Sunusunun Başlığı
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
Planlama.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
PAZARLAMA YÖNETİMİ’NİN TEMELLERİ Prof. Dr. İsmail Üstel.
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
Proje Adı | Şirket Adı | Sunucu Adı
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Eğitim Sunusunun Başlığı
Şirket Adı İş Planı.
Hem bugüne hem de geleceğe yönelik fikirler
Sunum transkripti:

Şirket Adı İş Planı Sunusu

İş Kavramı İşinizin dayandığı başlıca ürünleri, hizmetleri, teknolojiyi, kavramları veya stratejiyi özetleyin.

Şirketinizin uzun vadeli misyonunu açıkça ortaya koyun. Şirketinizin büyümesinde yol gösterici olabilecek sözcükler kullanmaya çalışın ama olabildiğince kısa tutun.

Pazar Özeti Pazarınızın geçmişini, bugününü ve geleceğini özetleyin. Pazar payında, liderliğinde, oyuncularında yaşanan değişimleri, pazardaki kaymaları, maliyetleri, fiyatlandırmayı veya şirketinizin başarılı olmasına fırsat yaratan rekabet şartlarını inceleyin.

Fırsatlar Sorunları ve fırsatları belirleyin. Tüketici sorunlarını ortaya koyun ve bu sorunların yarattığı ürün/hizmet fırsatlarının doğasını tanımlayın.

Rekabet Rekabeti özetleyin. Şirketinizin rekabet avantajının genel hatlarını çizin.

Hedefler Beş yıllık hedefleri listeleyin. Beş yıllık hedeflerinize ulaşmak için belirli, ölçülebilir hedefler ortaya koyun. Pazar payı hedeflerini listeleyin. Gelir/karlılık hedeflerini listeleyin.

Ekip CEO'yu ve önemli yöneticileri adlarıyla listeleyin. Bu kişilerin başarılı sicillere sahip olduklarını göstermek için önceki başarılarını da ekleyin. Bu alanda kaç yıllık deneyimleri olduğunu özetleyin.

[Tam Ad] Başkan Yardımcısı Ekip Kuruluş Şeması [Tam Ad] Başkan, CEO [Tam Ad] Başkan Yardımcısı [Tam Ad] Yönetici

Kaynak Gereksinimleri Aşağıdaki kaynaklarla ilgili gereksinimleri listeleyin: Personel Teknoloji Finansman Dağıtım Promosyon Ürünler Hizmetler

Finansman Planı Finansman modelinizi ve fiyatlandırma varsayımlarınızı tanımlayan üst düzey bir finansman planının ana hatlarını çizin. Bu plan gelecek üç yılda beklenen yıllık satış ve kar düzeylerini içermelidir. Bu malzemeyi düzgün bir şekilde ortaya koymak için birkaç slayt kullanın.

Riskler ve Ödüller Önerilen projenin risklerini ve bunlarla nasıl başa çıkılacağını özetleyin. Özellikle fon arıyorsanız, beklenen ödüllerle ilgili tahminlerde bulunun.

Önemli Sorunlar Kısa vadede Uzun vadede Önemli kararları ve hemen veya kısa vadede çözülmesi gereken sorunları belirleyin. Kararın geciktirilmesinin sonuçlarını ortaya koyun. Uzun vadede Uzun vadede çözüm gerektiren sorunları tanımlayın. Fon arıyorsanız, çözümü için finansman kaynakları gerektiren tüm sorunları açıkça belirtin.

Ek Ek malzemeleri ve kaynakları belirtin