Content Management Systems (İçerik Yönetim Sistemleri)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
Lojistik Yönetimi Ders – V
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
İnternet Siteleri Yönetimi
Blog Oluşturmak Burcu Sümengen L.Gonca Arıcılar.
Avrupa Birliği Ortak Tarım Planı -AB OTP-
Mimarlar Odası Denizli
GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR…
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
HERMES ULUSLARARASI DANIŞMANLIK
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI
CMS ve LMS.
E-Devlet SANAL DEVLET E-devletin bilgi sağlama, sorgulama ve çevrim içi işlemleri içerdiği vurgulanır.
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
(c) Copyright 1 KURUMSAL KAYNAK YÖNETİMİ VE İŞ İSTİHBARATI STRATEJIK VE İŞLEVSEL PLANLAMA TEKNOLOJİSİ.
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Hazırlayan ve Sunan: Ceren TUTKUN
Sponsorluk 1.
-NESİM AĞIR ( ) -EMİN ÇETİN ( ) Content Management Systems (İçerik Yönetim Sistemleri)
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
KÜBRA AYAN & DİLEK DEMİRAL
E- Ticaret Altyapısı.
PERFORMANS KAVRAMI PERFORMANSIN BOYUTLARI
Pazar Araştırması Pazar Araştırması Yapı, İçerik ve Araçlar Potansiyel müşteri ve pazardaki akımlar konusunda bilgi analizi Bilgi edinme ve bilgi.
e-MarEdu Nedir? Mihenk Taşları İlkeler Misyon ve Vizyon İstatistikler Çözüm Ortakları Önemsediklerimiz İletişim Bilgileri Servisler Uygulamalar.
Büyük Bir Fikrimiz Var.
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
ÜRETİM YÖNETİMİ PROF. DR. ORHAN TORKUL ARŞ. GÖR. M. RAŞİT CESUR NORMAN GAITHER,GREG FRAZIER, OPERATIONS MANAGEMENT Slides prepared by John Loucks  2002.
Sistem Analizi Sistem Analisti
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
Hazırlayan: EMRAH HAS. Eşzamanlı ya da eş zamansız, metin, grafik, animasyon, ses, video gibi içeriğin tamamen işlenmiş, yarı işlenmiş ya da ham veri.
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
İŞ AHLAKI VE SOSYAL SORUMLULUK
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
“Satış ve pazarlamada her şeyi doğru yapmış
8.SINIF / SOSYAL BİLGİLER Modül Soru Bankası.
3 Haziran 2008 İçerik Yönetim Sistemleri (İYS) Umut TEKGÜÇ QuickWASP Limited (
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
İÇERİK YÖNETİM SİSTEMİ Öğr. Gör. Emine TUNÇEL Kırklareli Üniversitesi Pınarhisar Meslek Yüksekokulu.
İÇERİK YÖNETİM SİSTEMİ Öğr. Gör. Emine TUNÇEL Kırklareli Üniversitesi Pınarhisar Meslek Yüksekokulu.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
KOBİLERDE AR-GE ve İNOVASYON
Bilgisayar Mühendisliğindeki Yeri
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
BBY352 İ ÇER İ K YÖNET İ M İ. Proje Takvimi BBY 352 İ çerik Yönetimi  İ çerik Nedir? Nasıl Üretiriz?  Neden İ htiyaç Duyuyoruz?  İ çerik Yönetimi.
LR Akademisi LR İş Modeli.
EKİP ÇALIŞMASI Ekip çalışmasının önemini gözeterek meslekler arası işbirliği yapabileceksiniz.
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
İş Ahlakı ve Sosyal Sorumluluk Anlayışı
SATINALMA YÖNETİMİ ve TEKNİKLERİ Eğitimi
Kaynak göstererek kullanabilirsiniz.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Pazarlama İletişimi
DRUPAL ile Kampüs Yönetimi
Hizmet Pazarlamasında İnsan Kavramı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Content Management Systems (İçerik Yönetim Sistemleri)

İçerik Yönetim Sistemleri İYS nedir? İYS nedir? İYS Modülleri, İYS Modülleri, İYS’ nin Temel Kuramsal Amaçları İYS’ nin Temel Kuramsal Amaçları İYS anatomisi İYS anatomisi Uygun İYS’ yi nasıl seçebilirim Uygun İYS’ yi nasıl seçebilirim Stratejik kazanç ne olacak ? Stratejik kazanç ne olacak ?

İçerik Yönetimi Sistemleri Nedir ? Günümüz iş dünyasında, içerik anlayışının ve öneminin artmasıyla, “İçerik Yönetimi” kavramı bütün edüstriyel alanlarda ihtiyaç duyulan bir kavram haline geldi. Günümüz iş dünyasında, içerik anlayışının ve öneminin artmasıyla, “İçerik Yönetimi” kavramı bütün edüstriyel alanlarda ihtiyaç duyulan bir kavram haline geldi.

İçerik Yönetimi Sistemleri Modülleri

İYS’ nin Temel Kurumsal Amaçları Sitenin Esnekliğini Artırmak Sitenin Esnekliğini Artırmak Bilginin Doğruluğunun Artırılması Bilginin Doğruluğunun Artırılması Pazarlama Desteği Pazarlama Desteği Müşteri İlişkilerin Artırılması Müşteri İlişkilerin Artırılması Sitenin Gelişimini Desteklemesi Sitenin Gelişimini Desteklemesi Kurumsal İçeriğin Çabuk Güncelleşmesi Kurumsal İçeriğin Çabuk Güncelleşmesi İş Bilgisinin Korunması İş Bilgisinin Korunması Bilgi Keşfini Desteklemesi Bilgi Keşfini Desteklemesi Müşteri Destek Bedellerinin Azalması Müşteri Destek Bedellerinin Azalması Site Bakım Bedellerinin Azaltılması Site Bakım Bedellerinin Azaltılması Sitenin Ziyaretçilerinin Artırılması Sitenin Ziyaretçilerinin Artırılması

İYS Anatomisi İçerik Yaratılması İçerik Yaratılması İçerik Yönetimi İçerik Yönetimi Yayımlanma Yayımlanma Sunum Sunum

Uygun İYS’ yi nasıl seçebilirim Ne çeşit bir siteye sahip olunması planlanıyor? Ne çeşit bir siteye sahip olunması planlanıyor? Hangi fonksyonlara ve hangi özelliklere ihtiyaç var? Hangi fonksyonlara ve hangi özelliklere ihtiyaç var? Sitenin tasarımı nasıl olmalı? Sitenin tasarımı nasıl olmalı? İçerik hakkında İçerik hakkında Bakım ve yenileme Bakım ve yenileme Başlangıç ve senelik masrafları ne olacak? Başlangıç ve senelik masrafları ne olacak? Şirketin çalışma yapısına uygun mu? Şirketin çalışma yapısına uygun mu? Başka bir İYS’ye data kaybına yol açmadan nasıl geçilir? Başka bir İYS’ye data kaybına yol açmadan nasıl geçilir? Yeni versyon çıktığında ne olacak? Yeni versyon çıktığında ne olacak? Kullanım Kolaylığı Kullanım Kolaylığı

Stratejik kazanç ne olacak ? Kaliteli müşteri hizmeti Kaliteli müşteri hizmeti Bilgi kalitesi Bilgi kalitesi Kişisel tatmin ve üretimde verimlilik Kişisel tatmin ve üretimde verimlilik İşbirlikçi bir ortam İşbirlikçi bir ortam Şirket içi verimlilik ve yararlar Şirket içi verimlilik ve yararlar

Sorular…