Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON 03.04.2012. 2012-04 Türkiye'nin haberleşme elektroniği sektöründe yabancı ortağı olmayan en büyük şirketi Sektöründe.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON 03.04.2012. 2012-04 Türkiye'nin haberleşme elektroniği sektöründe yabancı ortağı olmayan en büyük şirketi Sektöründe."— Sunum transkripti:

1 İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON 03.04.2012

2 2012-04 Türkiye'nin haberleşme elektroniği sektöründe yabancı ortağı olmayan en büyük şirketi Sektöründe Öncü ve Lider 2 ►Dünyanın 15 büyük üreticisinden biri ►30’u aşkın ülkeye Karel markasıyla ürün ve teknoloji ►Dünyada 10 milyondan fazla kişi iletişimini Karel sistemler üzerinden gerçekleştiriyor

3 2012-04 ► 1.000 kişisi KAREL çalışanı olmak üzere Yetkili Satıcılarımızla birlikte 3.000’in üzerinde istihdam gücü ► Sektöre 1 milyar doları aşan sermaye tasarrufu Sektöründe Öncü ve Lider 3

4 İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYONUN VERİMLİLİĞE KATKISI

5 2012-04 Entegrasyon? 5 Entegrasyon: 1. Bütünleşme 2. Uyum  İletişimde entegrasyon, kurumların veya bireylerin iletişim ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla kullandıkları araçların bütünleşmesi, tekleşmesi, uyumlaşması anlamında kullanılmaktadır.  Buna bağlı olarak yakınsama ise bu araçların kullandıkları altyapıların bütünleşmesi, uyumlaşması anlamındadır.

6 2012-04 Neden Entegrasyon? 6  Teknolojinin hızlı gelişimi insan yaşam kalitesini etkiliyor.  İletişim sadece bireysel ve toplumsal düzeyde olmaktan çıktı ve makine- insan, makine-makine iletişimi hızla yaygınlaştı.  Dünya üzerinde milyarlarca birim iletişim halinde.

7 2012-04 Neden Entegrasyon? 7  İnsanlar farklı iletişim ihtiyaçlarını, ayrı ayrı yapılar ile çözmek, ayrı ayrı araçlar kullanmak istemez. Bu nedenle hepimizin hayatında «all in one - hepsi bir arada» kavramı önemlidir.  Tek bir akıllı telefon ile SIP, GSM, GPS, Vm2Em, Metin – ses dönüşümü, Ses – metin dönüşümü, Video görüşmeleri, E-Posta, Anlık Mesajlaşma, M2M gibi teknolojileri kullanıyoruz.

8 2012-04 Ülkemizde İletişimin Tarihçesi  Ülkemiz telefonla 1909 yılında, 50 hatlık bir telefon santrali yardımıyla tanıştı.  Çok sayıda köyü otomatik telefon şebekesine bağlayacak “multi access“ özel radyo link sistemi 1984 yılında tesis edildi; yani tam 75 yıl sonra.  1986’da Karel kuruldu.  1990’ların ortasında hayatımıza GSM girdi.  2005 yılında TT özelleştirilmesi tamamlandı.  2000’lerin ortalarında pek çok büyük ölçekli İnternet Servis Sağlayıcıları kuruldu.  2010’larda GSM operatörleri, İnternet servis sağlayıcıları ile ortaklıklar oluşturdular. 8

9 2012-04 Karel entegrasyon çalışmaları 1986-2010 arasında geliştirdiğimiz çözümler:  İlk sayısal ofis tipi santrali,  İlk entegre sesli çağrı yönlendirme ve sesli mesaj sistemini,  ISDN santrali,  DECT sistemi,  VoIP uygulamaları,  FCT,  Otel sektörü için farklı uygulamalar,  Sağlık sektörü için hemşire çağrı sistemleri,  TEİAŞ için yüksek gerilim hatlarından ses taşımaya olanak sağlayan sistemler,  Jandarma Genel Komutanlığı için özel ISDN santrali,  Milgem askeri gemi santrali,  Yeni nesil IP santraller, 9

10 2012-04 Karel entegrasyon çalışmaları 10  2011 yılında çağrı merkezi çözümümüzü geliştirdik.  2011 yılında görüntülü güvenlik sistemleri çözümlerimizi sunduk, santrallerimizle entegre hale getirdik.  2011 yılında bulut çözümümüzü geliştirdik ve santrallerimiz ile entegre hale getirdik.  2011 yılında Tümleşik İletişim çözümümüzü sunduk, santrallerimiz ile entegre ettik.  2011 yılında Hırsız Alarm sistemi çözümlerimizi santrallerimizle entegre bir yapıda sunduk.  2011 yılında GSM telefonlarla, santralleri aynı uygulama yapısında birleştiren entegrasyonu tamamladık.  2012 yılında santral merkezli akıllı apartman sistemlerini hazırladık.

11 2012-04 Genişleyen Entegre Çözümler Spektrumu Sesli İletişim Görüntülü İletişim Güvenlik Kaynak Yönetimi Müşteri Yönetimi Süreç Yönetimi PBX, IP-PBX Tümleşik İletişim Sabit – Mobil Yakınsama M2M Görüntülü Güvenlik & Otomasyon Çağrı Merkezi Bulut Çözümleri 11

12 2012-04  Teknolojiyle her sektör gibi Kamu’da değişiyor.  Bilgiye ve yeniliklere ulaşım kolaylaştı  Müşteri taleplerindeki artış  Bütçelerde kısıtlama  İş süreçlerinin iyileştirilmesi ve verimlilik arayışı Kamu’da Teknoloji 12 Artık yatırım yapmamak daha maliyetli

13 2012-04 Kamu’da Teknoloji 13 Ne Tür Yatırımlar  Bilgi  İletişim,  Güvenlik,  Ölçme ve izleme,  Verimliliği arttırma  Kurumdaki tüm sistemlerin entegrasyonu

14 2012-04 Karel 2012 14 Karel Bulut Çözümü Görüntülü İletişim ve Güvenlik Sistemleri Çözümleri Santral, Terminal ve Yakınsama Çözümleri Tümleşik İletişim Çözümü Çağrı Merkezi Çözümü Araç ve Personel Takip Çözümleri

15 2012-04 ÇM 160 40 kat UCAP 6 kat 3 kat 2023 Hedeflerine Uyumlu Sektör Genişlemesi 120 40 80 40 80 Yazılım & Katma Değer Donanım Telekom 20102023 Sektör Hacmi (milyar dolar) 15

16 2012-04 TEŞEKKÜRLER … www.karel.com.tr


"İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON 03.04.2012. 2012-04 Türkiye'nin haberleşme elektroniği sektöründe yabancı ortağı olmayan en büyük şirketi Sektöründe." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları