BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu 01.09.2015 - 30.09.2015.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mercedes-Benz Türkiye Sosyal Medya Etkinliği
Advertisements

SOSYAL MEDYADA KPI’LAR ve AYLIK ANALİZ RAPORU HAZIRLAMA
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Alaçatı Etkileşim Raporu
Sosyal Medya.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
NİZİP HÜSEYİN YALÇIN ÇAPAN ANADOLU LİSESİ
Zamanı Ölçme Yıl Ay Hafta Gün
Brief Şehir hayatının yeni yıldızları olan iki genç modeli, en çok yakıştıkları yer olan şehrin caddelerinde tanıtma fikrinden yola çıkılarak “Follow.
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Sarayköy Gazi İlköğretim Okulu
Dizi (ARRAY) Diziler grup halindeki değişkenler olarak tanımlanabilir. Dizi içersinde yüzlerce değişken olabilir. Dizi elemanları index adı verilen sıra.
Matematik Dersi 4. Sınıf 2. Ünite Giriş
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
ŞEKİL GRAFİĞİ.
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Share Your Passion!. #senneyapbiliyormusun 1.İletişim
TUĞBA ŞAHAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF ÖRGÜN ÖĞRETİM
Ders Matematik Konular; Kümelerin tanımı Kümenin elamanı nedir?
Yard. Doç. Dr. Oğuzhan Aygören İTÜ İşletme Fakültesi
DERS PROGRAMI OLUŞTURMA
E-Devlet E-Dönüşüm Vize Projesi
At İnek Koyun Her ş ekil 3 hayvanı göstermektedir.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
İSTATİSTİK BİLGİLER Aritmetik Ortalama
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Instagram Raporu
MERHABA ÇOCUKLAR, BUGÜNKÜ DERSİMİZ KÜMELER. ŞŞŞŞimdi gelecek olan hayvanları söyleyelim.
2 SİSTEM 9 DÜNYADA SİSTEM ülkede, 6500’den fazla tamamlanmış proje.
İçindekiler: Grafik oluşturalım, Sayıları tanıyalım.
İçindekilerİçindekiler Önemli Bilgi Araştırma Sonucu Grafiğe Geçirme Kaynakça Sözlük.
İçindekilerİçindekiler Önemli Bilgi Araştırma Sonucu Grafiğe Geçirme Kaynakça Sözlük.
Rehberlik Hizmetleri. Bir Soru MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Rehberlik Hizmetleri.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
Bu araştırma, siyasi partiler ve liderlerin Facebook sayfalarının Ocak – Haziran 2015 döneminin incelenmesiyle oluşturulmuştur. Sektör Siyasi partiler.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
ARALIK 2016 ÖZEL ATABEK ANAOKULU.
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
Aciklamalar ve yanitlar
Temel Bilgi Teknolojileri
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
İSTATİSTİK II BAĞIMSIZLIK TESTLERİ VE İYİ UYUM TESTLERİ “ c2 Kİ- KARE TESTLERİ “
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Merkeze Yayılma Ölçüleri
İçindekiler Önemli Bilgi Araştırma Sonucu Grafiğe Geçirme Kaynakça
2014 Yeni Slayt Masa Takvimi
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
2010 Aylık Takvim Bu şablonu, duvar takvimi olarak kullanmak için yazdırabilir veya kendi sununuza eklemek için herhangi bir ayın sayfasını kopyalayabilirsiniz.
Elektronik ve Otomasyon Bölümü
Kişisel Güvenlik. Kişisel veriler, kişinin kimlik yapısını ortaya koyan ve kişiye özel bilgiler olarak tanımlanabilir. Bu yüzden kişisel veriler ve kişisel.
Dijital Pazarlamada Marka Yönetimi ve Sosyal Medyanın Etkileri
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Ocak 2010 PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA CUMARTESİ PAZAR 1 2 3
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Hazırlayan: Eren Düdükçü Yardımcı: Ecem Düdükçü. Çooooook Zooooor.
Parametrik Olmayan İstatistik
Sunum transkripti:

BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu 01.09.2015 - 30.09.2015

2 TWEET TAKİP EDİLEN TAKİPÇİ 21 BQS 01.09.2015 - 30.09.2015 TWEET TAKİP EDİLEN TAKİPÇİ 21 BQS Türkiye hyundai.com.tr|http://hyundai.com.tr Bu analizde yer alan tüm istatistikler, Twitter tarafından paylaşılan kamuya açık verilerden derlenmiştir. Bu analizin tüm yayın hakları TTBOOM Dijital İnteraktif Medya A.Ş'ye aittir. Yazılı izin alınmadan kısmen ya da tamamen alıntı yapılamaz, hiçbir şekilde kopya edilemez, çoğaltılamaz ve yayınlanamaz. 2

Takipçi Sayısı 01.09.2015 - 30.09.2015 110.787 6.049 202 Takipçi Sayısı değeri, karşılaştırma döneminin son günündeki son değerdir. Toplam Takipçi Sayısındaki Artış, dönem boyunca gerçekleşen takipçi sayısı artışını belirtmektedir. 3

4 Takipçi Değişimi ve Takip Edilenler 1.092 (29.09.2015) 32 01.09.2015 - 30.09.2015 1.092 (29.09.2015) 32 Takip Edilen Hesap Sayısı değeri, karşılaştırma döneminin son günündeki son değerdir. Günlük ortalama Artış, dönem boyunca gerçekleşen takipçi sayısı artışını belirtmektedir. 4

Boom Quality Score 01.09.2015 - 30.09.2015 01.09.2015 - 30.09.2015 tarihleri arasında sayfanın ortalama BQS değeri 18,1 oldu. Ortalama BQS Takipçi artış değeri 7,2/10, ortalama BQS İleti değeri 7,8/10, ortalama BQS Etkileşim değeri ise 3,1/10 olarak gerçekleşti. 7,2/10 7,8/10 3,1/10 Boom Quality Score (BQS), BoomSocial tarafından sayfanın hayran, ileti ve etkileşim istatistiklerine göre 30 puan üzerinden hesaplanan bir ölçüdür. 5

6 İletiler 49 Fotoğraf (24 adet) 01.09.2015 - 30.09.2015 49 Fotoğraf (24 adet) Tweet sayıları, incelenen hesabın hangi gün toplam kaç Tweet paylaştığını belirtmektedir. 6

Aktiviteler 01.09.2015 - 30.09.2015 109 261 Fotoğraf En Çok Etkileşim Alan İleti Türü, hesap tarafından paylaşılan iletiler arasında toplamda en çok beğeni ve retweet alan ileti türünü belirtmektedir. 7

8 En Çok Etkileşim Alan 10 İleti Beğeni Retweet Etkileşim Sayısı 01.09.2015 - 30.09.2015 Beğeni Retweet Etkileşim Sayısı Yeni Tucson 8" #navigasyon ve #multimedya ekranıyla yolculukları keyfe çeviriyor! #GüceHükmet http://t.co/mmPOxOwdHu http://t.co/5InQwUPcXd » 17 8 25 Yeni #Tucson'un yüksek performanslı, üç boyutlu #LED farları, geceyi aydınlatmaya hazır! http://t.co/mmPOxOwdHu http://t.co/AsIp8d9pZF » 12 9 21 Sportif, atletik ve #güçlü! Yeni #Tucson her açıdan cezbedici! #GüceHükmet http://t.co/mmPOxOwdHu http://t.co/fHSgZeH5yu » 12 9 21 IIHS, Tucson’a gerçekleştirdiği çarpışma testlerinde en yüksek puanı verdi. http://t.co/XyNJ2CLPSY http://t.co/JwQjuM8Ue2 » 14 7 21 Güce hükmediyorsan, gerçekten güçlüsün! Yeni Tucson, Türkiye'de. http://t.co/mmPOxOwdHu https://t.co/gB6UjX1edH » 12 8 20 En çok etkileşim alan iletiler, beğeni ve retweet değerleri toplamı en yüksek iletilerdir. 8

9 En Çok Etkileşim Alan 10 İleti Beğeni Retweet Etkileşim Sayısı 01.09.2015 - 30.09.2015 Beğeni Retweet Etkileşim Sayısı Yeni Tucson 4x4 çekiş sistemi ve 177 beygir Turbo motoruyla her yolda, her koşulda yanınızda! http://t.co/mmPOxOwdHu http://t.co/Jwqwl2ZgXd » 16 3 19 Yeni #Tucson, her seyahatinize eşlik edecek en iyi yol arkadaşınız! #GüceHükmet http://t.co/mmPOxOwdHu http://t.co/Ainc1Dfg2i » 13 5 18 Tasarımı, gücü ve teknolojisiyle SUV dünyasını değiştiren #Tucson, Türkiye'de! #GüceHükmet http://t.co/mmPOxOwdHu http://t.co/X7tNMb8kXZ » 11 6 17 Yeni #Tucson ile hep takip edilen olmaya hazır olun! #GüceHükmet http://t.co/mmPOxOwdHu http://t.co/vNxfZSfTco » 10 6 16 Yeni #Tucson, şehrin en şık caddeleri arasında dahi göz kamaştırıcı! #GüceHükmet http://t.co/mmPOxOwdHu http://t.co/X2FaF0VcDS » 9 7 16 En çok etkileşim alan iletiler, beğeni ve retweet değerleri toplamı en yüksek iletilerdir. 9

10 Günlere ve Saatlere Göre İleti 15 İleti 6 İleti 5 İleti 01.09.2015 - 30.09.2015 0:00 1:00 2:00 3:00 4:00 5:00 6:00 7:00 8:00 9:00 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00 18:00 19:00 20:00 21:00 22:00 23:00 Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Günlere Göre İletiler Saatlere Göre İletiler İleti Sayısı En Yüksek Saatler 15 İleti 6 İleti 5 İleti İleti gün ve saatleri, sektördeki tüm sayfaların dönem içerisinde paylaştığı içeriklerin saatleri kullanılarak hesaplanmıştır. Gün ve saatler, en yüksek ileti sayısına göre 7 eşit dilime bölünmüş ve her dilim farklı renklerle işaretlenmiştir. 10

(90)212 293 8000 BoomSocial http://www.boomsocial.com BoomSonar http://www.boomsonar.com Trendweek http://www.trendweek.com Twitter http://twitter.com/ttboom Facebook http://www.facebook.com/TickTockBoomFans Linkedin http://www.linkedin.com/company/ticktockboom