HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
HASTA KABUL VE TABURCULUK SÜRECİ
Advertisements

DÜNDAR UÇAR LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
DERS YÜKÜ Ders Yükü: Bir dönemde alınabilecek derslerin sayısı,
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 1.TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI ÖĞRENCİ ANKETİ.
DERS SEÇME VE KREDİ ÜST SINIRLARI
Ardahan ÜNİVERSİTESİ Yaz Okulu YÖNETMELİĞİ
ASİSTAN GÖZÜYLE ZİYARET SÜRECİ
KOÜTF Tıp Eğitimine Öğrenci Bakışı
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
Güzel DİŞCİGİL, Ayfer GEMALMAZ, Serpil DEMİRAĞ, Okay BAŞAK
Dönem VI
GATA HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU KLASİK EĞİTİM MEZUNU HEMŞİRELER İLE ENTEGRE EĞİTİM PROGRAMI MEZUNU HEMŞİRELERİN BAŞARI KARŞILAŞTIRMASI Evren ÖRNEK ÖZTÜRK*,
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
T.C. KOCAELİ VALİLİĞİ İL Mİllİ Eğİtİm Müdürlüğü
Grup Empati (F3).
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
ANESTEZİ TEKNİKERLİĞİ
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON AD HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
ÖDEV-BAŞARI Sevgili Öğrenciler;Ödevin eğitim hayatınızda çok önemlidir. Ödevin amaçları şunlardır Derse hazırlıklı gelmek Derste öğrenilen konuları pekiştirmek.
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi
Sınıf Geçme Yönetmeliği
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
MEB ORTAÖĞRETİM KURUMLARI YÖNETMELİĞİ İLE İLGİLİ AÇIKLAMALAR
1 Kocaeli Tıp Fakültesi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Kilit Sorunlar Tıp Eğitimi Çalıştayı 14 Mayıs 2010.
Tanıtım webinarı: Tanıtım eğitimi anket sonuçları 11 Mart 2015.
MODELİN AMAÇLARI ÖĞRENCİ ÖĞRETMEN VE OKUL İLİŞKİSİNİ GÜÇLENDİRMEK.
SINIF GEÇME SİSTEMİ Sevgili Gençler ; Öğretim Yılının sonuna yaklaştığımız ve Sınavlarınızın yoğunlaştığı bu günlerde sizlere Sınıf Geçme Sistemi konusunda.
Girişimcilik ve Proje Yönetimi
HEMŞİRELİK EĞİTİMİNDE DÜN,BUGÜN,YARIN
Klİnİk öğretİmde etİk.
TÜRKİYE TEKNİK OPERASYONLAR İNSAN KAYNAKLARI BE THE BEST STAJ PROGRAMI YAZ DÖNEMİ 2016 SANDOZ İLE EN İYİ STAJIN OLSUN, STAJYERİN EN İYİSİ OL!
Çalıştay, Mayıs, 2016 VI. DÖNEM Doç. Dr. Cem Cerit Doç. Dr. Yiğit Çakıroğlu Yrd. Doç. Dr. T. Utku Yılmaz İnt. Dr. Emre Eserli.
Adım 1: Ders Kayıt: Staj yapacak öğrenciler öncelikle Ders kayıt döneminde staj derslerini kodlayarak Endüstri Stajı dersini almış olmaları gerekir (Son.
 Staj süresi, toplam 50 işgünüdür. Bu sürenin 25 işgünü ENT 200 fabrika stajını, 25 işgünü de ENT 300 büro stajını kapsar. Öğrenci, bölümde geçirdiği.
 Staj süresi, toplam 50 işgünüdür. Bu sürenin 25 işgünü ENT 200 fabrika stajını, 25 işgünü de ENT 300 büro stajını kapsar. Öğrenci, bölümde geçirdiği.
ALAN SEÇİMİ ÇALIŞMALARI Öğretmen görüşlerinin alınması Öğrenci sınav notlarının değerlendirilmesi Öğrencinin ilgilerinin göz önünde bulundurulması 10.Sınıf.
RİSKLİ YENİDOĞAN BEBEKLERDE HEMŞİRELİK BAKIMI VE GÜVENLİ TABURCULUK
Öğrenim Hareketliliği -Giden Öğrenciler -Gelen Öğrenciler
DÖNEM 6 ÇALIŞTAY SUNUMU MAYIS, 2017 Doç. Dr. Nurettin Özgür DOĞAN Yrd
Staj Bilgilendirme 2017 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
YAZ STAJI BİLGİLENDİRMESİ
CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
Prof. Dr. Ayfer KARADAKOVAN
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu sunumu, Kapanış ve Temenniler Dr. Kenan BEK
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
***PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI MODÜLÜ UYGULAMA DEĞERLENDİRME GRAFİKLERİ
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI
HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI UYGULAMA MODÜLÜ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Ders Koordinatörleri Prof. Dr. Asiye AKYOL Prof. Dr. Gül ERTEM Ölçme.
Uzaktan eğitim koordİnatörü: Okt. nalan tur
ONKOLOJİ HEMŞİRELİĞİNİN ÖZENDİRİLMESİ için STRATEJİLER
Staj Bilgilendirme 2018 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
Tıp Eğitimi İstanbul Tıp Fakültesi’ndeki 7 yıllık gözlem
Dönem VI
“Bİr bölümde İlgİlİ yarIyIlda açIlacak derslerİn hangİ öğretİm elemanlarI tarafIndan verİleceğİ bölüm kurulu önerİsİ üzerİne Fakülte Yönetİm Kurulu.
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
DÖNEM 6 ÇALIŞTAY SUNUMU MAYIS, 2018 Doç. Dr. Nurettin Özgür DOĞAN Yrd
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Sunum transkripti:

HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ Güz dönemi 189 E.Ü Hemşirelik Fakültesi Öğrencisi + 7 E.Ü. Hemşirelik Yüksek Okulu Öğrencisi TOPLAM 196 Öğrenci Bahar dönemi 184 E.Ü Hemşirelik Fakültesi Öğrencisi + 8 E.Ü. Hemşirelik Yüksek Okulu Öğrencisi TOPLAM 192 Öğrenci BAŞARI ORANI: %84.75 2 Öğrenci Devamsız 1 Öğrenci Başarısız

HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ NOT ORTALAMASI Güz Dönemi Not Ortalaması: 84.05 Bahar Dönemi Not Ortalaması: 85.45

HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ ÖĞRENCİ GERİ BİLDİRİMLERİ ÖNERİLER (n:23) Seminer konuları süresi uygun ve içerik yeterliydi (n:11) ASM uygulama yapabildiğimiz rahat bir alandı (n:3) Danışmanlık rollerini gözlemleyemediğimizi düşünüyorum (n:1) Veri toplama formları kapsamlı ve yeterli (n:2) Okul sağlığı hemşireliği veri toplama formları azaltılabilir (n:1) Uygulama alanı/kurum çok soğuk, ısınma sistemleri yetersiz kullanıyor (n:1)

HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ ÖĞRENCİ GERİ BİLDİRİMLERİ ÖNERİLER (n:23) Staj süresi uzundu (n:1) Seminer konularının süresi kısa ve içerik yetersizdi (n:1) Seminer süreleri uzun, aynı gün yaklaşık 10 kişi sunum yapıyor azaltılsın (n:1) Teorik ve uygulamada kendimi yetiştirdiğim bir stajdı (n:1) Uygulama alanları seçilirken, teorik bilgisi yeterli olan sorumlu hemşirelerin gözetimi altında olmamız klinik öğrenmenin daha etkili olması açısından yararlı olacaktır (n:1)

HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ ÖĞRENCİ GERİ BİLDİRİMLERİ SORUNLAR (n:12) Sorumlu hemşire ile iletişim sorunu yaşadım. Hastanın yanında beni azarladı (n:4) Ulaşım ve yemek açısından sorunu yaşadım (n:2) Okulda kendimi geliştirme imkanı bulamadım (n:2) Ev ziyaretleri şuan yönetmelikte yapılmıyor olmasına rağmen öğrencilerin gönderilmesi bazen sorun olabiliyor (n:3) Ev ziyaretleri güvenli değil (n:1)