CRM Mehmet Batuhan Ülper 1120203049.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

AKILLI FAKS.
ETG Danışmanlık Yardım Masası
Merhaba… akıllı çözümler üretir.. Akıllı Ticaret B2B Ürün Sunumu.
Adım Adım Kurumsallaşma
DAMACANA - TÜPGAZ.
MultiCELL SMS Client 3.2.
Google Analytics Nedir?
Strateji Tasarımı İlker acar.
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
C R M.
Proje yönetiminde başarının yeni formülü. Daha başarılı projeler Daha ekonomik çözümler Daha özelleşmiş hizmetler için… Neden ?
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
SÜREÇ YÖNETİMİ Dr. Selami ERARSLAN İstanbul 2011.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
HP HAVEn Herşeyin Analizi
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
Sosyal Medya, Müşteri Etkileşimi ve Sosyal CRM
MÜ Ş TER İ İ L İŞ K İ LER İ YÖNET İ M İ KAAN YILDIZGÖZ EKOTEK – PMK
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Nurşen Varır Workcube - İnsan Kaynakları Yönetimi.
Bölüm 5 Satış Süreci.
Fonksiyonel Bakış Açısıyla Sistemler
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
CRM’in Enerjisi Create. Sell. Monetize. Now!
İş Zekası Business Intelligence Sunum
Süreç Yönetimi.
KARAR DESTEK SİSTEMLERİ BİLEŞENLERİ
İşletmelerde Bilişim Sistemleri
Modern işletmeler için sınıfının en iyisi üretkenlik araçları Telista Bilişim ve İletişim Teknolojileri San. ve Tic. A.Ş
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
NetKafem Kullanımı Basit, Maliyeti Düşük, İşlevleri Güçlü
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
GİRİŞ İnsanlar seyahat ederken çok geniş bir yelpazede turizm hizmetlerine ihtiyaç duyarlar. Bu hizmetler uçak biletlerini, araç kiralamayı, konaklama.
CRM SOFTWARE YIĞIT TAKA CRM Tarihçesi 1980’ lerde database marketing. Neydi bu marketlerin amacı? Sayılamayan müşterilerle bire bir etkileşime.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
Bölüm 5: KKP Sistemleri, Muhasebe ve Finans Kurumsal Kaynak Planlaması Prof. Mary Sumner Çeviren Sinan Berkdemir Şubat
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
CRM İÇIN STRATEJIK BIR YAKLAŞıM Hafta 5 – Adrian Payne Chapter 1 Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
WEB TABANLI DESTEK.
E-İMZA.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
CRM SOFTWARE (Costumer Relationship Management)
PROJE PLAN VE YÖNETİMİ ELİF ŞEKER SEHER EBRU DENİZER

İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bora UZUN Bilgi Teknolojisi
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

CRM Mehmet Batuhan Ülper 1120203049

CRM Nedir? Costumer Relationships Managment (CRM) : müşterilerin geçmişiyle ilgili verileri analiz etmeye, müşterilerle olan ticari ilişkileri iyileştirmeye, özellikle de müşterileri elde tutmaya ve yeni müşteri kazanmaya odaklanır. Bir şirketle birlikte çalışmaya çalışan mevcut ve potansiyel müşterilerin etkileşimini yönetmeye yönelik bir yaklaşımdır. "arabasina bindiginizde ankarali turgut calan taksicinin, 'nereye?' sorusuna 'bilkent' denilince, radyo fenomen acmasidir."

CRM yazılımı CRM yazılımı, müşteri bilgileri ve belgelerini tek bir CRM veritabanında birleştirerek kurumsal kullanıcılara daha kolay erişir ve yönetir.Bu yazılımın diğer ana işlevleri görevler, takvimler ve uyarılar gibi çeşitli iş akışı süreçlerini otomatikleştiren ve yöneticilere izleme yeteneği kazandıran çeşitli müşteri etkileşimlerini (sistem yeteneklerine bağlı olarak e-posta, telefon görüşmesi, sosyal medya veya diğer kanallar) kaydetmek, performans ve üretkenlik gibi konularda bilgi sahibi olmayı sağlamaktır.

Neden önemlidir? Müşterileriniz, firmanız tarafından güçlü bir şekilde desteklendiklerini hisseder; müşteri hizmetlerinizin profesyonelliği ile ürünlerinize ve hizmetlerinize olan itimatları artar. Güncel ve eksiksiz veritabanınızın sayesinde müşteri beklentilerini iyi belirleyip, en mükemmel biçimde karşılayabilirsiniz. Böylece müşterilirinizi mutlu eder, yeni müşteriler de kazanabilirsiniz.

Avantajları CRM Programı, sınırsız kullanıcı tarafından kullanılabilir, şirket içerisinde, sahada, satış personellerine, bayi ve satış noktalarına kullanıcı hesapları açarak dilediğiniz yetkileri vererek, tüm iş yönetimlerini tek bir noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Sanal disk özelliği ile veri kaybına son verir. Bulut teknolojisinden faydalanarak güvenli ve hızlı erişim imkanı sunar.

Özellikleri Sentezlerinizin kıyaslamalarını yapabilirlik. Veri kurumsal hafızayı beslemelidir. Dolayısı ile veri olarak kullanılmayan bir iletişimi engellemelisiniz. Örneğin bir müşterinin aranıp bulunamaması da veridir. Operasyonel CRM kişiseldir kiminle iletişim halinde olduğunuzu bilirsiniz.

Hedefleri • Daha iyi müşteri servisi veren bir şirket olmak  • Müşteriye daha hızlı ve doğru cevap verebilmek • Ürünler arası çapraz satışların miktarını arttırmak  • Satış tekliflerinizin daha hızlı ve daha yüksek oranda siparişe dönüşmesi  • Pazarlama ve satış süreçlerinizin hızlı ve anlaşılır olması  • Yeni müşteriler bulmak ve yaratma imkanı  • Müşteri karlılığının artması

CRM Türleri Operasyonel CRM Hızlıca ele alırsak operasyonel CRM sistemleri, müşteri ile ilişkinizi yürütmenizi sağlayan sistemdir. Teklif, sipariş, görüşme, destek, şikayet, fatura, bakiye takibi vs. Yani operasyonu kayıt altına almak, hızlı ve hatasız şekilde müşteriye hizmet vermek için yardımcınız olan sistemler.

CRM Türleri Analitik CRM Diğer tür ise hatırlayacağınız gibi analitik CRM sistemleri. Yani verilere bakarak müşterinin istediği gibi bir kurum olmak için yapmanız gerekenleri saptadığınız, müşteriye özel geliştirme ve düzenlemeler yaptığınız sistemler. Bu noktada bir kez daha dikkatinizi çekmek isterim. "müşterinin istediği gibi bir kurum olmak". Bu ifade müşteri odaklı olmanın tanımı ve modern işletmelerin cansuyudur.

CRM Türleri Paylaşımcı CRM Müşteriler hakkındaki bilgilerin iş ortakları, kanal ve tedarikçilerle paylaşılarak müşteriye özel servislerin daha da detaylandırılması mantığı üzerine kurulu fonksiyonlardır.

Kaynaklar https://en.wikipedia.org/wiki/Customer_relationship_management http://www.salesforce.com/uk/crm/what-is-crm.jsp http://searchcrm.techtarget.com/definition/CRM http://www.crmcustom.com/ Wetos.com https://www.kmk.net.tr https://eksisozluk.com/entry/28551566