Dijital Platformlarda

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Advertisements

İÇİNDEKİLER: Sosyal Medya Nedir?
Sosyal Ağların Eğitimde Kullanımı
GÜVENLİ İNTERNET ve SOSYAL MEDYA
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Dünyanın En Büyük On Bir Açık Üniversitesinde İnternete Dayalı Eğitim Uygulamaları Öğr. Gör. M. Emin Mutlu Öğr. Gör. M. Canan Öztürk Öğr. Gör. Ruşen Yılmaz.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Strateji Geliştirme Başkanlığı 1 DÜNYA EKONOMİSİ REEL SEKTÖR.
Retail Mgt. 11e (c) 2010 Pearson Education, Inc. publishing as Prentice Hall 7-1 Identifying and Understanding Consumers 1.
21. YÜZYIL BECERİLERİ.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
Dijital Büro İstanbul1 Kobi Ümit Aralık Kampanyası.
E-Devlet E-Dönüşüm Vize Projesi
BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
Mobile Advertising Network Dünya’da mobil kullanımı Mobil penetrasyon Mobil reklam harcamaları Akıllı telefon penetrasyonu Mobil reklam gösterimleri.
WhatsApp,Instagram,Skype ile Kurulan İletişim Hazırlayan İlker Kireççi
Bazı Gömülü Sistemlerde OpenCV ile Performans Analizi S.Ü Bil.Müh. 2. Sınıf Öğrencisi Faruk GÜNER S.Ü.
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
Rehberlik Hizmetleri. Bir Soru MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Rehberlik Hizmetleri.
BBY 467 Bilimsel ve Kültürel Mirasın Dijitalleştirilmesi Ders 3: Dijitalleştirmenin Planlanması ve Dijitalleştirmede Süreç Yönetimi Arş. Gör. Tolga Çakmak.
Elke HOFFMANN & Engin YILMAZ Hessenkolleg- Wetzlar / Almanya İzmir Özel Fatih Koleji / Türkiye Grup Çalışması ve e-Twinning: Metodlar ve Sonuçları / Grup.
1 BBY 464 Semantik Bilgi Yönetimi Güven KÖSE (Kurucu Ortak, Genel Müdür) Mantis Yaz. Dan. Ltd. Şti.
İLETİŞİMİN KUŞAKLAR ARASI KÖPRÜ ROLÜ
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.

England Efe uluç. flags  England capital is london.
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
BASKETBOL TÜRKİYE TURU
Anti-IgE Tedavisinin 1. Yıldaki Etkinliği:
GÜVENLİ İNTERNET ve SOSYAL MEDYA
Pazarlama Alanındaki Sosyal Medya Konulu Çalışmaların İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi Esra Doğan
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
«YURTTAŞ GAZETECİNİN ALET ÇANTASI: CEP TELEFONU»
İnternet Çağı & Sosyal Medya
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
PressReader Connecting People Through News
ULUSLARARASI ÇALIŞMALAR
10. Olağan Genel Kurulu İstanbul,18 Mayıs 2011
4nd Transnational Meeting
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
EKONOMİ LİSANS PROGRAMI
5. sınıflar Power Point.
SOSYAL MEDYA İLETİŞİMİ
PROF.DR. İRFAN YALÇINKAYA
Cihan Ünlü Türkçe öğretmenliği Wep02 ödevi
Güvenli İnternet Kullanımı
ABD İÇ GİYİM PAZARI Kaynak: statısta.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA VE HALK KÜLTÜRÜ
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
5. HAFTA Öğr. Gör. Yunus KÖKVER
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ BİLGİ SİSTEMİ ANDROİD UYGULAMASI
Microsoft Dynamics 365’in yeni modülü Social Engagement ile aylık yalnızca 95$’a tüm Web’i dinleyin, analiz edin, aksiyon alın. . Belediye Uyuyor mu?!!?
connect to the virtual world
Dijital Dönüşüm Haziran 2018.
Bayilik başvuru rehberi Destek için Motorola Servis Masası’na ulaşın
Pratik kullanım rehberi
Bilgilendirme Toplantısı
Ege Uzlaştırmacılar Derneği (EGE-UZ-DER) 2. Tanışma Toplantısı
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Pratik kullanım rehberi
FEAP Üyeliği.
Sosyal medya resim şablonu
Sunum transkripti:

Dijital Platformlarda Demografik Raporlar

1 2 3 Başlarken İSTATİSTİKİ BİLGİLER ETKİLEŞİM PROFİLLERİ Dijital Medya kullanım & etkileşim oranları ile periyot içerisindeki genel trend analizleri 2 ETKİLEŞİM PROFİLLERİ Etkileşimde bulunulan trafik verilerinin kitlesel analizleri 3 TAHMİN VERİLERİ İstatistiki verilere dayalı tahmini demografik özellikler

DEMOGRAFİ - YAŞ ARALIKLARI GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - YAŞ ARALIKLARI

GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - CİNSİYET Cinsiyet Kullanıcılar Bayan 165287 96745 Toplam 262032

DEMOGRAFİ - İLGİ ALANLARI GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - İLGİ ALANLARI

DEMOGRAFİ - İLGİ ALANLARI GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - İLGİ ALANLARI Yakın İlgi Alanı Kategorisi (erişim) Oranları Lifestyles & Hobbies/Shutterbugs 5,285033418 News & Politics/News Junkies/Entertainment & Celebrity News Junkies 5,157704333 Shoppers/Value Shoppers 4,339611834 Lifestyles & Hobbies/Green Living Enthusiasts 4,213378255 Lifestyles & Hobbies/Family-Focused 4,131340514 Food & Dining/Cooking Enthusiasts/30 Minute Chefs 3,364580291 Media & Entertainment/Movie Lovers 3,333186223 Sports & Fitness/Health & Fitness Buffs 3,244418945 Technology/Mobile Enthusiasts 2,504389066 Shoppers/Bargain Hunters 2,369704442

DEMOGRAFİ - PAZAR SEGMENTLERİ GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - PAZAR SEGMENTLERİ Pazardaki Segment Kullanıcılar Yeni Kullanıcılar Oturum Hemen Çıkma Oranı Sayfa / Oturum Ort. Oturum Süresi Education/Test Preparation & Tutoring 73236 69547 100941 %0,58 5,35 136,23 Education/Primary & Secondary Schools (K-12) 71147 67999 95967 %0,61 5,27 131,17 Real Estate/Residential Properties 69438 66175 94412 %0,49 5,29 129,91 Education/Post-Secondary Education 69072 65105 97669 %0,52 5,48 144,22 Financial Services/Investment Services 67192 63394 90351 %0,47 130,26 Travel/Trips by Destination/Trips to Asia-Pacific 60676 57483 86955 %0,46 5,34 136,09 Travel/Trips by Destination/Trips to the Middle East & Africa 59117 55898 84650 %0,45 136,00 Consumer Electronics/Mobile Phones 51890 49243 69585 %0,53 5,20 128,52 Travel/Hotels & Accommodations 51606 48517 73548 %0,43 5,32 135,20 Employment 48654 45587 68294 %0,50 5,52 142,86 Toplam 2289376 2149138 3096613 132,49

GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - DİLLER

GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - DİLLER Dil Kullanıcılar Yeni Kullanıcılar Oturum Hemen Çıkma Oranı Sayfa / Oturum Ort. Oturum Süresi tr 200512 198543 272989 %1,07 5,20 127,93 tr-tr 128985 125407 175074 %1,29 4,62 113,69 en-us 27893 27677 38337 %2,11 4,66 118,80 en-gb 3804 3704 5332 %1,03 5,10 121,21 de-de 841 835 1077 %0,46 4,45 117,09 en 722 717 916 %7,42 3,28 70,51 de 710 707 893 %1,90 5,43 153,77 c 489 488 505 %0,20 2,00 0,19 ar-ae 406 405 444 %8,56 3,60 54,29 fr-fr 261 254 377 %1,06 4,40 92,11 Toplam 367552 361647 499485 %1,26 4,94 121,54

GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - ÜLKELER Ülke Kullanıcılar Yeni Kullanıcılar Oturum Hemen Çıkma Oranı Sayfa / Oturum Ort. Oturum Süresi Turkey 346218 342649 476590 %1,15 4,99 123,09 United States 5858 5785 6374 %8,19 2,87 49,67 Germany 2148 2070 2716 %1,44 4,90 138,91 (not set) 1144 1106 1559 %1,35 4,91 130,41 United Kingdom 1085 1038 1373 %0,73 5,09 128,94 Netherlands 651 613 802 %0,87 4,74 125,87 Cyprus 520 509 668 %2,10 4,83 117,31 France 511 493 648 %0,93 5,06 130,49 Ireland 380 379 399 %0,25 2,61 23,56 Peru 363 %10,19 1,94 0,99 Toplam 365684 361647 499485 %1,26 4,94 121,54

DEMOGRAFİ - SOSYAL AĞ YÖNLENDİRMELERİ GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - SOSYAL AĞ YÖNLENDİRMELERİ

Sayfa Görüntüleme Sayısı GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - SOSYAL AĞ YÖNLENDİRMELERİ Sosyal Ağ Oturum Sayfa Görüntüleme Sayısı Ort. Oturum Süresi Sayfa / Oturum Facebook 15953 52474 45,08 3,29 Instagram 2621 9798 62,69 3,74 Twitter 2149 7468 55,97 3,48 LinkedIn 307 1047 49,68 3,41 YouTube 190 550 24,93 2,89 Dailymotion 175 515 2,59 2,94 blogcu 116 637 129,16 5,49 Blogger 107 417 54,03 3,90 Instagram Stories 45 121 16,62 2,69 Pinterest 4 10 8,00 2,50

DEMOGRAFİ - OTURUM SAYILARI GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - OTURUM SAYILARI

DEMOGRAFİ - OTURUM SAYILARI GÜNCEL DURUM DEMOGRAFİ - OTURUM SAYILARI

TEŞEKKÜRLER http://tegv.org/trends http://tegv.org/trends/TEGV_Digital.pdf