Evren’le Bütünleşin Metin Sancarbarlaz

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

DIŞ TİCARETİNİZ BURDA BAŞLAR!
Merhaba… akıllı çözümler üretir.. Akıllı Ticaret B2B Ürün Sunumu.
Geçmişten Geleceğe: Elit Yazılım
BİLGİ YÖNETİMİ GÜLCİHAN AKGÜL BÜRO YÖNETİMİ-2.
Lojistik Yönetimi Ders – V
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
1TÇ Ürün Konsepti Özellikleri ve avantajları 1TÇ:ÜRÜNLERİ SATIŞ ÖZELLİKLERİ Alirıza Uzunmehmetoğlu.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Bilgi Teknolojisinin Temel Kavramları
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi (Ulusal Ajans)
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
Yerel ihtiyaçlara uygun kalite güvencesi:
Pazarlama ve Sponsorluk Eğitimi Sertifika Programı
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
CVS 1998 deki kuruluşundan beri Türkiye'nin hem içinde ve hem de yurt dışında çelik endüstrisine hizmet vermektedir.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
İ.İ.B.F. İngilizce İşletme Bölümü
Yeni Pazarlama Teknikleri
Proje Konusu: KOÇ BRYCE
Yeni Pazarlama Teknikleri
MECHSOFT MechSoft, orta ve büyük ölçekli yüzlerce firmaya yazılım alanında danışmanlık ve servis hizmeti veren bir IT firmasıdır. JAVA ve NET teknolojilerinde.
E- Ticaret Altyapısı.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Fiyatlandırma ve Ödemeler
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
ENM 307 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ Dersin Koordinatörü:. Prof. Dr
Sistem Analizi Sistem Analisti
YAZILIM 2.Hafta Bu ders içeriğinin basım, yayım ve satış hakları Yakın Doğu Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi’ne aittir. Bu ders içeriğinin bütün hakları.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
Bilişim Ortağınız.
GİRİŞ İnsanlar seyahat ederken çok geniş bir yelpazede turizm hizmetlerine ihtiyaç duyarlar. Bu hizmetler uçak biletlerini, araç kiralamayı, konaklama.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
BİLGİSAYAR AĞI NEDİR ? Network(Bilgisayar Ağı), İki veya daha fazla bilgisayarın birbirine bağlanmasıyla oluşan sistemlerdir..
 Kalite en basit tanımıyla, müşteri isteklerine cevap verebilmektir.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
11 Rekabetçi Etkileşimler 1. Copyright © 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall 11-2 Bölüm Soruları  Pazar liderleri toplam marketi.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Suat Baysan Acmena Technology Management & Investment Corparation Creating a New 4.5 & 5G Ecosytem in Turkey.
TNT VİTRİNİ YÜKSEK TEKNOLOJİ ÜRETİCİSİ
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
SECURITY HAS NEVER BEEN SIMPLER! Irmak PAKDEMİR / CEO
Bölüm 2 Sistem ve Örgüt Kavramlarına Giriş
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
Sunum transkripti:

Evren’le Bütünleşin Metin Sancarbarlaz www.simet.com.tr Integrate with universe

Hep beraberiz 1 Kanal Yapısı 2 Katma Değer 3 Satış Stratejileri 4 Öneri ve Görüşler www.simet.com.tr Integrate with universe

Kanal Yapısı Çözüm Ortağı SİMET Dağıtıcı www.simet.com.tr Bayi Çözüm Ortağı Dağıtıcı www.simet.com.tr Integrate with universe

Katma Değer %100 kendi kaynaklarımız ile çalışmamız. Ağ Teknolojileri ve Veri İletişimi alanında her türlü ihtiyaca yönelik pazarın ihtiyacını karşılamak. Güçlü teknik bilgisi ile üretmiş olduğumuz tüm içerik ve bilgiyi iş ortaklarımız ile paylaşmak. Sürekli öğrenmek ve geliştirmek için iç peryodik iç eğitimler. Her hafta sonu iş ortaklarımıza ürün ve teknolojiler hakkında teknik ve satış ağırlıklı eğitimlerin verilmesi. www.simet.com.tr Integrate with universe

Katma Değer Her yıl eğitim için %10 kaynak ayrılması. Ürünlerimizin kurulum ve diğer özelliklerini kısa yollarla anlatan nasıl yapılır dokümanlarının ve canlı demolarını internet üzerinde paylaşımı. Proje yapılandırması, ürün konumlandırılması. Ürünlerimizin tamamına donanım müdahalesi. Tüm ürünlerimizin kullanım ömrü sonuna kadar desteğin verilmesi. Tüm RMA prosedürlerini Simet tarafından işletilmesi. www.simet.com.tr Integrate with universe

Satış Stratejileri SATIŞ Ürünleri Çözümleri Bilmek Hedef Belirleme İhtiyacı Belirlemek Müşteriyi tanımak Ürünleri Çözümleri Bilmek Müşteri Memnuniyeti SATIŞ Hedef Belirleme Rekabet www.simet.com.tr

Öneri ve Görüşler Ürün Yelpazesi ile ilgili Satış Öncesi ve Sonrası ile ilgili Teknik Destek ile ilgili Txt Text Text Text www.simet.com.tr

TEŞEKKÜRLER Evren’le Bütünleşin www.simet.com.tr Integrate with universe