NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ Kat hizmetleri yönetimi Kat Hizmetleri ve Diğer Bölümler Arası Bilgi Akışı ve Genel Tekrar NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi iisbf.nisantasi.edu.tr
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Hafta 7 : Kat Hizmetleri ve Diğer Bölümler Arası Bilgi Akışı ve Genel Tekrar Yönetim-HK :Kat hizmetleri genel yöneticisi ile genel yönetim arasında iletişim aşağıdan yukarı rapor verme,yukarıdan aşağı emir verme şeklinde olur Yönetim-HK arasında kullanılan raporlar:Bölümle ilgili önemli faaliyetler(eğitim,siparişler,yeni yöntemler vs..).Yıllık veya sezonluk genel bakım(boya,halı değişimi vs..).Tasarruf tedbirleri listesi.Personel hareket raporları.Bölüm bütçesi Önbüro-HK : Önbüro-hk arasında kullanılan raporlar: Grup memorandumu. V.İ.P raporu. Oda değişim raporu.İlave yatak raporu.Housekeeper Raporu NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Teknik Servis-HK : Teknik servis –hk arasında teknik arızaların giderilmesi ve bazen enerji tasarrufu ile ilgili önlemlerin alınması gibi konularda bilgi alışverişi yaşanır Yiyecek-içecek-HK : Bu bölümle katlar arasındaki ilişkiler, mini barın takip edilmesi,oda servisinden kalan takımların alınması ve gönderilen ziyafet emirlerine göre salonların ve ziyafet takımlarının hazırlanması şeklinde ortaya çıkar Muhasebe-HK :Muhasebe –hk arasında şu raporlardan faydalanılır: Personel devam formu.Housekeeper raporu.Oda uyuşmazlık raporu Satın alma-HK :Şu raporlar kullanılır:Depo talep raporu.Sipariş formu İnsan Kaynakları-HK :Personel alım süreci.Yıllık izin formu.Maaş çizelgesi.İhtarlar.Sosyal aktiviteler.Eğitimler NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©