Soru Savaşları Dökümantasyon

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MS OFFICE Access 2013.
Advertisements

SCANNER SINIFI ve KLAVYEDEN VERİ OKUNMASI
Sık Kullanılan Kontroller
ENF 101 TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI
İnternet Programcılığı
Kodlama bilgisi gerekmez!
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
İSİM UZAYLARI.
Support.ebsco.com EBSCOhost Mobil Kullanıcı Kılavuzu.
AFTER AFFECTS Temel Animasyon. File > Open > New Project ile yeni proje açın.
TÜRKİYE MASA TENİSİ FEDERASYONU
MsAccess Alan Özellikleri.
Eğlenceli Animasyonlar 1. 2.
İNTERNET PROGRAMCILIĞI I BTP 207 Ders 6. Metinleri biçimlendirmek için kullanılır. Özellikleri ve aldıkları değerler:  Color: Metnin rengini belirler.
Dr. Ahmet KÜÇÜKER Sakarya Üniversitesi Mühendislik Fakültesi
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ BİLGİSAYAR 2 NOT 2
HTML HYPER TEXT MARKUP LANGUAGE Burcu Yılmaz – İ brahim Mert Bilişim Teknolojileri Ö ğ retmeni.
CSS – Stil Şablonları (Cascading style Sheet)
ÖĞRENCİLERE E-POSTA PROJESİ
İNTERNET PROGRAMCILIĞI I
HTML :Hyper Text Markup Language explorer, firefox, opera herhangi bir derleyiciye ihtiyaç duymadan çalışabilir metin biçimlendirme resim ekleme ve biçimlendirme.
Silverlight 2.0 ile Oyun Programlama Daron Yöndem INETA Türkiye Başkanı
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ
E-POSTA ADRESİ NASİL ALINIR?
Yeliz Özcan Toondoo.com.
Metin (Text) Özellikleri
Media Get ; Rus yapımı bittorrent indirme programı
HUZEYFE MUHAMMED KOCABAŞ
Temel Bilgi Teknolojileri
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Anahat 4.1 Inventory uygulamasını çalıştırmak 4.2.
Devam etmek için bi tuşa basınız
ANİMASYON EKLEME SELDA GARGULİ
Tablo Özellikleri Tablo oluştururken kullandığımız , , ve etiketlerine şu ana kadar gördüğümüz özellikleri uygulayarak görsel açıdan.
 BOKEMON NEW WORLD.   Oyuna Genel Bakış  Oyun Mekanikleri  Oyun Görselleri  Ses ve Müzik  Teknik Analiz İçindekiler.
Web Araçları Web Teknolojileri ve Programlama ODTÜ-SEM.
Hafta 9. 2 Form Hazırlamak Veritabanın da bulunan tablolara veri girilmesini kolaylaştırmak ve görünümünü güzelleştirmek için form özelliğini kullanabilirsiniz.
Microsoft Office Access
HTML HYPER TEXT MARKUP LANGUAGE Ayşe AK İ DA Ğ I Bilişim Teknolojileri Ö ğ retmeni.
Badminton Nedir?.
AFTER EFFECT ‘DE SMOKEY ETKİSİ
PowerPoint Konu Anlatımı
Web Tasarımı ve Adobe Muse
1. Boş bir Flash dosyası açalım. File > New (Kısayolu: CTRL+N) Flash'ta Guide Layer (Rehber) Uygulaması 2. Layer 1 ismini top oyunu olarak değiştiriyoruz…
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesi
WİNDOWS LİVE MOVİE MAKER
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
SCRATCH SUNU -2.
MULTI-PLAYER TOLGA KAYNAROĞLU. Multiplayer nedir? Internete bağlı oyuncuların sanal dunyada birbirleri ile iletişime geçerek oynayabilecekleri oyun tipi.
Grafik ve Animasyon-II
BCO 623 Oyun Tasarımı DEYNEKÇİ Oyun Sunumu Ekip Betül Altındiş
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Ders Adı : Çoklu Ortam Tasarımı Ders Hocası.
MS WORD Kullanımı OFFICE DÜĞMESİ HIZLI ERİŞİM ARAÇ ÇUBUĞU MENÜLER
Windows Live Movie Maker Nedir? Movie Maker ile, bilgisayarınızda yer alan fotoğraf ve videolarınızı kullanarak, bunlar üzerinde düzenlemeler, değişiklikler.
PHOTOSHOP A) GÖRÜNTÜ BOYUTLANDIRMA (Dosya aç: Flower) * Büyüt - (Ctrl +) * Küçült - (Ctrl -) * Ekrana sığdır - (Ctrl 0) * Gerçek boyut - (Ctrl Alt 0) *
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
   .         «Sisteme Giriş» alanı «Dil Seçeneği» alanı.
TETRİS PROJEYİ HAZIRLAYANLAR: Murat Karacaköylü
Dead monsters Ayşenur acar.
WHO WILL WIN OYUN PROGRAMCILIĞI FİNAL ÖDEVİ.
CEIT Hafta.
Grafik ve Animasyon-II
Ana menü den level seçme geçiş ve çıkış işlemleri
BİL1007 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE UYGULAMALARI
WEB TASARIMI CK EDİTÖR KURULUM AŞAMALARI VE KULLANIMI SAVAŞ TUNÇER.
Web Teknolojileri ve Programlama ODTÜ-SEM
T.C. SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ
Uzay ve Uzay Çalışmaları.
I Ğ DIR ÜN İ VERS İ TES İ KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DA İ RE BA Ş KANLI Ğ I Kütüphane kullan ı m ı ve elektron İ k kaynaklara er İŞİ m Kütüphanec İ : Ercan.
Sunum transkripti:

Soru Savaşları Dökümantasyon

Soru Savaşları Nedir ? Soru Savaşları zamana karşı oynanan bir soru – cevap oyunudur. Bu oyunda kullanıcı klasikleşmiş soru – cevap sistemi yerine oyuncu elindeki silahı ve kontrol ettiği karakteri ile soru havuzundan gelen sorulara kısa süre içerisinde cevap vermeye çalışıyor. Oyunun amacı soruları en kısa sürede ve en yüksek skorla bitirmektir. Soruları cevaplamak için verilen süre 60 saniyedir ve soru sayısı 9`dur. Her verilen doğru cevap : +5 puan Her verilen yanlış cevap : -3 puan

Oyun İçi Görüntüler

Oyun İçi Görüntüler

Oyun İçi Görüntüler

Kullanılan Teknolojiler & Componentler Unity Standart Assets (FPSController) Unity Network Collider Audio Source UI(RawImage , Text) Unity Assets Store(SciFi_Gun) RayCast Muzzle Flash 3D Karakter Modeli & Animasyon(Mixamo.com) Countdown Timer (Geri Sayım) SkyBox (Sahnenin tamamında dünya geometrisinin nasıl görüneceğini gösteren bir sarıcıdır.) Font(Yazı tipi)

Oyun Tasarım ve Dizayn GameObject kısmından Cube’ü seçerek oyun alanına eklendi. Eklenen Cube’lerin duplicate’i alındıktan sonra birleştirme ve hizalama işlemini yapıldı. Cube’leri şeffaf yapmak için Assets’in içinde New Material oluşturuldu. Bu material Cube aktarıldı. Material’in color kısmında opacity ayarı düşürüldü. Böylelikle cube’e şeffaflık kazandırıldı.

Oyun Tasarım ve Dizayn

Oyun Tasarım ve Dizayn Oyun alanında kapıları oluşturmak için cube oluşturuldu ve boyutları ayarlandı. Kapıların textureları değiştirildi.

Oyun Tasarım ve Dizayn Oyun alanı dışında karanlığı kaybetmek ve oyun alanın daha şık ve kullanıcının rahat oynayabilmesi için spotlight eklendi.

Oyun Tasarım ve Dizayn GameArea’nın dışında uzay boşluğu ya da uzay teması sağlamamız için Assets Store’dan yükleyerek Import ettik ve Space SkyBox eklendi. SkyBox’ın içindeki GameObject’i oyun alanına sürükleyip oyun alanında uzay görüntüsünü elde edildi.

Oyun Tasarım ve Dizayn Player olarak eklenmesi gereken FPS Controller’ı Standart Assets’in içindeki Prefabs’i oyun alanına eklendi ve player oluşturuldu. Player’ın kapıları açması için Assets Store’dan SciFi-Gun import edildi Silahı FPS Controller’a ekleyip hizalama işlemi gerçekleştirildi.

Oyun Tasarım ve Dizayn Oyun alanın yönetimi için GameObject içerisinden UI Canvas eklemesi yapıldı. Canvas’ta öncelikle silahın Aim’i oluşturulması için bir Raw İmage eklendi. Bu Raw İmage’e Aim.PNG atılarak canvas’ın ortasına hizalandı.

Oyun Tasarım ve Dizayn Canvas’ın sol köşesine Geri Sayım için,sağ köşesine ise skor için Raw İmage ve Text eklendi.

Oyun Tasarım ve Dizayn Canvas’ın orta üst kısmında gözükmesi gereken soruları için 4 tane Raw Image ve 4 Tane Text eklendi. Bu 4 Tane Raw image için Photoshop’ta görsel düzenlendi. Soruların Text’i için font eklemesi yapıldı. Bu fontu Assets Store’dan import edip font- family’sini değiştirildi.

Oyun Tasarım ve Dizayn Oyun Sonunda yada Skor eksi(-) kısıma düştükten sonra gösterilecek olan yazı ve image oluşturuldu. Bu yazı ve image ise 2 tane Raw İmage ve 2 tane text ile oluşturuldu.

Unity Network

Unity Network

Unity Network

Cevap Sistemi(RayCast , Collider)

Countdown Timer float timer = 60.0f;//Timer başlangıç süresi

Audio Source AudioSource raySound; raySound = GetComponent<AudioSource>(); raySound.Stop(); raySound.Play();

Muzzle public ParticleSystem muzzleEffect; muzzleEffect.Play ();

Soru Havuzu

3D Karakter & Animasyon

3D Karakter & Animasyon

3D Karakter & Animasyon

Teşekkürler! Mert KARAÇAM (1507010003) Oğuzhan ŞENTÜRK (1507010033) Mert YILMAZ (1507010079)