Created by BM|DESIGN|ER IODA default Değer Önerileri.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
STK’LARDA GÖNÜLLÜLER İLE İŞBİRLİĞİ
Advertisements

2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Türkiye Permakültür Derneği ?
Tosyöv Bursa Destekleme Derneği
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
Topraktaki Kadın Eli (Toka) Projesi
(Ad Soyad) (Ünvan) (Adres) (E-posta) (Telefon) (Web sitesi)
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
TÜRKİYE ARAŞTIRMA ALANI Fatoş T. Yarman Vural ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 6 Eylül 2002 Boğaziçi Üniversitesi.
Teknoloji ve Yenilik Destek Programları Başkanlığı TÜBİTAK TEYDEB... Firma düzeyinde katma değer oluşturanların, Ar-Ge ve yenilik çalışmalarını.
AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi Tanıtım Toplantısı Antalya 22 Ocak 2013.
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
ERASMUS+ SPOR Muhammet DEMİR Ocak Erasmus+ Spor: Hedefler Doping, şike, şiddet, hoşgörüsüzlük ve ayrımcılıkla mücadele Sporda iyi yönetişimi ve.
Hoş geldiniz  Üniversitemiz  İÇ DENETİM BİRİMİ’mizin tanıtım toplantısına,  Hoş geldiniz.
United Planet “Açık Kapılar” Semineri’ne HOŞGELDİNİZ!
TİCARET, YENİLİK VE TEKNOLOJİ BİR ADIM ÖTENİZDE. Ege İhracatçı Birliklerine üye 7000’in üzerinde ihracatçı firma 12 sektörde, 181 ülkeye 7 milyar $’ın.
  Çocukların birçoğunun okuma alışkanlığının olmadığını, rol model olarak anneyi örnek alan çocukların da okuma alışkanlığı kazanmakta zorlandığını.
ICF TÜRKİYE ŞUBESİ / ULUSLARARASI PROFESYONEL KOÇLUK DERNEĞİ 20 EYLÜL 2010.
C LAREMONT Y AYINCILIK V AKA A NALİZİ Ender BALCI Fikri KÜÇÜKSAYACIGİL Mehmet GÜVERCİN Mustafa MUTLU Sezgin.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
1 Finans Konulu Tematik Çalışma Grubu Raporu Koordinatörler Toplantısı 5-6 Kasım 2007 T. Woudeneh & J. Labre.
ANKOS 3. ULUSLARARASI TOPLANTISI 6-7 HAZIRAN 2003 ANKARA.
1 DEMOKRATİK OKUL KÜLTÜRÜNÜN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ Proje Tanıtım Kokteyli Doç. Dr. Abdurrahman EKİNCİ Proje Danışmanı Yeşilli Atatürk Ortaokulu.
21. Yüz Yıl Eğitimi Eski Yaklaşım:  Öğretmen ve müfredat odaklılık  Pasif alıcı konunda öğrenme  Bireysel işler ve çalışmalar  Bilgi kazandırmak 
Sponsorluk 1.
İşbirliğinde Kurumsal İtibar SİNERJİTURK’10 27 Şubat 2010, Antalya.
KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ VE SERTİFİKASYON (6. Komisyon)
YÖNT 102 – İŞLETMEYE GİRİŞ II
Türkiye Psikoloji Öğrencileri Çalışma Grubu
E- Ticaret Altyapısı.
MEHMET TEKİNALP ANADOLU LİSESİ 11/E SINIFI
Mesleki Bilgi Sistemi, yaşam boyu sürecek öğrenme ve gelişim yolculuğunda size rehberlik etmeyi amaçlamaktadır.

PROGRAM ADI : SİHİRLİ MUTFAK PROGRAM YAYIN GÜNÜ : CUMARTESİ YAYIN SAATİ : 12:30-13:15 PROGRAM SÜRESİ : 45 dakika YAYIN KANALI : FOX PROGRAM SUNUCUSU :
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
AÇIK DERS MALZEMELERİ SAMİYE TUNCER
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
EGİAD PARLAK FİKİRLER ATÖLYESİ / EGİAD-BIZ (Bright Ideas Zone) 30 KASIM 2015.
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Mezun Web Yönetimi Mezun Veri Tabanı Yönetimi Mezun Bilgi Güncelleme Mezun Analizleri oluşturulması ABD Mezunlar Buluşması Müzede Buluşma Mezunlar Algı.
Hedef Analizi Strateji Analizi Paydaş Analizi
MERVE AKTA Ş B NESL İ HAN Ş AH İ NB BETÜL H İ TAYB Ş ÜHEDA GENÇB
N Fun Club Sistemine HOŞGELDİNİZ.
KİME, NASIL YARDIM EDEBİLİRİM?
Created by BM|DESIGN|ER Sağlam e-Ticaret Diğer Kampanya.
İllerde Hangi Verimlilik Projeleri Uygulanabilir? Dr. Yücel Özkara Sanayi ve Teknoloji Uzmanı, Verimlilik Genel Müdürlüğü 2016 Yılı Verimlilik Projeleri.
YAŞAMA DAİR VAKIF. Yaşama Dair Vakıf Yaşama Dair Vakıf (YADA), 'bilgi' ile 'toplum' arasında köprü olma vizyonu ile 2005 yılında kuruldu. YADA, toplumsal.
Reklam Brief Süreci Mart 2011.
MD118 LGM - Lions Gelecek Merkezi Atölye Çalışması Bülent Şen – Danyal Kubin – Nesim Levi 11 Aralık İstanbul.
7. TÜRKİYE HAKSIZ REKABET KONGRESİ Mesleğimizde Haksız Rekabet Haksız Rekabetle Mücadelede; Hizmet Kalitesi ve Meslek Kararının Rolü ve Önemi Ali Kamil.
PLN Personal Learning Network by Arif Kazancı Ağustos
ETKİLEŞİM ve İŞBİRLİĞİ
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
Kadın Sağlığı Hemşireliği Derneği Üyelerinin Profili 2011.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
FULYA KARAYAZI.
Tedarik Zinciri, Kapasite Geliştirme ve Fon Kaynakları Çalıştay Sonuçları : Yaşanan Sorunlar Çözüm Önerileri.
, DERNEK, YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE EĞİTİM FAALİYETLERİ MERKEZİNDE TÜRKÇE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNİ SAĞLAMAK VE BU ALANDA ÇALIŞMALAR YAPAN.
endüstriyel temizlik ürünleri
YÖNT 102 – İŞLETMEYE GİRİŞ II
AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
PROGRAMA SÜREKLİLİK KAZANDIRILMASI.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Pazarlama İletişimi
Sunum transkripti:

Created by BM|DESIGN|ER IODA default Değer Önerileri

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Biz kimiz? Organizasyonumuz kimlerden oluşur? Organizasyonumuzun yapılanması nasıldır? İşbirliklerimiz ne şekilde oluşur? Kimlerle işbirliği yaparız? Üyelerimiz kimler olacak? Üye geliştirme ve üyelik kabul şartlarımız neler? İlk yıl hedef büyümemiz nedir? (Üyeliklerle ilgili) Bir süre kapalı grup olarak çalışmalı mıyız? Kapalı grup nasıl kapalı olacak? süre ne olacak? Birbirimize ne sunabiliriz? Yönetilebilir bir organik yapıyı nasıl kurarız? Uzun vadede psikolog bakış açısı paydaşlar arasında yer alabilir mi? (Doğuda yaşanna örnek olayların çokluğu vb konular) Kurumsal kimlik çalışması? üyelere neler anlatılacak? VALUE PROPOSITION IODA GLOBAL DEĞER ÖNERİLERİ: Sosyal iş ağları, profesyonel gelişim, ubuntu:) IODA Türkiye olarak yaratacağımız değer önerileri neler olabilir? Hangi sorunlara çözüm getireceğiz? Hangi ihtiyaçlara cevap vereceğiz? Ürünlerimiz? Hizmetlerimiz? Bilgi kaynaklarımız? Network tanımımız? Online ne sunarız? Kime sunarız? Hangilerini içeriye (üyelere) hangilerini müşterilerimize (kim ise?) sunarız? Ezber bozan projeler üretebilir miyiz? Nasıl? Neler olabilir? Üyelerin dahil olması ve sürdürülebilir bir katkısının olması için ne fayda sağlayacağız? IODA pastası nedir tanımlanmalı! Yaratacağımız değeri kimlere nasıl sunacağız? CUSTOMERS Biz kimler için varız? Kimlerle ilişki kurmalıyız? Hangi paydaşlar bizim hedef kitlemiz? İlk yılımızda hedef kitlemizin hangi kesimine odaklanmalıyız? Kaç segmentimiz olmalı? Uzun vadede kimleri hedeflemeliyiz? Toplum, aile, bilim dalları, segmentlerimiz arasında olacak mı? vb... Dışarıya açılmak için segmentlerde nasıl bir yapı öngörmeliyiz? KEY ACTIVITIES Bu oluşum hangi kriterlerle kimlere duyurulmalı? RELATIONSHIPS KEY RESOURCES GÖNÜLLÜLERİMİZ:) DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS WEB Çalıştaylar - içerde aynı düzeye gelebilmek için? Kongreler? Ne zaman? COST STRUCTURE Sponsorluk hangi karede değerlemeye alınabilir? REVENUE STREAMS / PRICING IODA'yı dernek olarak görmek ister misiniz? Ne kadar süre içinde? Önümüzdeki 1 yılı nasıl finanse edebiliriz? Gelir yaratmak için neler yapabiliriz? Dernekleşme olursa üyelik koşulları nasıl yapılandırılmalı?

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Biz kimiz? Organizasyonumuz kimlerden oluşur? Organizasyonumuzun yapılanması nasıldır? İşbirliklerimiz ne şekilde oluşur? Kimlerle işbirliği yaparız? Üyelerimiz kimler olacak? Üye geliştirme ve üyelik kabul şartlarımız neler? İlk yıl hedef büyümemiz nedir? (Üyeliklerle ilgili) Bir süre kapalı grup olarak çalışmalı mıyız? Kapalı grup nasıl kapalı olacak? süre ne olacak? Birbirimize ne sunabiliriz? Yönetilebilir bir organik yapıyı nasıl kurarız? Uzun vadede psikolog bakış açısı paydaşlar arasında yer alabilir mi? (Doğuda yaşanna örnek olayların çokluğu vb konular) Kurumsal kimlik çalışması? üyelere neler anlatılacak? VALUE PROPOSITION IODA GLOBAL DEĞER ÖNERİLERİ: Sosyal iş ağları, profesyonel gelişim, ubuntu:) IODA Türkiye olarak yaratacağımız değer önerileri neler olabilir? Hangi sorunlara çözüm getireceğiz? Hangi ihtiyaçlara cevap vereceğiz? Ürünlerimiz? Hizmetlerimiz? Bilgi kaynaklarımız? Network tanımımız? Online ne sunarız? Kime sunarız? Hangilerini içeriye (üyelere) hangilerini müşterilerimize (kim ise?) sunarız? Ezber bozan projeler üretebilir miyiz? Nasıl? Neler olabilir? Üyelerin dahil olması ve sürdürülebilir bir katkısının olması için ne fayda sağlayacağız? IODA pastası nedir tanımlanmalı! Yaratacağımız değeri kimlere nasıl sunacağız? CUSTOMERS Biz kimler için varız? Kimlerle ilişki kurmalıyız? Hangi paydaşlar bizim hedef kitlemiz? İlk yılımızda hedef kitlemizin hangi kesimine odaklanmalıyız? Kaç segmentimiz olmalı? Uzun vadede kimleri hedeflemeliyiz? Toplum, aile, bilim dalları, segmentlerimiz arasında olacak mı? vb... Dışarıya açılmak için segmentlerde nasıl bir yapı öngörmeliyiz? KEY ACTIVITIES Bu oluşum hangi kriterlerle kimlere duyurulmalı? RELATIONSHIPS KEY RESOURCES GÖNÜLLÜLERİMİZ:) DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS WEB Çalıştaylar - içerde aynı düzeye gelebilmek için? Kongreler? Ne zaman? COST STRUCTURE REVENUE STREAMS / PRICING IODA'yı dernek olarak görmek ister misiniz? Ne kadar süre içinde? Önümüzdeki 1 yılı nasıl finanse edebiliriz? Gelir yaratmak için neler yapabiliriz? Dernekleşme olursa üyelik koşulları nasıl yapılandırılmalı?

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERSVALUE PROPOSITION Ezber bozan projeler üretebilir miyiz? Nasıl? Neler olabilir? Üyelerin dahil olması ve sürdürülebilir bir katkısının olması için ne fayda sağlayacağız? IODA pastası nedir tanımlanmalı! Yaratacağımız değeri kimlere nasıl sunacağız? CUSTOMERS KEY ACTIVITIESRELATIONSHIPS KEY RESOURCES DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS COST STRUCTURE REVENUE STREAMS / PRICING