Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT1. Her sıçramada ipi iki kez geçir ayak altından. 50 kez (İlk ay), daha sonra 100, 150, 24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT2.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT1. Her sıçramada ipi iki kez geçir ayak altından. 50 kez (İlk ay), daha sonra 100, 150, 24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT2."— Sunum transkripti:

1 24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT1

2 Her sıçramada ipi iki kez geçir ayak altından. 50 kez (İlk ay), daha sonra 100, 150, 24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT2

3 2.YARIM SQUAT : 10 kez, sırta bir kişi ile, hızlı tempo ile. Birinci ay - 10 kez x 3 set İkinci ay - 10 kez x 5 set Sonra - 10 kezx 7 set 24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT3

4 10 x 3 - 5 kg - ağırlık elde ve başın arkasında 10x5 - 7,5 kg - ( ikinci ay ) 10x7 - 10 kg 24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT4

5 10 kez diz yüksekliğindeki lastik üzerinden 10 kez bel yüksekliğindeki lastik üzerinden durmaksızın. 24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT5

6 3 x 10 kez 5x10 kez 7 x 10 kez 24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT6

7 Ağırlıkla Hyperextension. Birinci ay 10 x 3 set 5 kg ikinci ay 10 x 5 set 7,5 kg Üçüncü ay 10 x 7 set 10 kg 24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT7

8 Ayak değiştirerek sürekli sıçrama 12 x 4 set 24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT8

9 Ağırlık yeleği veya elde dambıl ile sek sek salonda belli mesafeyi (Ör: Bir tur aynı ayak, sonra değiştir) katetme. Dizler yukarı ve olabildiğince hızlı. 24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT9

10 Elde dambıl ile ileri doğru yaklaşık 15 metre yol alarak. 8 x 3 set dönüş yürüyerek. 24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT10 CHAMPIONSHIP VOLLEYBALL: by the experts Edited by Bob Bertucci Çeviren: R. Pekünl


"24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT1. Her sıçramada ipi iki kez geçir ayak altından. 50 kez (İlk ay), daha sonra 100, 150, 24.08.2014ÖĞ.GÖR.SUAT CERİT2." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları