Notalamak gagauz dili hem literatura uroklarında yeni standartlara görä. Üüredici II kategoriyada Iularji Alexandra , Kongazçiin gimnaziyası
Nesoy kriteriyalara görä Nicä belli etmä son notaları Neyi notalamaa Kim notalêêr Kaç nota koymaa Nesoy kriteriyalara görä Kantarlamak hem notalamak sisteması
Notalamak hem kantarlamak sisteması 1. Neyi kantarlamaa? Notalêrız başarları: - predmettä, fikirlemektä- - uşaan kendi uurunda
Notalamak hem kantarlamak sisteması 2. Kim kantarlêr? Üüredici hem üürenici Barabar belli ederlär notaları hem başarları
Notalamak hem kantarlamak sisteması 3. Kaç nota koymaa? Nota var nicä koymaa: 1. her bir sınışta 2. Yada bir tematika bölümündä
Notalamak hem kantarlamak sisteması 3. Nezaman nota koymaa? Hergünkü akım yada tematik hem kontrol işlerindä
Orta uur(temel bilgileri) gerekli Üüsekli uur (programaya görä) Notalamak hem kantarlamak sisteması 6. Nesoy kriteriyalara görä notalamaa? Orta uur(temel bilgileri) gerekli Üüsekli uur (programaya görä) Maksimum uuru (diil gerekli)
Notalamak hem kantarlamak sisteması 6. Nicä çıkarmaa itog notalarını? Hepsi notalar predmet başarlarından, üürenicinin portfoliosundan toplanêrlar bireri Koyarkan itog notasını diil lääzım unutmaa uşaan bir da becermesini, bir da yaptıını
Кontrol hem nota 1.Birleşsinnär neetlärlän hem daavalarlan üürenmäk bölüm -nerindä L Ä Z I M 2. Olsunnar üürenmek etkilerin parçası 3. Olsun uşaa deyni annaşılan bir oluş 4. Doorutmaa onnarı gözletmeyä deyni üürenicilerin üüselmesini 5. Geçirilsin ölä neetlän, ani çıkarmaa üzä bilgilerin uurunu
Üürenicilerin başarları M K L Ä Üürenicilerin başarları 1.Yapmaa kontrol kendi üürenmek proţesına hem başarlarına 2.Dooru kabletmää notaları hem kantarlamakları 3. Barabar akrannarınnan hem büüklärlän kaarışmaa üürenmäk proţesına
Analar - bobalar Esap almaa üürenmek proţesını hem kendi uşaan ilerlemesini
Üüredici Annasın hem söleyä bilsin kendi bakışını programanın etkiliinä
Kriteriyalar Sınış örnekleri Kendini kantarlamak Üüredicinin notası Orta nota 1. Bilmää hem tanımaa laflarda sessiz hem sesli konsonnarı. Tanımaa sessiz hem sesli konsonnarı. 2. Bilmää dil kuralını ‘Konson dönmesi’ 3. Tanımaa sessiz konsonnarı lafların bitkisindä. 4. Becermää ölä diiştirmää lafı, ani konsonun ardına gitsin vokal. 5. Esap almaa , nicä diişiler konson. 1. Verili laflarda bılun çiftli konsonnarı: Dut- dudu Bulut – buludu Dolap – dolabı Esap – esabı 2. Birköklü mü aaşadakı direciktä laflar? Piliç – pilici Kolaç – kolacı Boboç – bobocu Çekiç – çekici 3. Diiştirin aşaadakı lafları ölä, ani bitkinci kovsondan sora gitsin vokal, da esap alın, ne olêr bitkinci konsonnan. Pesmet – Demet – Sepet – Keremet -
Fidan başarı:
Basamak başarı :
Kendi başına notalamak yapraa: Adı, soyadı Evdeki iş. Resimä görä cümlä kurmak İş. 10 İş. 12 Cuvap soruşlara Katılmak konuşa Son notası Varban Ê. Çobanova E. Kabak N. Sıbi İ.
Trafik şafkı (Svetofor):
Bilgi yuvarlaa:
Yabanı mäylêêr İnek salêr Domuz resimneer Uşak kraklêêr Kedi örüyer Köpek uluyêr Recimci muulêêr Babucuk mizleer Garga grohlêêr
Kriteriyalar yazmakta: 1. Verili dooru hem dolu cuvaplar sınışa görä. 2. Gözäl, kaligrafiyaya görä yazılı. 3. Tefterdä kayıtlar hepsi dooru. 4. Orfografiya hem noktalamak kurallara görä kullanılmış.
Kriteriyalar lafetmektä: 1. Kararlamaa komunikativ becermeklerini 2. Lafların dooru ötmesini (orfoêpiya tarafından) 3. Dooru gramatikayı kullanmak. 4. Leksika zenginnii (uşak zorlanmêêr laf ayırmasında)
1. Ne lääzımdı yapmaa sınışta, ne neetleri lääzımdı başarlamaa, neyä lääzımdı gelmää sonunda? 2. Çıkıştı mı son başarlar, bulundu mu karar, cuvap? 3. Yaptı mı işi dooru osa yannışlıklan mı? Nedä oldu yannışlık, yaraştırsın hazır örneklän , yada sesirgensin üüredicinin hem öbür üürenicilerin urgularına. 4. Kendisi mi yaptı işi osa oldu yardım mı? (kim hem nekadar yardım etti) 5. Nesoy becermäk ilerlettin, yapaarak bu işi? 6. Nesoydu bu işin uuru: a)Orta uur(temel bilgileri) b)Üüsekli uur (programaya görä) c)Maksimum uuru 7. Angı başar uurunda yaptın bu işi? 8. Hepsi cuvaplardan sora koy kendinä nota.