Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

© Euromonitor International 1 EUROMONITOR 2011: YENİ BİR GÖRÜNÜM VE KÜTÜPHANELER İÇİN YENİ ÜRÜNLER SUE HYDE NİSAN 2011.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "© Euromonitor International 1 EUROMONITOR 2011: YENİ BİR GÖRÜNÜM VE KÜTÜPHANELER İÇİN YENİ ÜRÜNLER SUE HYDE NİSAN 2011."— Sunum transkripti:

1 © Euromonitor International 1 EUROMONITOR 2011: YENİ BİR GÖRÜNÜM VE KÜTÜPHANELER İÇİN YENİ ÜRÜNLER SUE HYDE NİSAN 2011

2 © Euromonitor International 2 BUGÜNKÜ SUNUM SUE HYDE KİMDİR VE EUROMONITOR INTERNATIONAL NEDİR? EUROMONITOR’ÜN YENİ GÖRÜNÜMÜ PASSPORT GMID’ İN YENİ GÖRÜNÜMÜ PASSPORT REFERENCE; ANKOS ÜYELERİ İCİN YENİ BİR SEÇENEK MARKET RESEARCH MONITOR; YEPYENİ BİR ÜRÜN Q&A

3 © Euromonitor International 3 SUE HYDE KİMDİR VE EUROMONITOR INTERNATIONAL NEDİR?  Sue Hyde: Euromonitor International’ ün akademik temsilcisi  Euromonitor International, tüm dünyada, sektörler, ülkeler ve tüketiciler ile ilgili global stratejik istihbarat saglayan, önde gelen bagımsız kuruluslardan biridir.  Dünyanın dört bir yanındaki ofislerimiz, 80 ülkede bulunan analistlerimiz ve her kilit eğilim ve faktör ile ilgili gerçekleştirdigimiz pazar araştırmalarımız ile kullanıcılarıniza tüketici eğilimlerindeki değişimin ardındaki gerçek hikayeyi sunuyoruz.  Referans kitablar, veri tabanları ile ısmarlama araştırma sunmaktadır  35 yıldan beri akademik kurumlara destek veriyoruz

4 © Euromonitor International 4 EUROMONITOR’ÜN YENİ GÖRÜNÜMÜ 2011 yılında firmamız çok önemli değişikliklere uğradı. Yeni logomuz Euromonitor’ü ’bilgi çesmesi’ olarak yansıtmaktadır.  Passport GMID’in yeni logo’su bulunmaktadır

5 © Euromonitor International 5 PASSPORT GMID - GLOBAL MARKET INFORMATION DATABASE GLOBAL MARKET INFORMATION DATABASE Industries/ Markets Countries and Consumers/ Reference  Sektörler, ülkeler ve tüketiciler ile ilgili 8 milyon istatistik  sektör, şirket, ülke ve tüketici raporu  80 ulusal pazar üzerine araştırma  Gelişmekte olan sektörler, ülkeler ve tüketici eğilimleri ile ilgili yorumlar  Daha fazla araştırma bilgisi sağlayan binlerce kaynak... barındırmaktadır

6 © Euromonitor International 6 PASSPORT GMID’ İN YENİ GÖRÜNÜMÜ

7 © Euromonitor International 7 PASSPORT GMİD: NELER ÖĞRENİLEBİLIR? Aşağadaki 5 pazardan hangisi 2010 yılında, Türkiye’de en büyük market payına sahiptır? Alcoholic Drinks/ Alkolü içecekler Pet Care/ Evcil hayvan bakımı Consumer Appliances/ Beyaz eşyalar Packaged food/ Paketlenmiş gıda Tobacco/ Tütün Türkiye €m Kişi başı € Büyüme oranı % , , , , , % % % % % 32.8

8 © Euromonitor International 8 PASSPORT REFERENCE :YENİ SEÇENEK ANKOS ÜYELER İCİN  206 ülkelerin demografik, ekonomik ve diğer alanlarında 4 milyondan fazla istatistik:  Tüketici yaşam biçimi raporları ***  Demografik profileri  Ülke Brifingleri:  Business environment  Income and expenditure  Technology, Communications and Media  Uzman analistlerimizden güçlü makaleler  Çok geniş uluslararası kaynak ağı kullanıyoruz:  Euromonitor International, National Statistics, World Bank, IMF, OECD, UN, WHO, Central Banks, Government Ministries, Eurostat, ILO, UNESCO, Comtrade, UNCTAD  2011 fiyatı €7,000 PASSPORT GMID’IN BÖLÜMÜ 2011 yılında Passport GMID’in ‘Countries and Consumers’ bölümü sunuyoruz

9 © Euromonitor International 9 REFERANCE: NELER ÖĞRENİLEBİLIR? Business Environment bölümden: Corruption Perception Index / Yolsuzluk/Rüşvetçilik 2010 yılında dünyanın en temiz ülke ve en rüşvet yiyen ülke hangisidi? 10 = çok temiz 0 = çok kötü Leisure and Lifestyles bölümden: Sinema ve film 2010 yılında dünyada en fazla sinemaya gidenler hangi ülkede bulunur? No. 1 – Singapore 9.3 No. 177 Somalia 1.1 Türkiye?No No. 1 – India 4,432.7 m No. 2 – USA 1,424.4 m No. 3 – France m Türkiye? No m Income and Expenditure bölümden 2010 yılında kadınlar için, en büyük harcanabilir gelir hangi ülkede bulunur? No. 1 – Switzerland € 27,457.9 No. 74 – Pakistan €151.4 Türkiye? No.42 €3,571.0

10 © Euromonitor International 10MRM: MARKET RESEARCH MONITOR NEDİR? PASSPORT GMID’ DAN YENI  10,000 piyasa raporu bulanan yepyeni bir online veritabanıdır.  Özellikle, kütüphaneler düşünülerek hazırlanmıştır  Passport GMID olduğu gibi - 25 ayrı market hakkında araştırmalar yapıyoruz  Kullanıcılar 80 ülkenin tüketici piyasaları hakkında tam bir bilgi edinebilmektedir  GMID’in bildiğimiz detaylı market raporlarının en önemli kısımlarından oluşturulan, daha kısa ve öz raporları içerir.

11 © Euromonitor International 11MRM: MARKET RESEARCH MONITOR: SİSTEM ÖZELLİKLERİ  Kendi raporunu yaratma  Grafikleri Powerpoint’e dönüştürme  Raporları Word ve PDF şekline dönüştürme  Tabloları Excel’e dönüştürme  Esnek ulaşım yöntemleri  Raporları 9 dile çevirme imkanı: Çince, Fransızca, Almanca, Italyanca, Japonca, Korece, Portekizce, Rusça, Ispanyolca  2011 fiyatı €3,000

12 © Euromonitor International 12

13 © Euromonitor International 13  Tanıtımı isteyenler için, stand nolu 17’ta bekleriz  Teşekkür ederim  Q&A


"© Euromonitor International 1 EUROMONITOR 2011: YENİ BİR GÖRÜNÜM VE KÜTÜPHANELER İÇİN YENİ ÜRÜNLER SUE HYDE NİSAN 2011." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları