Notalamak gagauz dili hem literatura uroklarında

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Aşk, Dostluk ve Güven... Lütfen sesli izleyiniz.
Advertisements

2012 YGS-SOSYAL COĞRAFYA SORU VE CEVAPLARI
Madde ve Değişim 1.
Ela Ela,Lale el ele. Ela lale al. Lale at al. Ela ata et al.
Şınav Çekerek Forma Gir
KURGU KUŞAĞI Düşüncelerimizdeki Değişim Gelişim Etkinliği
SESLİ GAZİ ÇİFTLİĞİNDE DOLAŞIP HAVA ALIRKEN OLDUKCA YAŞLI BİR KADINA RASTLADIK. ATATÜRK ATTAN İNEREK BU İHTİYAR K K K KADININ YANINA SOKULDU. MERHABA.
Deney No: 7 İndirgenme-Yükseltgenme Reaksiyonları
Fen Bilgisi.  Çağdaş, ders çalışmak için arkadaşlarını eve çağırdı. Derse başlamadan önce bir şeyler yeriz, diye düşündü.
ÖĞRENCİ GİRİŞİ ÖĞRETMEN GİRİŞİ.
GYTE BİL MUH BİL 495 ve 496 İLK SUNUM FORMATI
Alfabeye TÜRKÇE Hoş Geldiniz TÜRKÇE.
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 18 Mayıs 2009 Pazartesi Matematik Kerem 12 yaşındadır. Ablası, Kerem’ den 6 yaş büyük olduğuna göre ikisinin.
SLAYT GEÇİŞLERİ OTOMATİKTİR… LÜTFEN TIKLAMAYINIZ…
UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ
ÇARPMA İŞLEMİ çarpı kere çarpı çarpı kere X X X X tane kere tane tane
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 5 Ekim 2009 Pazartesi Aşağıdaki şemalarda kaç onluk var? Onluk sayısını altlarına yazalım. Örnekteki gibi.
Alfabemizde 29 harf vardır.Her harfin büyüğü ve küçüğü vardır.
HAYVANLAR.
CÜMLEDE ANLAM.
Temel Kavramlar, İşlemler, Operatörler
Ahmet Altan İçimizde Bir Yer / Yanlış Bir Gün ’den...
TEMEL MÜZİK EĞİTİMİ Oğuzhan AKKUZU.
GÖZLERİN KAL DİYOR Bu nasıl ayrılık, bu nasıl veda Gözlerin kal diyor dudakların git Bakışın anahtar, gözlerin kilit Ellerin aç diyor, dudakların git.
TAŞINIR GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN
SÖZCÜKTE ANLAM.
VERİLMEYEN TOPLANANIN BULUNMASI
ZARFLAR Fiillerin, sıfatların ya da kendi türünden olan sözcüklerin (zarfların) anlamını “zaman, durum, yer yön, miktar ve soru” bakımından etkileyen sözcüklere.
TRAFİK SORUNU Çözüm.
RAPOR YAZMA KURALLARI Doç.Dr.Elif GÖKÇEARSLAN ÇİFCİ
Ekler sorular.
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı : …………………………………………. 17 Şubat 2009 Salı Matematik 18 Kedi merdivenleri birer birer inerek balığa ulaşacak. Basamakları 20’den.
GRUPLAR YARIŞIYOR.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… No: ……… 31 Aralık 2009 Perşembe 1.Bir metre.
Mitat Zorlu 1 Adı : ………………………………………… Soyadı : …………………..…………………. çarşamba 6’nın 8 fazlası kaçtır? ………………………… 3’ün 5 fazlası kaçtır? …………………………
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 16 Nisan 2009 Perşembe Matematik Kelebeği ağaca ulaştırıp, ağacı boyamasına yardım et. Ekin’in elindeki.
ÖLÇME TÜRLERİ Feyza DEREKÖY. Ölçme doğa bilimlerinde çok eskiden beri yapılmakta, fakat sosyal bilimlerde bu oldukça yenidir Ölçme doğa bilimlerinde çok.
Bilgi Yarışması Hamdi KOCA.
PROBLEMLER.
 İri bir erkek Bengal kaplanının boyu 3 metreye kadar uzayabilir. Dişilerinin boyu ise 2.6 metre kadardır. Ağırlık erkek kaplanlarda 290 kilograma kadar.
BAŞAKŞEHİR ALTINŞEHİR LİSESİ 1. O KULUN T ARIHÇESI Okulumuz 19/09/2003 tarihimde Milli Eğitim Bakanlığı’nın onayı ile KÜÇÜKÇEKMECE ALTINŞEHİR LİSESİ ismi.
HACI FATMA GÜL MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
AKİF İNAN ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
TOKİ KAYAŞEHİR MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Okulunuzun adını aşağıya yazınız
MATEMATİK 1. DERECE DENKLEMLER.
Ana dilim - bir çöşmä Binnän yıl yaşêêr erdä Sözleri gözäl, kıvrak - Ömürä kaavi dayak.
Dili lääzım bilelim. Biz ona, inan, evladız. Dili hiç kaybetmeyelim. Salt onunnan biz insanız. D.N.Tanasoglu.
EŞ ANLAM ( ANLAMDAŞ) NE DEMEKTİR? AYNI OLAN kelimelerdir
ALFABEMİZDEKİ HARFLER
O KULUNUZUN ADıNı AŞAĞıYA YAZıNıZ BAŞAKŞEHİR ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ 1.
EŞ SESLİ SÖZCÜKLER.
Yeni Kariyer Yaklaşımları
4 tane 26 X 4 4 kere x 26 Kaç tane 26 vardır?
lafbirleşmelerin çeşitleri.»
A Adı ve Soyadı : Şubesi : No :
doorulukçu hem esaplı!»
Üç Sesli Tek Heceli Sözcükleri Okuyalım
PİYANODA NOTALAR Do ( C ) Notası Re ( D ) Notası Mi ( E ) Notası
Adı ve Soyadı : Şubesi : No :
«Vokallar hem konsonnar 2 klasta»..
Beklerim Seni Urla’ya Geleceksin Diye
Prezentaţiya temaya görä ‘ Baş paylar’. Iularji Alexandra ,
ADIM 1 2 Harf Seç – 1 Sesli 1 Sessiz olsun. Örnek : «AS»
TABİAT ' ın TEFEKKÜRÜ. Yağmur ve Bulut Oluşumu Yıldırım Oluşumu.
TEKNOLOJİ TASARIM ADIM: TUĞÇENUR SOYADIM: GÖYDENİZ SINIF: 8/E NO:973 KONU: RÜZGAR ENERJİSİ ÖĞRETMEN: CANER EVGLÜLÜ HAZIRLAYAN: TUĞÇENUR.
Kedi Irkları ve Bakımı.
CASUS YAZILIMLAR ADI:SAKIP SOYADI:GÜL NO:74 SINIF:11/ATP.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Notalamak gagauz dili hem literatura uroklarında yeni standartlara görä. Üüredici II kategoriyada Iularji Alexandra , Kongazçiin gimnaziyası

Nesoy kriteriyalara görä Nicä belli etmä son notaları Neyi notalamaa Kim notalêêr Kaç nota koymaa Nesoy kriteriyalara görä Kantarlamak hem notalamak sisteması

Notalamak hem kantarlamak sisteması 1. Neyi kantarlamaa? Notalêrız başarları: - predmettä, fikirlemektä- - uşaan kendi uurunda

Notalamak hem kantarlamak sisteması 2. Kim kantarlêr? Üüredici hem üürenici Barabar belli ederlär notaları hem başarları

Notalamak hem kantarlamak sisteması 3. Kaç nota koymaa? Nota var nicä koymaa: 1. her bir sınışta 2. Yada bir tematika bölümündä

Notalamak hem kantarlamak sisteması 3. Nezaman nota koymaa? Hergünkü akım yada tematik hem kontrol işlerindä

Orta uur(temel bilgileri) gerekli Üüsekli uur (programaya görä) Notalamak hem kantarlamak sisteması 6. Nesoy kriteriyalara görä notalamaa? Orta uur(temel bilgileri) gerekli Üüsekli uur (programaya görä) Maksimum uuru (diil gerekli)

Notalamak hem kantarlamak sisteması 6. Nicä çıkarmaa itog notalarını? Hepsi notalar predmet başarlarından, üürenicinin portfoliosundan toplanêrlar bireri Koyarkan itog notasını diil lääzım unutmaa uşaan bir da becermesini, bir da yaptıını

Кontrol hem nota 1.Birleşsinnär neetlärlän hem daavalarlan üürenmäk bölüm -nerindä L Ä Z I M 2. Olsunnar üürenmek etkilerin parçası 3. Olsun uşaa deyni annaşılan bir oluş 4. Doorutmaa onnarı gözletmeyä deyni üürenicilerin üüselmesini 5. Geçirilsin ölä neetlän, ani çıkarmaa üzä bilgilerin uurunu

Üürenicilerin başarları M K L Ä Üürenicilerin başarları 1.Yapmaa kontrol kendi üürenmek proţesına hem başarlarına 2.Dooru kabletmää notaları hem kantarlamakları 3. Barabar akrannarınnan hem büüklärlän kaarışmaa üürenmäk proţesına

Analar - bobalar Esap almaa üürenmek proţesını hem kendi uşaan ilerlemesini

Üüredici Annasın hem söleyä bilsin kendi bakışını programanın etkiliinä

Kriteriyalar Sınış örnekleri Kendini kantarlamak Üüredicinin notası Orta nota 1. Bilmää hem tanımaa laflarda sessiz hem sesli konsonnarı. Tanımaa sessiz hem sesli konsonnarı. 2. Bilmää dil kuralını ‘Konson dönmesi’ 3. Tanımaa sessiz konsonnarı lafların bitkisindä. 4. Becermää ölä diiştirmää lafı, ani konsonun ardına gitsin vokal. 5. Esap almaa , nicä diişiler konson. 1. Verili laflarda bılun çiftli konsonnarı: Dut- dudu Bulut – buludu Dolap – dolabı Esap – esabı 2. Birköklü mü aaşadakı direciktä laflar? Piliç – pilici Kolaç – kolacı Boboç – bobocu Çekiç – çekici 3. Diiştirin aşaadakı lafları ölä, ani bitkinci kovsondan sora gitsin vokal, da esap alın, ne olêr bitkinci konsonnan. Pesmet – Demet – Sepet – Keremet -

Fidan başarı:

Basamak başarı :

Kendi başına notalamak yapraa: Adı, soyadı Evdeki iş. Resimä görä cümlä kurmak İş. 10 İş. 12 Cuvap soruşlara Katılmak konuşa Son notası Varban Ê. Çobanova E. Kabak N. Sıbi İ.

Trafik şafkı (Svetofor):

Bilgi yuvarlaa:

Yabanı mäylêêr İnek salêr Domuz resimneer Uşak kraklêêr Kedi örüyer Köpek uluyêr Recimci muulêêr Babucuk mizleer Garga grohlêêr  

Kriteriyalar yazmakta: 1. Verili dooru hem dolu cuvaplar sınışa görä. 2. Gözäl, kaligrafiyaya görä yazılı. 3. Tefterdä kayıtlar hepsi dooru. 4. Orfografiya hem noktalamak kurallara görä kullanılmış.

Kriteriyalar lafetmektä: 1. Kararlamaa komunikativ becermeklerini 2. Lafların dooru ötmesini (orfoêpiya tarafından) 3. Dooru gramatikayı kullanmak. 4. Leksika zenginnii (uşak zorlanmêêr laf ayırmasında)

1. Ne lääzımdı yapmaa sınışta, ne neetleri lääzımdı başarlamaa, neyä lääzımdı gelmää sonunda? 2. Çıkıştı mı son başarlar, bulundu mu karar, cuvap? 3. Yaptı mı işi dooru osa yannışlıklan mı? Nedä oldu yannışlık, yaraştırsın hazır örneklän , yada sesirgensin üüredicinin hem öbür üürenicilerin urgularına. 4. Kendisi mi yaptı işi osa oldu yardım mı? (kim hem nekadar yardım etti) 5. Nesoy becermäk ilerlettin, yapaarak bu işi? 6. Nesoydu bu işin uuru: a)Orta uur(temel bilgileri) b)Üüsekli uur (programaya görä) c)Maksimum uuru 7. Angı başar uurunda yaptın bu işi? 8. Hepsi cuvaplardan sora koy kendinä nota.