EĞİTİM YILI 1. SINIF 4. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Abdurrahman Özalp-CDCS,
Advertisements

T Dağılımı ve t testi.
ANS 117 Sistem Hastalıkları
MÜRACAAT VE EĞİTİM SÜRECİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 17.EKİM.2009
SİSTEMATİĞİN ESASLARI ATATÜRK İLKELERİ VE İNK. TARİHİ II
Doktor Olayım mı? Prof. Dr. Mustafa ŞENOL
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI YÖK’nin tarihli sayılı yönetmeliği ile açıldı ve eğitim yılında faaliyete.
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI
BİYOLOJİ BİLMİNE GİRİŞ VE BİLİMSEL YÖNTEM BASAMAKLARI
SORULAR-3.
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI
YANLIŞLARIN BAŞARIYA OLUMSUZ ETKİSİ. Okul Zümre Öğretmenleri ve Yöneticileri ile yapılan tüm toplantılarda Yanlış işaretlenen her sorunun başarıyı nasıl.
GRUP TUSUBASA GRUP TUSUBASA GRUP TUSUBASA.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
TIP ÖĞRENCİLERİNDE DERSLERE KATILIMI ETKİLEYEN FAKTÖRLER İnsan hayatının yegâne bekçisi olan doktorların şüphesiz ki nitelikli bir eğitim almaları hem.
8.Sınıf teog neden önemli?
Z ve T puanları Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI YÖK’nin tarihli sayılı yönetmeliği ile açıldı ve eğitim yılında faaliyete.
SINAVIM VE KAYGIM Kazanım: Sınav kaygısının akademik başarıya etkisini açıklar. 9. Sınıf 7 nolu kazanım etkinliği Bu şablon bir grup ayarında eğitim malzemesi.
1 Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü KURUM BİLGİLERİ.
DÖRTYOL GEVHER NESİBE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ NİSAN, 2015
KAHTA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
BİYOLOJİYİ KEŞFETMEYE HAZIR MISINIZ?
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK BAŞARI DURUMU Sınava Giren Öğrenci Sayısı Barajı Geçen Öğrenci Sayısı Tercih yapan Öğrenci Sayısı Tercihine Yerleşen.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ CANİK BAŞARI ÜNİVERSİTESİ
ARSA DAĞILIMI Esenyurt 1 Parsel m2 Esenyurt 2 parsel m2 Esenyurt 3 parsel m2 Esenyurt TOPLAM m2 OKUL ALANI
Sınav ve Sınav Kaygısı Gökan ARSLAN Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi.
BİYOLOJİNİN ALT BİLİM DALLARI
Bilişim Teknolojileri için İşletme İstatistiği
Temel Bilimler Dr. Ayşegül AYTEKİN
SBS. FEN LİSELERİ ANADOLU ÖĞRETMEN LİSELERİ ANADOLU LİSELERİ ANADOLU TEKNİK VE MESLEK LİSELERİ ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ANADOLU OTELCİLİK.
İLK İNCELEME Açıklamaya ONAY verilmezse işleme devam edilemez!!!
SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2015/2016 BAHAR DÖNEMİ PROGRAMLARI.
KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI VE BEP SEMİNERİ
SINAV UYGULAMA SÜREÇLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Engelli Öğrenciler 2 Ortalama % 7 engelli aday mevcut, Ortak Sınav ve AÖL öğrenci mevcut, Tek kişilik.
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 5 Mayıs 2016 DÖNEM II Koordinatörlük Dr. Hale MARAL KIR Dr. Devrim DÜNDAR Dr. Aylin KANLI.
Toplam : 713 Bölümlere Göre Yapılan Toplam Ders Sayısı.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
Dr. Ahmet Haki Türkdemir Ankara 112 İl Ambulans Servisi
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI
10. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 1 AMİNE YUGRUŞ NECİP SELMAN ÖZKAN.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Görevlileri Akademik Kurulu 30 Kasım 2016 Ayşegül AYTEKİN.
Yükseköğretime Geçiş Sınavı
10. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF SÖNMEZ.
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 8 Mayıs 2017 DÖNEM II
Hastalıklar ve Hastaneler
EĞİTİM YILI 2. SINIF 5. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
Sınav Şablonu Sınavı Başlat Çoktan Seçmeli Sınav Soruları.
***PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI9
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
MEDİKAL BİYOLOJİ.
STANDART PUANLAR * Z Puanı * T Puanı.
Y ÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. SINIF DERS PROGRAMI.
11. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF YÜKSEL FURKAN CAN ÖZMEN.
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
Dönem 5 Tıp Eğitimi Çalıştayı 3 Mayıs 2018 Dr. Cem Cerit Dr. Ilgın Sade Dr. Neslihan Alagöz.
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 3 Mayıs 2018 DÖNEM II
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ÖMER TAYYİP ÖZEN.
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
TIBBi LABORATUVAR TEKNiKLERi PROGRAMI
Sunum transkripti:

2015 - 2016 EĞİTİM YILI 1. SINIF 4. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ SINAVA GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 164 İPTAL EDİLEN SORU TOPLAMI S. NO TEORİK DERSLER DERS BAŞLAMA NOSU DERS BİTİŞ NOSU SORULARIN DERSLERE DAĞILIMI İPTAL EDİLEN SORULARIN DERSLERE DAĞILIMI BAŞARI DURUMU ( % ) DOĞRU BAŞARI DURUMU ( % ) YANLIŞ 1 Histoloji-Embriyoloji 17 77,79396 22,20604 2 Biyofizik 18 23 6 61,25118 38,74882 3 Fizyoloji 24 35 12 84,75507 15,24493 4 Tıbbi Biyokimya 36 69 34 55,97379 44,02621 5 Tıbbi Genetik 70 80 11 78,93257 21,06743 TEORİK TOPLAM 71,74131 28,25869 Fizyoloji (Pratik) 83,84427 16,38554 7 Anatomi (Pratik) 55,61066 43,09967 8 Tıbbi Beceri (Pratik) 97,82696 2,10843 TEORİK VE PRATİK (GENEL ORTALAMA) 77,25580 22,74420