NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
Advertisements

TÖMÜK SİNAN SUVERİR İLKÖĞRETİM OKULU MERSİN - Erdemli Ferda ÇELİK
Mustafa Kemal YALINKILIÇ
ŞİMDİ CANIM ARKADAŞLARIM HAZIRLADIĞIM
=>CÜMLEDE ANLAM<=
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
Endüstrİ ÜRÜNLERİ TASARIMI
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Kelebek Tekstil
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek, İnsan zekâsının çalışması sonucu ortaya çıkan düşünce ürünü,
UZAKTAN ve AÇIK EĞİTİMDE ÜSTBİLİŞSEL ETKİNLİKLER
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
Gazi Üniversitesi Gazi Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Endüstriyel Tasarım Mühendisliği Bölümü Tanışma ve Tanıtım Toplantısı
Büyük Beden Modelleri
MODA TASARIMCILIĞI.
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
Makine Mühendisliği nedir?
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ TEKSTİL VE MODA TASARIMI II NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Sanat Tasarım Fakültesi stf.nisantasi.edu.tr

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Kawakubo ve Koreograf Merce Cunningham farklı sanat disiplinlerini bir araya getirme ve bilinmeyenin sınırlarını zorlama şeklinde tarif edebileceğimiz benzer sanat algısına sahipti. 1997'de Kawakubo, 'Body Meets Dress, Dress Meets Body' koleksiyonuyla modaya tepkisini göstermişti ve bunu "Moda çok sıkıcıydı ve ben oldukça öfkeliydim. Güçlü bir şey yapmak istedim" cümleleriyle açıklıyordu. Cunnigham ise dansçıların vücutlarının alabileceği şekillerin sınırları zorlamak konusunda iddialıydı. Bu iki sınır tanımayan vizyon, 1997 yılında 'Scenario' gösterisi için bir araya geldi. Dans hakkında bilgisi olmadığı için teklife olumsuz bakan Kawakubo, 'Body Meets Dress, Dress Meets Body' koleksiyonun hazırlığı esnasında teklifi kabul etti. Kawakubo, kostüm ve sahne tasarımı konusunda tamamen özgürdü. Ortaya çıkan tasarımlar, dansçıları rahat ettirmekten ziyade onların hareketlerini kısıtlıyor ve dengelerini bozuyordu. Dansçılardan biri bunu 'sıcak ve heybetli bir parka içinde dans etmek' şeklinde açıklıyor, bir diğeriyse kostüm nedeniyle hareketlerini değiştirmek zorunda kaldığını belirtiyordu. Bu işbirliğinin özünde de tam olarak bu yaratıcı düşünce yatıyordu. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

İLHAM PANOSU uygulaması Başarılı bir iham panosunun kendine has, benzersiz bir tarzı vardır. Tasarım fikirlerinin özünü ortaya koyar, temanızı özetlerken bir yandan da sezonu ve hedef kitleyi yansıtır. Pano şekillenmeye başladıkça ilham veren fikirleri dergilerden kestiğiniz görsellerle birleştirebilirsiniz. Gelecekteki trendler hakkındaki bilgi ve yaratıcı temalar, güncel moda trendleri ile birleştirilebilir. Bu şekilde, ilham panoları hem yaratıcı hem de ticari bir tasarım çözümüne odaklanabilir. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©