2013-2014 HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI UYGULAMA MODÜLÜ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Ders Koordinatörleri Prof. Dr. Asiye AKYOL Prof. Dr. Gül ERTEM Ölçme.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

İLKNUR ERDEM HEMŞİRE TSK ETİMESGUT ASKER HASTANESİ
BESLENME DESTEK EKİBİ YAPILANMADAKİ SORUNLAR
SAĞLIK Sağlık Okuryazarlığı - Sağlık Çalışanları -
IV. MEME KANSERİ HEMŞİRELİĞİ KURSU HAZİRAN 2014
KOÜTF EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİNE BAŞVURAN HASTALARA SUNULAN HİZMET İLE İLİŞKİLİ HASTALARIN GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ GRUP MÜMKÜN MERTEBE.
SB EGE DOĞUMEVİ VE KADIN HASTALIKLARI EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ AİLE PLANLAMASI EĞİTİM MERKEZİ Op.Dr. Kenan Ertopçu.
E.Ü.T.F Çalışan Sağlığı, Güvenliği ve Hakları Birimi
SAĞLIK HİZMETLERİNİN İYİLEŞTİRİLMESİ GRUBU ÇALIŞTAY RAPORU Prof. Dr
İntörn Doktor Eğitimi Doç. Dr. Metin AYDOĞAN.
Prof.Dr.Şükrü Hatun Dekan. Geçen Çalıştaydan bugüne.. Fakültemizde “canlı ve etkin bir eğitim” için heyecan sürüyor Öğrenci sayılarındaki artış eğitimle.
KAPSAMLI SAĞLIK BAKIMI
Estetik Cerrahi Uygulama ve Araştırma Merkezi Faaliyet Raporu
BİR ÖZEL HASTANEDE ÇALIŞAN HEMŞİRELERİN
Dönem VI
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
8. Tıp hizmetleri organizasyonu
Uzm.Psk.Dan.Sinem TARHAN
Sağlık Bakanlığı Hastanelerinin Yönetim ve Organizasyonu
Mahmut AĞIRAĞAÇ Kalite Yönetim Birimi
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ NÖROLOJİ ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
Kütahya Halk Sağlığı Müdürlüğü
Uluslarası Katılımlı 1. Ulusal Aile Hekimliği Günleri
HEMŞİRE NE YAPAR?.
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ BEYİN VE SİNİR CERRAHİSİ ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON AD HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ DERİ VE ZÜHREVİ HASTALIKLARI ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ GENEL CERRAHİ ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
İntörn Doktor Oryantasyon Programı
Etkili İletişim Beden Dili Yrd. Doç. Dr. Kenan TAŞTAN
Probleme Dayalı Öğrenme
Probleme Dayalı Öğrenme
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ YÖNETİMİ
KOU Tıp Fakültesi Eğitimini Nasıl İyileştirebiliriz? Dr. Hande SEZER Radyoloji ABD.
Çalıştay, Mayıs, 2016 VI. DÖNEM Doç. Dr. Cem Cerit Doç. Dr. Yiğit Çakıroğlu Yrd. Doç. Dr. T. Utku Yılmaz İnt. Dr. Emre Eserli.
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ Anabilim Dalı ismi eklenecektir.
DÖNEM 6 ÇALIŞTAY SUNUMU MAYIS, 2017 Doç. Dr. Nurettin Özgür DOĞAN Yrd
YAZ STAJI BİLGİLENDİRMESİ
CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
DÜNYA’DA VE TÜRKİYE’DE ÇOCUK SAĞLIĞININ DURUMU ÇOCUK HEMŞİRELİĞİ
Prof. Dr. Ayfer KARADAKOVAN
Kocaelİ Ünİversİtesİ TIp Fakültesİ
Dönem 6 Koordinatörlüğü Sunumu
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
***PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II DERSİ Ders Koordinatörü Prof. Dr
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI MODÜLÜ UYGULAMA DEĞERLENDİRME GRAFİKLERİ
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II DERSİ Ders Koordinatörü Prof. Dr
DÖNEM IV Dr. Özgür Mehtap.
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
ONKOLOJİ HEMŞİRELİĞİNİN ÖZENDİRİLMESİ için STRATEJİLER
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ BAŞHEMŞİRE Ayla KARAPINAR
Dönem VI
Farmakovijilans Sorumlusu
DÖNEM 6 ÇALIŞTAY SUNUMU MAYIS, 2018 Doç. Dr. Nurettin Özgür DOĞAN Yrd
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
KOÜ 11. Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Çalıştayı DÖNEM IV
Sunum transkripti:

2013-2014 HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI UYGULAMA MODÜLÜ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Ders Koordinatörleri Prof. Dr. Asiye AKYOL Prof. Dr. Gül ERTEM Ölçme Değerlendirme Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. Figen OKÇİN Modül Sekreteri Ar. Gör. Mahmut ATEŞ Ar. Gör. Seda ARDAHAN Ar. Gör. Hacer DEMİRKOL

360 saat 45 gün olarak gerçekleştirilmiştir. 2016-2017 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Sistem Hastalıkları ve Hemşirelik Bakımı Uygulama Modülü 14.02.2017 - 25.05.2017 Tarihleri arasında Toplam 470 Öğrenci 360 saat 45 gün olarak gerçekleştirilmiştir. 48 saat 6 gün oryantasyon haftası olarak değerlendirilmiştir.

İç Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması 2016-2017 İç Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/ Kliniklere İlişkin Görüşleri Genel Olarak Uygulamaya Ayrılan Süre

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanının/Kliniklerinin Fiziksel Özellikleri İlişkin Görüşleri

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri Hiç Örtüşmüyor 10 Çok Örtüşüyor 7.4

Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri n Rotasyon süreleri çok kısa arttırılmalı 8 Kliniklerde dinlenme alanlarının yapılandırılması 6

Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri

Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı Hiç Katkı Yok 10 Çok Katkı Var 7.5

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri n Çok Fazla Zaman Alıyor Kısaltılmalı 5 Bireylerin Özel Hayat Ve İnançları Sorgulanmamalı 3

Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu

Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar 2016-2017 Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar Öğrenci sayısı çok fazla olduğu için hemşireler ile iletişim problemleri yaşandı. 5

Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması 2016-2017 Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/ Kliniklere İlişkin Görüşleri Genel Olarak Uygulamaya Ayrılan Süre

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanının/Kliniklerinin Fiziksel Özellikleri İlişkin Görüşleri

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri Hiç Örtüşmüyor 10 Çok Örtüşüyor 6.7

Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri n Daha Çok Girişim Uygulamalıyız 4 Çok Verimli Bir Stajdı 5 Plastik Cerrahide Staja Çıkmak Istemiyoruz 3

Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri

Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı Hiç Katkı Yok 10 Çok Katkı Var 7.6

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri

Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu

Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar 2016-2017 Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar n Öğrenci sayısı çok fazla olduğu için hemşireler ile iletişim problemleri yaşandı. 4 İntörn öğrenciler ile yaşanan iletişim sorunu 2 Hasta yanına sürekli form doldurulmaya gidildiği için benimle iletişim kurmadı Hekimler ile yaşanan iletişim problemleri

Çocuk Sağlığı Hemşireliği Uygulaması 2016-2017 Çocuk Sağlığı Hemşireliği Uygulaması

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/ Kliniklere İlişkin Görüşleri Genel Olarak Uygulamaya Ayrılan Süre

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanının/Kliniklerinin Fiziksel Özellikleri İlişkin Görüşleri

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri Hiç Örtüşmüyor 6.3 10 Çok Örtüşüyor

Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri n Poliklinik uygulamaları verimli değildi 5 Kliniklerde öğrenci sayısı çok fazla 7 Hastalarla uzun süreli bakım veremedim 2

Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri

Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı Hiç Katkı Yok 10 Çok Katkı Var 7.1

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri

Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu

Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar 2016-2017 Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar n Hemşireler bize kaba ve sert davrandı 7 İntörn hemşire ve klinik hemşireler ile iletişim sorunu yaşadık 4 Kullanabileceğimiz bir oda yoktu 5 Tedavilere katılmamıza izin verilmedi Pediatri uygulamasından çok memnun kaldım. Pediatri koordinatörlerine teşekkür ederim. 3 Uygulama süresi çok azdı 6

Kadın Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması 2016-2017 Kadın Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/ Kliniklere İlişkin Görüşleri Genel Olarak Uygulamaya Ayrılan Süre

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanının/Kliniklerinin Fiziksel Özellikleri İlişkin Görüşleri

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri

2016-2017 Teorik/Kuramsal Bilgi ve Laboratuar Çalışmalarının, Uygulama Alanı ile Örtüşme Durumu 7.4 Hiç 10 Çok

Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri n Uygulama alanı yetersiz öğrenci sayısı çok fazla 14 Hemşire ve doktorlara iletişim hakkında eğitim verilmeli 4

Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri

Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı 7.8 HİÇ 10 ÇOK

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri

Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu

Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar 2016-2017 Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar n Hemşireler ve doktorlar ile iletişim problemi 4 Sayının kalabalık olması ve uygulama alanlarının yetersiz kalmasına bağlı stres 5 Klinik hemşirelerinin öğretici olmaması Kliniklerde dinlenecek alanların bulunmaması

Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması 2016-2017 Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/ Kliniklere İlişkin Görüşleri Genel Olarak Uygulamaya Ayrılan Süre

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanının/Kliniklerinin Fiziksel Özellikleri İlişkin Görüşleri

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri HİÇ 10 ÇOK 6.8

Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri n Maddi açıdan alternatifler üretilmeli maddi sıkıntı çekiyoruz 8 Hastanenin fiziki şartları yetersiz 4 Formlar çok uzun 2 İyi bir uygulama geçirdim Öğrenci sayısı çok fazla olduğu için alan yetersiz kalıyor 5 Sağlık çalışanlarının hastalara davranışlarından rahatsız oldum Uygulama süresi daha uzun olmalı

Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri

Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı HİÇ Katkı Yok 10 ÇOK Katkı Var 7.4

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri

2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri Formlar sadece psikiyatriye özgü olmalı 6 Formlar çok uzun 8

Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu

Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar 2016-2017 Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar Hemşireler ile iletişim sorunları 7 Grup içi iletişim sorunu yaşadım 4 Personelin davranışlarından rahatsız oldum 8 Yol parası yüzünden maddi sıkıntı yaşadım

2016-2017 Öğrenci Başarı Durumu

2016-2017 % 99.6 BAŞARI

2016-2017