Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Proje Adı: Colour My World (Dünyamı Renklendir) Proje türü: Çok taraflı okul ortaklığı Projenin Amaçları: 21.yüzyıl sınıflarını modern teknolojilerle,öğretim.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Proje Adı: Colour My World (Dünyamı Renklendir) Proje türü: Çok taraflı okul ortaklığı Projenin Amaçları: 21.yüzyıl sınıflarını modern teknolojilerle,öğretim."— Sunum transkripti:

1 Proje Adı: Colour My World (Dünyamı Renklendir) Proje türü: Çok taraflı okul ortaklığı Projenin Amaçları: 21.yüzyıl sınıflarını modern teknolojilerle,öğretim metodları ve proje içeriğinde öğrencilerimizin etnik ve aile yapılarını tanıtmak.Gökkuşağı renkleri bu farklılıkları göstermek için projemizde sembol olmuştur.Renkleri kullanarak bazı özel temalar konu edilecektir. Kırmızı:Güçlü duygular(Miras,Kültür,Kimlik ve Aitlik) Turuncu:Bölgesel yiyecekler ve ülke mutfağı Sarı:Hava durumu,iklim Yeşil:Çevre (Doğal çevre,enerji,geri dönüşüm) Mavi:Müzik -Drama(bölgesel ) Çivit Mavisi/Lacivert:Ulusal kahramanlar(özellikle bilim adamları,ressam ve yazarlar) Mor:Oyun ve sporlar Beyaz:Tüm renklerin özeti ve pedagojik gelişim

2 Projenin Uygulama Tarihi : Ağustos 2013 – Haziran 2015 Proje Katılımcı Yaş grubu: 11/14 Projenin Hedef Kitlesi: Okul yöneticileri, öğretmenler, Öğrenciler

3 Ortak ülkeler: Türkiye, İngiltere, Romanya, Malta, Portekiz,Finlandiya,Estonya,Güney Kıbrıs,Polonya,Bulgaristan Gidilecek ülkeler: İngiltere, Malta, Portekiz,Finlandiya ve tekrar İngiltere.En son Türkiye’de konuk edilecekler. Hareketlilik: 24 (her gidişte 3 öğretmen 3 öğrenci)ilk hareketlilik öğrencisiz olacak.3 ülkeye öğrenci götürülecek.(15 öğretmen+9 öğrenci )Hibenin yetmesi halinde bu sayı çoğaltılabilir.

4 Gerçekleştirilecek Faaliyetler 1—Proje ekibinin okulda oluşturulup,projemizin öğretmen,öğrenci,diğer okullara tanıtılması ve medyada yaygınlaştırılması (Eylül ) 2-Etwinning ve twitter hesaplarının oluşturulması (Eylül -2013) 3- Öğrenci meclisi seçimi (Ekim ) 4-Proje logo tasarımı(tişörte bastırılabilecek)(Ekim- 2013) 5-İlk proje toplantısı (planlamaların yeniden yapılması,kültür ve eğitim sistemleriyle ilgili öğrenci video ve sunumları) (İngiltere Ekim- 2013) 6-Değerlendirme sürecinde kullanılacak anketlerin oluşturulması (Ekim -2013) 7-Proje logosu için yarışma (Kasım -2013)

5 13-Bölgemizdeki enerji kirliliğiyle ilgili çalışma,video oluşturulması (Şubat –Mart 2014 ) 8- Okulun ve bulunduğu bölgenin çevresel denetimiyle ilgili bilgi toplanıp sunu yapılması,fotoğraflı (Kasım -2013) 9- Selamlaşma kartları tasarımı (Aralık -2013) 10-Proje websitesinin kurulumu (Ocak ) 11-Fen ve Teknoloji öğretmenleri tarafından hava istasyonunun okulda kurulumunun tamamlanması,Sıcaklık,rüzgar hızı ve yağış kayıtlarının bildirilmesi (Ocak- 2014) 12-İkinci toplantı (Bitirilen çalışmaların sunumu,değerlendirme formları,sonraki etkinliklerin planlanması,iletişim ve işbirliği için metod ve zamanların belirlenmesi) (Portekiz Şubat- 2014)

6 14-Su ve geri dönüşüm konusunda bilgi toplamak.Bölgemizdeki sel,kuraklık ve su temalı konularda ppt sunu hazırlamak (Nisan-Mayıs 2014) 15-Geri dönüşüm materyallerinden resim veya ev eşyası oluşturmak.Bilgisayar teknlojileri kullanılarak geri dönüşümün okulda yaygınlaştırılması için portfolyo oluşturulacak (Mayıs -2014) 16-Bölgemizde oynanan oyunlarıla ilgili araştırma,röportaj yapıp onları anlatan(engelli insanlara ulaşabilecek) video ve nasıl oynandığınını acıklayan ve gösteren broşür (Mayıs- 2014) 17-Üçüncü proje toplantısı (ilk yılın değerlendirilmesi,yaygınlaştırma raporları,gelecek faaliyetlerin planlanması, anket oluşturulması sonuçlarının yayınlanması (İngiltere-Mayıs 2014)

7 18-Bölgemizdeki şarkı türleri hakkında araştırma yapılıp proje konularıyla ilgili şarkı yazılması mp3 şarkının performans kayıtı veya videosu (Eylül –Ekim 2014) 19-Dördüncü proje toplantısı (Malta Ekim -2014) 20-Öğrenciler günlük hayatla ilgili resim,yazı,tasarım yapacaklar.2016 için okul ve şehir hayatını resmeden takvimin tamamlanması (Kasım 2014) 21-Mutfak terimlerinin yer alacağı sözlük oluşturulması (Aralık 2014) 22-Her bölgenin beslenme alışkanlıkları hakkında bilgi ve yemek tarifi ayarlanması.Geleneksel bölgesel yemeklerin yer alacağı yemek kitabı oluşturulacak. (Ocak- 2015)

8 23-Seçilen ulusal kahramanların eserleri ve hayatları hakkında bilgi toplanıp sunulması (Şubat -2015) 24-Beşinci proje toplantısı (Finlandiya Şubat -2015) 25-Öğrenci yapımı video,belgesel(yol filmi,tüm ülkelerin proje konuları üzerindeki hayal güçlerini içeren) (Mart-Nisan 2015) 26-İki yılın sonunda öğrencilerin analiz yapması,öğrenci meclisi tarafından değerlendirme anket ve tabloları yapılması(Mayıs- 2015) 27-Altıncı proje toplantısı (Türkiye Mayıs ) 28-Proje süresince yapılan ürünlerin,yayınların yaygınlaştırılması (Haziran- 2015)

9 ÜLKELERİN SORUMLULUKLARI  Türkiye:  Kırmızı tema(Kültür)  Turuncu tema ( yemek)  İngiltere:  21.yüzyıl sınıflarıyla ilgilenecek (Romanya ile)  Etwinning sitesi

10  Portekiz ve Malta:  Websitesinden sorumludur  Sarı tema (Hava)  Google groups(Portekiz)  Finlandiya:  Yeşil tema (çevre)  Mor tema (spor) Estonya ve Bulgaristan :  Çivit mavisi teması (bilim)  Mor tema (Bulgaristan)

11  Güney Kıbrıs:  Turuncu tema (yemek)  Mavi tema(Müzik)


"Proje Adı: Colour My World (Dünyamı Renklendir) Proje türü: Çok taraflı okul ortaklığı Projenin Amaçları: 21.yüzyıl sınıflarını modern teknolojilerle,öğretim." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları