Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

MEGA EĞİTİM DANIŞMANLIK -UŞAK Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlk ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Paylaşım Sitelerine İlişkin Tutumları.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "MEGA EĞİTİM DANIŞMANLIK -UŞAK Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlk ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Paylaşım Sitelerine İlişkin Tutumları."— Sunum transkripti:

1 MEGA EĞİTİM DANIŞMANLIK -UŞAK Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlk ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Paylaşım Sitelerine İlişkin Tutumları (Facebook Örneği) Mehmet Aksüt Mega Eğitim Danışmanlık Ayşegül Çelikkanat Afyonkarahisar Milli Eğitim Müdürlüğü Songül AteşSevgi Balaban

2 MEGA EĞİTİM DANIŞMANLIK -UŞAK 1. Giriş Bireylerin farklı amaçlarla internet kullandıkları bilinmektedir. İnternetin sağladığı olanaklarla, sosyal yaşam, iletişim ve eğitim gereksinimlerinin karşılanması için kontrollü bir şekilde internet kullanmaları gerekmektedir. İnternet kullanımında sosyal ağlar önemli bir yer tutmaktadır.

3 MEGA EĞİTİM DANIŞMANLIK -UŞAK Sosyal ağ terimi İlk kez 1954 yılında Barnes tarafından, kişinin çevresindeki diğer insanlarla olan ilişkilerini tanımlamak amacıyla kullanılmıştır. Ona göre Sosyal ağlar birbirleriyle etkileşimde olan ve kişi için psikolojik öneme sahip bireylerden meydana gelmektedir.

4 MEGA EĞİTİM DANIŞMANLIK -UŞAK Facebook uygulaması, kullanıcılarına kendilerini tanıtıcı online bir profil sunarak üyelerinin birbirlerini görmesine imkan tanır. Böylece üyeler profilleri üzerinden birbirlerinin hobileri, ilgi alanları, müzik zevkleri ve romantik ilişki durumunu öğrenirler, birbirlerinin profil bilgilerini görebilir, sayfalarına yorum yazabilir, ortak çıkarlara dayalı sanal gruplara katılabilirler.

5 MEGA EĞİTİM DANIŞMANLIK -UŞAK

6

7

8

9

10

11

12 Sivil toplumun gelişimi o ülkenin toplumsal, siyasal, kültürel ve ekonomik yapısıyla yakından ilişkilidir. Osmanlı’da Dernekler, toplum tarafından kurulu düzene karşı başlatılan reformist, batılı bir anlayışın sonucunda ortaya çıkmıştır. Bu süreçte dernekleşmenin en fazla olduğu zaman dilimi ikinci Meşrutiyetten sonraki dönemdir. Bu artışta 1909 tarihli “Cemiyetler Kanunu”nun önemli katkısı vardır.

13 MEGA EĞİTİM DANIŞMANLIK -UŞAK

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35 ÖZGEÇMİŞ Mehmet Aksüt Afyon Kocatepe Üniversitesi’nde 2001 yılında Yardımcı Doçent olmuştur. Uşak Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi iken 2008 Mayıs ayında Emekli olup ve Mega Eğitim Danışmanlık Merkezi’ni kurmuştur. Türkiye Bilişim Derneği Uşak İl Temsilcisidir.

36 MEGA EĞİTİM DANIŞMANLIK -UŞAK ÖZGEÇMİŞ Songül ATEŞ tarihinde Erzurum / Aşkale’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Tercan Yatılı İlköğretim Bölge Okulu’nda tamamladı. Liseyi Gebze Atatürk Lisesinde bitirdi yılında Uşak Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü’nde okumaya başladı. Hala bu üniversitedeki öğrenimi devam etmektedir

37 MEGA EĞİTİM DANIŞMANLIK -UŞAK ÖZGEÇMİŞ Hüseyin SAYAN Afyon Kocatepe Üniversitesi’nde 2001 yılında Yardımcı Doçent olmuştur. Uşak Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi iken 2008 Mayıs ayında Emekli olup ve Mega Eğitim Danışmanlık Merkezi’ni kurmuştur. Türkiye Bilişim Derneği Uşak İl Temsilcisidir.

38 MEGA EĞİTİM DANIŞMANLIK -UŞAK ÖZGEÇMİŞ Tuğba BAŞTUTAN Afyon Kocatepe Üniversitesi’nde 2001 yılında Yardımcı Doçent olmuştur. Uşak Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi iken 2008 Mayıs ayında Emekli olup ve Mega Eğitim Danışmanlık Merkezi’ni kurmuştur. Türkiye Bilişim Derneği Uşak İl Temsilcisidir.

39 MEGA EĞİTİM DANIŞMANLIK -UŞAK TEŞEKKÜRLER


"MEGA EĞİTİM DANIŞMANLIK -UŞAK Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlk ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Paylaşım Sitelerine İlişkin Tutumları." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları