LR Akademisi LR İş Modeli.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ClickMerkez İş Ortaklığı Sistemi Daha çok kazanmak için beklemeyin!
Advertisements

Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
SATIŞ KAZANÇ PLANI SUNUMU
EL TERMİNALLERİ PROJESİ
facebook.com/livesmart360turkey Sağlıklı Yaşam ve Kazanç Fırsatına
Serkan UĞUR Business Sunumu 2. Kısım Paranız nasıl geri döner?
Dünya Ekonomisine İlişkin Göstergeler
Restaurant Yönetim Sistemi
PERAKENDECİLİK VE TOPTANCILIK
Aynı Anda 3 ayrı satış fişi. Bir Müşteri işlemini yarım bırakıp başka bir müşteriye satış yapabilme 40 Ayrı Masa Hesabı -Tüm ürünleri masalara 2. satış.
Avrupa Birliği Hayvancılık Politikaları Dr.Mustafa ALTUNTAŞ Uzman Veteriner Hekim.
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
“We set the standards” Bill GATES
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
Erkin Işık | 2 Mart 2006 | 1 Getting you there. ENFLASYON* GİZLİ ŞİFRENİN PEŞİNDE * Ekonomi Çalışma Grubu’nda gerçekleştirilecek sunumların hazırlayan.
Farmasi Pazarlama Planı.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
HAVAYOLU PAZARLAMASI, YOLCU TALEBİNİN ÖNEMİ VE TALEP TAHMİNİ
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.

SATIŞ KAZANÇ PLANI SUNUMU
GYO’ların 1. Yatırımcıya yönelik (hisse senedi piyasası) 2. İnşaat sektörüne yönelik katkıları.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
EKONOMİK ARAŞTIRMALAR VE DEĞERLENDİRME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
KAMPANYA 14 TEMSİLCİ PROGRAMLARI.
ZEYTİNYAĞI FİYATLARI NEREYE GİDİYOR? Kenan Mortan Burhaniye Belediyesi 16 Aralık 2006.
Örnek 1: Bayram Gıda Market’in Mayıs ayı kasa bakiyesi TL’dir. Şirket gelecek 7 ay içerisinde aşağıda yer alan nakit akımlarına sahip olacağını.
OLYMPOS ZİNCİR MARKET UYGULAMALARI HAKKINDA GENEL BİLGİLER
Örn: Dönen varlıkları: 40 TL
2014 SAT KAZAN Bes ve Hayat Ürünleri. Sat – Kazan Puanları.
EĞİTİM VE KARİYER İMKANLARI
1 Anadolu Efes Biracılık ve Malt Sanayii A.Ş. Yıllık Olağan Genel Kurul Toplantısı 22 Mayıs 2012.
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
ARALIK AYI SONUÇLARI 21 OCAK CİRO ENDEKSİ ►ORGANİZE PERAKENDE SEKTÖRÜ CİROSU KASIM AYINA GÖRE %13 ARTMIŞTIR ►2008 ARALIK AYI CİROSU GEÇEN SENE AYNI.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
1 İşletmeye Giriş Konu 12: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - II Yrd.Doç.Dr. Yıldırım Osman Çetmeli Yaşar Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
REKLAMCI REKLAMCI NAKLİYECİ NAKLİYECİ TEMSİLCİ % TL ÜRETİCİ. 80 TL. TÜKETİCİ %60-70 GELENEKSEL TİCARET NETWORK MARKETİNG TL. 100 TL.
Nu Skin EMEA Varlık Maksimize Edici Satış Kazanç Planı.
VARLIKLARIN YÖNETİMİ ÖRNEK SORULAR
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
UYGULAMA 4: FETA BİSİKLET  FETA Bisiklet 2004 yılında iki ortaklı bir limited şirketi olarak Ankara’nın Ulus semtinde kurulmuştur.  Faaliyetlerine ilk.
Tıbbi Tedarik Zinciri Yönetiminde Dijitalleşme Vizyonu Ahmet Usta.
HOŞ GELDİNİZ. Bu güne kadar yaptı ğ ınız alışverişlerden para kazandınız mı? Öyleyse size satış ve pazarlama yaptırmadan para kazandıran sistemini.
Slayt 0 SEKİZİNCİ BÖLÜM VARLIKLARIN YÖNETİMİ. İşletme Sermayesinin Finansmanı Örn: X A.Ş.’nin satışları cari dönemde TL’dir. Aynı dönemde işletmenin.
Tarihçesi; 1990 yılında Akgiray Ailesi tarafından kurulan Bimeks, 2007 ve 2008 yıllarında CNBC–E Business, Interpro Bilişim 500 tarafından Türkiye’nin.
Pazarlama Kontrolü ve Sosyal Sorumluluk
SEMİNER TİM AKADEMİ 2023 – İNGİLTERE PAZARI 3 MAYIS GAZİANTEP
YAĞLI TOHUMLU BİTKİLER VE BİTKİSEL YAĞLAR KONFERANSI
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Ticari Risk Yönetimi ve Ticari Alacak Sigortası
Alınan çekler,verilen çekler hesabı,işleyişleri
Çalışma Sermayesi Finansmanı
ÜRÜN ve FİYATLANDIRMA ÜRÜN KAVRAMI ve ÇEŞİTLERİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİ
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
Otomatik Gönderi Programı
6. HAFTA KALİTE MALİYETLERİ.
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
2018 OCAK AYI TÜRKİYE VE MALATYA EKONOMİSİNDEKİ GELİŞMELER
Çalışma Sistemi 1.
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Ürün Görseli Bölge Adı: Firma Adı: Akademisyen Firması mı?
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Hizmet Pazarlamasında İnsan Kavramı
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

LR Akademisi LR İş Modeli

LR İş Modeli LR iş modelinin amacı nedir? 25 yıldır kanıtlanmış bir prim sistemine sahiptir Herkes içindir Ön koşullar yoktur Adil ve şeffaftır İş ortaklarını daha iyi şekilde kalkındırmak amacıyla yıllar içerisinde geliştirilmiştir Ortalama kazanç potansiyelinin üzerindedir Uygun ürün fiyatları (%40’lık kar marjı) Gerçekleştirilen satışlara dayalı prim ödemeleri Tanınırlık, esneklik ve bağımsızlık temin etmektedir Cazip ek avantajlar  LR ayrıca şunları sunmaktadır: LR Akademisi Aktiviteler için davetiye Seyahat Otomobil konsepti  

LR İş Modeli Doğrudan Satış Tanımı Doğrudan pazarlama, hedef gruplara ayrı ayrı hitap etmek amacıyla gerçekleştirilen doğrudan iletişim ve / veya doğrudan satış anlamına gelmektedir. Perakende Satış LR Satışları Üretici LR Reklam Toptan Satış Perakende Satış LR İş Ortağı Müşteriler Müşteriler

LR İş Modeli Doğrudan Satışın Gelişimi / LR Ciro Rakamları Perakende satışın bir bütün olarak sürekli şekilde azalmasına rağmen, doğrudan satış kayıtları yıllardır %7-10 oranında artış göstermektedir! Kurulduğu yıl olan 1985’ten beri, LR muazzam bir satış büyümesi kaydetmiştir. 2009 yılında, LR ilk kez 200 milyon Euro’luk net ciro seviyesini geçmiştir. Bu, 400 milyon Euro’dan fazla bir satış cirosuna tekabül etmektedir. 299 Mil. 206 Mil. 180 Mil. 157 Mil. 87 Mil. 5 Mil. Mil. 41 Mil. 1989 1991 1996 2003 2007 2009 2011

LR İş Modeli Müşterilerin / İş Ortaklarının Kazançları Müşterilerin Kazançları Yüksek kaliteli ürünler Uygun fiyatlar Kişisel Danışmanlık Mesai ve mağaza çalışma saatlerinden bağımsız olma İş Ortaklarının Kazançları LR ürünleri üzerinden ortalama %40’lık kar marjı Serbestçe seçilmiş mesai saatleri Tatmin edici ek gelir Gelecek piyasası Önemli gelir artışı potansiyeli

LR, iş olarak size şunları sunmaktadır: LR İş Modeli Prim Sistemi 112,60 TL (min.) LR Sağlık & Güzellik Sistemleri LR, iş olarak size şunları sunmaktadır: 87,40 TL maks. prim 200.00 TL LR İş Ortakları için alış fiyatı Tanınırlık Esneklik Bağımsızlık Tatmin edici gelir 80.00 TL % 40 oranında kar marjı 280.00 TL satış fiyatı Fark primi % 21.00 Liderlik primi % 3.00 Özel prim % 10.00 Derinlik primi % 3.00 Top Derinlik primi % 3.00 Başkanlık primi % 1.20 Yıllık prim % 2.50 Toplam prim % 43.70’e kadar

LR İş Modeli PW / GV Tanımı PW Tanımı GV Tanımı Puan Değeri (PW), (yardımcı materyaller hariç) her bir LR ürününe verilmiş olan değerdir. Bir iş ortağının belirli kalifikasyon ve prim seviyeleri, onun PW’sine bağlıdır. Prim seviyeniz, tüm PW satışlarının (kişisel ciro ve grup cirosu) toplanmasıyla hesaplanmaktadır. Puan Değeri Prim seviyesi 12,000 PW % 21 8,000 PW % 16 4,000 PW % 14 2,000 PW % 11 1,000 PW % 9 500 PW % 6 GV Tanımı İş Hacmi (GV), (yardımcı materyaller hariç) her ürüne verilmiş olan değerdir. Oluşturulan PW aracılığıyla elde edilmiş yüzdesel prim seviyesi, uygun GV’ye göre hesaplanıp ilgili iş ortağına TL olarak ödenmektedir. Aşağıdaki örnekler, tüm hesaplamaları kolaylaştırmaktadır: 1 PW = 1 GV = 1 TL net alış fiyatı

1.400 TL perakende satış fiyatı LR İş Modeli Prim örneği Örnek 1 Satışlar üzerinden kişisel ciro 1.000 TL alış fiyatı 1,000 PW 1,000 GV başlangıç seminerine katıldınız ürünler hakkında bilgi edindiniz Ürün yelpazesi içerisinde favori ürününüzü buldunuz Siz + %40 kar marjı 1.400 TL perakende satış fiyatı Müşteri A 280 TL Alış fiyatı 200 TL Müşteri E 168 TL alış fiyatı 120 TL Müşteri B 560 TL alış fiyatı 400 TL Müşteri C 140 TL alış fiyatı 100 TL Müşteri D 252 TL alış fiyatı 180 TL

LR İş Modeli Priminiz Toplam gelir Müşteri A 200 TL Müşteri B 400 TL Müşteri C 100 TL Müşteri D 180 TL Müşteri E 120 TL = 1.000 TL alış fiyatı Alış 1.000 TL Satış 1.400 TL Kar marjı 400 TL Kişisel Prim % 9 x 1.000 GV 90 TL Puan değeri Prim seviyesi 12,000 PW %21 1.000 GV Toplam gelir 490 TL 8,000 PW %16 4,000 PW %14 2,000 PW %11 1000 PW 1,000 PW %9 500 PW %6 %9 1000 = 90 TL