Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Şehit Yusuf Tuna Güzey İlkokulu T.C. ODUNPAZARI KAYMAKAMLIĞI 2015-2019 STRATEJİK PLAN Ocak 2015.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Şehit Yusuf Tuna Güzey İlkokulu T.C. ODUNPAZARI KAYMAKAMLIĞI 2015-2019 STRATEJİK PLAN Ocak 2015."— Sunum transkripti:

1 Şehit Yusuf Tuna Güzey İlkokulu T.C. ODUNPAZARI KAYMAKAMLIĞI STRATEJİK PLAN Ocak 2015

2 T.C. ODUNPAZARI KAYMAKAMLIĞI ŞEHİT YUSUF TUNA GÜZEY İLKOKULU STRATEJİK PLANI

3 ‘ Ancak geleceği düşünebilen milletler yaşamak ve ilerlemek imkanlarına kavuşurlar.’ M.K.ATATÜRK

4 Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak; Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak. O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak; O benimdir, o benim milletimindir ancak. Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı hilâl! Kahraman ırkıma bir gül! Ne bu şiddet, bu celâl? Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helâl... Hakkıdır, Hakk’a tapan, milletimin istiklâl! Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım! Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım. Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım. Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar, Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddım var. Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar, “Medeniyet!” dediğin tek dişi kalmış canavar? Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma, sakın. Siper et gövdeni, dursun bu hayâsızca akın. Doğacaktır sana va’dettiği günler Hakk’ın... Kim bilir, belki yarın, belki yarından da yakın. Bastığın yerleri “toprak!” diyerek geçme, tanı: Düşün altındaki binlerce kefensiz yatanı. Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır, atanı: Verme, dünyaları alsan da, bu cennet vatanı. Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda? Şüheda fışkıracak toprağı sıksan, şüheda! Canı, cananı, bütün varımı alsın da Huda, Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda. Ruhumun senden, İlâhî, şudur ancak emeli: Değmesin mabedimin göğsüne namahrem eli. Bu ezanlar ki şahadetleri dinin temeli- Ebedî yurdumun üstünde benim inlemeli. O zaman vecd ile bin secde eder-varsa-taşım, Her cerihamdan, ilâhî, boşanıp kanlı yaşım, Fışkırır ruh-ı mücerret gibi yerden naşım; O zaman yükselerek arşa değer belki başım. Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilâl! Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helâl. Ebediyen sana yok, ırkıma yok izmihlâl: Hakkıdır, hür yaşamış, bayrağımın hürriyet; Hakkıdır, Hakk’a tapan, milletimin istiklâl Mehmet Akif ERSOY İSTİKLAL MARŞI

5 ATATÜRK’ÜN GENÇLİĞE HİTABESİ Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir. Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden, mahrum etmek isteyecek, dâhilî ve haricî, bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklâl ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şeraitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerait, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zapt edilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şeraitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dâhilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasî emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr u zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi, vazifen; Türk istiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur! Mustafa Kemal ATATÜRK

6 Eskişehir İl Haritası

7 Okul Haritası

8 İletişim Bilgileri

9 OKUL MÜDÜRÜNÜN SUNUŞU Kamu idarelerine 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunun 9. maddesinde, kalkınma planları, programlar, ilgili mevzuat ve benimsedikleri temel ilkeler çerçevesinde geleceğe ilişkin misyon ve vizyonlarını oluşturmak, stratejik amaçlar ve ölçülebilir hedefler saptamak amacıyla katılımcı yöntemlerle stratejik plan hazırlama görevi verilmiştir. Çocuklarımızın geleceğini, bizlerin yarınlarını aydınlatmanın yolu eğitimden geçiyor. Büyük Atatürk’ün hedef gösterdiği çağdaş uygarlık seviyesine çıkmak, yine O’nun Cumhuriyeti emanet ettiği gençleri, teknolojinin bütün nimetlerinden yararlandırarak, kendilerini en iyi hissettikleri alanda gelişmelerine olanak sağlayarak gerçekleştiriliyor. Geleceğin, değişim rüzgârları karşısında direnenlerin değil, ona yelken açanların olacağı unutulmamalıdır. Yaygın bir deyim ile değişmeyen tek şey değişimdir.Değişim ve bilgiyi yanımıza alarak yola çıktık.Yeni bir süreç başlattık.Çocuklarımızın koşarak geldiği ve ayrılmak istemediği bir eğitim yuvası olma çabası içerisindeyiz. Bu yolda yanımda olan, yardımcı olan tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Saygılarımla… Mesut ER Şehit Yusuf Tuna Güzey İlkokulu Müdürü

10 Stratejik Planlama Ekibi STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ S. NO ADI SOYADIGÖREVİ 1 Mesut EROkul Müdürü 2 Fatih GÖKALP Müdür Yardımcısı 3 Selma OZAN TKY Temsilcisi 4 Cengiz TOPALLARÖğretmen 5 Tevriz ŞEKEROĞLU Öğretmen 6 Canan YİĞİT Okul-Aile Birliği Başkanı 7 AYHAN GÜRCANMemur 8 Onur ÇITIRHizmetli

11 İÇİNDEKİLER I.BÖLÜM STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİNE GİRİŞ …….…………………………………..………………………….……………..……….……..1 1.STRATEJİK PLAN MODELİ……………………………………………………….………………………………………………….….………….2 2.PLANIN AMACI VE KAPSAMI…………………………..……………………...……………………………………….….…..…..………..3 3.STRATEJİK PLAN YASAL ÇERÇEVE VE ÜST POLİTİKA BELGELERİ……………………………………………….….…..….……4 4.STRATEJİK PLANLAMA HAZIRLIK ÇALIŞMALARI …………………………………………………………………………………………….….. 5 II. BÖLÜM STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ AŞAMALARI ………………………………………………………………………………….……….… 6 A.DURUM ANALİZİ……………….. … ……………………………………………………………………………………………………….…….………7 1. YASAL ÇERÇEVE………………………………………………………………………………………………………………………….……….8 2. TARİHSEL GELİŞİM…………………………………………………………………………………………………….…………………..…….9 3. OKULUMUZUN FİZİKİ YAPISI………………………………………………………………………………………….………….….……10 4. FAALİYET ALANLARI ÜRÜN VE HİZMETLER…………………………………………………………………….………….….……11 5. PAYDAŞ ANALİZİ………………………………………………………………………………………………………………..…..….….… KURUM İÇİ ANALİZ 6.1. TEŞKİLAT ŞEMASI………………………………………………………………………………………………………… …..… KURUL– KOMİSYONLAR VE GÖREVLERİ…………………………………………………….…….……….……… OKUL BİNA ANALİZİ OKUL BİLGİ FORMU………………………………………………………………………………………………..…..… BİNA DONANIM DURUMU…………………………………………………………………………....….…..………..16

12 İÇİNDEKİLER 6.4. PERSONEL ANALİZİ……………………………………………………………………………….……...… OKUL PERSONEL DURUMU…………………………………………………………………… ÇALIŞANLARIN GÖREV DAĞILIMLARI……………………………………………………… ÖĞRENCİ ANALİZİ ÖĞRENCİ SAYILARI……………………………………………………………………….………… REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ……………………...…………… OKUL PERFORMANS ANALİZİ SPORTİF ETKİNLİKLER……………………………………………………………………….… SOSYAL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLER………………………………………………………… OKULUN ETKİNLİKLERİ……………………………………………………………….….……… ÖDÜL– CEZA DURUMU………………………………………………………………………… OKULUN MALİ DURUMU………………………………………………………………..…… OKULUN TEKNOLOJİK ALTYAPISI………………………………………………………….… ÇEVRE ANALİZİ………………………………………………………………………………………..…..…..… GZFT ANALİZİ………………………………………………………………………………………….…..…...….28

13 İÇİNDEKİLER B.GELECEĞEYÖNELİM …………………….. …………………………..……………………..……………………………….… MİSYON…………………………………………..……………………………………………………………………….….30 2.VİZYON…………………..……………………………………………………………………………………………….…31 3. İLKE VE DEĞERLER……………………………………………………………………………………….………….…32 4. TEMALAR……………………………………………………………………………………………….………………….33 EĞİTİM– ÖĞRETİM TEMASI………………………………………..………..………………………..…….……..… EĞİTİME DESTEK TEMASI………………………………………………………………..………………………… STRATEJİLER………………………………………………………………………………………….…..……..…… III. BÖLÜM İZLEME VE DEĞERLENDİRME …………………………………………………………………………………………… 45 1.AÇIKLAMA……………………………………………………………………………………………….……………...… FAALİYET İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORLARI……………………………………...….… MALİYET TABLOSU………………………………………………………………………………………..…

14 Stratejik Plan Sürecine Giriş 1 1. BÖLÜM

15 Stratejik Plan Modeli 2 Devlet Planlama Teşkilatı Müsteşarlığının yayınladığı “KAMU İDARELERİ İÇİN STRATEJİK PLANLAMA KILAVUZU” ve Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının yayınlamış olduğu “EĞİTİMDE STRATEJİK PLANLAMA” kılavuz kitabındaki modellerden yararlanılmıştır. Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü Stratejik Planını örnek alınarak planımız hazırlanmıştır. Devlet Planlama Teşkilatı Müsteşarlığının yayınladığı “KAMU İDARELERİ İÇİN STRATEJİK PLANLAMA KILAVUZU” ve Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının yayınlamış olduğu “EĞİTİMDE STRATEJİK PLANLAMA” kılavuz kitabındaki modellerden yararlanılmıştır. Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü Stratejik Planını örnek alınarak planımız hazırlanmıştır.

16 Planın Amacı ve Kapsamı 3 AMAÇ Bu stratejik plan dokümanı, Şehit Yusuf Tuna Güzey İlkokulu’nun güçlü ve zayıf yönleri ile dış çevredeki fırsat ve tehditler göz önünde bulundurularak, eğitim alanında ortaya konan kalite standartlarına ulaşmak üzere yeni stratejiler geliştirmeyi ve bu stratejileri temel alan etkinlik ve hedeflerin belirlenmesini amaçlamaktadır. KAPSAM Bu stratejik plan dokümanı, yılları arasında Şehit Yusuf Tuna Güzey İlkokulu’nun stratejik amaçlarını, hedeflerini ve performans göstergelerini kapsamaktadır.

17 C. Stratejik Plan Yasal Çerçeve ve Üst Politika Belgeleri 4 YASAL ÇERÇEVE VE ÜST POLİTİKA BELGELERİ Sıra No Referans Kaynağının Adı sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu 2 Milli Eğitim Bakanlığı Stratejik Planı 3 Milli Eğitim Bakanlığı Genelge Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü Stratejik Planı 5 Odunpazarı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Stratejik Planı 6 MEB Eğitimde Stratejik Planlama 7 Milli Eğitim Strateji Belgesi 8 Milli Eğitim ile ilgili Mevzuat 9 Milli Eğitim Şura Kararları 10 TÜBİTAK Vizyon 2023 Eğitim ve İnsan Kaynakları Raporu

18 STRATEJİK PLANLAMA HAZIRLIK ÇALIŞMALARI 5 Bu planın hazırlanma süreci Okul Gelişim Yönetim Ekibi’nin kurulmasıyla başladı. Öncelikle Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün katkılarıyla hazırlanan TKY uygulamaları ve Stratejik Planlama seminerlerine katıldık..Öğretmenlerin, Okul Aile Birliği Başkanlığı ve Üyeleri Öğrenci Temsilcisinin katıldığı bir toplantı yaptık. Bu toplantıda; iyileştirmeye açık alanlarımızı ve önceliklerimizi belirledik. İyileştirmeye açık alanlarımız doğrultusunda stratejik planımızı hazırlamaya başladık. Bu çalışmalarımızı Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü Stratejik Planını örnek alarak yaptık. Bu sürece katılan herkese teşekkürü borç biliyoruz. Stratejik Plan Hazırlama Ekibi Bu planın hazırlanma süreci Okul Gelişim Yönetim Ekibi’nin kurulmasıyla başladı. Öncelikle Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün katkılarıyla hazırlanan TKY uygulamaları ve Stratejik Planlama seminerlerine katıldık..Öğretmenlerin, Okul Aile Birliği Başkanlığı ve Üyeleri Öğrenci Temsilcisinin katıldığı bir toplantı yaptık. Bu toplantıda; iyileştirmeye açık alanlarımızı ve önceliklerimizi belirledik. İyileştirmeye açık alanlarımız doğrultusunda stratejik planımızı hazırlamaya başladık. Bu çalışmalarımızı Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü Stratejik Planını örnek alarak yaptık. Bu sürece katılan herkese teşekkürü borç biliyoruz. Stratejik Plan Hazırlama Ekibi

19 Stratejik Planlama Süreci ve Aşamaları 6 2. BÖLÜM

20 A. DURUM ANALİZİ 7 A.1.Yasal Yükümlülükler ve Mevzuat Analizi A.2. Tarihsel Gelişim A.3. Fiziki Yapı A.4. Faaliyet Alanları, Ürün ve Hizmetler A.5. Paydaş Analizi A.6. Kurum içi Analiz A.7. Çevre Analizi A.8. GZFT Analizi

21 A.1.Yasal Çerçeve 8 Yasal Yükümlülükler YASAL YÜKÜMLÜLÜKLER(GÖREVLER) DAYANAK Her Türk çocuğuna iyi bir vatandaş olmak için gerekli temel bilgi, beceri,davranış ve alışkanlıkları kazandırmak, onu milli ahlak anlayışına uygun olarak yetiştirmek. *1739 sayılı kanunun 23.maddesi *222 sayılı kanunun 1.maddesi *İlköğretim Kurumları yönetmeliğinin 5.maddesi Her Türk çocuğunu ilgi,istidat ve kabiliyetleri yönünden yetiştirerek hayata ve üst öğrenime hazırlamak. *1739 sayılı kanunun 23.maddesi Öğrencilere Atatürk İlke ve İnkılaplarını benimsetme,Türkiye Cumhuriyeti Anayasası’na ve demokrasinin ilkelerine insan hakları,çocuk hakları ve uluslar arası sözleşmelere uygun olarak haklarını kullanma,başkalarının haklarına saygı duyma,görevini yapma ve sorumluluk yüklenebilen birey olma bilincini kazandırmak. İlköğretim Kurumları Yönetmeliğinin 5. Maddesi.

22 A.Durum Analizi 9 Okulumuz “Gündoğdu İlköğretim Okulu” olarak isimlendirilerek Eğitim Öğretim Yılında eğitim öğretime açılmıştır. Daha sonra İl MEM nün tarih ve sayılı yazısına istinaden ismi değiştirilerek “Şehit Yusuf Tuna Güzey İlköğretim Okulu” olarak adlandırılmasına valilik onayı ile karar verilimiştir öğretim yılında sistemine geçilmesi sonucu,okulumuzun binasına Süleyman Çakır A.L. nin taşınması nedeniyle okulumuz Gökmeydan Mahallesindeki Sami Sipahi İlköğretim Okuluna taşınmış,buradaki 4 binadan 2 bina okulumuza tahsis edilmiştir kapsamında okulumuz ilkokul olmuş olup,Sami Sipahi Ortaokulunun sınıf öğretmenleri ve ilk 4 sınıf öğrencileri bünyemize katılmıştır. Halen okulumuz Gökmeydan Mah.Canay Sok.No:17 adresinden Şehit Yusuf Tuna Güzey İlkokulu olarak 1 Müdür,2 müdür yardımcısı,52 öğretmen,1 memur ve 1 hizmetli ile eğitim öğretim hizmetine devam etmektedir.

23 A.Durum Analizi Odunpazarı Şehit Yusuf Tuna Güzey İlkokulu olarak 1 Müdür,2 müdür yardımcısı,52 öğretmen,1 memur ve 1 hizmetli ile eğitim öğretim hizmeti vermektedir. Okulumuzun 5170,91metrekare kullanım alanı vardır.2 Binada eğitim verilmektedir. Okulun finansman kaynakları: Okul Aile Birliği Okul içinde olumlu ve etkili bir kurum kültürü vardır. Yatay ve dikey iletişim sağlıklıdır. Okulda karar alma süreçlerine herkesin katılımı sağlanır. Okulda veli, çevre, okul işbirliği üst düzeydedir. Bakanlığımızın eğitim politikaları benimsenir ve okula hemen uygulanmaya başlanır. Planlı Okul Gelişim Modeli ve TKY uygulamaları kapsamında TKY felsefesine ve ilkelerine uygun olarak model çalışmaları etkili şekilde yürütülür. OGYE yoluyla, çalışmalarda eğitime taraf olan herkes temsil edilir. Okulda çalışmalarda ekip çalışması benimsenmiştir. Her öğretmen eğitim teknolojisini kullanmayı bilir ve bilgilerini öğretme sürecine aktarır. Okulumuzda 24 Şube mevcut olup, Fen labaratuvarı,Kütüphane,Spor Salonu,Konferans Salonunun yanında sınıflarımızda etkin şekilde bilgisayar destekli eğitim verilmektedir. 10

24 A.Durum Analizi 11 1) Öğrencilere Atatürk ilke ve inkılâplarını benimsetme 2) Öğrencilere milli, manevi ve evrensel değerleri tanıtma 3) Öğrencileri, sosyal, kültürel, eğitsel, bilimsel, sportif ve sanatsal yönden geliştirme 4) Öğrencilere meslekleri tanıtma ve yönlendirme 5) Öğretim programları doğrultusunda öğrencileri hayata ve üst öğrenim kurumlarına hazırlama 6) Öğrencilerin özel eğitim ihtiyaçlarına cevap verme 7) Öğrencileri eğitim teknolojilerinden yararlandırma 8) Okul aile işbirliğini sağlama 9) Okul çevre ilişkilerini geliştirme 10) Çevresindeki gelişmelere duyarlı olma, çevrenin gelişimine destek olma 11) Çevresindeki kişi/kurum/kuruluşlarla ortak iyileştirme çalışmaları başlatma, sürdürme 12) Velileri öğrencileri hakkında bilgilendirme 13) Öğrenci gelişimi ile ilgili kayıt tutma 14) Öğrencilere rehberlik ve danışmanlık yapma 15) Okul öncesi eğitim hizmeti verme 16) Öğrenci akademik başarısını izleme 17) Bina donanım ve araç gereçleri kullanılır durumda tutma ve geliştirme 18) Okul gelişimi için projeler geliştirme 20) Öğrencilerin kayıt kabul ve devam-devamsızlığını takip etme 21) Öğrenci davranışlarını izleme, değerlendirme, geliştirme 22) Öğrencilerin durumlarına uygun belgeleri yeri ve zamanı geldikçe düzenleme 23) Çalışanların özlük haklarını takip etme 24) Toplantılar düzenleme ve yönetme 25) Okulun taşınır mallarını kayıt altında tutma, ihtiyaçlar doğrultusunda kullanma 26) Okulun sağlık ve güvenliğini sağlama 27) Çalışanların kariyer ve mesleki gelişimini destekleme 28) Defter ve dosyaları düzenli tutma 29) Başarıları ve olumlu davranışları ödüllendirme 30) Olumsuz davranışları engelleme, gerekirse yaptırım uygulama 31) Okulun her türlü kaynağını etkili ve verimli kullanma 32) Okul paydaşlarının memnuniyetini sağlama 33) Okul paydaşlarının dilek öneri ve şikâyetleri doğrultusunda iyileştirme yapma 34) Toplumsal ve sosyal sorumlulukları yerine getirme

25 A.5. PAYDAŞ ANALİZİ PAYDAŞ GÖRÜŞLERİNİN ALINMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ 12 PAYDAŞLARİÇ PAYDAŞ DIŞ PAYDAŞ YARARLANICINEDEN PAYDAŞÖNEM DERECESİ TOSOT GÖKMEYDAN VE GÜNDOĞDU MAHALLE MUHTARLARI XXSÜREÇTE ROL ALIR2 DİĞER EĞİTİM KURUMLARI XKARŞILIKLI İŞBİRLİĞİ SAĞLANIR2 EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ X İHTİYAÇ DUYULMASI HALİNDE DESTEK VERİLİR 2 İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ X MEVZUAT DAHİLİNDE İŞBİRLİĞİ YAPTIĞIMIZ İÇİN 1 KANTİN İŞLETMESİ X OKULA MADDİ KAYNAK SAĞLANIR 2 ODUNPAZARI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ X TÜM YAZIŞMALARIMIZI YAPTIĞIMIZ KURUM 1 ODUNPAZARI KAYMAKAMLIĞI X MEVZUAT DAHİLİNDE İŞBİRLİĞİ YAPTIĞIMIZ İÇİN 1 OKUL AİLE BİRLİĞİ XSÜREÇTE GÖREV ALIRLAR1 OKUL İDARESİ X STRATEJİK PLANLAMAYI YÜRÜTMEK VE DENETLEMEKLE YÜKÜMLÜDÜR 1 ÖĞRENCİLER X EĞİTİM ÖĞRETİM SÜRECİNDEN YARARLANDIKLARI İÇİN 1 ÖĞRETMENLER X STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLERİ GERÇEKLEŞTİRMEDE GÖREV ALDIKLARI İÇİN 1 SAĞLIK KURULUŞLARI X İHTİYAÇ HALİNDE DESTEK VERİRLER 2 VALİLİK X MEVZUAT DAHİLİNDE İŞBİRLİĞİ YAPTIĞIMIZ İÇİN 1 VELİLER X YAPILAN HİZMETTEN YARARLANIRLAR 1 YARDIMCI PERSONEL XSÜREÇTE GÖREV ALIRLAR1

26 A.6. KURUM İÇİ ANALİZ ŞEHİT YUSUF TUNA GÜZEY İLKOKULU TEŞKİLAT ŞEMASI OGYE MÜDÜR Okul-Aile Birliği Komisyonlar Müdür Yrd. Kurullar Büro Hizmetleri İdare Hizmetleri Yardımcı Hizmetler Zümre Öğretmenleri: 1.SINIFLAR BEHİYE GİRGİN 2.SINIFLAR H.MEHMET SÜPÜR 3.SINIFLAR BELGİN ÖZYURT 4.SINIFLAR ŞEVKET YILMAZTÜRK İNGİLİZCE OĞUZHAN ÇINAR DİN KÜL.V. AHLAK BİL. İSMAİL ALTINTAŞ REHBER ÖĞRETMEN SELMA OZAN Zümre Öğretmenleri: 1.SINIFLAR BEHİYE GİRGİN 2.SINIFLAR H.MEHMET SÜPÜR 3.SINIFLAR BELGİN ÖZYURT 4.SINIFLAR ŞEVKET YILMAZTÜRK İNGİLİZCE OĞUZHAN ÇINAR DİN KÜL.V. AHLAK BİL. İSMAİL ALTINTAŞ REHBER ÖĞRETMEN SELMA OZAN Branş Öğretmenleri: SİMGE ÇAKIR OĞUZHAN ÇINAR İSMAİL ALTINTAŞ Branş Öğretmenleri: SİMGE ÇAKIR OĞUZHAN ÇINAR İSMAİL ALTINTAŞ Rehber Öğretmenleri: SELMA OZAN MELTEM AYHÜN F.KÜRŞAD SEÇİLMİŞ Rehber Öğretmenleri: SELMA OZAN MELTEM AYHÜN F.KÜRŞAD SEÇİLMİŞ Öğrenci Kulüpleri: Kütüphanecilik K. Enerji Verimliliği K. Çevre ve Hayvanları Koruma K. Sivil Savunma K. Müzik ve Tiyatro K. Trafik ve İlkyardım K. Etik Değerler K. Spor ve Satranç K. Bilinçli Tüketici K. Sağlık Temizlik ve Yeşilay K. Öğrenci Kulüpleri: Kütüphanecilik K. Enerji Verimliliği K. Çevre ve Hayvanları Koruma K. Sivil Savunma K. Müzik ve Tiyatro K. Trafik ve İlkyardım K. Etik Değerler K. Spor ve Satranç K. Bilinçli Tüketici K. Sağlık Temizlik ve Yeşilay K.

27 6.2. KURUL - KOMİSYONLAR 14 OKULDA KURULAN KURUL / KOMİSYONLAR VE GÖREVLERİ

28 6.3. OKUL BİNA ANALİZİ 15

29 6.3. OKUL BİNA ANALİZİ 16 Fiziki MekanMevcutİhtiyaç Yararlanma/Kullanma Düzeyi Ana sınıfı40İyi Fen Laboratuarı10İyiYetersiz Görsel Sanatlar Atölyesi0 0Yok Teknoloji ve Tasarım Atölyesi00Yok Öğretmenler Odası20İyi Yönetici Odası30İyiYeterli Memur Odası10Yeterli Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmen Odası10Yetersiz Derslik Sayısı(Anasınıfı olarak kullanılan)20Yeterli Derslik Sayısı(kullanılan-kullanılmayan dahil)230Yeterli Derslik sayısı( kullanılmayan)00Yok Yardımcı Hizmetliler odası10Yetersiz Kantin10Yeterli Depo60Yeterli Çalışan Erkek WC30Yeterli Çalışan Bayan WC30Yeterli Öğrenci Erkek WC70Yeterli Öğrenci Bayan WC70Yeterli Toplantı Salonu10Yeterli Arşiv10Yeterli Atölye sayısı(Kullanılan ve kullanılmayan dahil)11Yetersiz Bekleme Salonu01Yok Spor Salonu Sayısı10Yeterli Müdür Yardımcısı Odası20Yeterli

30 6.4. OKUL PERSONEL ANALİZİ 17 NOPERSONEL BİLGİSİ( )KADINERKEKTOPLAM 161-Yaş üstü çalışan sayısı Yaş arası çalışan sayısı Yaş arası çalışan sayısı yaş arası çalışan sayısı Yaş arası çalışan sayısı022 6Uzman öğretmen sayısı Öğretmenlerden yüksek lisans mezunu sayısı112 8Öğretmenlerden lisans mezunu sayısı Yöneticilerden lisans mezunu sayısı033 10Öğretmenlerden ön lisans mezunu sayısı336 11Destek Personel Sayısı(Hizmetli –Kadrolu)011 12Destek Personel Sayısı (Memur)011 13Rehber Öğretmen sayısı213 14Genel Kültür dersleri öğretmen sayısı123 15Sınıf Öğretmeni sayısı Anasınıfı öğretmeni sayısı404 17Müdür Yardımcısı022 18Müdür011

31 ÇALIŞANLARIN GÖREV DAĞILIMI S.NOUNVANGÖREVLERİ 1Okul Müdürü 1.Kanun, tüzük, yönetmelik, yönerge, program ve emirlere uygun olarak görevlerini yürütmeye, 2.Okulu düzene koyar 3.Denetler. 4.Okulun amaçlarına uygun olarak yönetilmesinden, değerlendirilmesinden ve geliştirmesinden sorumludur. 5.Okul müdürü, görev tanımında belirtilen diğer görevleri de yapar. 2Müdür Yardımcısı1.Okulun her türlü eğitim-öğretim, yönetim, öğrenci, personel, tahakkuk, ayniyat, yazışma, sosyal etkinlikler, yatılılık, bursluluk, güvenlik, beslenme, bakım, nöbet, koruma, temizlik, düzen, halkla ilişkiler gibi işleriyle ilgili olarak okul müdürü tarafından verilen görevleri yapar 2.Müdür yardımcıları, görev tanımında belirtilen diğer görevleri de yapar ÇALIŞANLARIN GÖREV DAĞILIMLARI OKUL PERSONEL ANALİZİ

32 6.4.2.ÇALIŞANLARIN GÖREV DAĞILIMLARI 19 3Öğretmenler 1.İlkokullarda dersler sınıf veya branş öğretmenleri tarafından okutulur. 2.Öğretmenler, kendilerine verilen sınıfın veya şubenin derslerini, programda belirtilen esaslara göre plânlamak, okutmak, bunlarla ilgili uygulama ve deneyleri yapmak, ders dışında okulun eğitim-öğretim ve yönetim işlerine etkin bir biçimde katılmak ve bu konularda kanun, yönetmelik ve emirlerde belirtilen görevleri yerine getirmekle yükümlüdürler. 3.Sınıf öğretmenleri, okuttukları sınıfı bir üst sınıfta da okuturlar. 4.İlkokulların 4. sınıflarında din kültürü ve ahlâk bilgisi, yabancı dil ;2. sınıflarında yabancı dil (gelecek öğretim yılı 3. sınıflar İngilizce dahil)branş öğretmenlerince okutulur. 5.Derslerini branş öğretmeni okutan sınıf öğretmeni, bu ders saatlerinde yönetimce verilen eğitim-öğretim görevlerini yapar. 6.Okulun bina ve tesisleri ile öğrenci mevcudu,normal veya ikili öğretim gibi durumları göz önünde bulundurularak okul müdürlüğünce düzenlenen nöbet çizelgesine göre öğretmenlerin, normal öğretim yapan okullarda gün süresince, ikili öğretim yapan okullarda ise kendi devresinde nöbet tutmaları sağlanır. 7.Yönetici ve öğretmenler; Resmî Gazete, Tebliğler Dergisi, genelge ve duyurulardan elektronik ortamda yayımlananları Bakanlığın web sayfasından takip eder. 8.Elektronik ortamda yayımlanmayanları ise okur, ilgili yeri imzalar ve uygularlar. 9. Öğretmenler dersleri ile ilgili araç-gereç, laboratuar ve işliklerdeki eşyayı, okul kütüphanesindeki kitapları korur ve iyi kullanılmasını sağlarlar. 4 Yönetim İşleri ve Büro Memuru 1.Müdür veya müdür yardımcıları tarafından kendilerine verilen yazı ve büro işlerini yaparlar. 2.Gelen ve giden yazılarla ilgili dosya ve defterleri tutar, yazılanların asıl veya örneklerini dosyalar ve saklar, gerekenlere cevap hazırlarlar. 3.Memurlar, teslim edilen gizli ya da şahıslarla ilgili yazıların saklanmasından ve gizli tutulmasından sorumludurlar. 4.Öğretmen, memur ve hizmetlilerin özlük dosyalarını tutar ve bunlarla ilgili değişiklikleri günü gününe işlerler. 5.Arşiv işlerini düzenlerler. 6.Müdürün vereceği hizmete yönelik diğer görevleri de yaparlar. 5Yardımcı Hizmetler Personeli 1.Yardımcı hizmetler sınıfı personeli, okul yönetimince yapılacak plânlama ve iş bölümüne göre her türlü yazı ve dosyayı dağıtmak ve toplamak, 2.Başvuru sahiplerini karşılamak ve yol göstermek, 3.Hizmet yerlerini temizlemek, 4.Aydınlatmak ve ısıtma yerlerinde çalışmak, 5.Okula getirilen ve çıkarılan her türlü araç-gereç ve malzeme ile eşyayı taşıma ve yerleştirme işlerini yapmakla yükümlüdürler. 6.Bu görevlerini yaparken okul yöneticilerine ve nöbetçi öğretmene karşı sorumludurlar.

33 6.5. OKULUN ÖĞRENCİ ANALİZİ ÖĞRENCİ SAYILARI 20

34 6.5. OKULUN ÖĞRENCİ ANALİZİ OKUL REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ 21

35 6.6. OKUL PERFONMANS ANALİZİ SPORTİF ETKİNLİKLER 22

36 6.6. OKUL PERFONMANS ANALİZİ SOSYAL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLER OKULUN ETKİNLİKLERİ

37 6.6. OKUL PERFONMANS ANALİZİ ÖDÜL – CEZA DURUMU 24

38 6.6. OKUL PERFONMANS ANALİZİ OKULUN MALİ DURUMU c)Mali Kaynaklar ve Bütçe Durumu 25 NoGelir Kalemleri BAĞIŞ -KİRA33.676, , ,32 2ANA SINIFI9.620, , TOPLAM43.296, , ,32 NoGelir Kalemleri(OAB) KIRTASİYE2.631, , ,00 2SU2.250, , ,00 3TEMİZLİK2.494, , ,00 4ÇEŞİTLİ ONARIM-BOYA-İŞÇİLİK10.852, , ,00 5 PTT-TEKNOLOJİKVE DİĞER ALIM VE GİDERLER 9.444, , ,69 6GÜVENLİK__9.873, ,00 7 DİĞER GİDERLER(ETKİNLİK-YOL-REKLAM- LEKTRİK VB) 3.343, ,00 TOPLAM34.689, , ,69 NoGelir Kalemleri(Ana Sınıfı) KIRTASİYE2.100, , ,00 2SU1.100, , ,00 3TEMİZLİK2.300, , ,00 4ÇEŞİTLİ ONARIM-BOYA-İŞÇİLİK2.500, , ,00 5 PTT-TEKNOLOJİKVE DİĞER ALIM VE GİDERLER 3.100, , ,00 6GÜVENLİK__1.650, ,00 7 DİĞER GİDERLER(ETKİNLİK-YOL-REKLAM- LEKTRİK VB) 1.093, ,00550,00 TOPLAM12.193, , ,00 NoTahmini Bütçe GELİR70.000,00 2GİDER70.000,00

39 6.6. OKUL PERFONMANS ANALİZİ OKULUN TEKNOLOJİK ALTYAPISI 26 NoTeknolojik AraçlarMevcutİhtiyaç Yararlanma/ Kullanma Düzeyi Yararlanma/ Kullanıma Uygunluk Durumu 1Sınıflardaki Bilgisayar404uygun 2Diğer Bölüm ve Birimlerdeki Bilgisayar74uygun 3Fotokopi Makinesi40uygun 4Baskı Makinesi02uygun 5Projeksiyon Cihazı911uygun 6Televizyon10kullanılmıyor 7Ses Sistemi20uygun 8Yazıcı50uygun 9İnternet Hattı20uygun 10Telefon Hattı Sayısı20uygun 11Fotoğraf makinası10uygun 12Tarayıcı01uygun 13Video Kamera01yok 14Ofis Yazılımları270uygun 15Mikrofon42uygun 16Güvenlik Kamerası84uygun 17Tepegöz00yok

40 A.7. ÇEVRE ANALİZİ Okulumuz şehir merkezinde Odunpazarı İlçesi Gökmeydan Mahallesi, Canay sokak numara 17‘de bulunmaktadır.Çevrede en önemli eğitim kurumlarından biridir. Tramvay, minibüsle başta olmak üzere okulumuzun iletişim ve ulaşım problemi bulunmamaktadır. Okulumuz, konumu itibariyle Gökmeydan, ve Gündoğdu Mahallelerinden öğrenci almaktadır. Özellikle Gökmeydan mahallesinin son yıllarda göstermiş olduğu gelişmeye bağlı olarak bölgede tercih edilen okul konumunda bulunmaktayız.Öğrenci sayısı bakımından da buna paralel olarak bölgedeki en büyük ilkokul durumundayız.Okuma yazma bilmeyen veli bulunmamaktadır. ÇEVRE ANALİZİ 27

41 A.8. GZFT ANALİZİ (SWOT ANALİZİ) SWOT ANALİZİ 28

42 B. GELECEĞE YÖNELİM 29 B.1. Misyon B.2. Vizyon B.3. İlke ve Değerler B.4. Temalar B.5. Stratejiler

43 B.1. MİSYONUMUZ Çağın gerekleri ile donanmış, uygun eğitim ortamlarında, bilimsel yöntem ve teknikleri kullanarak, özgür düşünen, kendiyle ve toplumla barışık, milli ve evrensel değerleri benimsemiş, bilgiyi üreten ve bireyleri bir üst eğitim kurumuna ve hayata hazırlamak için varız. 30

44 B.2. VİZYONUMUZ Okulumuzu, ilimizde eğitim öğretim bakımından adından söz ettiren, saygın bir öğretim kurumu haline getirmektir. 31

45 B.3. İLKE VE DEĞERLERİMİZ 1) Dürüstlük 2) Tarafsızlık ve güven 3) Sevgi, saygı, hoşgörü 4) Çağdaşlık 5) İletişime ve öneriye açıklık 6) Temizlik ve düzen 7) Sorumluluk 8) Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlıyız. 9) Fırsat eşitliğini ön planda tutarız. 10) Bireysel farklılıklara saygı duyarız. 11) Değişim ve gelişime önem veririz. 12) Eğitime yapılan harcamaları kutsal sayar, başarının takım çalışmasıyla yakalanacağına inanırız. 1) Dürüstlük 2) Tarafsızlık ve güven 3) Sevgi, saygı, hoşgörü 4) Çağdaşlık 5) İletişime ve öneriye açıklık 6) Temizlik ve düzen 7) Sorumluluk 8) Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlıyız. 9) Fırsat eşitliğini ön planda tutarız. 10) Bireysel farklılıklara saygı duyarız. 11) Değişim ve gelişime önem veririz. 12) Eğitime yapılan harcamaları kutsal sayar, başarının takım çalışmasıyla yakalanacağına inanırız. 32

46 B.4. TEMALAR SAM NO STRATEJİK AMAÇTEMA 1.1Akademik başarıyı arttırmak 1.EĞİTİM ÖĞRETİM TEMASI 1.2 Okuma alışkanlığını geliştirmek 1.3Sportif faaliyetleri arttırmak 1.4 Sosyal-kültürel faaliyetleri arttırmak 2.1Eğitim ortamlarını düzenlemek 2.EĞİTİME DESTEK HİZMET TEMASI 2.2 Rehberlik hizmetlerini düzenlemek 2.3Okul-veli işbirliğini sağlamak 33

47 B.4. TEMALAR TEMA 1 : EĞİTİM – ÖĞRETİM TEMASI 34 STRATEJİK AMAÇ 1.1 AKADEMİK BAŞARIYI ARTTIRMAK STRATEJİK AMAÇ 1.1 AKADEMİK BAŞARIYI ARTTIRMAK Hedef 1.1.1: Plan dönemi sonuna kadar her yıl öğrenci akademik başarısını önceki eğitim öğretim yılına göre arttırmak Hedef 1.1.1: Plan dönemi sonuna kadar her yıl öğrenci akademik başarısını önceki eğitim öğretim yılına göre arttırmak

48 TEMA 1 : EĞİTİM – ÖĞRETİM TEMASI 35 STRATEJİK AMAÇ 1.2. ÖĞRENCİLERİMİZDE OKUMA BECERİ VE ALIŞKANLIKLARINI GELİŞTİRMEK VE YAYGINLAŞTIRMAK STRATEJİK AMAÇ 1.2. ÖĞRENCİLERİMİZDE OKUMA BECERİ VE ALIŞKANLIKLARINI GELİŞTİRMEK VE YAYGINLAŞTIRMAK Hedef 1.2.1: HER ÖĞRENCİ İÇİN OKUNAN KİTAP SAYISINI HER YIL % 10ARTIRMAK Hedef 1.2.1: HER ÖĞRENCİ İÇİN OKUNAN KİTAP SAYISINI HER YIL % 10ARTIRMAK B.4. TEMALAR

49 TEMA 1 : EĞİTİM – ÖĞRETİM TEMASI 36 STRATEJİK AMAÇ 1.3. SPORTİF FAALİYETLERİ ARTIRMAK STRATEJİK AMAÇ 1.3. SPORTİF FAALİYETLERİ ARTIRMAK Hedef 1.3.1: HER YIL SPORTİF FAALİYET SAYISINI % 20 ORANINDA ARTIRMAK Hedef 1.3.1: HER YIL SPORTİF FAALİYET SAYISINI % 20 ORANINDA ARTIRMAK B.4. TEMALAR

50 TEMA 1 : EĞİTİM – ÖĞRETİM TEMASI 37 STRATEJİK AMAÇ 1.4. SOSYAL – KÜLTÜREL FAALİYETLERİ ARTIRMAK STRATEJİK AMAÇ 1.4. SOSYAL – KÜLTÜREL FAALİYETLERİ ARTIRMAK Hedef 1.4.1: HER YIL EN AZ 5 (BEŞ) KÜLTÜREL – SOSYAL FAALİYETE KATILMAK VEYA DÜZENLEMEK Hedef 1.4.1: HER YIL EN AZ 5 (BEŞ) KÜLTÜREL – SOSYAL FAALİYETE KATILMAK VEYA DÜZENLEMEK B.4. TEMALAR

51 TEMA 2 : EĞİTİME DESTEK TEMASI 38 STRATEJİK AMAÇ 2.1. EĞİTİM ORTAMINI DÜZENLEMEK STRATEJİK AMAÇ 2.1. EĞİTİM ORTAMINI DÜZENLEMEK HEDEF 2.1.1: FİZİKİ YAPI PLANLAMASI YAPILARAK ÇEVRE VE HİJYENLE İLGİLİ YEREL VE ULUSAL DÜZEYDE HER YIL BİR PROJEYE KATILMAK HEDEF 2.1.1: FİZİKİ YAPI PLANLAMASI YAPILARAK ÇEVRE VE HİJYENLE İLGİLİ YEREL VE ULUSAL DÜZEYDE HER YIL BİR PROJEYE KATILMAK B.4. TEMALAR

52 TEMA 2 : EĞİTİME DESTEK TEMASI 39 STRATEJİK AMAÇ 2.1. EĞİTİM ORTAMINI DÜZENLEMEK STRATEJİK AMAÇ 2.1. EĞİTİM ORTAMINI DÜZENLEMEK HEDEF 2.1.2: Teknoloji Kullanımı, kaynak Ve Ekipmanlar İle Standartları Mümkün Olduğunca Yakalamak Üzere Öğretmenlere Her Yıl En Az 1 Eğitim Vermek HEDEF 2.1.2: Teknoloji Kullanımı, kaynak Ve Ekipmanlar İle Standartları Mümkün Olduğunca Yakalamak Üzere Öğretmenlere Her Yıl En Az 1 Eğitim Vermek B.4. TEMALAR

53 TEMA 2 : EĞİTİME DESTEK TEMASI 40 STRATEJİK AMAÇ 2.1. EĞİTİM ORTAMINI DÜZENLEMEK STRATEJİK AMAÇ 2.1. EĞİTİM ORTAMINI DÜZENLEMEK HEDEF 2.1.3: TEKNOLOJİK MALZEMELERİN TEMİNİNİ % 50 DEN %100 E ÇIKARMAK HEDEF 2.1.3: TEKNOLOJİK MALZEMELERİN TEMİNİNİ % 50 DEN %100 E ÇIKARMAK B.4. TEMALAR

54 TEMA 2 : EĞİTİME DESTEK TEMASI 41 STRATEJİK AMAÇ 2.2. REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİNİ DÜZENLEMEK STRATEJİK AMAÇ 2.2. REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİNİ DÜZENLEMEK HEDEF 2.2.1: PAYDAŞLARA ULAŞIMI % 20 DEN % 60 A YÜKSELTMEK HEDEF 2.2.1: PAYDAŞLARA ULAŞIMI % 20 DEN % 60 A YÜKSELTMEK B.4. TEMALAR

55 TEMA 2 : EĞİTİME DESTEK TEMASI 42 STRATEJİK AMAÇ 2.3. OKUL – VELİ İŞBİRLİĞİNİ ARTIRMAK STRATEJİK AMAÇ 2.3. OKUL – VELİ İŞBİRLİĞİNİ ARTIRMAK HEDEF 2.3.1: DÜZENLENEN FAALİYETLERE VELİ KATILIMINI % 20’DEN % 50 YE ÇIKARTMAK HEDEF 2.3.1: DÜZENLENEN FAALİYETLERE VELİ KATILIMINI % 20’DEN % 50 YE ÇIKARTMAK B.4. TEMALAR

56 B.5. STRATEJİLER 43

57 B.5. STRATEJİLER 44

58 İZLEME VE DEĞERLENDİRME BÖLÜM

59 FAALİYET İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORU AÇIKLAMA 46 Plan dönemi içerisinde ve her yılın sonunda okulumuz stratejik planı uyarınca yürütülen faaliyetlerimizi, önceden belirttiğimiz performans göstergelerimize göre hedef ve gerçekleşme durumu ile varsa meydana gelen aksaklıkları nedenlerini açıkladığımız, okulumuz hakkında genel ve mali bilgileri içeren izleme ve değerlendirme raporu hazırlanacaktır. Faaliyet raporları ise yıllık hazırlanacaktır.

60 FAALİYET İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORU Akademik Başarıyı Artırmak 47

61 FAALİYET İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORU Öğrencilerimizde Okuma Beceri Ve Alışkanlığını Yaygınlaştırmak 48

62 FAALİYET İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORU Sportif Faaliyetleri Artırmak 49

63 FAALİYET İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORU Sosyal Kültürel Faaliyetlere Katılımı Artırmak 50

64 FAALİYET İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORU Eğitim Ortamını Düzenlemek 51 ŞEHİT YUSUF TUNA GÜZEY İLKOKULU FAALİYET İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORU TEMAEĞİTİME DESTEK TEMASI Stratejik Amaç 1:Eğitim ortamlarını düzenlemek. Stratejik Hedef 1.1:Fiziki yapı planlaması yaparak beslenme,çevre ve hijyenle ilgili her yıl 1 projeye katılmak Faaliyet/ProjelerİzlemeDeğerlendirme Faaliyet/Projeler Faaliyetin Başlama ve Bitiş Tarihi Faaliyetten Sorumlu Kurum/birim/ kişi Maliyeti Ölçme yöntemi ve raporlama süresi Performans Göstergeleri Faaliyetin durumu Tamamlan- mama nedeni Öneriler Ön bahçede bulunan büst ve kaidelerin onarmak 05/ /2015 Mesut ER Okul Aile Birliği Onur ÇITIR Cengiz TOPALLAR H.Mehmet KIRMIZIGÜL Şevket YILMAZTÜRK Bayram UYSAL TL 1.dönem sonu Başvurulan proje sayısı Kabul edilen proje sayısı Alınan ödül sayısı Başlamadı Ön bahçede çiçeklendirme yapmak ve oyun parkı temin etmek 03/ / dönem sonu Devam Ediyor Bahçe ağaçlık alanının duvarının yükseltilmesi ve arka alanın kapatılması 06/ / dönem sonu Başlamadı Fen Laboratuarını daha aktif hale getirmek 09/ /2016 Dönem sonu Devam Ediyor Arşivi yeniden düzenlemek 11/20161.dönem sonu Başlamadı

65 FAALİYET İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORU Eğitim Ortamını Düzenlemek 52

66 FAALİYET İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORU Teknolojik Malzeme ve Araç Gereçlerin Temini 53

67 FAALİYET İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORU Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetlerini Düzenlemek 54

68 FAALİYET İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORU Okul – Veli İşbirliğini Sağlamak 55

69 MALİYET TABLOSU Eğitim Öğretim Teması 56

70 MALİYET TABLOSU Eğitime Destek Teması 57 Devamı

71 2.2.1.Rehberlik hizmetlerinde paydaşlara ulaşımı %20’den %60’a yükseltmek MALİYET TABLOSU Eğitime Destek Teması 58 Devamı


"Şehit Yusuf Tuna Güzey İlkokulu T.C. ODUNPAZARI KAYMAKAMLIĞI 2015-2019 STRATEJİK PLAN Ocak 2015." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları