NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

Avrupa Birliği Yaşamboyu Öğrenme Proğramı Grundtvig Learning Partnership Project.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
Öznur DUMAN ELGÜL ZEKA. ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ DEĞİŞİMLER Duygu değişimlerinin hızı ve üst düzeyde yaşandığını önceden bilmek bu duygular yaşandığında.
Eğitimde Hedefler Hedeflerin İşlevleri ve Analizi.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
Altı Uygulama Ayakkabısı
Program Tasarım Modelleri
Ekip Çalışması Yaklaşımlarına Sosyal Hizmet Perspektifinden Bakış
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
Çocuk ve Gençlik Yayınları. Plan  Dersin amacı, kapsamı, işlenişi  Dersin gerekleri  Dersin değerlendirilmesi BBY 164 Çocuk ve Gençlik Yayınları 2.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
ARAŞTIRMANIN RAPORLAŞTIRILMASI
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Stratejik Planı Yrd. Doç. Dr. Günver GÜNEŞ Merkez.
Sosyal Hizmet Meslek Etiği
ENGELLİ ÇOCUKLAR İÇİN DRAMA ETKİNLİĞİ PLANLAMA TEKNİKLERİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
TAŞKINLARIN ÖTELENMESİ
Öğrenme Aşamaları YRD. DOÇ. DR. İHSAN SARI.
AHMET HAKİ TÜRKDEMİR, ALTUĞ AYSUN
Drama etkinlikleri planlanırken;
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Eğitim Bilimleri Fakültesi
SHB-419 DAYANIŞMA MODELLERİ DERS İÇERİĞİNİN TANITILMASI
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
HAVA PERSPEKTİFİ Doğada yakınımızda bulunan varlıklar gözümüze gerçek renk ve boyutlarıyla net olarak görünür. Oysa bizden uzaklaştıkça nesnelerin boyutları.
Program Tasarım Modelleri
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Diğer Teknikler I Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ÖĞRETİM ARAÇ-GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Diğer Teknikler II Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 2: Yasal Düzenlemeler Prof. Dr. Tevhide Kargın.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Öğrenci Başarısının Belirlenmesinde Yeni Yaklaşımlar
Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu BAŞARI TESTLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
DİL GELİŞİMİ KURAMLARI - I
YAS 5 Anne ve babamın birbirlerine bağırmalarının beni ne kadar korkuttuğunu öğrendim. YAS 7 Meşrubat içerken gülersem içtiğimin burnumdan geleceğini.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Poster Başlığı Birinci YAZAR Bulunduğu eğitim düzeyi (Lisans, Yüksek Lisans, Doktora), Lisans için bulunduğu sınıf, öğrenim gördüğü kurum, lisansüstü öğrenciler.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
6.HAFTA: ARAŞTIRMALARDA ÖLÇME VE ÖLÇEKLERDE GÜVENİLİRLİK
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
2. HAFTA Bilimsel Araştırma Temel Kavramlar.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
ENGELLİ ÇOCUKLARIN KAYNAŞTIRILMASINDA DRAMANIN KULLANIMI
Sunum transkripti:

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © 12. HAFTA SOSYAL HİZMET UYGULAMASI VE GENÇLİKLE ÇALIŞMA NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Grup yaklaşımı bütün sosyal çalışma uygulamaları için geçerli olan amaçların başarılmasında kullanılabilir NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Sosyal öğrenmelerin gerçekleştiği grup çalışması gençlerle çalışırken sosyal becerileri geliştirmek için önemli bir çalışma biçimi olmaktadır NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Gruplarla Sosyal Çalışma Uygulamasında Kullanılabilen Teori ve Uygulama Modelleri NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © kaynaklar Duyan, V. (2010). ‘Sosyal Hizmet Temelleri, Yaklaşımları ve Müdahale Yöntemleri’, Sosyal Hizmet Uzmanları Demeği Yayınları, Ankara, 2010, Önsöz. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©