MARMARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ 2018-2019 EĞİTİM –ÖĞRETİM YILI HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ 1. SINIF ÖĞRENCİ PROFİLİ İstanbul-2018.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ANADOLU LİSELERİ TANITIM SUNUSU OKUL REHBERLİK SERVİSİ
Advertisements

Furkan Kahyaoğlu Özgeçmiş.
HUKUK FAKÜLTESİ. TARİHSEL GELİŞİM Fakültemiz 1992 yılında özel bir kanunla kurulmuştur. GÜİİBF’nden görevlendirme suretiyle akademik kadroyu oluşturan.
TABAN VE TAVAN PUANLARININ KARŞILAŞTIRMASI. TABAN VE TAVAN PUANLARININ KARŞILAŞTIMASI.
ÖĞRETİM YILI HAZİRAN GÜNDEM MEVCUT DURUM İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM, ARAŞTIRMA İYİLEŞME ÇALIŞMALARI STRATEJİLERİMİZ.
BİL Temel Bilgisayar Bilimleri
KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ. KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ ETKİNLİKLERİ Sosyal, sanatsal ve kültürel bir eğitim-öğretim merkezi olan Kültür Müdürlüğümüz, Öğrenci kulüpleri ve.
İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ
DRAMA ÖĞRETMENİNİN ÖZELLİKLERİ Hazırlayan: Dr. Uğur Altay MEMİŞ
Durumu bir fırsat olarak değerlendirmek (Hürriyet İK araştırması 19.Kasım.2006) Dil öğreniyorum: %41 Mesleki eğitimlere katılıyorum: %34 İnternette geziniyorum:
Makalenin Yazarları: Vehbi Aytekin SANALAN Esra TELLİ Yavuz SELİM
İletişim Araçları.
Mustafa S Ö ZBİLİR Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi En iyi görünüm için PowerPoint 2001 veya sonrası tercih edilmeli Devam etmek.
“Erasmus ve Kültürel Etkileşim” Ayşegül Şah BOZDOĞAN İstanbul Üniversitesi Almanca Mütercim Tercümanlık Dönemi Giden Öğrencisi.
BİT’i Kullanma ve Yönetme
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİ BURCU YILMAZ – İBRAHİM MERT
e-Sertifika Programları
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Bilişim Sistemleri Mühendisliği nedir? Neden ihtiyaç vardır?
Akademik Personel Sayıları 2. Akademik Personel Durumu 2.STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi eğitim-öğretim yılında açılan Bilgisayar.
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü
1 MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK YILI ERASMUS ÖĞRENİM HAREKETLİLİĞİ TANITIM TOPLANTISI DIŞ İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ 04 OCAK 2011 MEHMET.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – ŞUBAT 2015 KALITE GELIŞTIRME AR-GE ŞUBESI.
Mimio İle İnteraktif Eğitim
TÜRK CUMHURİYETLERİ İLE TÜRK VE AKRABA TOPLULUKLARI SINAVI (TCS)
Dosya UzantIlarI.
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
ÇEVREMİZDE NELER VAR? Kazanım: Okul ve çevresindeki eğitsel ve sosyal imkânlardan yararlanır. 9. Sınıf 2 nolu kazanım etkinliği.
SOSYAL VE KÜLTÜREL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DAVUT DOĞAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ SINIF.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DAVUT DOĞAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ SINIF.
BİZ KİMİZ ? PROJESİ SONUÇ RAPORU.  TÜKD üyelerinin profilini ortaya koyabilmek amacıyla 14 sorudan oluşan bir anket formu düzenlenmiştir.  19 şubedeki.
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
Kurumsal Dünyada Yazılım Geliştirme ve Veritabanı Programcılığı
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
İstanbul Teknik Üniversitesi, teknik öğretimde 239 yılı aşan parlak geçmişi, çağdaş eğitim ortamı, güçlü akademik kadrosuyla Türkiye'de mühendislik,
VAKTİN AKTIĞININ FARKINDA OLMAYANLAR HAZIRLAYAN: Burcu GÜLBAHAR Psikolojik Danışman.
GÜZELLİK VE SAÇ BAKIMI ALANI
* Okulun amacı; öğrencilerin ilgi, yetenek ve başarılarına göre yüksek öğretim programlarına hazırlanmalarını, yabancı dili, dünyadaki bilimsel ve teknolojik.
TEOG SINAVI VE TERCİH İŞLEMLERİ
Okulda Yönetime Ve Karara Katılım TUNCAY TAŞBAŞ , ALPER ALEMDAR , Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve.
ÖSYS Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi.
Koç Üniversitesi Kütüphanesi Şubat 2010
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – TEMMUZ 2015 KALITE GELIŞTIRME SÜRECİ.
DYNED BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Dil öğrenme bir beceri edinme sürecidir ve pratik gerektirir.
DOSYA YÖNETİMİ 3. Hafta Bu ders içeriğinin basım, yayım ve satış hakları Yakın Doğu Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi’ne aittir. Bu ders içeriğinin bütün.
ÖĞRETİM YILI LYS BAŞARI TABLOSU.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EGİTİM-ÖĞRETİM DÖNEMİ.
HEM Şİ RE L İ DERLER İ M İ Z YRD. DOÇ. DR. SEV İ M ÇEL İ K.
ENVER AYSEVER ‘’Yazarlık sabır, beceri ve süreklilik gerektiren bir işçilikse eğer, bunun yineleneceği ortamın nasıl olduğunun pek önemi yoktur. Çalışkan.
Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü Çocuk Gelişimi Programı
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ.
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
Dosyalar Birbirinden Nasıl Ayrılır?
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
İletişim Araçları.
FAYDALI BİLGİSAYAR PROGRAMLARI
2016/2017 ÖSYS TERCİH HAZIRLIK SUNUMU
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
ÜNİVERSİTE TERCİH KURSU OCAK 2018.
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
FAKÜLTELER TAM ÜCRETLİ %75 BURS %50 BURS&İNDİRİMLİ %25 BURS&İNDİRİMLİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

MARMARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ 2018-2019 EĞİTİM –ÖĞRETİM YILI HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ 1. SINIF ÖĞRENCİ PROFİLİ İstanbul-2018

ÖĞRENCİLERİN BÖLGELERE GÖRE HEMŞİRELİK BÖLÜMÜNÜ TERCİH ETME DURUMLARI İstanbul-2017

Oldukları Lise Türleri Öğrencilerin Mezun Oldukları Lise Türleri İstanbul-2018

Öğrencilerin Daha Önce Kayıtlı Oldukları Yüksek Öğrenim Programa Kayıtlı Olma Durumları İstanbul-2018

ÖĞRENCİLERDE ÖZEL DURUM VARLIĞI HASTALIK (n) (%) Yok 195 99,5 DM 1 0,5 İstanbul-2018

ÖĞRENCİLERİN İNGİLİZCE DİL BECERİ DURUMLARI Öğrencilerin Sahip Olduğu Özel Bir Sertifika / Belge Yok 196 (100 %) İstanbul-2018

ÖĞRENCİLERİN ALMANCA DİL BECERİ DURUMLARI Öğrencilerin Sahip Olduğu Özel Bir Sertifika / Belge Yok 196 (100 %) İstanbul-2018

ÖĞRENCİLERİN BİLGİSAYAR BECERİSİ Word n % Excel n % PowerPoint İnternet becerisi Belirtmemiş 27 13,8 49 25,0 29 14,8 54 27,6 Orta 98 50,0 116 59,2 86 43,9 90 45,9 İyi 56 28,6 59 30,1 45 23,0 Çok iyi 15 7,7 4 2,0 22 11,2 7 3,6

ÖĞRENCİLERİN SOSYAL ÖZELLİKLERİ-I Lisanslı/Profesyonel Olarak Sportif Aktivite Yapma Durumu İstanbul-2018

ÖĞRENCİLERİN SOSYAL ÖZELLİKLERİ-II Amatör Olarak Sportif Aktivite Yapma Durumu İstanbul-2018

İLGİLENİLEN SANATSAL AKTİVİTELER İstanbul-2018

ÖĞRENCİLERİN SES YETENEĞİ VE MÜZİK ALETİ KULLANMA DURUMU İstanbul-2018

ÖĞRENCİLERİN TİYATRO / SİNEMA / OPERAYA GİTME DURUMLARI İstanbul-2018

ÖĞRENCİLERİN SERGİ/MÜZE GEZME DURUMLARI %72.4 İstanbul-2018 ÖĞRENCİLERİN SERGİ/MÜZE GEZME DURUMLARI

ÖĞRENCİLERİN SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNDE YER ALMA DURUMLARI İstanbul-2018 ÖĞRENCİLERİN SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNDE YER ALMA DURUMLARI

ÖĞRENCİLERİN BÖLÜMÜ ÖĞRENME YOLLARI İstanbul-2018

İstanbul-2018