Farkına varma Tepkide bulunma Değer biçme Davranışlarını benimsenen ilkelere göre düzenleme Karakterinin parçası haline getirme.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
HER ÇOCUK SPOR YAPABİLİR
Advertisements

DUYUSAL HEDEFLER Hazırlayan:Esra BARUT BÖTE-2.
Eğitimde Hedefler Hedef Alanları
GERÇEK ÖZÜR BEDENDE DEGİL DÜŞÜNCE VE ANLAYIŞTADIR.
Okullarda Suç ve Şiddeti Önleme
TOPLUMSAL YAPIYI OLUŞTURAN ÖĞELER
Kuram Oluşturma Durum Çalıması Eylem Araştırması Alımlama Çalışması
DUYUŞSAL TAKSONOMİ Said SABANCI Bekir KÖSE.
Eğitimde Program Geliştirme Hedef
ÖĞRENME ALANLARI Bilgi kuramı olarak epistemoloji, bilginin nasıl kazanıldığı, nasıl kurulduğu ve üretildiği ile ilgili sorunları araştırır. Hepimiz biliyoruz.
MAHALLİ İDARELER (Yerel Yönetimler)
DUYUŞSAL TAKSONOMİ MUHAMMED KÜRŞAD BİRDANE VETERİNER FAKÜLTESİ
Öğretim Hedeflerinin Sınıflandırılması
DUYUŞSAL ALAN Yıldız AYDINÖZ Merve KILAVUZ Ümmühan KAYA Serra ARSLAN
Ölçme ve Değerlendirme Semineri
Üst Düzey Düşünme Becerilerine Bir Bakış
Üst Düzey Düşünme Becerilerine Odaklanma
Bilişşsel Hedeflerin Ölçülmesi
MODELLERDEN ÖĞRENME Enver CANER
Kavram Karikatürleri.
ATATÜRK İLKELERİ. ATATÜRK İLKELERİ 1- Cumhuriyetçilik 2- Millîyetçilik 3- Halkçılık 4- Devletçilik 5- Lâiklik 6- İnkılapçılık.
Felsefe-Bilim İlişkisi
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük TÜRK ÇAĞDAŞLAŞMASI
ÇATIŞMA ÇÖZME ve İLETİŞİM STRATEJİLERİ
ÖĞRENME ALANI: DEĞERLER VE AHLAK 9. SINIF 5. ÜNİTE DEĞERLER
EĞİTİMDE HEDEFLERİN BELİRLENMESİ
DEĞERLERİM VE HAYATIM Kazanım: Değerlerinin hayatı üzerindeki etkilerini açıklar. 10. Sınıf 25 nolu kazanım etkinliği.
EĞİTİMDE HEDEFLERİN BELİRLENMESİ
Bloom’un (bilişsel) Taksonomisi
FİZİKSEL AKTİVİTE VE HAREKETLİ YAŞAM
16 - ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMELERİNİN ÖLÇME DEĞERLENDİRME SÜRECİNE KATILMASI
Duyuşsal Alan. Daha çok ö ğ rencilerin psikolojik durumuyla ilgili hedefleri içerir.  Alma  Tepkide bulunma  De ğ er verme  Örgütleme  Nitelenmişlik.
Etkili Öğretim Modeli.
HEDEF TAKSONOMİLERİ AHMET TEVFİK KARAASLAN. İnsan Eğitim TOPLUM İstendik özellikli İstendik Toplum insanlar.
PSİKO-MOTOR (DEVİNİŞSEL) ALAN
Ş AH İ NBEY REHBERL İ K VE ARA Ş TIRMA MERKEZ İ. KAYNAŞTIRMA Kaynaştırma yoluyla eğitim nedir? Kaynaştırma yoluyla eğitim; özel eğitime ihtiyacı olan.
1 Rehberlik; Bireyin kendini anlaması, çevredeki imkanları bilmesi, doğru tercihler yaparak kendini gerçekleştirebilmesi için bireye yapılan sistematik.
Temel Kavramlar ve İlkeler
EĞİTİM BİREYİN DAVRANIŞLARINDA KENDİ YAŞANTISI YOLUYLA KASITLI OLARAK
SAĞLIK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ
Bu bölümün sonunda şu amaçlara ulaşmanız beklenmektedir: Hayat bilgisi dersinde öğrencilerin özelliklerini tanıyabilme,
ÇEKMEKÖY REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ Özel Eğitime İhtiyacı Olan Çocukların Eğitim Sürecine Uyumu Kursu Çiğdem ÇAMUR Özel Eğitim Öğretmeni Ahmet KAHRAMAN.
Sağlık Alanında Veri Tabanı Uygulamaları
Yapılandırmacı kuramın özelliklerini tanıyabilme, Hayat bilgisi dersinde öğretme-öğrenme sürecinin özelliklerini kavrayabilme, Yapılandırmacı kuramın.
PSİKO-MOTOR (DEVİNİŞSEL) ALAN
Kavram Karikatürleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Okumayı Sevmeyen Çocuklar OCAK 2016 İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Eğitimde Hedefler Hedef Alanları
Öğretim İlkeleri Kim Öğrenecek? – Ön bilgilerini ölçmek – Öğrenme seviyesini tespit etmek – Duyuşsal tepkilerini anlamak – Psikomotor becerilerini görmek.
CANIM ANNEM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SENİ ÇOK SEVİYORUM
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ OKULA UYUM PROGRAMI ÖĞRETMEN KILAVUZU VE
Kurumsal Kültür Yapılandırma Projesi
Sosyal Hizmet Etiği Dersine Giriş Etik Nedir Ne Değildir?
BİREYİN DAVRANIŞLARINDA
Okul Yöneticilerinin Denetim ve Değerlendirme Rolü
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLAR Sağlık Bilimleri Fakültesi
YARARLANILABİLECEK KİTAPLAR
BÖLÜM 5 ÖĞRETMEN VE GÖREVLERİ 1. Amaçlarımız Bu bölümde, yasal ve toplumsal temellere bağlı olarak öğretmenin görevleri ve bu görevleri yerine getirebilme.
II.BÖLÜM GELİŞİM İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR. Kazanımlar Bu üniteyi tamamladığınızda aşağıdaki hedeflere ulaşmanız beklenmektedir: Gelişimle ilişkili olan.
Pedagojİk Formasyon Sertifika programI ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta II – 1. Bölüm Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
BÖLÜM 5 ÖĞRETMEN VE GÖREVLERİ. BÖLÜM 5 ÖĞRETMEN VE GÖREVLERİ.
Motivasyon Oluştur Katılım Sağla
Öğrenmeye Bilişsel Yaklaşım
B) EFEKTİF alan (Duyuşsal Alan)
H Bu başlığı kendi mesajınızla özelleştirin! Harfi seçip kendi metninizi ekleyin. Her slayt için tek karakter kullanın.
K Bu başlık sayfasını kendi iletinizle özelleştirin! Mektubu seçin ve kendi metninizi ekleyin. Her slayt için bir karakter kullanın.
Eğitimde Hedefler Hedef Alanları
Üst Düzey Zihinsel Özellikler
Sunum transkripti:

Farkına varma Tepkide bulunma Değer biçme Davranışlarını benimsenen ilkelere göre düzenleme Karakterinin parçası haline getirme