Kanıtlar ve İncelenmesi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Uygulama: Bir kitap olarak HAYATIM
Advertisements

GÖZÜN KISIMLARINI YERLEŞTİRME OYUNU
KIRIKKALE UNIVERSITESI KUTUPHANE VE DOKUMANTASYON DAIRE BASKANLIGI.
Prof.Dr.Şaban EREN Yasar Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi
Çatallanmalar (Bifurcations)
ALAN ADLARI .TR UZANTILI SİTELER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Açık ve Uzaktan Öğretim Modelleri
Örnek Bİr VerİtabanI TasarImI
ERKEN DOĞUMDA UZUN SÜRELİ TOKOLİZ
Okul Müdürlerinin Öğretim Liderliği Davranışları ile Öğretmen Öz Yeterliliği ve Kolektif Öğretmen Yeterliliği Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi Temel.
Yeterlilik Tetkiki ve Ayrıntılı Planlama ve Tetkik Stratejileri Vildan Mevsim.
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi Etkinlikleri   Darendeliler.
Hukuk Fakültesi Dekanlığı
İngiliz Edebiyatı ve Kültürü Araştırma ve Uygulama Merkezi 1 Ocak – 31 Aralık 2014 Etkinlikler.
Diferansiyel Denklemler
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Oturumu yönetmek 3. Gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
İKİNCİ BÖLÜM DENETİM STANDARTLARI
PORTFOLYO NEDİR? NASIL HAZIRLANIR? ELEKTRONİK PORTFOLYO NEDİR?
/ 61 Zekeriya Aktürk, Nezih Dağdeviren EQuiP Türkiye Delegeleri Aile Hekimliğinde Kalite Kursu Bir Kalite İyileştirme Planı (KİP) Oluşturma Grup Çalışması.
TÜRKİYE – AVRUPA BİRLİĞİ – ABD İlişkiler Nereye Gidiyor? 21 Mart 2006, Salı TOBB EKONOMİ VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER BÖLÜMÜ.
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
Muhasebede Kullanılan
Diferansiyel Denklemler
İ.Ü GİDEN ÖĞRENCİ ERASMUS BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Prof. Dr. Erhan GÜZEL İstanbul Üniversitesi Rektör Yardımcısı 7 Haziran 2008, İstanbul Üniversitesi.
KAVRAM ÖĞRETİMİNDE ÇALIŞMA YAPRAKLARININ KULLANILMASI
LOGO YÜKSEK ÖĞRETİMDE SIRALAMA SİSTEMLERİ YÜKSEK ÖĞRETİMDE SIRALAMA SİSTEMLERİ.
Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi.
Halk Sağlığına Giriş ve Tanımlar
MKM 311 Sistem Dinamiği ve Kontrol
POLATLILILAR FER İ YA NUR TA Ş KAYA-EZG İ M İ HR İ BAN TARHAN.
Yrd.Doç.Dr. Özden ŞAHİN İZMİRLİ Proje Yürütücüsü Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü.
Temel Matematik 2 10-Seriler Temel Matematik 2 10-Seriler Ocak 2016 İ stanbul Üniversitesi Prof. Dr. Ergün Ero ğ lu İ Ü İ şletme Fakültesi Sayısal Yöntemler.
Prof. Dr. Cemil Öztürk EPDAD Başkanı Marmara Üniversitesi
AKREDİTASYON SÜRECİ: ANA KONULAR VE İŞLEYİŞ
Prof. Dr. Ahmet DOĞANAY Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi EFAK
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
SEREBRAL PALSİ SEMİNERİ
Kolokyuma herkes davetlidir.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
FOKAL EL DİSTONİSİ OLAN BİR OLGUDA İŞ VE ÜRETKENLİK AKTİVİTELERİNE YÖNELİK ERGOTERAPİ MÜDAHALESİNİN ETKİNLİĞİNİN İNCELENMESİ: OLGU ÇALIŞMASI Özge Buket.
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
BİTİRME TASARIM PROJESİ Advisor: Prof. Dr. Xxxx Yyyyyy
10 Kasım Atatürk’ü Anma Töreni Prof. Dr. Tülay Alim BARAN
Prof. Dr. Ali Yazıcı TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Neden kitap okuyoruz.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
DİNİ KAVRAMLAR VE ÖĞRENME ORTAMLARı Prof. Dr
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
FAKÜLTELER TAM ÜCRETLİ %75 BURS %50 BURS&İNDİRİMLİ %25 BURS&İNDİRİMLİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Temel Matematik 2 Diziler ve Seriler Ocak 2016 İstanbul Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Görev 12.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
PROJE BAŞLIĞI NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Kanıtlar ve İncelenmesi Prof. Dr. Alipaşa Ayas EFAK Bilkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Fakültenin standartları karşıladığını belgelemek için hazırladığı dokümanların nasıl inceleneceğini irdelemek, ve Diğer kanıt toplama yöntemlerini incelemek. Amaç

Standartlar ve kanıtlar Kanıtlar konusundaki açıklama Akrditasyon kitabının 2.3 nolu sayfasından başlayan standartlar ve açılımları tablosunda Kanıt stununda yer almaktadır. Standartlar ve kanıtlar

Grup çalışması 6-7 Kişilik 3 gruba ayrılarak; Masalarımızın üzerinde bulunan fotokopilerdeki dokümanların incelenmesi ve grup olarak bu kanıtların ilgili olduğu standartı karşılama derecesinin tartışılması (20 Dak) Ortak oturumda TARTIŞMA (20 dak). Grup çalışması