ÇoÇuk Fİzyoterapİstlerİ Derneğİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
Advertisements

DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ ENGELLİLER UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 8 Mart Dünya Kadınlar Günü İÜ Engelli Kadın İstihdamını Tartışıyor Paneli
OEE ve KOBETSU KAIZEN EĞİTİMLERİ Yer : İzmir
Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK İŞBAŞI EĞİTİM ve GİRİŞİMCİLİK EĞİTİM PROGRAMI TÜRKİYE İŞ KURUMU.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ 6331
AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
Farabi Değişim Programı Tanıtımı. Farabi Programı, Yüksek Öğretim Kurum- ları arasında, öğrenci ve öğretim üyesi değişim programıdır. Erasmus ile benzerlik.
ÇOCUK GELİŞİMİNE GİRİŞ
Nedir? Uygunluk, hedeflere ulaşma etkililiği, verimlilik, etki ve sürdürülebilirlik tespiti ve analizi Nasıl Yapılır? Detaylı sistematik analizlerle Kimler.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
ATP MESLEK ALANLARINA GEÇİŞ KOŞULLARI
KIRSAL KALKINMA EYLEM PLANI ( )
Hastane tabanlı Sağlık Teknolojileri Değerlendirme (H-STD) Doç. Dr. Rabia KAHVECİ.
TÜKETİCİ KONSEYİ HAKEM HEYETİ. TÜKETİCİ KONSEYİ NEDİR ? Tüketici sorunlarının ve ihtiyaçlarının belirlenmesi ile çıkarlarının korunmasına ilişkin gerekli.
Yüksek Başarımlı Hesaplama Sistemleri ve Yapılan Çalışmalar Züleyha EZBER
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 3 Ömer Seytepe – Amina Majetic 1.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
Zihinsel engellilerin sınıflandırılması
Farabi Kurum Koordinatörü: Prof. Dr. M. Banu DURUKAN
 LÖSEV, 24 Eylül 2000 tarihinde, lösemili çocuklara özel, modern tıbbın tüm olanaklarını bünyesinde barındıran 2000'li yılların.
ŞEKER(DİABETES MELLİTUS DM) HASTALARININ YAŞAM KALİTESİNİ ARTIRMAK İÇİN YAPILMASI GEREKENLER Şeker ya da diyabet denilen hastalık genellikle kalıtsal ve.
Tanıtım Sunum. PROJENİN ADI TR83 Bölgesinde Endüstriyel Tasarım Alanında Genç İstihdamının Artırılması Projesi PROJENİN KAPSADIĞI BÖLGE TR83 Bölgesi (Samsun,
KAMUDA İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLARI DERNEĞİ BİLİM KURULU (KİGUDER)
ZAMAN YÖNETİMİ-2 Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN. Zaman Yönetimi Süreci 1-Zaman kullanım analizi: Amaç, zamanın nereye harcandığını belirlemektir. Bireyler.
Çocuk ve Gençlik Yayınları. Plan  Dersin amacı, kapsamı, işlenişi  Dersin gerekleri  Dersin değerlendirilmesi BBY 164 Çocuk ve Gençlik Yayınları 2.
SAĞLIK HİZMETLERİNDE KRİZ VE AFET YÖNETİMİ
SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.
ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLER VE ÖZEL EĞİTİM
İyilik Okulu Projesi Uygulama Süreçleri Dr Cemil Keskin
TED Üniversitesi Alt Başlık Tarih:.
Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
ÖZEL EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
Özge Buket Cesim. , Burak Aşık. , Merve Çerçi. , İlke Önal
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Aile Atölyeleri Projesi
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KOCAELİ-GEBZE ÖZEL YENİ UMUT TEMEL LİSESİ
E-BÜTÇE TENKİS OLUŞTURMA
Beden Eğitimi ve Spor Tarihi
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
Kaynak Gösterme Teknikleri
Sağlık Bilimleri Fakültesi
3 ARALIK DÜNYA ENGELLİLER GÜNÜ
10. Sınıf alan-dal seçimi REHBERLİK SERVİSİ.
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘f’
Erdem Danyer 1,2* , N.Gamze YÖRÜK 2
Ankara 112 Acil Sağlık Hizmetleri
Yükseköğretim Kurulu Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 2: Yasal Düzenlemeler Prof. Dr. Tevhide Kargın.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
ÇEVRE DENETİMİ T.C. ÇEVRE VE ORMAN BAKANLIĞI
Türkiye Atıf Dizini nedir?
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Kaçuv (kanserli çocuklara umut vakfı)
ÖZEL ATACAN ANADOLU LİSESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI (YKS)
Gelişim ve Temel Kavramlar
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
‘‘KARİYERİNDE BAŞARI SENİN ELİNDE’’
Paylaşım Semineri İş Akışı
HAZİRAN – ARALIK ÇALIŞMA RAPORU
Öğretim Yılında TC’de bir üniversiteye yerleşme hakkı kazanan öğrencilerin yapması gereken işlemler ve gerekli belgeler:
Öğretim Yılında TC’de bir üniversiteye yerleşme hakkı kazanan öğrencilerin yapması gereken işlemler ve gerekli belgeler:
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Sunum transkripti:

ÇoÇuk Fİzyoterapİstlerİ Derneğİ

Çocuk fizyoterapistleri için… Pediatrik fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında çalışan fizyoterapistlerin profesyonel standartlarının gelişimine katkıda bulunmak, Sağlık sektöründe pediatrik fizyoterapi ve rehabilitasyonun ve “ çocuk fizyoterapistliği” farkındalığını artırmak için derneğimiz 2004 yılında kurulmuştur. 398 AKTİF ÜYESİ VARDIR.

ÇOCUK FIZYOTERAPISTI KİMDİR? Çocuk fizyoterapisti, en az 4 yıllık fizyoterapi rehabilitasyon lisans eğitimini alarak fizyoterapist unvanı almış, çocuk alanında özelleşmiş fizyoterapistlerdir.

Çocuk fizyoterapistlerinin en çok ilgilendikleri problemler •Otizim spektrum bozuklukları Osteogenesis imperfecta • Musküler distrofi • Edinsel patolojiler ( kafa travmalari, spinal kord yaralanmalari ve kanser) • Genetik ve metabolik hastalıklar • Konversif psikiyatrik motor bozukluklar • Anormal gelişime neden olan ve özür yaratan genetik hastalıklar • Down sendromu • Rett sendromu • Konjenital ekstremite defektleri /kas-iskelet sistemi bozuklukları • Çocukluk çağı travmaları sonrası oluşan özürler • Değişik pediatrik nörolojik problemler (ender görülen durumlar dahil) • Hastanelerin onkoloji ve pediatri servislerinde yatan hastalar • Serebral Palsi Nöromüsküler hastalıklar • Riskli bebek Yaygın gelişimsel gerilik • Spina bifida • Obsterik brakial pleksüs yaralanmalari • Down sendromu • Konjenital tortikollis • SSPE • Gullian barre sendromu • Travmatik SSS yaralanmaları • Gelişimsel problemler • Hidrosefali • Juvenil romatoid artrit • Hemofili • Skolyoz

Çocuklar Fizyoterapi ve rehabilitasyona ihtiyacı olan çocukların modern ve etkin fizyoterapi ve rehabilitasyon uygulaması alması için gerekli ihtiyaçların belirlenmesi, Fizyoterapi ve rehabilitasyon uygulamalarının güncellenerek çocuklara en iyi hizmetlerin sunulabilmesi ,

Fark yaratmak Nöro-motor bozukluğa sahip, hayatlarında, hareketlerinde “engel” olan çocukların yasam kalitelerinin arttırmak ve hayatlarında bir “fark” yaratabilmektir.

İletişim (kayıt masamıza uğrayın) Telefon 0505 585 28 52  Faks 0312 446 22 52 Email info@cfd.org.tr cocukfztdernegi@gmail.com Web: www.cfd.org.tr

Üyelik Şartları Fizyoterapist olmak Diploma veya çıkış belgesinin fotokopisi Nüfuz Cüzdanı Fotokopisi İki adet vesikalık fotoğraf Üyelik aidatı olarak 100 TL ödendiğine dair dekont

2 yıldır yaptıklarımız Denek merkezi Ankara’ya taşındı. Dernek üyelik durumları ve üye aidat borçları belirlendi. Web sayfası yenilendi. Dernek tanıtımına hız verildi.

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ile ikili görüşmeler yapıldı. Çocuklar İçin Özel Gereksinim Raporu (ÇÖZGER) ile ilgili rapor istendi. Ayrıntılı hazırlayarak sunduğumuz raporda çocuk fizyoterapistinin rolü ayrıntılı olarak sunuldu.. A

2-3 ARALIK 2014 TARİHİNDE UNİCEF VE AİLE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI-ÇFD İŞBİRLİĞİ İLE “ 0-1 YAŞ ERKEN REHABİLİTASYON” ÇALIŞTAYI YAPILDI. ÇOK GENİŞ KATILIMCI İLE VE MULTİDİSİPLİNER BİR EKİP İLE..

Ücretsiz mezuniyet sonrası eğitim seminerleri Mintaze Kerem Günel

Mintaze Kerem Günel

Mintaze Kerem Günel

H.Ü. Sağlık Bilimleri Fakültesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü KONJENİTAL MUSKULER TORTİKOLLİSİ OLAN BEBEKLERDE DEĞERLENDİRME Uzm. Fzt. Hilal Keklicek H.Ü. Sağlık Bilimleri Fakültesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü

ÇOCUK FİZYOTERAPİSTLERİ DERNDEĞİ SEMİNERİ TORTİKOLLİS Açılış Konuşması Prof. Dr. Mintaze KEREM GÜNEL Çocuk Fizyoterapistleri Derneği Başkanı Yönetim Kurulu Başkanı Oturum Başkanı: Prof. Dr. Fatma Uygur Prof. Dr. Aydın YAĞMURLU Çocuk Cerrahisi açısından konjenital tortikolliste yol haritasının belirlenmesi Uz.Dr. Mahmut KALEM Konjenital tortikolliste ortopedik yaklaşımlar  Uz.Fzt. Hilal KEKLİCEK Konjenital tortikolliste değerlendirme Uz.Fzt. Aysu KAHRAMAN Konjenital tortikolliste fizyoterapi ve rehabilitasyon uygulamaları Tarih: 24 Ocak 2015, Cumartesi 13:30 – 18:00 Yer: Demonti Otel, Akay Caddesi No:8 Kavaklıdere / ANKARA Katılım ücretsizdir.  Not : Kontenjan 100 kişi ile sınırlıdır. Ön kayıt yaptırılması zorunludur. Ön kayıt için:cocukfztdernegi@gmail.com adresinden yapılabilir. (Katilim için dernek üyelerimize öncelik tanınacaktır. ) Mintaze Kerem Günel

Neden postür bozuklukları/ neden nörolojik etkilenimi olan çocuklar Çocuk fizyoterapistlerinin en çok çalıştığı alan Kas-iskelet sistemi doğuşta sorunsuz.. Nörolojik etkilenimi olan, etkilenimle büyüyen ve kas iskelet sistemi bozuklukları ve postüral problemleri ikincil olarak gelişen çocukların çokluğu… Hareket yeteneği, fonksiyonelliği, aktivite ve katılım kısıtlılığı olan çocuklar… İyi anlaşışması, iyi değerlendirilmesi, iyi terapi edilmesi ve iyi yönetilmesi gereken problemler bütünü.. Mintaze Kerem Günel

Çocuk Fizyoterapistler Derneği üyelerine ücretsiz seminerlerimize devam edeceğiz. BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN…