2013-2014 HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI UYGULAMA MODÜLÜ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Ders Koordinatörleri Prof. Dr. Asiye AKYOL Prof. Dr. Gül ERTEM Ölçme Değerlendirme Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. Figen OKÇİN Modül Sekreteri Ar. Gör. Mahmut ATEŞ Ar. Gör. Seda ARDAHAN Ar. Gör. Hacer DEMİRKOL
360 saat 45 gün olarak gerçekleştirilmiştir. 2016-2017 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Sistem Hastalıkları ve Hemşirelik Bakımı Uygulama Modülü 14.02.2017 - 25.05.2017 Tarihleri arasında Toplam 470 Öğrenci 360 saat 45 gün olarak gerçekleştirilmiştir. 48 saat 6 gün oryantasyon haftası olarak değerlendirilmiştir.
İç Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması 2016-2017 İç Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/ Kliniklere İlişkin Görüşleri Genel Olarak Uygulamaya Ayrılan Süre
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanının/Kliniklerinin Fiziksel Özellikleri İlişkin Görüşleri
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri Hiç Örtüşmüyor 10 Çok Örtüşüyor 7.4
Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri n Rotasyon süreleri çok kısa arttırılmalı 8 Kliniklerde dinlenme alanlarının yapılandırılması 6
Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri
Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı Hiç Katkı Yok 10 Çok Katkı Var 7.5
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri n Çok Fazla Zaman Alıyor Kısaltılmalı 5 Bireylerin Özel Hayat Ve İnançları Sorgulanmamalı 3
Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu
Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar 2016-2017 Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar Öğrenci sayısı çok fazla olduğu için hemşireler ile iletişim problemleri yaşandı. 5
Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması 2016-2017 Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/ Kliniklere İlişkin Görüşleri Genel Olarak Uygulamaya Ayrılan Süre
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanının/Kliniklerinin Fiziksel Özellikleri İlişkin Görüşleri
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri Hiç Örtüşmüyor 10 Çok Örtüşüyor 6.7
Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri n Daha Çok Girişim Uygulamalıyız 4 Çok Verimli Bir Stajdı 5 Plastik Cerrahide Staja Çıkmak Istemiyoruz 3
Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri
Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı Hiç Katkı Yok 10 Çok Katkı Var 7.6
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri
Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu
Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar 2016-2017 Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar n Öğrenci sayısı çok fazla olduğu için hemşireler ile iletişim problemleri yaşandı. 4 İntörn öğrenciler ile yaşanan iletişim sorunu 2 Hasta yanına sürekli form doldurulmaya gidildiği için benimle iletişim kurmadı Hekimler ile yaşanan iletişim problemleri
Çocuk Sağlığı Hemşireliği Uygulaması 2016-2017 Çocuk Sağlığı Hemşireliği Uygulaması
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/ Kliniklere İlişkin Görüşleri Genel Olarak Uygulamaya Ayrılan Süre
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanının/Kliniklerinin Fiziksel Özellikleri İlişkin Görüşleri
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri Hiç Örtüşmüyor 6.3 10 Çok Örtüşüyor
Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri n Poliklinik uygulamaları verimli değildi 5 Kliniklerde öğrenci sayısı çok fazla 7 Hastalarla uzun süreli bakım veremedim 2
Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri
Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı Hiç Katkı Yok 10 Çok Katkı Var 7.1
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri
Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu
Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar 2016-2017 Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar n Hemşireler bize kaba ve sert davrandı 7 İntörn hemşire ve klinik hemşireler ile iletişim sorunu yaşadık 4 Kullanabileceğimiz bir oda yoktu 5 Tedavilere katılmamıza izin verilmedi Pediatri uygulamasından çok memnun kaldım. Pediatri koordinatörlerine teşekkür ederim. 3 Uygulama süresi çok azdı 6
Kadın Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması 2016-2017 Kadın Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/ Kliniklere İlişkin Görüşleri Genel Olarak Uygulamaya Ayrılan Süre
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanının/Kliniklerinin Fiziksel Özellikleri İlişkin Görüşleri
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri
2016-2017 Teorik/Kuramsal Bilgi ve Laboratuar Çalışmalarının, Uygulama Alanı ile Örtüşme Durumu 7.4 Hiç 10 Çok
Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri n Uygulama alanı yetersiz öğrenci sayısı çok fazla 14 Hemşire ve doktorlara iletişim hakkında eğitim verilmeli 4
Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri
Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı 7.8 HİÇ 10 ÇOK
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri
Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu
Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar 2016-2017 Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar n Hemşireler ve doktorlar ile iletişim problemi 4 Sayının kalabalık olması ve uygulama alanlarının yetersiz kalmasına bağlı stres 5 Klinik hemşirelerinin öğretici olmaması Kliniklerde dinlenecek alanların bulunmaması
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması 2016-2017 Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Uygulaması
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/ Kliniklere İlişkin Görüşleri Genel Olarak Uygulamaya Ayrılan Süre
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanının/Kliniklerinin Fiziksel Özellikleri İlişkin Görüşleri
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanlarının/Kliniklerinin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısına İlişkin Görüşleri HİÇ 10 ÇOK 6.8
Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Önerileri n Maddi açıdan alternatifler üretilmeli maddi sıkıntı çekiyoruz 8 Hastanenin fiziki şartları yetersiz 4 Formlar çok uzun 2 İyi bir uygulama geçirdim Öğrenci sayısı çok fazla olduğu için alan yetersiz kalıyor 5 Sağlık çalışanlarının hastalara davranışlarından rahatsız oldum Uygulama süresi daha uzun olmalı
Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri 2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde İletişime İlişkin Görüşleri
Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamanın İletişim Becerilerinin Gelişimine Katkısı HİÇ Katkı Yok 10 ÇOK Katkı Var 7.4
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri
2016-2017 Öğrencilerin Uygulama Alanı/Kliniklerde Kullanılan Formlara İlişkin Görüşleri Formlar sadece psikiyatriye özgü olmalı 6 Formlar çok uzun 8
Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu 2016-2017 Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Sorun Yaşama Durumu
Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar 2016-2017 Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar Hemşireler ile iletişim sorunları 7 Grup içi iletişim sorunu yaşadım 4 Personelin davranışlarından rahatsız oldum 8 Yol parası yüzünden maddi sıkıntı yaşadım
2016-2017 Öğrenci Başarı Durumu
2016-2017 % 99.6 BAŞARI
2016-2017