10.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
Advertisements

ankara ekol elektronik telekomünikasyon ve güvenlik sistemleri tic. san. ltd. şti.
OTS Platformu ile Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi
EL TERMİNALLERİ PROJESİ
REKLAMCILIK Hafta 2.
Amaç Yeni yetişen nesillerde vergi bilincini oluşturmak ve belge alma alışkanlığını kazandırmak amacıyla Gelir İdaresi Başkanlığımızca "Ülkemi Seviyorum.
Restaurant Yönetim Sistemi
T Dağılımı ve t testi.
Sosyal Medya.
Işıklar Askeri Hava Lisesi Kardeş Okul ve Şehit Ailesi Ziyareti 24 Haziran 2014/Kınık.
PRIME AJANS m.
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
Tüketim Sektörü ve Sosyal Medya
BIMEKS Teknolojinin kalbi burda atiyor
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAMCILIK Hafta 2.
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 3
“YAZARLAR OKULLARDA’’ PROJESİ
PROFESYONEL GELİŞİMDE YAKIN DESTEKÇİNİZ...
OTS Platformu ile Akıllı Kampanyalar & Aktiviteler
OTS Platformu ile Akıllı Kampanyalar
We bring clarity,speedimpact andto help our clients win İstanbul 28 Nisan 2011 Rekabette ayakta kalmak ve kazanmak için: Marka’nın Nimeti Tülin Şahin -
Sistem Tasarım 2 Fiyatlandırmaya Bağlı Talep Tahmin Analizi Grup: BigM Proje Danışmanları M. Gökhan ATALIK Çağlar GÜVEN Serhat BAŞKAYA Serhan DURAN Koray.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
HAFTA I.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
Cem Duran Nisan 2011 Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği.
İştah Açan Fotoğraflar
HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.
TÜKET İ C İ DAVRANIŞI TÜKET İ C İ SATIN ALMA SÜREC İ.
=>SES BİLGİSİ
Sponsorluk 1.
İSTATİSTİKLER (ARALIK 2000 SONU). 2 KART SAYILARI AVRUPA (MİLYON ADET)
ARKADAŞLIK MEHMET BILGE MANAV.
1. TÜRKİYE GÖZLÜK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ Tarihçe ve Tanıtım -Kuruluş Çoğunluğun Sesi -Modern Teknoloji 2.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
HAZIRLAYAN FATMA ALÇIN
Problem: Ali 5 arkadaşına 3’er tane şeker dağıtmış. Acaba Ali kaç şeker dağıtmış?
Happy New Year
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-2.
Galaxy SII. Genel Bakış SUPER AMOLED PLUS Çift Çekirdek.
PROGRAM ADI : SİHİRLİ MUTFAK PROGRAM YAYIN GÜNÜ : CUMARTESİ YAYIN SAATİ : 12:30-13:15 PROGRAM SÜRESİ : 45 dakika YAYIN KANALI : FOX PROGRAM SUNUCUSU :
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
AK Sigorta Ücretsiz İşyeri Sigortası Kampanyası.
12 Ay İndirim Kampanyası Müşteri Yönetimi Direktörlüğü 30/11/2011.
EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI NENE HATUN İLK VE ORTA OKULU KASIM-ARALIK AYI DEĞERLER EĞİTİMİ ÇALIŞMASI.
500TL’LİK SİPARİŞE ÇATAL BIÇAK TAKIMI HEDİYE! 1 ÇILGIN HAFTASONU 2.
ARALIK AYI SONUÇLARI 21 OCAK CİRO ENDEKSİ ►ORGANİZE PERAKENDE SEKTÖRÜ CİROSU KASIM AYINA GÖRE %13 ARTMIŞTIR ►2008 ARALIK AYI CİROSU GEÇEN SENE AYNI.
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
Hizmete açılan kapınız.. SINCE  1995 yılında hizmet hayatına başlayan firmamız;  Adana Bölge,İzmir Bölge ve İstanbul Bölge, Diyarbakır bölge il.
35. Pınar Resim Yarışması hakkında soru ve cevaplar
Konut Pazarlamasında Bir «İLK». Projelerinizi Yatırımcılarla Buluşturuyoruz.
3 1 2 RAKAMLAR
KONU : YÜZÜMÜZ NE ANLATIYOR KAZANIM :
In-Store Retail Analytics Başar Öztayşi
IVY DİZAYN Kurumsal Hizmetler Ltd.Şti.
 12 Kanalda kullanılan Airence Mixer  Audio Technica marka 3 adet mikrofon  Technics marka 2 adet kulaklık  1 adet Yayın geciktirici.
KAHVE AROMALARI F İ K İ R PROJES İ. STRATEJİ Ürünün diğer kategorisinde, kahve aromaları adı altında hizmete sunulması planlanmaktadır. X şirketi, ailesi.
70 adet ulusal ve yerel LPG şirketinin olduğu tüplügaz pazarında, ev tüpü satışlarında yerel rekabet avantajı sağlamak ve bayi motivasyonunu arttırmak.
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
Coca Cola Reklam Afişi.
Tüketici Kararları.
Yeni Turist • daha sık ve kısa süreli tatile çıkıyor,
“Her Sabah Mutluluk”.
LÜTFEN İLÜSTRASYONUMUZU KOMPLE İZLEYİNİZ
BU SUNUMDA EMEĞİ GEÇEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİZ.
Bu poster 70X110 cm olarak hazırlanmıştır.
ODTÜ MEZUNLARI DERNEĞİ
Sunum transkripti:

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

YENİ YILIN TADINI ÇIKAR! Markalar: Coca-Cola ve Fanta Zamanlama: 15-31 Aralık’11 Satış Bölgesi ve Kanalı: Adana Modern Kanal Hedef: Yeni yıl okazyonunu aktive ederek Fanta ve Coca-Cola satışlarını desteklemek Yeni yıl gecesini evinde ailesi / arkadaşlarıyla birlikte geçiren alışverişçilere ulaşarak, sepetlerindeki gazlı içecek ürün sayısını arttırmak Mekanik: 1 adet Fanta 2.5L ve 1 adet Coca-Cola 2.5L’nin Birlikte Alımına, Yeni Yıl Tombala Paketi Anında HEDİYE! Tombala Paketi Adeti: 50.000 Mağaza içi İletişim Desteği: Poster, Polesign, Ayaklı Pano, Wobbler

MAĞAZA İÇİ KAMPANYA İLETİŞİMİ POSTER 35x50 AYAKLI PANO 70x100 POLESIGN A4 WOBBLER

DAĞILIM & SEVKIYAT BİLGİSİ Materyal Adı Adet Plastik Holder 50.000 Tombala Poster 200 Polesign 50 Ayaklı Pano 30 Wobbler Bütün materyaller Mehmet Kavukçu adına Adana Alfa Dağıtım’a teslim edilmiştir.

MUTLU YILLAR! BOL SATIŞLAR!