Another graphic or chart

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Another graphic or chart
Advertisements

Mastarlar.
SUNU HAZIRLAMA PROGRAMI: powerpoint
SAYISAL DEVRELER BÖLÜM-2 Sayı Sistemleri ve Kodlar
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
Off! Offffffffffff! Bütün arkadaşlarım gitti, TEK başıma kaldım be yaaa.
Tane Kavramının Öğretimi (Basamaklandırılmış Yönteme Göre)
AKIL (ZİHİN) HARİTASI.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Örnek 1 Kullanıcının girdiği bir sayının karesini hesaplayan bir program yazınız.
DİYARBAKIR 2008.
TEMEL İŞLEVLERİNE GÖRE REHBERLİK
BSE 207 Mantık Devreleri Sayı sistemleri Sakarya Üniversitesi.
OLASILIK TEOREMLERİ Permütasyon
GEOMETRİK CİSİMLER VE HACİM ÖLÇÜLERİ
DİRENÇ. Cisimlerin elektrik akımını geçirirken gösterdiği zorluğa direnç denir. Birimi ohm olup kısaca R ile gösterilir. Devredeki her elemanın direnci.
EBOB&EKOK Ökkeş ŞAHİN TEOG 8.SINIF
MONTESSORİ EĞİTİMİ I Günlük Yaşam Beceri Materyalleri ve Çalışmaları
SAYILAR ve RAKAMLAR.
EĞİTİCİ OYUNCAKLAR Doç. Dr. Ender DURUALP.
PROJE TABANLI ÖĞRENME ATÖLYESİ
TEMEL İLKYARDIM EĞİTİMİ
ÖĞRENCİ YEMEK HİZMETLERİNİN YÜRÜTÜLMESİ
DOĞAL SAYILAR Hikmet SIRMA.
5. sınıflar Power Point.
OYUN ve OYUNCAK.
Sayı Sistemleri.
Bilgisayar Donanım ve Sistem Yazılımı
Çiti Kilim Örme.
ÇOKGENLER.
1.DİJİTAL BASKI MAKİNESİNİ BASKIYA
Aşağıdaki sayılardan hangisi “Bin bir” diye okunur?
KUVER AÇMA Diğer takımlar kuver tabağının çevresinde yer alır. Bazı restoranlarda kuver tabağı kullanılmayabilir. Bu durumda peçete kuver tabağından.
T.C. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
DOĞAL SAYILAR TAM SAYILAR
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
X-IŞINLARI KRİSTALOGRAFİSİ
Eğitim Bilimleri Fakültesi
Kan Glukoz Tayini.
HAVA PERSPEKTİFİ Doğada yakınımızda bulunan varlıklar gözümüze gerçek renk ve boyutlarıyla net olarak görünür. Oysa bizden uzaklaştıkça nesnelerin boyutları.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL GEOMETRİK KAVRAMLAR VE ÇİZİMLER
OYNAYARAK ÖĞRENİYORUM
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TAM SAYILARDA TOPLAMA İŞLEMİ CETVELİ EZGİ BÖLEK, ÖZGE AYTAÇ, AYŞE NUR KOÇALİ MATERYALİN AMACI MATERYALİN.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Ergonamik önlemler ve ilk yardım
Doğal Sayıları Çözümleyelim
ZEE ZİHİN ENGELLİLERE BECERİ VE KAVRAM ÖĞRETİMİ
‘AHŞAP OYUNCAK YAPIMI VE AHŞAP BOYAMA KURSU’
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
TEMEL YAŞAM DESTEĞİ (SUNİ SOLUNUM VE GÖĞÜS BASISI)
5.İstasyon 6.İstasyon 4.İstasyon 7.İstasyon 2.İstasyon 1.İstasyon
KANAMALAR.
Bilgisayar Mühendisliğine Giriş
ŞEKİLLER.
Oxford Dergılerını Tarama ve Tarama Seçeneklerini
MADDEYİ TANIYALIM.
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
Rakamlarımız.
ELEKTRİK DEVRE TEMELLERİ
Oyun İçine Gömülü Öğretim
Ayrıştırma Ağaçları Tanımlar Soldan ve Sağdan Türemeler ile İlişkisi
Oxford Dergılerını Tarama ve Tarama Seçeneklerini
Değerler ve Değişkenler
KONU : MAKSİMUM MİNİMUM (EKSTREMUM) NOKTALARI
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
AĞ TEMELLERİ (TCP/IP SUNUMU)
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Another graphic or chart ÖĞRETİCİ DAMA TAHTASI MATERYALİN ADI: Montessori Checkerboard MATERYALDE KULLANILAN MALZEMELER: Mukavva Renkli Fon kağıtları Boncuk İnce tel Yapıştırıcı Pense Makas Sünger MATERYALİN HAZIRLANIŞ AŞAMALARI: 1)Renkli fon kağıtlarını 6x6cm’lik keserek kareler elde edildi. 2)Bu kareler kullanılarak renklerin sırasına dikkat edilerek 6x9’luk dikdörtgen dama tahtası elde edildi. 3)Basamak değeri anlatılmak amacıyla sağdan sola ve aşağıdan yukarıya doğru 1,10,100,1000.. Şeklinde basamak değerleri yazıldı. 4)Farklı renkte boncuklar kullanılarak 1er,2şer,3er…9ar şekilde olmak üzere gruplandırıldı. 5) Gruplanan boncukları dizmek amacıyla boyutlarına göre teller kesildi. 6)Gruplanan boncuklar uygun boydaki tellere dizilerek uçları kapatıldı. 7)Yapılan kutu tellere geçirilen boncukların boyutlarına uygun olarak bölmelere ayrıldı. MATERYALİN KULLANILIŞI: 1)İlk olarak seçilen sayılar basamak değerlerine göre dikkat edilerek yerleştirilir. 2)Alttaki rakam kadar boncuk bulunduran tellerden yandaki rakam adeti kadar tel konulur. 3)Sağdan başlanarak ilk karedeki boncuklar ele alınıp tek tek sayılır. Eğer sonuç iki basamaklıysa birler basamağı kadar bocuk birler basamağına konulur, onlar basamağı bir yan kareye atılır. 4)Karelerde son durumda bulunan boncuklar soldan sağa doğru yazılarak sonuç elde edilir. MATERYALİN AMACI: Çocukların toplama işlemini kullanarak çok basamaklı sayıları eğlenceli hale getirerek çarpmayı öğretmektir. Materyalin Kazanımları: Çocuğun konsantrasyonu alışkanlığı Çocukta düzen duygusu İş yapma sevgisi Yaptıklarının sorumluluğunu alma Kendine güven Kendi kendini motive etme (öz motivasyon) Araç ve gereçlere karşı dikkatli kullanım A graphic can go here Another graphic or chart can go here