elazığ organize sanayi bölgesi maden meslek yüksekokulu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BELEDİYELERDE FAALİYET RAPORU
Advertisements

KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI Hazırlayan : Muharrem GÜLER
KAZAN EFES TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ
PERFORMANS ESASLI BÜTÇELEME (PEB) (YAPI-REHBER-PİLOT UYGULAMA)
Ahmet Emre Öz Maliye Uzmanı 21 kasım 2013
AMASYA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
KBS MALİ İSTATİSTİK UYGULAMASI
Mersin Üniversitesi Mimarlık Fakültesi Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü Stratejik Planı.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
S.Ü. MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ KİMYA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
Support to Local Administration Reform 1 Yerel Yönetimler için Ulusal Eğitim Stratejisi.
KOÜ HUKUK FAKÜLTESİ «Adalet gücü bağımsız olmayan bir milletin, devlet halinde varlığı kabul olunmaz.»
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI BÖLÜMÜ ANESTEZİ PROGRAMI STRATEJİK PLAN SUNUMU.
T.C. TARIM VE KÖYİŞLERİ BAKANLIĞI ZİRAİ ÜRETİM İŞLETMESİ PERSONEL VE MAKİNE EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ SAFER 2009 AÇILIŞ TOPLANTISI.
Prof.Dr. Kırali MÜRTEZAOĞLU Mühendislik Fakültesi Dekanı
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ
5018 Kapsamında Stratejik Planlama Tuğba DİNÇER 25 Nisan 2011
EDDY AKIM AYRIŞTIRICISI. MİSYONUMUZ, VİZYONUMUZ, TEMEL İLKE VE DEĞERLERİMİZ Atatürk ilke ve inkılâplarının rehberliğinde; sanayici, veli, esnaf ve sanatkârlarıyla.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Klinik Bakteriyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalı Stratejik Plan Taslağı.
2006 – 2011 STRATEJİK PLAN SUNUMU
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
Okulun Tarihçesi Okulumuz Uşak merkezde Cumhuriyet Mahallesi´nde kendi adını taşıyan sokak üzerinde bulunmaktadır.Yapımı 1995´te tamamlanmış ve 9 derslikli.
Strateji Geliştirme Başkanlığı PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIKLARI VE İZLEME SÜRECİ 25 Kasım 2014 Antalya Coşkun KARAKOÇ İl Planlama Uzmanı.
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
M.Ü. Yabancı Diller Yüksekokulu.  Tablo: 7 - M.Ü. Yabancı Diller Yüksekokulu-2011 Mali Yılı Faaliyet Raporu AKADEMİK PERSONEL Kadroların Doluluk Oranına.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
M. EMİN SARAÇ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
YAVUZ SULTAN SELİM MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI BAHRİYE İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
ATÇA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
KASTAMONU HALK EĞİTİMİ MERKEZİ VE AKŞAM SANAT OKULU.
BAKIRKÖY KARTALTEPE MESLEKİ Ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ
OKULUMUZUN TARİHÇESİ   Okulumuz ilk defa 1942–1943 öğretim yılında Atatürk Bulvarında, şimdiki Arı Sineması’nın yerinde, eski durumuyla Ali KAYAALP’ın.
GIDA MÜHENDİSLİĞİNE GİRİŞ
Zekai EFEOĞLU Program Yönetim Birimi Başkanı
FAALİYET RAPORLARI ve HAZIRLAMA ESASLARI
NİZAMÜLMÜLK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Çevresel Etki Değerlendirmesi, İzin ve Denetim Genel Müdürlüğü
EGE ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ GIDA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ 40.YIL Adres Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Gıda Mühendisliği Bölümü Bornova,
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLARININ BOLOGNA SÜRECİNDEKİ ROLÜ Sabancı Üniversitesi 22 Ekim 2010.
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEK OKULU
E Ş ME İ LÇE M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü İŞ YER İ SA Ğ LIK GÜVENL İ K BÜROSU.
OKULUN GENEL GÖRÜNÜM RESMİ VE OKULUN AMBLEMİ KONULACAK.
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Maden Mühendisliği Bölümü
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI’NA HOŞGELDİNİZ… Daire Başkanı Saadet İLBAY.
TÜRK Eğitim Sistemi.
İnşaat Mühendisliği Bölümü
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Rıza Ertuğrul Eryılmaz Anadolu Lisesi Tanıtım Semineri
ARİFİYE MESLEK YÜKSEKOKULU
PERFORMANS ESASLI BÜTÇELEME VE FAALİYET RAPORU
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
elazığ organize sanayi bölgesi maden meslek yüksekokulu
KARTEPE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
MADEN MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
Büro Yönetimi ve Yönetici AsistanLIğI PROGRAMI
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
MERSİN ÜNİVERSİTESİ STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

elazığ organize sanayi bölgesi maden meslek yüksekokulu 2016 Faaliyet Raporu

ÜST YÖNETİCİ SUNUŞU Elazığ Organize Sanayi Bölgesi Maden Meslek Yüksekokulumuz 1995 yılında Mühendislik Fakültesi Elektrik Mühendisliği Bölümünde Maden Meslek Yüksekokulu adıyla eğitim ve öğretime başlamış olup,1998 yılında ise Maden ilçesinde bulunan Etibank tesislerine taşınmıştır. Daha sonra öğrenci sayısındaki azalmalardan dolayı Meslek Yüksekokulumuz Sivrice Meslek Yüksekokuluna taşınmıştır. 2004 yılında Sivrice ilçesinde meydana gelen deprem dolayısı ile Meslek Yüksekokulu binasında hasar oluştuğundan eğitim ve öğretim yapılamamıştır. Meslek Yüksekokulumuz 2004-2010 yılları arasında Elazığ Sağlık Yüksekokulu binasında eğitim ve öğretim faaliyetini sürdürmüştür. Meslek Yüksekokulumuz 2010 yılından itibaren Elazığ Organize Sanayi Bölgesinde tahsis edilen binaya taşınarak eğitim ve öğretim faaliyetlerine devam etmektedir.

ÜST YÖNETİCİ SUNUŞU Meslek Yüksekokulumuz bulunduğu yerleşke ve Elazığ Sanayi Bölgesi Müdürlüğünün talebi doğrultusunda isim değişikliğine gidilmiş 2013 yılında Maden Meslek Yüksekokulu olan ismimiz, Elazığ Organize Sanayi Bölgesi Maden Meslek Yüksekokulu olarak değiştirilmiştir. Meslek Yüksekokulumuz 2016 Yılında Elazığ Organize Sanayi Bölgesinde yeni yapılan ek binaya taşınarak eğitim öğretim faaliyetlerini sürdürmektedir.

Bölümlerimiz Bilgisayar Teknolojileri Bölümü; Bilgisayar Programcılığı Programı, Makina ve Metal Teknolojileri Bölümü; Döküm Programı (pasif), Kaynak Teknolojisi Programı, Kimya ve Kimyasal İşleme Teknolojileri Bölümü; Kimya Teknolojisi Programı,

Bölümlerimiz(1) İnşaat Bölümü; Elektronik ve Otomasyon Bölümü; Yapı Denetim Programı, İnşaat Teknolojisi Programı, Doğal Yapı Taşları Programı (pasif), Elektronik ve Otomasyon Bölümü; Elektronik Teknolojisi Programı, Elektrik ve Enerji Bölümü; Gaz ve Tesisatı Teknolojisi Programı, Madencilik ve Maden Çıkarma Bölümü; Maden Teknolojisi Programı (pasif),

misyonumuz Bilgili, becerikli, dürüst, sorumluluğunu bilen, araştıran, sorgulayan, paylaşan, çok yönlü ve tarafsız kalabilen, çevreyle olumlu iletişim kurabilen, ortak bir genel kültüre sahip, sorunların farkında olan, ülkenin kalkınmasına yardımcı olabilecek, Atatürk ilke ve inkılâplarını benimseyen, vatanını ve milletini seven, insan haklarına saygılı ve duyarlı, bireyler olmalarını sağlamaktır.

vizyonumuz Elazığ Organize Sanayi Bölgesi Maden Meslek Yüksekokulu; Çağdaş, donanımlı, milli ve manevi değerlere sahip, açık fikirli, yeniliklere açık, alanındaki gelişmeleri takip edebilen ve alanında yeni ufuklar açabilen, ülkenin kaynaklarını ülkenin yararına kullanan, dünyanın her yerindeki meslektaşlarıyla rekabet edebilecek özelliklere sahip, sorgulayan, analiz eden, uzmanlığa ve bilimselliğe önem veren, teknolojiyi en üst seviyede kullanan, serbest rekabet piyasası iş ortamında tercih edilen ara elemanları yetiştirmektedir.

Fiziksel yapı Meslek Yüksekokulumuz üç katlı mevcut eski bina ve bu yıl açılışı yapılan yeni beş katlı ek binadan oluşmaktadır. Yüksekokulumuz kampüsü içerisinde iki adet bahçe, bir adet akademik, idari personel ve öğrenci yemekhanesi ile bir adet kantin işletmesi bulunmaktadır. Elazığ Organize Sanayi Bölgesi Maden Meslek Yüksekokulu EOSB Yerleşkesi içinde iki ayrı binada yaklaşık 4.679 m2 lik kapalı alana sahiptir.

Sosyal alanlar Bölümler Adet Kapalı Alanı (m2) Kapasitesi (Kişi)   Bölümler Adet Kapalı Alanı (m2) Kapasitesi (Kişi) Akademik ve İdari personel yemekhanesi 1 - 42 Öğrenci yemekhanesi 156 Toplam 2 198

Hizmet alanları Akademik Personel Hizmet Alanları   Sayısı (Adet) Alanı (m2) Kullanan Sayısı (Kişi) Çalışma Odası 20 - 17 Toplam

Hizmet alanları İdari Personel Hizmet Alanları   Sayısı (Adet) Alanı (m2) Kullanan Sayısı (Kişi) Çalışma Odası 12 - 15 Toplam

Hizmet alanları DİĞER Hizmet Alanları   Sayısı (Adet) Alanı (m2) Ambarlar 3 Arsivler 1 Atölyeler / Laboratuvarlar 6 Toplam 10

Meslek yüksekokulu alanları   Sayısı (Adet) Alanı (m2) Yemekhane 2 Bulaşıkhane 1 Laboratuvar 6 Kantin Depo 3 Santral Kazan Dairesi İdari ve Akademik Bürolar 32 Güvenlik Teknik Servis Ortak Alanlar Toplam 4679m2

Teşkilat yapısı

İnsan kaynakları Akademik Personel Ünvanı   Sayı Profesör 1 Doçent - Yardımcı Doçent 5 Öğretim Görevlisi 12 Uzman Okutman Toplam 18

İnsan kaynakları İdari Personel Kadro   Sayı Genel İdari Hizmetler 7 Teknik Hizmetler 2 Yardımcı Hizmetler 1 Toplam 10

İnsan kaynakları Güvenlik kadrosu   Sayı Güvenlik Görevlisi 5 Toplam

İnsan kaynakları işçiler Kadro   Sayı Hizmet Alımı İşçi 4 Toplam

Sunulan hizmetler Meslek Yüksekokulumuzda eğitim ve öğretim hizmeti verilmektedir. Laboratuvarlar ve atölyelerde etkin bir şekilde kullanılıp pratikte herhangi bir aksaklığa yol açacak nedenlerin önü kapatılmıştır. İş güvenliği esaslarını doğru şekilde uygulamaları sağlanmıştır. Eğitim Hizmetleri Meslek Yüksekokulumuzda bulunan 7 program 561 öğrenci ile eğitim ve öğretim faaliyetlerine devam etmektedir. Laboratuvar Hizmetleri Meslek Yüksekokulumuzda bulunan 7 Laboratuvarlarımız da eğitim ve öğretim faaliyetlerine devam etmektedir. Sosyal Hizmetler Meslek Yüksekokulumuz bulunduğumuz konum itibari ile merkeze olan uzaklığımız sosyal ve kültürel merkezlere olan uzaklığımız nedeni ile dezavantajlı bir durumdadır. Elinde bulunan tüm imkânları kullanan okulumuz sosyal alanlarda da hizmetlerine devam etmektedir.

Birimin Stratejik Amaç ve Hedefleri Eğitim ve öğretimin kalite ve altyapısının geliştirilmesi, Araştırma kalitesini artırmak, bilim ve teknolojiye katkı sağlamak, İnsan kaynaklarını geliştirmek, çalışanların kurum içi memnuniyetlerini yükselterek motivasyonlarını arttırmak, Altyapı ve fiziksel alanların geliştirilmesini sağlamaktır.

Temel Politikalar ve Öncelikler Meslek Yüksekokulumuzun temel politikası; eğitim hizmetleri sunumunda geçerli kalite standartlarına ulaşmak ve uygulama altyapısı oluşturmak, personel ihtiyacımızı karşılayacak personel sayısına ve kalitesine ulaşmaktır.

KURUMSAL KABİLİYET VE KAPASİTENİN DEĞERLENDİRMESİ (Üstünlüklerimiz) Okulumuzun organize sanayi bölgesinde olmasından dolayı öğrencilerin teorik eğitimle birlikte sanayide olası uygulama sahalarını yerinde görebilmeleri Organize sanayi bölgesinde modern teknolojiyi bünyesinde bulunduran işyerlerinin bulunması Öğretim elemanlarımızın alanlarında iyi yetişmiş olması Tecrübeli idari personelin olması Hızla gelişen Organize Sanayinin Meslek Yüksekokulumuza yönelik beklentilerinin olması.

KURUMSAL KABİLİYET VE KAPASİTENİN DEĞERLENDİRMESİ (Zayıf yönlerimiz) Sosyal ve Kültürel faaliyetler için fiziki alanlarımızın yetersizliği.

değerlendirme Bütün gelişmiş ülkelerde olduğu gibi ülkemizde de her öğrencinin eğitimini en iyi şekilde yapmak haklarından biridir. Kalitesi yükselen yaşamda, eğitimin de kalitesi artacaktır. Kabul edilmesi gereken bir gerçek şu ki, eğitimli toplumların üretebilir olduğu ve ülke kalkınmasına doğrudan etkili olduğu açıkca görülmektedir. Bu bağlamda, öğrencilerin eğitim haklarına saygı ve eğitimin kalitesi ilk önceliğimizdir. Akademik ve teknik kadronun güçlendirilmesi, eğitim ve öğretim için fiziki kapasitenin arttırılması temel amacımızdır.

ÖNERİ VE TEDBİRLER Genel bütçe kapsamındaki kamu idareleri, özel bütçeli idareler, sosyal güvenlik kurumları ile mahalli idarelerin faaliyet raporlarının hazırlanması, ilgili idarelere verilmesi, kamuoyuna açıklanması ve bu işlemlere ilişkin süreler ile diğer usul ve esasları belirlemek amacıyla hazırlanmış olan “Kamu İdarelerince Hazırlanacak Faaliyet Raporları Hakkında Yönetmelik” gereğince ve “5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu”na uygun olarak Meslek Yüksekokulumuza ait 2016 yılı faaliyet raporu hazırlanmıştır. 2015 yılı faaliyet raporunda da belirtildiği üzere, anılan kanun ve yönetmeliklerin kurum ve kuruluşlardaki uygulamasının daha doğru ve etkin olabilmesi için, ilgili eğitmenler tarafından tüm kurumlardaki konu ile ilgili yetkililere eğitim verilmesinin, uygulamanın mevzuata göre yürütülmesine ve özellikle bundan sonraki yıllar için hazırlanacak olan raporların daha düzenli olmasını ve sonuçta bütçe tahsislerinin daha akılcı bir şekilde hazırlanmasını sağlayacağına inanılmaktadır.

Teşekkür ederim. 2017 ELAZIĞ