PRATİK YAŞAM BECERİLERİ PAZARTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yılın Bölümleri.
Advertisements

Canlılar.
KONU:HAYVANLARI SINIFLANDIRALIM Hayvanlar İkiye Ayrılır
EKİM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
BÜYÜKLERİMİZİN ÇOCUKKEN OYNADIĞI OYUNLAR.
İletişimin Zamanda yolculuğu
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
OCAK AYI BÜLTENİMİZDE NELER VAR? OCAK AYINDA NELER YAPTIK?
İletişim Araçları.
KASIM AYINDA NELER YAPTIK? ETKİNLİKLERİMİZ KASIM AYI KAVRAMLARIMIZ KASIM AYI GEZİMİZ ŞENLİKKÖY POSTANESİ KASIM AYI TİYATROMIZ ÇİZGİ TİYATRO.
Çevremizdeki Canlılar-Hayvanlar
BRANŞ BÜLTENİ.
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI Gülfer.
ATLIOĞLU İLKÖĞRETİM OKULU
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLER
MAYIS - HAZİRAN BÜLTENİMİZ.
ARALIK-OCAK AYI PARTİMİZ
EYLÜL AYI BRANŞ BÜLTENİ.
ŞUBAT AYI BRANŞ BÜLTENİ.
HAZIRLAYANLAR SERKAN ÖZTÜRK KADİR HASKIRIŞ
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
EKİM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
ARALIK -OCAK AYI BÜLTENİMİZDE
BRANŞ DERSLERİ BÜLTENİ
ÇEVREMİZDEKİ CANLILAR.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Avcı BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Kara BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Kara BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu YÜZME Selim Kuruoğlu,
BRANŞ DERSLERİ BÜLTENİ
OMURGALI VE OMURGASIZ HAYVANLAR
KASIM AYI BÜLTENİMİZDE NELER VAR?
BRANŞ DERSLERİ BÜLTENİ
ARALIK-OCAK AYI PARTİMİZ
ZİHİNSEL ENGELLİLERİN EĞİTİMİNDE KULLANILANABİLECEK MATERYALLER
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Kara BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George.
HABERLEŞME ARAÇLARI MESLEKLER.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
ESKİDEN BUGÜNE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
KOALA DENİZ ANASI PENGUEN
DERS: Sosyal Bilgiler SINIF : 4 SÜRE:40’+40’ ÜNİTE: Yaşadığımız Yer ÖĞRENME ALANI: İnsanlar, Yerler ve Çevreler KULLANILACAK KAVRAMLAR: bölge, hava durumu,
FARKLI YERLERDE FARKLI CANLILAR
ILETİŞİM ARAÇLARI.
ARALIK 2016 ÖZEL ATABEK ANAOKULU.
MAYIS 2017 ÖZEL ATABEK ANAOKULU.
ÇOCUKLARIN DİL GELİŞİMİNE YÖNELİK ETKİNLİKLER PLANLAMA
İletişim Araçları.
OCAK 2017 ÖZEL ATABEK ANAOKULU.
ARALIK 2016 ÖZEL ATABEK ANAOKULU.
HAZİRAN 2017 ÖZEL ATABEK ANAOKULU.
OCAK 2017 ÖZEL ATABEK ANAOKULU.
BRANŞ BÜLTENİ.
Canlıların Çeşitliliği
4 / I SINIFI ŞUBAT AYI HABER BÜLTENİ
İletişimin Zamanda yolculuğu. İletişim ne demektir?: Duygu, düşünce, haber veya bilgilerin başka kişilere aktarılmasına haberleşme denir. Resimdeki çocuk.
ÜNİTE: CANLILAR DÜNYASI – KIŞ MEVSİMİ
SEVİMLİ PENGUENLER SINIFI NOTLAR
MERAKLI AHTAPOTLAR SINIFI NOTLAR
DÜZEY: AY TARİH: ÜNİTE: YAŞADIĞIMIZ ÇEVRE VE CANLILAR-İLETİŞİM ARAÇLARI GÜNLER MERAKLI YENGEÇLER SINIFI NOTLAR ÇEMBER ZAMANI:
DENİZ YILDIZLARI SINIFI NOTLAR
PRATİK YAŞAM BECERİLERİ PAZARTESİ
TURKISH 1 (UHF1271) GÜNLER&DERSLER DAYS&SUBJECTS
Kazanım 1. Buluşlarla teknolojik gelişmeleri ilişkilendirir.
Balık Pasaportu Hatice Kütük 2008
ÇALIŞKAN YUNUSLAR SINIFI NOTLAR
Canlılar.
BRANŞ BÜLTENİ.
Sunum transkripti:

PRATİK YAŞAM BECERİLERİ PAZARTESİ ÜNİTE:HABERLEŞME VE İLETİŞİM ARAÇLARI-YAŞADIĞIMIZ ÇEVRE VE CANLILAR DÜZEY: 36-48 AY TARİH: 18.12.2017-24.12.2017 GÜNLER KIRMIZI BALIKLAR NOTLAR ÇEMBER ZAMANI: İnsanların çeşitli araçlar kullanarak birbirleriyle kurdukları iletişime haberleşme denir. Eski zamanlarda insanlar Dumanla ağaçlara vurarak, güvercinle, ulakla, telgrafla haberleşirlerken bugün en çok telefon kullanılıyor. Siz haberleşmek için hangi yöntemleri kullanıyorsunuz. Haberleşme hakkında sohbet edilerek ‘’ Telefonun Delikleri’’ adlı şarkı tekrar edilir. KAVRAM ÇALIŞMASI: Eski-yeni kavramları öğrenilir. Eski haberleşme araçları ve günümüz haberleşme araçları ile eşleştirme çalışması yapılır. WORKPLAY ÇALIŞMASI: Kürdanlar kullanılarak özgün resimler oluşturulur. İNGİLİZCE DERSİ: Listening to ‘’months of the year’’ song. Saying farm animals. Revising the previous subjects. OYUNCAK GÜNÜ OKULA GELİRKEN SEVDİĞİMİZ BİR OYUNCAĞIMIZI GETİRİYORUZ. OKULA GELİRKEN OKUL EŞOFMANLARIMIZI GİYİYORUZ. SALI ÇEMBER ZAMANI: Günümüzde kullanılan radyo, televizyon, telefon, bilgisayar, internet vb. Yaşamımızı kolaylaştıran iletişim araçlarıdır vb. Hakkında sohbet edilir. ‘‘Günümüzden Bugüne İletişim’’ adlı görsel sunum izlenir. HİKAYE ZAMANI: Eski zamanlarda yaşamış dumanla iletişim kuran Ecenin iletişim serüveni iletişim serüvenini hikayesi anlatılır. YARATICI SANAT: İnsanları ilgilendiren her konuyla ilgili haber, bilgi , veren resimli iletişim aracına gazete denir. Artık materyaller, gazete kağıtları kullanılarak ‘’Okuyan Mucitler’’ adlı çalışma hazırlanır. BEDEN EĞİTİMİ DERSİ: Isınma koşusu ve hayvan yürüyüşlerini yaptıktan sonra derse hazır hale gelinir. Koordinasyon ve sıçrama çalışması yapılır. Eğitsel oyun oynadıktan sonra ders bitirilir. GELİRKEN SEVDİĞİMİZ BİR KİTABI GETİRİYORUZ. ÇARŞAMBA ÇEMBER ZAMANI: Son yıllarda sıkça kullanılan akıllı telefon, televizyon, tablet vb. İletişim araçlarının kullanımının artması bir çok rahatsızlığı beraberinde getiriyor. Bunlardan biri göz sağlığımızın bozulmasıdır. Çocuklara tablet, telefon, televizyon vb. İle geçirdikleri zaman, hangi, durumlarda daha çok oynadıkları sorulur. Zamanlarını doğru kullanmaları konusunda teşvik edilir. ‘’Telefon’’ adlı parmak oyunu öğrenilir. GEMS ÇALIŞMASI: ‘’Patlamayan Balon’’ adlı bilim etkinliği tekrar edilir.Sonuçlar çocuklar ile birlikte gözlemlenir. YARATICI SANAT: En yaygın kullanılan iletişim aracı telefon hakkında sohbet edilir. Artık materyaller kullanılarak renkli telefonlar oluşturulur. PUZZLE GÜNÜ Okuluma puzzle götürüyor, arkadaşlarımla tamamlıyorum. PERŞEMBE TÜRKÇE-DİL ETKİNLİĞİ: Posta aracılığıyla birine gönderilen, zarfa konulmuş yazılı kağıda mektup denir. Mektup hakkında sohbet edilerek her çocuk seçtiği birine duygularını ifade ederek mektup yazılır. Yazılan mektup süslenen zarflara konulur. ‘’ Postacı Amca’’ adlı parmak oyunu öğrenilir. SCAMPER ÇALIŞMASI: İletişim araçlarının bazılarının fazla kullanılmasının zararları hakkında sohbetimiz tekrar edilir. ‘’ Birine haber göndermek isteseydin hangi iletişim aracını kullanırdın? ‘’ adlı beyin fırtınası yapılır. OYUN VE DRAMA ÇALIŞMASI: ‘’Eş bul çömel’’ adlı oyun oynanır. ( Katılımcılar müzik eşliğinde yürümeye başlar. Müzik durduğunda hemen eş olup tutuşarak çömelirler ve elleri havaya beraberce kaldırırlar. Oyundaki ana tema müzik bitince herkesin çömelmiş olmasıdır. Çömelmiş durumda ellerini bırakmadan sıcak kumda yürüme, kanatları çırparak uçma , denizde yüzme , zıplayarak yürüme benzeri hareketleri eş olarak yapma çalışmasıdır.) MÜZİK DERSİ: Ritmik koordinasyongerektirenhareketleri yapabilme ‘’Haşpu’’ şarkısının tekrarı. Ritmik br tempoda uygun yürüyebilme durabilme. PRATİK YAŞAM BECERİLERİ Günlük yaşam becerileri alıştırmaları, sadece çocuğun kendi işini başarması ve bağımsızlaşmasını sağlayacak çalışmalarıdır. Giysilerimizdeki düğmeleri ilikliyor ve açıyoruz. CUMA ÇEMBER ZAMANI: Suda yaşayan canlıların (yunus,su kaplumbağası,kurbağa,penguen vb.) özellikleri hakkında sohbet edilir. Yunuslar; Dünyanın en zeki canlılarıdır. Yunusların işitme duyusu çok gelişmiştir. Kocaman uzun gövdeleri vardır. Büyük denizlerde yaşarlar. Su kaplumbağaları et ile beslenirler. Ev ortamında da beslenebilir. Çok uzun yaşayan hayvanlardır. Kurbağalar; Hem karada hem suda yaşarlar. Ön ve arka bacakları kısa olduğu için sıçrayarak hareket ederler. Penguen; dimdik durabilen, uçmayan, perde ayaklı deniz kuşlarıdır. Hem buzullarda hem de suda yaşayabilirler. Beş küçük kurbağa parmak oyunu öğrenilir. PROJE ÇALIŞMASI: Suda yaşayan canlılar proje çalışması oluşturulur. ( Artık materyaller kullanılarak yunus, su kaplumbağası, kurbağa ve penguen oluşturulur. CİMNASTİK: Isınma koşusu ve sıçrama hareketleri derse hazırlanılır. Çember alıştırma hareketlerinden çizgi üzerinde öğretmenin desteklemesiyle tam çember çalışılır. Esneklik çalışmasıyla ders bitirilir. HAFTANIN DEĞERLENDİRMESİ: Tüm hafta boyunca yaptığımız sohbetlerle ilgili pekiştirme çalışmaları yapılır. İnsanlar iletişim araçları sayesinde dünyanın öbür ucuna gidebilir, kilometrelerce ötelerden insanlığa seslenebilirler. ÖĞRETMEN ADI SOYADI MELİKE MANDIRACI ONAYLAYAN: SELMA ÖZER PAZARTESİ