SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI MODÜLÜ UYGULAMA DEĞERLENDİRME GRAFİKLERİ 15.04.2018.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ADAY ÖĞRENCİLER TANITIM KATALOĞU.
Advertisements

BESLENME DESTEK EKİBİ YAPILANMADAKİ SORUNLAR
HASTA KABUL VE TABURCULUK SÜRECİ
Aile Sağlığı Merkezleri
Bitirme Çalışması Çevre Mühendisliği Bölümü Bölüm Başkanı Prof. Dr. Yüksel ARDALI
Ölçme Araçlarının Nitelikleri
K. K. T. C MİLLİ EĞİTİM, GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI EYLÜL 2010.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
ÖNERİ DEĞERLENDİRME SİSTEMİ
FEVZİ PAŞA ORTAOKULU PROJENİN ADI: PROJENİN ADI: EĞİTİMDE BAŞARI İÇİN BULUŞUYORUZ EĞİTİMDE BAŞARI İÇİN BULUŞUYORUZ.
Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Vizyonu İlk öğretim mezunu her öğrencinin fen ve teknoloji okur- yazarı olmasıdır
BİR ÖZEL HASTANEDE ÇALIŞAN HEMŞİRELERİN
Dönem VI
8. Tıp hizmetleri organizasyonu
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – ŞUBAT 2015 KALITE GELIŞTIRME AR-GE ŞUBESI.
Grup Empati (F3).
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
KOMİTELER VE TOPLANTI KAYITLARI
YOĞUN BAKIM HEMŞİRESİNİN GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
Doç. Dr. F. Kemal Sönmez Dr. Halit Apaydın Dr. Orgun Deveci
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ GELİŞMELER VE FAALİYETLER ( SONRASI) Prof Dr Halit Tanju Besler ( ) Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
Kütahya Halk Sağlığı Müdürlüğü
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON AD HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNDE AKTİF EĞİTİMDE MESLEKSEL BECERİLERİN KAZANILMASI T. Çiçek, A. Seyrankaya, İ. Cöcen, H. Yenice, U. Malayoğlu, A. H. Onur, B. Kahraman,
OKULUMUZA HOŞ GELDİNİZ
İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı 16 Mart 2006 “İstanbul Tıp Fakültesi’nde Eğitim Merkezi’nden Anabilim Dalına”
İŞYERİ HEMŞİRESİNİN GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLARI
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
ÖLÇME DEĞERLENDİRME Yard. Doç.Dr. Deniz Özcan.
HAZIRLAYAN:AYŞE KERETLİOĞLU YUNUS EMRE TAŞTI
MESLEKLEŞME DÜZEYİ VE MESLEK KRİTERLERİNE İLİŞKİN SORUNLAR
Proje Adı Proje Yürütücüsü Proje Ortağı
DİĞER TUTUMLAR.
 AYIN EN ÇOK KİTAP OKUYAN ÖĞRENCİSİNİN ÖDÜLLENDİRİLMESİ  AYIN ÖĞRENCİSİNİN BELİRLENMESİ  AYIN EN TEMİZ SINIFI UYGULAMASI  KONFERANSLAR  KERMESLER.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi KPI ANALİZİ Temmuz, Ağustos, Eylül ve Ekim.
MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI BÖLÜMÜ. Muhasebe ve Vergi Programı öğrencileri; ▫Muhasebe programı mezunlarına "Muhasebe Meslek Elemanı" unvanı verilmektedir.
CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
***PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II DERSİ Ders Koordinatörü Prof. Dr
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
OLAY BİLDİRİM ALGORİTMASI
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II DERSİ Ders Koordinatörü Prof. Dr
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 9
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI UYGULAMA MODÜLÜ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Ders Koordinatörleri Prof. Dr. Asiye AKYOL Prof. Dr. Gül ERTEM Ölçme.
ÖĞRENME ÇIKTILARI HAZIRLAMA VE ÖĞRENCi İŞ YÜKÜ HESABI
TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
(Öğrenci Transkript) Akademik Bilgi Ve Kayıt Sistemi Student
Dönem VI
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Proje Tabanlı Uluslararası Değişim Programı Bilgilendirme Toplantısı
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Sunum transkripti:

SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI MODÜLÜ UYGULAMA DEĞERLENDİRME GRAFİKLERİ 15.04.2018

UYGULAMA KOORDİNATÖRLERİ Doç.Dr. Melek ARDAHAN Doç. Dr. Şebnem ÇINAR YÜCEL   UYGULAMA SEKRETERLERİ  ÖLÇME DEĞERLENDİRME SORUMLUSU  Doç. Dr. Şafak DAĞHAN Yard. Doç. Dr. Gülengül MERMER Araş. Gör.Dr. Renginar ÖZTÜRK DÖNMEZ Araş.Gör. Sevcan TOPÇU Araş. Gör.Dr. Burcu CEYLAN Araş.Gör. Metin TUNCER 15.04.2018

A) UYGULAMA ALANI/KLİNİKLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLER 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir 1) UYGULAMA SÜRESİ (n=466) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

2) UYGULAMA ALANLARININ/KİLİNİKLERİNİN FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ (N=466) ULAŞIM (%) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

2) UYGULAMA ALANLARININ/KİLİNİKLERİNİN FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ (N=466) GİYİNİP-SOYUNMA (%) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

2) UYGULAMA ALANLARININ/KİLİNİKLERİNİN FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ (N=466) BESLENME (%) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

2) UYGULAMA ALANLARININ/KİLİNİKLERİNİN FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ (N=466) GÜVENLİK (%) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

TEORİK BİLGİLERİ KULLANMA VE GELİŞTİRME 3) UYGULAMA ALANLARININ/KLİNİKLERİNİN MESLEKİ BECERİLERİ GELİŞTİRMEYE KATKISI (N=466) TEORİK BİLGİLERİ KULLANMA VE GELİŞTİRME 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

İLETİŞİM BECERİLERİNİ GELİŞTİRME (%) 3) UYGULAMA ALANLARININ/KLİNİKLERİNİN MESLEKİ BECERİLERİ GELİŞTİRMEYE KATKISI (N=466) İLETİŞİM BECERİLERİNİ GELİŞTİRME (%) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

PSİKOMOTOR BECERİLERİNİ GELİŞTİRME (%) 3) UYGULAMA ALANLARININ/KLİNİKLERİNİN MESLEKİ BECERİLERİ GELİŞTİRMEYE KATKISI (N=466) PSİKOMOTOR BECERİLERİNİ GELİŞTİRME (%) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

Teorik/Kuramsal Bilgi ve Laboratuar Çalışmalarının Uygulama Alanı ile Örtüşme Durumu (N=466) (1-10) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

B) UYGULAMA ALANI/KLİNİKLERDE İLETİŞİME İLİŞKİN GÖRÜŞLER 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

ARKADAŞLARI İLE İLETİŞİM (N=466 (%) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

ÖĞRETİM ELEMANLARI İLE İLETİŞİM (N=466 )(%) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

EKİP ÜYELERİ İLE İLETİŞİM (N=466)(%) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

BİREY/HASTA İLE İLETİŞİM (N=466)(%) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

BİREY/HASTA YAKINI İLE İLETİŞİM (N=466) (%) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

BİREY/HASTA İLE İLETİŞİM (N=466)(%) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

UYGULAMANIN İLETİŞİM BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE KATKISI 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

C) UYGULAMA ALANI/KLİNİKLERDE KULLANILAN FORMLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLER 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

FORMLARIN UYGULAMA ALANINA UYGUNLUĞU 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

FORMLARIN TEORİK/KURUMSAL DERS İÇERİĞİ İLE UYUMU (N=658) (%) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

FORMLARIN ANLAŞILIRLIĞI 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

FORMLARIN KULLANIŞLILIĞI 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

UYGULAMA ALANINDA/KLİNİKTE SORUN YAŞAMA DURUMU (N=466) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

Hastane Ortamı Uygulamasında Yaşanan Sorunlar (N=30) Hemşireler ile iletişim kuramama (n=6) Hemşirelerin öğrencilere olumsuz tutumları (n=7) Dinlenebilecek ve eşyaların koyulabileceği bir odanın olmaması (n=3) Hastalardan veri toplarken zorlanma (n=4) Öğrenci sayısı fazla, uygulama süresi yetersiz, uygulama fırsatı az (n=8) Malzeme sıkıntısı (n=2) Koruyucu Sağlık Hizmetleri Uygulamasında Yaşanan Sorunlar (N=87) Hemşireler ile iletişim kuramama (n=22) Ulaşım ve beslenme (n=48) Öğretim elemanı sayısı yetersiz (n=6) Uygulama alanının uygun olmaması (n=11) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

UYGULAMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLER (N=13) MTK ve TSM süresi uzun (n=3) ASM süresi kısa (n=2) Ulaşım zor (n=5) Personel ilgisiz davranışı (n=3) 15.04.2018 Grafik üzerindeki rakamlar yüzde değerleri belirtmektedir

HEMŞİRELİK VE SAĞLIK UYGULAMASI MODÜL BAŞARI DURUMU(n=463)

Genel Başarı Ortalaması = 84.17±9.57 (Min:40- Max:97) BAŞARI DURUMU NOT DAĞILIMI (n=463) Genel Başarı Ortalaması = 84.17±9.57 (Min:40- Max:97)

TEŞEKKÜR EDERİZ