NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ pazarlama yönetimi reklam ve halkla ilişkiler NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi iisbf.nisantasi.edu.tr
dünya’da ve türkiye’de reklam Dünya’daki reklam harcamalarına bakış Türkiye’deki reklam harcamalarına bakış Reklamın fonksiyonları Reklam çeşitleri incelemesi Mamul reklamları NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © reklam araçları Başlıca reklam araçları ve araç seçimi Reklam planı ve reklam mesajı Reklam bölümü organizasyonu ve reklam ajansları Reklam hakkındaki görüşlerin incelenmesi NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
halkla ilişkiler kavramı Halkla ilişkiler kavramının tanımlanması Halkla ilişkilerin çeşitleri Halkla ilişkilerde kullanılan araçlar ve örneklendirme yapılması Reklam ve halkla ilişkiler arasındaki ayrımın yapılması NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © kaynaklar Prof.Dr.İsmet Mucuk’un Pazarlama İlkeleri kitabından yararlanılmıştır. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©