GELECEĞİ BİRLİKTE YARATMAK İÇİN BİR ÖNERİMİZ VAR:

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Strateji Tasarımı İlker acar.
Advertisements

Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
REKLAMCILIK Hafta 5.
İŞLETME ANALİZİ RAQİF QASIMOV.
Dünyada Açık ve Uzaktan Eğitimin Durumu
KONGRE VE FUAR ORGANİZASYONU
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Kasım.
T.C. ANKARA KALKINMA AJANSI DOĞRUDAN FAALİYET DESTEK PROGRAMI-2010 ANKARA İLİ SEKTÖREL REKABET ANALİZİ FİZİBİLİTE PROJESİ ANKARA TİCARET ODASI 15 NİSAN.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Bölüm 10 İşlevsel Stratejiler (Fonksiyonel/Bölümsel Stratejiler)
HAFTA I.
Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI ORGANİZASYON ve SÜREÇ.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
NAKİT BÜTÇESİ İşletmenin gelecekteki çalışmaları ile ilgili olup,belirli bir dönem(genellikle bir yıl) nakit giriş ve çıkışlarının gösterildiği bir tablo.
Uluslararası Gelişmeler, Türkiye Ekonomisine ve Bankacılık Sektörüne Yansımaları Eylül 2009.
PAZARLAMADA İNOVASYON
E-TİCARET.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Değer ve Tedarik Zinciri Analizleri
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. İşgücü Piyasası ve Eğitim sektörü arasında Karşılıklı Güvenin Oluşturulması.
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
İŞLETME İLKELERİ Küresel Ortamda İşletmecilik ve Rekabet
E- Ticaret Altyapısı.
İŞLETMELERİN KURULUŞ SORUNLARI
2015 YAMANTÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ALAN VE BÖLÜMLER
Yrd.Doç Dr. YILMAZ GÖKŞEN
İşletmeye Giriş Konu 2: İşletme Kurulması ve Türleri
SÜRDÜRÜLEBİLİR KARİYER SUNUMU
İŞLETMELERİN KURULUŞU
Bilişim sistemlerinin türleri
Pazarlama Ve Perakende Bölümü Alan Tanımı
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
YENİ ORGANİZASYON YAKLAŞIMLARI
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
Pazarlama Araştırması bölümünü öğrenme amaçlarımız: Pazarlama araştırmasının; pazarlama, pazarlama kavramı ve pazarlama stratejisiyle ilişkisini.
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
Durum Analizi Sorun Analizi
MAKRO EKONOMİ 5. HAFTA.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.
11 Rekabetçi Etkileşimler 1. Copyright © 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall 11-2 Bölüm Soruları  Pazar liderleri toplam marketi.
GAYRİMENKUL GİRİŞİMİ, TASARIM VE BULUT TOPLUMSAL DALGALAR VE TEKNOLOJİ GELECEĞİ NASIL BELİRLİYOR IDE DESIGN MISSION, TURKEY, 08 Oct. 2015, Meridyen Otel,
Bilgisayar Mühendisliğindeki Yeri
PERAKENDE MARKALARI GEL İ ŞT İ RMEN İ N BÜYÜSÜ Girişimciler için vizyon önerisi RETAIL VISION LTD Dr Şükrü Aslanyürek 12 Mart 2012.
TÜRK İ YE PERAKENDE SEKTÖRÜ: VERİ UFUKLARI/UFUKTAKİ VERİLER DR ŞÜKRÜ ASLANYÜREK RETAIL VISION 11/23/
 Fikir  Girişimcilik  Yatırım almak  Fikirden Girişime  Misyon, takım, liderlik  Internette Markalaşmak ?  İş Modelleme Zamanı  Planlama ve Analiz.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Pazarlama Yatırımlarının Verimliliğinin Sektörel Bazda İncelenmesi: BIST Örneği Arş. Gör. Dr. Betül Çal Giresun Üniversitesi.
2016 Kayseri Ticaret Odası.
WALMART HALİDİN SÖNMEZ
Konu 3 Kalite kontrolünün amaçları
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
Tarımsal Üretici Örgütlerin Rekabet Gücünün Geliştirilmesi Projesi Kasım 2015-Şubat 2023 İzmir, Adana.
İŞLETMELERİN KURULUŞ SORUNLARI
PERAKENDE, AYRINTI VE MARKA DEMEKTİR
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
Şehir Pazarlama: Gelecekle İletişim
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
ÖĞRETİMİN PLANLANMASI
Ortak Piyasa Düzeni (OPD) Gerekliliklerine Uyum için
DESTEK VE TEŞVİK PROGRAMLARI
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK DESTEKLER VE ÇALIŞMALAR
Sunum transkripti:

GELECEĞİ BİRLİKTE YARATMAK İÇİN BİR ÖNERİMİZ VAR: PERAKENDE BİLGİ MERKEZİ «Cephe savaşı, Matematik ve Dijital İçerik için başvuru kaynağı» Dr Şükrü Aslanyürek sukru@retailvision.com.tr www.retailvision.com.tr 0532 3119954 KİŞİYE ÖZELDİR. RETAIL VISION 10/11/2017

ZİNCİR PERAKENDENİN 30 YILI...1988-2017 MARKA ORGANİZE PERAKENDE Galleria Ataköy projesi için geliştirme çalışmaları 1986 da başladı. 1988 sonbaharındaki açılış, pek çok yeni fikrin doğum anıydı. 3o yıl sonra bugün, geriye bakıldığında, o proje ile doğan en önemli 3 varlığın, «zincir», «marka» ve «organize perakende» kavramları olduğu görünüyor! KİŞİYE ÖZELDİR. RETAIL VISION 10/11/2017

ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ, KENTLERİN KİMLİĞİNİ TANIMLADI TESİS MARKA KARMASI YÖNETİM 1988-2017 döneminde nüfus ve ekonomi hızla büyüdü. Kent planlaması ve kamu yönetimi bu hıza ayak uyduramadı. Alışveriş merkezleri bu boşluğu doldurdu; gündelik yaşamın kalitesini yükseltti. ZİNCİR, MARKA, ORGANİZE PERAKENDE üçgeninin gelişmesi için alışveriş merkezleri altyapı görevini üstlendi. KİŞİYE ÖZELDİR. RETAIL VISION 10/11/2017

FIRTINALI HAVALAR EKSİK OLMADI... Organize perakende sektörü, yaşayarak öğrenme sürecinde, dış koşullara uyum için pek çok fedakarlık yaptı; insan, sermaye ve zaman yatırımlarını sürdürdü; girişimde üstün bir yaratıcılık gösterdi. Krizlerin içinden, dünya markaları ve dış pazarlarda büyüme üretti. ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN YATIRIM VERİMLİLİĞİ DÜŞTÜ MESLEKİ ÖRGÜT YAPILARI HIZLA DEĞİŞTİ MARKALAR KAYIPLARI VE BAŞARIYI GELGİTLERLE YAŞADI FIRTINALI HAVALAR EKSİK OLMADI... (1994, 2001, 2011)......VE SÜRÜYOR KİŞİYE ÖZELDİR. RETAIL VISION 10/11/2017

PERAKENDENİN GELECEĞİ KİMLERİN OLACAK? «DİJİTAL AKIL» VE «TEK DÜNYA» ORTAMINDA, REKABET İÇİN EN ÖNEMLİ SİLAHLAR NELERDİR? KİŞİYE ÖZELDİR. RETAIL VISION 10/11/2017

1. GÜNCEL BECERİLERE SAHİP İNSAN KAYNAKLARI 2. DİJİTAL İLETİŞİMİ MERKEZE ALAN PAZARLAMA SİSTEMİ 3. GELECEĞİ TAHMİN EDEBİLEN ANALİTİK VERİ GELECEĞİN 3 SAVAŞÇISI İster mağaza zinciri, ister e-ticaret, isterse alışveriş merkezi olsun; organize perakende kuruluşunun gelecekteki başarısı, üç savaşçısının birlikte çalışmasına bağlı: KİŞİYE ÖZELDİR. RETAIL VISION 10/11/2017

PERAKENDE BİLGİ MERKEZİ Cephede sizinle birlikte ter dökmek için tasarlandı. TEMEL HİZMETLER: Büyük kısmı ücretsiz; dünyadan ve Türkiye’den uygulama raporları, incelemeler, araştırmalar, istatistikler, doğrudan e-posta kutunuzda. Takımınızı en az zaman ve para harcayarak, en güncel bilgiyle, donatma olanağı sağlıyoruz. KURUM HİZMETLERİ: Size özel ihtiyaçlar ve anlamlı maliyet seviyelerinde, geleceğinizin 3 savaşçısını donatıyoruz. Sahada ve ekranda/ ne zaman ve ne kadar gerekiyorsa. KİŞİYE ÖZELDİR. RETAIL VISION 10/11/2017

PERAKENDE BİLGİ MERKEZİ TEMEL HİZMETLER İHTİYAÇLARIN BELİRLENMESİ: GELECEĞİN 3 SAVAŞÇISINI EN SAĞLAM ŞEKİLDE DONATMANIZ İÇİN , SİZE UYGUN STRATEJİ VE ARAÇLARIN BELİRLENMESİ- ÜCRETSİZ GÜNCEL İÇERİK: DÜNYADAN VE TÜRKİYE’DEN GÜNCEL PİYASA İNCELEMELERİ, UYGULAMA RAPORLARI, ARAŞTIRMALAR, İSTATİSTİKLER, DOĞRUDAN EPOSTA KUTUNUZDA- ÜCRETSİZ MESLEKİ EĞİTİM DESTEĞİ: E-ÖĞRENİM, AKADEMİK ÇALIŞMALAR, TEMEL İSTATİSTİK KAYNAKLARINDAN DERLENEN ÖZEL RAPORLAR- YILLIK ABONE ESASINA GÖRE, GÜNLÜK GAZETE FİYATINA KİŞİYE ÖZELDİR. RETAIL VISION 10/11/2017

PERAKENDE BİLGİ MERKEZİ KURUMA ÖZEL HİZMETLER PİYASA ANALİZİ: MÜŞTERİ KATMANLARININ TALEPLERİ, DAVRANIŞLARI VE HARCAMALARI, RAKİPLER İLE İLGİLİ VERİLERİN VE ARAŞTIRMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, İŞ PLANINA DÖNÜŞTÜRÜLMESİ İSTEĞE BAĞLI SIKLIK VE SÜRELİ ANLAŞMA YÖNETİCİ EĞİTİMİ: KURUMA ÖZEL E-ÖĞRENİM SİSTEMİNİN KURULMASI VE YÜZYÜZE SEMİNERLERİN, SERTİFİKA PROGRAMLARININ DÜZENLENMESİ- İSTEĞE BAĞLI SIKLIK VE SÜRELİ ANLAŞMA DİJİTAL PAZARLAMA KAPSAMINDA ( KLASİK VE SOSYAL TÜM İLETİŞİM KANALLARINDA) SUNULACAK İÇERİĞİN VE KURUM-İÇİ İLETİŞİMİN , İLGİLİ UZMANLARLA BİRLİKTE PLANLANMASI VE UYGULANMASI- YILLIK SÖZLEŞME ANALİTİK VERİ SİSTEMİNİN KURUMA ÖZEL OLARAK YARATILMASI; İSTENEN KONULARDA VERİ DESTEĞİ; İLGİLİ TAKIM ÜYELERİNİN SEÇİLMESİ, EĞİTİMİ- YILLIK SÖZLEŞME KİŞİYE ÖZELDİR. RETAIL VISION 10/11/2017

TEMEL HİZMETLER İLE BAŞLAYALIM. LÜTFEN ARAYIN. TEMEL HİZMETLER İLE BAŞLAYALIM. GELECEĞİ BİRLİKTE YARATALIM. www.retailvision.com.tr TEŞEKKÜR sukru@retailvision.com.tr EDERİZ. DR. ŞÜKRÜ ASLANYÜREK 0532 3119954 MİMAR SİNAN MAH. KONAK, İZMİR KİŞİYE ÖZELDİR. RETAIL VISION 10/11/2017