Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON 03.04.2012. 2012-04 Türkiye'nin haberleşme elektroniği sektöründe yabancı ortağı olmayan en büyük şirketi Sektöründe.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON 03.04.2012. 2012-04 Türkiye'nin haberleşme elektroniği sektöründe yabancı ortağı olmayan en büyük şirketi Sektöründe."— Sunum transkripti:

1 İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON

2 Türkiye'nin haberleşme elektroniği sektöründe yabancı ortağı olmayan en büyük şirketi Sektöründe Öncü ve Lider 2 ►Dünyanın 15 büyük üreticisinden biri ►30’u aşkın ülkeye Karel markasıyla ürün ve teknoloji ►Dünyada 10 milyondan fazla kişi iletişimini Karel sistemler üzerinden gerçekleştiriyor

3 ► kişisi KAREL çalışanı olmak üzere Yetkili Satıcılarımızla birlikte 3.000’in üzerinde istihdam gücü ► Sektöre 1 milyar doları aşan sermaye tasarrufu Sektöründe Öncü ve Lider 3

4 İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYONUN VERİMLİLİĞE KATKISI

5 Entegrasyon? 5 Entegrasyon: 1. Bütünleşme 2. Uyum  İletişimde entegrasyon, kurumların veya bireylerin iletişim ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla kullandıkları araçların bütünleşmesi, tekleşmesi, uyumlaşması anlamında kullanılmaktadır.  Buna bağlı olarak yakınsama ise bu araçların kullandıkları altyapıların bütünleşmesi, uyumlaşması anlamındadır.

6 Neden Entegrasyon? 6  Teknolojinin hızlı gelişimi insan yaşam kalitesini etkiliyor.  İletişim sadece bireysel ve toplumsal düzeyde olmaktan çıktı ve makine- insan, makine-makine iletişimi hızla yaygınlaştı.  Dünya üzerinde milyarlarca birim iletişim halinde.

7 Neden Entegrasyon? 7  İnsanlar farklı iletişim ihtiyaçlarını, ayrı ayrı yapılar ile çözmek, ayrı ayrı araçlar kullanmak istemez. Bu nedenle hepimizin hayatında «all in one - hepsi bir arada» kavramı önemlidir.  Tek bir akıllı telefon ile SIP, GSM, GPS, Vm2Em, Metin – ses dönüşümü, Ses – metin dönüşümü, Video görüşmeleri, E-Posta, Anlık Mesajlaşma, M2M gibi teknolojileri kullanıyoruz.

8 Ülkemizde İletişimin Tarihçesi  Ülkemiz telefonla 1909 yılında, 50 hatlık bir telefon santrali yardımıyla tanıştı.  Çok sayıda köyü otomatik telefon şebekesine bağlayacak “multi access“ özel radyo link sistemi 1984 yılında tesis edildi; yani tam 75 yıl sonra.  1986’da Karel kuruldu.  1990’ların ortasında hayatımıza GSM girdi.  2005 yılında TT özelleştirilmesi tamamlandı.  2000’lerin ortalarında pek çok büyük ölçekli İnternet Servis Sağlayıcıları kuruldu.  2010’larda GSM operatörleri, İnternet servis sağlayıcıları ile ortaklıklar oluşturdular. 8

9 Karel entegrasyon çalışmaları arasında geliştirdiğimiz çözümler:  İlk sayısal ofis tipi santrali,  İlk entegre sesli çağrı yönlendirme ve sesli mesaj sistemini,  ISDN santrali,  DECT sistemi,  VoIP uygulamaları,  FCT,  Otel sektörü için farklı uygulamalar,  Sağlık sektörü için hemşire çağrı sistemleri,  TEİAŞ için yüksek gerilim hatlarından ses taşımaya olanak sağlayan sistemler,  Jandarma Genel Komutanlığı için özel ISDN santrali,  Milgem askeri gemi santrali,  Yeni nesil IP santraller, 9

10 Karel entegrasyon çalışmaları 10  2011 yılında çağrı merkezi çözümümüzü geliştirdik.  2011 yılında görüntülü güvenlik sistemleri çözümlerimizi sunduk, santrallerimizle entegre hale getirdik.  2011 yılında bulut çözümümüzü geliştirdik ve santrallerimiz ile entegre hale getirdik.  2011 yılında Tümleşik İletişim çözümümüzü sunduk, santrallerimiz ile entegre ettik.  2011 yılında Hırsız Alarm sistemi çözümlerimizi santrallerimizle entegre bir yapıda sunduk.  2011 yılında GSM telefonlarla, santralleri aynı uygulama yapısında birleştiren entegrasyonu tamamladık.  2012 yılında santral merkezli akıllı apartman sistemlerini hazırladık.

11 Genişleyen Entegre Çözümler Spektrumu Sesli İletişim Görüntülü İletişim Güvenlik Kaynak Yönetimi Müşteri Yönetimi Süreç Yönetimi PBX, IP-PBX Tümleşik İletişim Sabit – Mobil Yakınsama M2M Görüntülü Güvenlik & Otomasyon Çağrı Merkezi Bulut Çözümleri 11

12  Teknolojiyle her sektör gibi Kamu’da değişiyor.  Bilgiye ve yeniliklere ulaşım kolaylaştı  Müşteri taleplerindeki artış  Bütçelerde kısıtlama  İş süreçlerinin iyileştirilmesi ve verimlilik arayışı Kamu’da Teknoloji 12 Artık yatırım yapmamak daha maliyetli

13 Kamu’da Teknoloji 13 Ne Tür Yatırımlar  Bilgi  İletişim,  Güvenlik,  Ölçme ve izleme,  Verimliliği arttırma  Kurumdaki tüm sistemlerin entegrasyonu

14 Karel Karel Bulut Çözümü Görüntülü İletişim ve Güvenlik Sistemleri Çözümleri Santral, Terminal ve Yakınsama Çözümleri Tümleşik İletişim Çözümü Çağrı Merkezi Çözümü Araç ve Personel Takip Çözümleri

15 ÇM kat UCAP 6 kat 3 kat 2023 Hedeflerine Uyumlu Sektör Genişlemesi Yazılım & Katma Değer Donanım Telekom Sektör Hacmi (milyar dolar) 15

16 TEŞEKKÜRLER …


"İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON 03.04.2012. 2012-04 Türkiye'nin haberleşme elektroniği sektöründe yabancı ortağı olmayan en büyük şirketi Sektöründe." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları