NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
HACETTEPE MALİYE TOPLULUĞU
Advertisements

MEDYA Medyayı Tanımak - Medya Çalışanları -.
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DİĞER KONULAR
HAVVA ÜNAL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ (İ.Ö)
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Bilişim Sistemleri Mühendisliği nedir? Neden ihtiyaç vardır?
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Sponsorluk 1.
Kültürel amaçlı teknoloji kullanımı : çevrimiçi öğrenen toplulukları oluşturma.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
E ĞITIMDE W EB 2.0 ARAÇLARı IRMAK KARACA TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF(ÖRGÜN)
Sosyal Medya Stratejisi Geliştirme ve Sosyal Medya İletişimi 9-10 Kasım 2013 AISEC - Adana Zeynep Atay STGM Proje Asistanı Özgür Mehmet Kütküt STGM İletişim.
Bilgi Paylaşımı için Araçlar
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
ZEHRAŞAHİN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
E ĞITIMDE W EB 2.0 ARAÇLARı Eyyüp CAN Türkçe öğretmenliği örgün öğretim
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
Yeni Medya ve Sosyal Medya
İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK PERSONEL 1 PROFESÖR 7 YARDIMCI DOÇENT 16 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ (ÖYP) 1 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ 3 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, (1 50 d) (1 DOÇENT,
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
WEB ARAÇLARI LAMİA BÜŞRA YEŞİL.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
İrem Soydal ~ Yurdagül Ünal
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
WEB ARAÇLARI KONYA 2017.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Sosyal Medya Araçları Tanıtımı
Temel Bilgi Teknolojileri
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
WEB 2 TANITIM MUSTAFA AKGÜL.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sosyal Medyanın Politik Katılım ve Hareketlerdeki Rolü
UYARLANABİLİR EĞİTSEL HİPERORTAMLAR
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ YENİ MEDYA VE GAZETECİLİK DERS TANITIMI VE GİRİŞ NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi iisbf.nisantasi.edu.tr

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © YENİ MEDYA Bilgisayarların işlem gücü olmadan oluşturulamayacak ya da kullanılamayacak olan ortamlara denilmektedir. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

Yeni Medyanın Temel Özelliği: Bilginin; Toplanması Saklanması İşlenmesi Aktarılmasında sayısal teknik kullanan sistemlerden yararlanmak NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Yeni medya , geleneksel ortamlarda uygulanan farklı mesajları tek bir mesaj bünyesinde toplayabilir. Ör; gazete, radyo, televizyonda yayınlanan bir reklam mesajı , yeni medya araçlarının birinde yer aldığında, dört farklı araçta yer alan reklamların tüm özelliklerini aynı anda tek bir mesajda taşıyabilmektedir Bunu ses, görüntü,animasyon,hareketli içerik, metin gibi öğelerin bir arada kullanılması ile yapmaktadır. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Sosyal Medya; Kullanıcılara enformasyon, düşünce, ilgi ve bilgi paylaşım imkanı tanıyarak, Karşılıklı etkileşim yaratan çevrimiçi araçlar ve web sitelerini için ortak kullanılan bir terimdir Sosyal Ağ; Ortak ilgi alanı olan insanların, düşüncelerini, duygularını ve yorumlarını paylaşmak için bir araya geldikleri çevrimiçi ortam.Bireyler ve şirketler tarafından Web ortamında yaratılan yeni bir ücretsiz medya dünyasıdır NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © kaynaklar Tosun B.N (2010) İletişim Temelli Marka Yönetimi İstanbul:Beta NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©