Rastgele Nesneler Dersi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İŞ KURMA SÜREÇLERİ.
Advertisements

DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
/ 151 EğitimYöntemleri Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
ETKİLİ ÖĞRETİM İÇİN YÖNTEM VE TEKNİKLER
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
Rensis Likert ( ) – Sosyal psikolog, Michigan Üniversitesi – Verimsiz, etkinliğin düşük olduğu işletmelerde çalışanlar «işe eğilimli yönetici»
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Fen tutum. Fen eğitimi ve fene karşı tutum ile ilgili araştırmalar incelendiğinde öğrencilerin, öğretmen adaylarının ve öğretmenlerin fene karşı tutumları,
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
Program Tasarım Modelleri
Yazılım Mühendisliği1[ 3.hft ]. Yazılım Mühendisliği2 Yazılım İ sterlerinin Çözümlemesi Yazılım Yaşam Çevrimi “ Yazılım Yaşam çevrimin herhangi bir yazılım.
Proje Entegrasyon Yönetimi
Ekip Çalışması Yaklaşımlarına Sosyal Hizmet Perspektifinden Bakış
Araştırma ve Strateji BBY256 Bilgi Mimarisi.
SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.
EĞİTİMDE DRAMA.
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
GELİŞİMLE İLGİLİ ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
GİRİŞİMCİLİK, SOSYAL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON
PROJE TABANLI ÖĞRENME ATÖLYESİ
Tedarik Zincirinde Satın Alma ve Örgütsel İlişkiler
Hedef-Kazanım Belli bir alanda eğitilecek bireylere kazandırılmak istenen özellikler ya da yeterliklerdir. Kazanımın eğitim yoluyla kazandırılabilecek.
OKUL ÖNCESİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
OYUN VE OYUNCAĞIN ÇOCUK GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Proje Oluşturma ve Yönetimi Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Proje Oluşturma ve Yönetimi
7.SINIFLAR TEKNOLOJİ TASARIM
Öğretimin Uyarlanması
Eğitsel Rehberlik Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Drama ile İlgili Terimler / Eğitim Öğretim Sürecinde Drama
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
NOT VERME VE MEZUNİYET.
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
DRAMA UYGULAMALARI DRAMANIN ÇOCUĞUN GELİŞİM ALANLARI İLE İLİŞKİSİ
Olgu Yönetimi Standartları
Madde 2: Tanımlar Bu Sözleşmenin amaçları bağlamında,
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
Program Tasarım Modelleri
WEB PROJE YÖNETİMİ Ahmet TAŞTAN.
Buluş nedir?.
TARTIŞMA YÖNTEMİ Hazırlayan:Yalçın ÇERMAN.
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
PROGRAM DEĞERLENDİRME
Öğrenme Psikolojisi Kuramlar: Sosyal Bilişsel Öğrenme
KÜRESEL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
DAVRANIŞ BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA (YÜKSEK LİSANS)
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
DİL GELİŞİMİ KURAMLARI - II
Grupla psikolojik danışma
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Yrd. Doç. Dr. Şükrü KEYİFLİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Sunum transkripti:

Rastgele Nesneler Dersi

Issız bir adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 nesne ne olurdu? Isınma Aşaması Issız bir adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 nesne ne olurdu? Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019

Sizce yaratıcı bir ders planı nasıl hazırlanabilir? Sorun Belirleme ve Empati Aşaması Sizce yaratıcı bir ders planı nasıl hazırlanabilir? Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019

Yaratıcı Düşünme Becerisini Geliştirmeye Yönelik Ders Plan Modeli Bilgi Paylaşımı ve Araştırma Aşaması Yaratıcı Düşünme Becerisini Geliştirmeye Yönelik Ders Plan Modeli Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019

Isınma Aşaması Bilgi Paylaşımı ve Araştırma Aşaması Katılımcıların kendilerini rahat hissetmeleri, Grup ile sağlıklı bir iletişim kurabilmeleri, Grup içinde görüşlerini rahat bir biçimde ifade edebilmeleri, Katılımcıların fiziksel ve zihinsel olarak ders sürecine hazır hissetmeleri Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019

Sorun Belirleme ve Empati Kurma Aşaması Bilgi Paylaşımı ve Araştırma Aşaması Sorun Belirleme ve Empati Kurma Aşaması Katılımcıların problem durumunu fark edebilmeleri, Kendilerini doğrudan ilgilendirmeyen sorunlara ilişkin olarak empati kurabilmeleri, Sorunun varlığının kendilerinde de rahatsızlık hissettirmesi, Problemi net olarak ortaya koymaları ve ifade etmeleri, Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019

Bilgi Paylaşımı, Toplama ve Araştırma Aşaması Bilgi Paylaşımı ve Araştırma Aşaması Bilgi Paylaşımı, Toplama ve Araştırma Aşaması Net bir biçimde ortaya konulmuş sorunun nedenlerini araştırma, Nedenlerin çözümüne yönelik olarak bilgi toplama, araştırma yapma, Ön bilgilerin kullanılması, Yönlendirici tarafından var olan bilgilerin paylaşılması , Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019

Analiz Aşaması Bilgi Paylaşımı ve Araştırma Aşaması Bir önceki aşamada ortaya konulan bilgilerin tartışılması, Ulaşılan bilgilerin problemin çözümüne yönelik etkisine ilişkin eleştirel düşünme becerisinin kullanılması, Ortaya yaratıcı fikirlerin atılması ve fikirlerin değerlendirilmesi, Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019

Somutlaştırma / Ürünleştirme Aşaması Bilgi Paylaşımı ve Araştırma Aşaması Somutlaştırma / Ürünleştirme Aşaması Analiz aşamasında ortaya atılan fikirlerin hayata geçirilmesi, Fikirlerin somutlaştırılması/ürünleştirilmesi, Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019

Değerlendirme Aşaması Bilgi Paylaşımı ve Araştırma Aşaması Değerlendirme Aşaması Somutlaştırılan ürünlerin/fikirlerin eleştirel bir gözle değerlendirilmesi, Fikirlerin/ürünlerin yaratıcılık düzeylerinin değerlendirilmesi Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019

Sizce eğitim programının bu haftasına kadar olan dersler Analiz Aşaması Sizce eğitim programının bu haftasına kadar olan dersler Bahsedilen planlamaya uygun muydu? Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019

Sizce bu ders planı yaratıcı düşünme becerisini geliştirir mi? Analiz Aşaması Sizce bu ders planı yaratıcı düşünme becerisini geliştirir mi? Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019

Somutlaştırma/Ürünleştirme Aşaması Rastgele Nesneler Issız Ada’ya giderken yanınıza aldığınız nesneleri hatırlayınız. Bu listeye var olanlarla ilişkisiz iki adet daha nesne ekleyiniz. Bu nesneleri kullanarak Sosyal Bilgiler dersinde yaratıcı düşünme becerisini geliştirmeye yönelik bir ders planı tasarlayınız. Ders planı sunumunu hazırlayınız. Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019

Ders Planlarının Sunumu Değerlendirme Aşaması Ders Planlarının Sunumu Kullandığınız nesneleri belirtiniz. Kazanımınızı belirtiniz. Her bir aşamada yaptığınız çalışmaları anlatınız. Çalışmalarda nesnelerden nasıl yararlandığınızı açıklayınız. Planınız hakkında kendi düşüncenizi belirtiniz. Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019

Katılımınız için teşekkürler… Yaratıcılık ve İnovasyon Eğitimi - serkan keleşoğlu 17.02.2019