Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business"— Sunum transkripti:

1 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business

2 Hakkımızda SERVUS Otel Geliştirme ve Yönetim,1997 yılında Türkiye’de kurulmuştur SERVUS, Yabancı iştirakli bir Türk Anonim Ortaklığıdır. GLOBAL HOTELIERS CLUB

3 Misyonumuz ... Konaklama ve Ağırlama Sektörü yapılanması ve yönetimi alanındaki lokal ve enternasyonel birikimlerimiz ile; uygulanabilir, sektörel gelişmeleri takip eden başarılı projelerin liderliğini yaparak dünya turizmine katkıda bulunmaktır.

4 Yaklaşımımız Geliştirme ve Yönetim Çalışmalarımızda odaklanma noktalarımız : Yüksek Verimlilik Standartları Performans Kontrol Sistemleri Misafir/Müşteri Memnuniyeti Sektör ortalamasının üzerinde kârlılık

5 Gelir Dağılımı 2006

6 Gelir Dağılımı 2006 19% 44% 27% 10% Turkey Near East (Syria, Lebanon)
Middle East (UAE, Saudi Arabia, Iraq) CIS

7 Faaliyet Alanlarımız Konaklama ve Ağırlama Sektörü
Pazar Araştırması Otel Konsept Geliştirme ve Operasyon Yapısı Oluşturma Fizibilite Çalışmaları, Değerleme Çalışmaları Varlık Yönetimi Otel Yabancı Ortaklıklar, Kiralama, Satış, Franchise ve Yönetim Anlaşmaları Yönetim ve Kontrol Sistemleri Oluşturma Yönetim Danışmanlık Satış Pazarlama ve Geliştirme Eğitim Denetleme İşe Yerleştirme

8 Faaliyet Alanlarımız Diğer Sektörler Yönetim Danışmanlık
Satış Pazarlama ve Geliştirme Eğitim Denetleme İşe Yerleştirme

9 Uzmanlık Alanlarımız Oteller Resort Otelleri Wellness Otelleri
Şehir Otelleri Dağ Otelleri Butik Oteller Havaalanı Otelleri Apart Oteller Toplantı ve Kongre Otelleri Özel Sağlık, Güzellik, Bakım ve Kür Hizmetleri sunan Kulüpler Diğer Sektörler Pazarlama İletişimi Satış Geliştirme Denetleme

10 Hizmetlerimiz 1. PAZAR ANALİZİ VE FİNANSAL ÇALIŞMALAR
Fizibilite Çalışması Pazar Analizi İnşaat/Operasyonel malzemeler/Mobilya, Demirbaş, Montaj, Ekipman Maliyetleri Proje Maliyeti Nakit Akış Tahmini Mali Raporlar Kar&Zarar Raporu ( 5 yıllık) Operasyonel Departman Kar Zarar Analizi Odalar Bölümü Yiyecek&İçecek Spor ve Sağlık Minor Operasyon Departmanı ( telefon, dükkan kirası diğer)

11 Hizmetlerimiz 1. PAZAR ANALİZİ VE FİNANSAL ÇALIŞMALAR
Departmanlara göre Operasyonel Karlılık Satış Maliyeti Analizi Satış Pazarlama Promosyonel Giderler Animasyon Giderleri İdari ve Genel Giderler İnsan Kaynakları Eğitim Giderleri Mühendislik/Peyzaj/Bahçe Giderleri Enerji Giderleri Ücretler ve Maaşlar ile ilgili Giderler

12 Hizmetlerimiz 2. KONSEPT ve TASARIM
Tesisin genel konseptinin (tema, stil, ürün çeşidi ve kalitesi, fonsiyonellik ve görüntü) çevrecilik konularına ve dünyadaki gelişen trendlere uyumlu olarak geliştirilmesi Karlı ve verimli bir operasyon sağlamak amacıyla konseptin en uygun bir şekilde uygulanabilmesi için inşaat , mimari ve iç dizayn yapan firmalarla birlikte çalışmalar yapmak. Örnek oda tasarımı ve uygulaması İşletme içerisindeki her departman (Restaurantlar, barlar, sağlık kulübü, fitness salonu, pastane gibi bölümler) için ayrı ayrı (Hedef kitle analizi, ürün çeşidi ve hizmetleri, menü tasarımı, , dekorasyon, müzik, çalışma saatleri ve diğer kimlik uygulamaları gibi) konsept geliştirilmesi çalışmaları.

13 Hizmetlerimiz 3. GELİŞTİRME Proje yerinin seçilmesi ve ortak bulunması
Ortak yatırımcının belirlenmesi ( Equity and Debt Finance) Uygulanabilir yatırım teşviklerinin belirlenmesi İnşaat mimari ve iç dizayn firmalarının belirlenmesi İnşaat safhası ve açılış öncesi safhadaki iş planlaması ve lojistik uygulamaların oluşturulması Operasyon sisteminin belirlenmesi ve kuruluşu Işletmeye açabilmek için gerekli yetki belgelerinin belirlenmesi İnşaat aşamasının plana uygunluk ve fonksiyonellik açısından denetlenmesi, yönlendirilmesi En uygun tesis içi yerleşimin belirlenmesi ve uygulanması Uygulanabilir mobilya, demirbaş, ekipman ve donanımın belirlenmesi ve satın alma çalışmalarını koordine etmek İnşaat aşamasından bölümlerin işletmeye teslim alınması Tüm sistemlerin deneme için faaliyete sokulması.

14 Hizmetlerimiz 3. GELİŞTİRME
Tüm satış fiyatlarının ve satış pazarlama stratejilerinin belirlenmesi. Inşaat aşamasında iken halkla ilişkiler faaliyetlerinin oluşturulması ve yürütülmesi Rezervasyon sistemleri, mümessil ofisler ve diğer satış acentalarının belirlenip kontratlarının yapılması. Misafir memnuniyet ve sadakat programının hazırlanması. WEB sayfası hazırlanmasının koordinasyonu Tüm departman ve bölümler için manuelların ve prosedürlerin hazırlanması(personel, muhasebe, satış pazarlama ve satınalma gibi departmanlarda dahil) Tüm pozisyonlar için görev tanımları ve sorumluluklarının hazırlanması ve uygulanması Anahtar personelin işe alınması Eğitim kurslarının tasarımı ve uygulaması Resmi açılış töreninin planlanması ve uygulanması Personel değerlendirme programının tanıtılması ve uygulanması ‘ Can Do It ‘ programının tanıtılması ve uygulanması

15 Hizmetlerimiz 4. SATINALMA
Satınalma planının hazırlanması ve araştırılması. Takibi ve programa oturtulması. Mal kabul, depolama, temizlik ve özel bakımın koordinasyonu Uygun mobilya, demirbaş, ekipman ve donanımın belirlenmesi Satınalma sürecinin her adımının izlenmesi ve en verimli, uygun satınalma sisteminin geliştirilmesi.

16 Hizmetlerimiz 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM
Genel Operasyon Tüm departmanlar için detaylı kontrol verimlilik incelemesi (yiyecek içecek, spor, önbüro, satış pazarlama, housekeeping, güvenlik, muhasebe, satınalma, mühendislik) Tüm departman ve bölümler için kılavuzların ve prosedürlerin hazırlanması(personel, muhasebe, satış pazarlama ve satınalma gibi departmanlarda dahil) Tüm pozisyonlar için görev tanımları ve sorumluluklarının hazırlanması ve uygulanması

17 Hizmetlerimiz 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM
Genel Operasyon Departman Müdürlerinin eğitilmesi( özellikle sürekli misafir memnuniyetini sağlayacak, satışı desteklemeye ve mali sorumluluğu arttırmaya yönelik) Çevrecilik programının tanıtılması Misafir / Müşteri şikayet ve memnuniyet programının hazırlanması Karlılığı arttırıcı çalışmalar yapmak Misafir Memnuniyeti ve sadakati sağlayıcı kalite arttırmaya yönelik hizmet standartları oluşturmak ve tanıtmak.

18 Hizmetlerimiz 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM
Yiyecek& İçecek Menü planlaması ve yiyecek içecek promosyonları için beslenme ve mevsimsel değişikliklerin takibi ve uygulaması Kaliteli catering, banket, toplantı ve oda servisi sistemlerinin kurulması Yiyecek içecek outletlerinin konsept ve operasyonunu (menü, dekorasyon, eğlence, hizmet çeşidi, hizmet saatleri, promosyonel faaliyetleri gibi ) konularda analiz ederek en etkili ve karlı çözümlerin oluşturulması Sezona ve olaylara bağlı olarak yiyecek içecek promosyonları hazırlamak

19 Hizmetlerimiz 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM
Yiyecek& İçecek Eğitim kursları(mutfak, servis standartları, satış arttırıcı öneriler, promosyonel satış) Mutfak ve restaurant yerleşim planı tasarımı Yiyecek içecek maliyetlerinin kontrolü Yüksek hijyen standartlarının uygulanması Menü planlaması ve fiyat stratejilerinin belirlenmesi Servis ve hizmet standartlarının oluşturulması

20 Hizmetlerimiz 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM Önbüro
Münferit misafirler ve gruplar için özel bir karşılama ve kayıt prosedürü hazırlanması ve tanıtımı (giriş öncesi, VİP, hoşgeldiniz dahil) Concierge ve bellboy hizmetlerinin kurulması Özel bir night-audit sistemi kurulması Özel bir kasa sistemi kurulması Telefon ile konuşma becerileri ile ilgili özel bir çalışma Çok verimli ve özel bir bilgi işlem programı kuruluşunu organize etmek. Verimli ve düşük maliyetli shuttle servis ve transfer sistemi Verimli rezervasyon prosedürleri Eğitim kursları

21 Hizmetlerimiz 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM
Eğlence & Spor & Sağlık (Wellness) & Kültürel olaylar Farklı ilgi gruplarına yönelik aktivite ve programlar oluşturmak Modern turizmde çok önemli bir faktör haline gelen Wellness konsepti uygulamalarını operasyon içerisine yerleştirmek. Misafirlerin beklentileri ve operasyon ile ilgili en son gelişmelerin takibi ve uygulanması Misafir Memnuniyet Programı Çocuk programları düzenlenmesi Yüksek kaliteli animasyon hazırlanması

22 Hizmetlerimiz 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM
İnsan Kaynakları Personel el kitabının hazırlanması Oryantasyon programının hazırlanması Personele motivasyon programların hazırlanması ( Örnek ayın personeli) Tüm personele hizmet içi ve dışı eğitim programları( özellikle misafir ile direkt ilişkide olan departmanlar ile) Motivasyon ve kariyer geliştirme programları Personel değerlendirme programının hazırlanması ve uygulanması. Yeni personel bulmaya yönelik kaynaklarla ile ilgili insan kaynakları programını kurmak

23 Hizmetlerimiz 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM Finans
Tüm departmanlar için yıllık bütçe hazırlanması Tüm departman müdürlerini mali sorumluluklarını üstlenecek şekilde eğitmek , programlamak. Departmanların karlılık analizini yapmak(operasyonel veya operasyonel olmayan tüm departmanlar için) Hedeflere göre sapmaları ve sebeplerini içeren aylık kar zarar raporu hazırlanması Dayanıklı dayanıksız mallar ile demirbaşlar için düzenli envanter çalışmaları Nakit akış tahminleri ve analizleri hazırlamak Detaylı gelir kontrol sistemi kurulması Kredi kontrol sisteminin kurulması.

24 Hizmetlerimiz 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM
House keeping- Çamaşırhane- Kuru Temizleme Düzenli temizlik programları hazırlanması( günlük, haftalık, aylık) Temizlik standartlarının kurulması Hijyen standartlarının kurulması Tüm ekipmanlar için özel bir bakım programı Detaylı temizlik ve yıkama maliyet programı

25 Hizmetlerimiz 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM Teknik
Yatırımı koruyacak , Misafir / Müşteri Memnuniyetini en yüksek seviyede tutacak, önleyici bakım hizmetini( Can Do it programı) uygulamaya sokmak Isıtma , aydınlatma ve enerji maliyetlerinin nasıl düşürüleceği ile ilgili yöntemlerin uygulamaya sokulması Aktif Artık Yönetimi, Arıtma ve Çevre Koruma Sisteminin kuruluşunun koordinasyonu

26 Hizmetlerimiz 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM
Yatırımcı ile ilişkiler Bir önceki ayın tüm faaliyetlerini içeren mali rapor sunulması (bütçedeki sapmaları da gösteren kar zarar raporu, envanter raporları, nakit akış tablosu) her ayın 15’ inde bir önceki ayın raporları sunulur., Geçen ayın satış pazarlama faaliyetleri Gelecek aylar için satış pazarlama faaliyetleri Departman raporları Yeni yatırımların planlanması ve fizibilite çalışmaları

27 Hizmetlerimiz 6. SATIŞ ve PAZARLAMA – REZERVASYON SİSTEMİ
Satış pazarlama planının hazırlanması ve uygulanması (medya planı , pazar bölümlendirmesi) Satış blitz’lerinin, road showların ve fuar katılımlarının organizasyonu. Satış pazarlama bütçesi hazırlanması Kurumsal kimliğin oluşturulması ve uygulanması Sürekli promosyon programlarının hazırlanması Tüm acenta ve tur operatörlerine tanıtım turları organize etmek Gelir Yönetimi Sisteminin tanıtılması Databankası geliştirilmesi ve yönetimi Bölgesel, ulusal ve uluslararası kuruluşlar ile halkla ilişkiler faaliyetleri yapmak.

28 Hizmetlerimiz 7. İNSAN KAYNAKLARI DANIŞMANLIK HİZMETLERİ
SERVUS, kuruluşunuzun kriterlerine uygun, yerli yada yabancı orta ve üst düzey nitelikli yönetici bulmanızda yardımcı olacaktır. Verilen kriterler doğrultusunda ilk seçimler SERVUS tarafından yapılır, kuruluşunuza analizleri ve önerileri de içeren, son kalan adayların listesi rapor olarak sunulur. SERVUS, gerek görülür ise, son ya da sondan bir önceki gerek konferans gerekse de yüzyüze yapılacak olan görüşmelerde bulunacaktır. SERVUS, kuruluşunuza sektörün özelliklerine göre incelenmiş bir finansal öneri paketi, görev tanımı ve seçkin adaylarla yapılacak sözleşmeyi de hazırlayacaktır.

29 Hizmetlerimiz 8. EĞİTİM VE SEMİNERLER
SERVUS, organizasyonunuz içerisindeki eğitime ihtiyaç olan bölümleri, gerekli işbaşı eğitimleri ile birlikte yapılacak seminer veya yeni sistem tanıtımlarını ve uygulamalarını, geliştirilmesi gereken bölümlerin analizini içeren rapor sunacaktır. Organizasyonunuzun taleplerine, tipine, hedef kitlesine bağlı olarak, SERVUS, konular ile ilgili yerli ve yabancı profesyonelleri, uzmanları ve danışmanları belirleyecektir. Bu zaman zarfında, SERVUS Yönetim kadrosu da aktif olarak operasyonun içerisinde bulunarak çözümler ve uygulama önerileri getirmektedirler. Eğitim çalışmalarının tamamlanmasından sonra sonuçlar, gözlemlerimiz ve tavsiyelerimiz ile ilgili rapor kuruluşunuza sunulacaktır. Bu çalışmalar ve sonuçları, zamanı konuya bağlı olarak değişmek suretiyle, düzenli olarak takip edilecek ve sizin için en faydalı sonuçları sağlanması için gayret gösterilecektir.

30 Hizmetlerimiz 8. EĞİTİM VE SEMİNERLER TEKNİK EĞİTİMLER
TEKNİK OTEL YÖNETİMİ VE ÇEVRE DOSTU GİDER AZALTMA ÖLÇÜLERİ OTEL DİZAYNI, PLANLAMASI VE GELİŞİMİ DEĞERLEME VE PAZAR ÇALIŞMALARI OTELLERDE SATIN ALMA STOK VE ENVANTER YÖNETİMİNDE ETKİNLİK ÖNLEYİCİ BAKIM-ONARIM YANGIN VE GÜVENLİK HİJYEN

31 Hizmetlerimiz 8. EĞİTİM VE SEMİNERLER
B. KURUMSAL GELİŞİM VE YÖNETİCİ EĞİTİMLERİ HİZMET KALİTESİ DENETLEMESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ KRİZ YÖNETİMİ – Zararı Engelleme YÖNETİCİLİK VE LİDERLİK BECERİLERİ YÖNETİCİLER İÇİN “KARİYER GELİŞTİRME” PAKETİ TAKIM ÇALIŞMASI, MOTİVASYON, RUH KAZANDIRMA VE YAŞAYARAK ÖĞRENME PAKETİ

32 Hizmetlerimiz 8. EĞİTİM VE SEMİNERLER C. MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ
SOSYAL/MİSAFİR İLİŞKİSİ BECERİLERİ İLETİŞİM PAKETİ CRM MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ TELEFON İLE İLETİŞİM BECERİLERİ MİSAFİR ŞİKAYET YÖNETİMİ VÜCUT DİLİ D. KİŞİSEL GELİŞİM EĞİTİMLERİ TOPLANTI YÖNETİMİ YÖNETİCİNİN AYNASI ZAMAN YÖNETİMİ STRES YÖNETİMİ EĞİTİCİNİN EĞİTİMİ ÇATIŞMANIN YÖNETİMİ TAKIM ÇALIŞMASI

33 Hizmetlerimiz 8. EĞİTİM VE SEMİNERLER E. İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİMLERİ
MÜLAKAT TEKNİKLERİ PERFORMANS DEĞERLENDİRME İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ PERSONEL SEÇME VE DEĞERLENDİRME TESTLERİ F. FİNANS EĞİTİMLERİ BÜTÇELEME VE RAPORLAMA GELİR YÖNETİMİ GİDER KONTROLÜ – YİYECEK VE İÇECEK G. SATIŞ VE PAZARLAMA EĞİTİMLERİ OTELLERDE ETKİLİ SATIŞ VE PAZARLAMA İÇ SATIŞ VE SATIŞ GELİŞTİRME

34 Hizmetlerimiz 9. PERFORMANS DEĞERLENDİRME
SERVUS, size konaklama ve ağırlama sektörü için özel olarak tasarlanmış bir performans değerlendirme programı sunar. Programın amacı, personelin performansının değerlendirilmesi, aynı zamanda personele işinin önemli alanlarını anlatan, bu alanlarda nasıl çalışması gerektiği konusunda yönlendiren ve iyileştirme alanlarında da personelin kendisini de ikna edecek çözümler üzerinde hemfikir olmaktır. Yönetim kadrosuna, değerlendirme görüşmesinin nasıl yapılması gerektiği konusunda ve personelin geliştirilmesi için neler yapılması gerektiği konularında eğitim verilecektir.Bu değerlendirmenin en önemli bölümüdür. Kuruluşunuzun bilgisayar sistemlerine yüklenecek bu program, kağıt kalabalığı ve israfını en asgari düzeye indirecektir.

35 Hizmetlerimiz 10. MİSAFİR MEMNUNİYETİ VE SADAKAT PROGRAMI
SERVUS, kuruluşunuzun konsept ve karakteristik özelliklerine uygun olarak, özel bir anket formu hazırlayacak ve sizin konseptinize uygun olarak nasıl bir sunum planlanması gerektiğini önerecektir. Program önemli noktalarda acil geri dönüş sağlayacak şekilde günlük, aylık veya tek tek olarak anket sonuçlarını değerlendirme olanağı vermektedir. Misafir anket formları, takip sistemi ile birlikte sizin konseptinize uygun bir geri dönüş yanıtlama programı yaratılacaktır

36 Hizmetlerimiz 11. DERGİ ve BÜLTEN ÇALIŞMALARI
SERVUS, kuruluşunuzun kurumsal kimliğini güçlendirecek ve iş hedeflerini destekleyecek , çapraz ürünlerinizin satışını arttıracak ve misafir bağlılığını sağlayacak dergi ya da bülten çalışmalarının oluşturulması, mevcudun iyileştirilmesi hazırlanması ve koordinasyonu çalışmalarını yapmaktadır.

37 Hizmetlerimiz 12. KARLILIK VE KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Değerlendirme ve analiz çalışmaları Sistemin ve organizasyonun yapılandırılması Kılavuz, standart ve prosedürlerin hazırlanması Eğitim programının hazırlanması Düzenli denetleme , takip ve öneri programı

38 Hizmetlerimiz 13. ZİNCİR İŞLETMELER YÖNETİM SİSTEMİ
Pazarlamada sinerji programı Satınalmada sinerji programı Rotasyon programı Halkla ilişkiler sinerji programı Organizasyonel sistemin yapılandırılması Maliyet düşürücü programları Çapraz satış programı

39 Hizmetlerimiz 14. GİZLİ ALIŞVERİŞ
Gizli Alışveriş, Amerikada 10 yılı aşkın süredir başvurulan ve milyarlarca dolar bütçelerle ölçülen bir sektör olarak karşımıza çıkıyor. Başlangıçta, belli işletmelerin performansını ölçmek ve istenilen işe uygulamada yaşananları kıyaslamak adına bir değerlendirme olarak; personel tarafından tanınmayan, yönetici ve işletme sahiplerinin yakınlarınca yapılan bu denetlemeler günümüzde profesyonelce yapılan ölçümlemeler olarak firmanın Pazar araştırmalarında öncü olmaktadır. Her işletme verdiği hizmetin kalitesinin ölçülebilir olmasını dilemektedir. Böylelikle pazardaki yerini takip edebilecek ve müşterilerini kaybetmeyeceği gibi potansiyel müşterileri de ürününün kullanıcısı yapmak isteyecektir. Bu noktada Gizli Alışveriş önemli bir başvuru kaynağı olacaktır.

40 Hizmetlerimiz 15. YÖNETİM, MUHASEBE, KONTROL VE BİLGİ SİSTEMLERİ
Bütçe hazırlanması Günlük, haftalık, aylık raporlar. Kar zarar raporları Operasyon sistemlerinin seçimi ve belirlenmesi Envanter analizleri Yeni konsept çalışmaları Mevcut operasyon için departmansal karlılık analizleri

41 Hizmetlerimiz 16. YÖNETİM ANLAŞMASI, FRANCHISING, DİĞER ORTAKLIKLAR
Marka (pazara bağlı olarak) hedef kitleye başarılı bir yaklaşım imkanı sağlar.SERVUS seçilmiş hedef kitle üzerinde en büyük etkiyi yapabilecek yönetim ve franchise şirketlerinin belirlenmesi çalışmalarını yapar. SERVUS en avantajlı yönetim ve franchise şirketleri ile yapacağı görüşmelerde yatırımcıyı temsil eder, pazarlık ve sözleşme çalışmalarını yürütür. SERVUS seçilen şirketin periyodik olarak performansını izleme ve değerlendirme görevini yerine getiririr. Otel Satış ve Kiralama Hizmetleri

42 Hizmetlerimiz 17. PAZAR ANALİZİ VE ARAŞTIRMASI
Sektördeki kaynaklar ve çeşitli veri tabanları bilgileri de kullanılarak hazırlanacak analiz çalışması, yatırım değerlendirme, pazar saptamaları, konsept geliştirme, fiyat stratejileri, ürün geliştirme ve bütçe çalışmalarına girdi olacak şekilde oluşturularak sunulur. Analiz çalışmasının bir bölümünde, SERVUS kendi izlenim, değerlendirme ve öneriler kısmını da hazırlar.

43 Hizmetlerimiz 18. OPERASYONEL VE ORGANİZASYONEL ANALİZ VE KONTROL
Pazarlama kontrolü Rakip analizi İnsan kaynakları değerlendirmesi Prosedür analizi Finansal yönetim İş planlaması ve hazırlığı Performance lifter program’ın uygulanması

44 Stratejik İş Ortaklarımız
SERVUS ve Avrupa’nın Turizm ve Otelcilik Eğitimleri konusundaki lideri MODUL – AUSTRIA Turizm alanında uluslararası eğitim ve tecrübe sahibi uzmanları çeşitli projelere dahil etmek üzere birlikte çalışmaktadırlar

45 Stratejik İş Ortaklarımız
ABV Leasing and Hotelinvest GmbH bu işbirliği ile beş yıldızlı Otel Geliştirme ve Yönetim çalışmalarında kendini ispatlamış bir grubun tecrübelerini, faaliyet alanlarına getirmektedir.

46 Stratejik İş Ortaklarımız
SERVUS ve Microsoft Çözüm Ortağı MODEL BİLGİ İŞLEM HİZMETLERİ Turizm Sektöründeki uygulamalarda performansı arttırmaya yönelik bilgi teknolojileri çözümlerini oluşturmaktadırlar. MODEL Referanslarından bazıları PEPSI COLA UNILEVER ARÇELİK JOTUN BOYA

47 Stratejik İş Ortaklarımız
Dünya üzerinde birçok wellness proje geliştirme ve yönetim çalışmalarına imzasını atan SCHLETTER grubu

48 SERVUS EKİBİ THEODOR KUBAK Operasyon ve Varlık Yönetimi
Çiğdem Türkyılmaz Yönetim Kurulu Başkanı (CEO)

49 ZORAN MLADEN Tesis Bakımı/Mühendislik
SERVUS EKİBİ HENRY VON FERSTEL Geliştirme, Mimarlık,Satış, Pazarlama, İnsan Kaynakları,Özvarlık Yönetimi ve Wellness. ZORAN MLADEN Tesis Bakımı/Mühendislik KARL HEINRICH WAGNER İnsan İlişkileri ,İç İlişkiler,Halkla İlişkiler, Medya İlişkileri, Reklam, Konuk İlişkileri, Retorik

50 DANIELLE NEVEU Thalassoterapi / Balneoterapi Uzmanı
DANIŞMANLARIMIZ WERNER MÜLLER Organik Tarım, Organik Ürünlerin İnceleme Akkreditasyonu, Ekolojik Risk Araştırmaları THOMAS FÖHRER Konsolidasyon,Yapılandırma,Yeniden Odaklanma,Ortak Girişim İlişkileri, Oteller için Yönetim Anlaşma ve Kontrat Yönetimi,İş Geliştirme ve Yönetimi DANIELLE NEVEU Thalassoterapi / Balneoterapi Uzmanı

51 FATOŞ ÖZALPAY Konaklama ve Ağırlama Eğitmeni
DANIŞMANLARIMIZ AYDIN BEYHAN SEKTÖREL EĞİTİM (Genel Yönetim, İletişim ve Müşteri İlişkileri Yetenekleri, Operasyonel konular) ve DANIŞMANLIK (Fizibilite ve Değerlendirme Raporları, Organizasyonel yeniden yapılanma, Strateji Geliştirme FATOŞ ÖZALPAY Konaklama ve Ağırlama Eğitmeni PROF.BÜLENT HİMMETOĞLU Yönetim İlkeleri, İnsan Kaynakları Yönetimi, Organizasyon Davranışı Yönetimsel Etkinlik

52 AZİZ YİĞİTBAŞ Finans Danışmanı
DANIŞMANLARIMIZ T. AYDA GÜRKAN Eğitim Danışmanı AZİZ YİĞİTBAŞ Finans Danışmanı ZÜMRÜT ŞAHİN İnsan Kaynakları Seçme ve Yerleştirme Danışmanı

53 UFUK YILDIRIM Eğitim ve Denetim Danışmanı
DANIŞMANLARIMIZ UFUK YILDIRIM Eğitim ve Denetim Danışmanı Dilek Gençer Konaklama Ağırlama Sektörü Danışmanı Christian Haig Helghau Yiyecek ve İçecek Danışmanı

54 DİĞER DANIŞMANLARIMIZ
Ali Doğrusöz Bilişim Teknolojileri Danışmanı Ali Rıza BİLAL Spor ve Eğlence Tesisleri Danışmanı Melda Bilal, Pazarlama ve Yeni İş Geliştirme Hüseyin Eken, Yiyecek İçecek Danışmanı

55 REFERANSLARIMIZ

56 SHERATON METECHI PALACE
Toplam Yatırım : USD 70 Milyon Odalar: 342 (başlangıçta) şimdi ise 160 oda ofis olarak kullanılmaktadır( İngiliz Elçiliği, USAID, Yunanistan Elçiliği v.s.) 8 Restoran ve Bar Sağlık Kulübü (Kapalı-Açık Havuz) SERVUS’un sağladığı hizmetler: Konsept Tasarımı Finans Kaynakları Geliştirme Yönetim Danışmanlığı Sheraton Metechi Palace

57 HYATT RACHAT PALACE Toplam Yatırım : USD 110 Milyon Odalar: 292
4 Restoran ve Bar Sağlık Kulübü SERVUS’un sağladığı hizmetler: Konsept Tasarımı Finans Kaynakları Geliştirme Yönetim Hyatt Rachat Palace

58 CORINTHIA NEVSKIJ PALACE
Toplam Yatırım : USD 80 Milyon Odalar: 282 5 Restoran ve 1Bar Sağlık Kulübü (Kapalı-Açık Havuz) SERVUS’un sağladığı hizmetler: Konsept Tasarımı Finans Kaynakları Geliştirme Yönetim Corinthia Nevskij Palace

59 SHERATON MOSCOW PALACE
Toplam Yatırım: USD 80 Milyon Oda: 204 3 Restoran ve Bar Sağlık Kulübü (Kapalı Havuz) SERVUS’un sağladığı hizmetler: Konsept Tasarımı Finans Kaynakları Geliştirme Yönetim Danışmanlığı Sheraton Moscow Palace

60 LARES HOTEL-ANTALYA Lares Hotel Antalya Odalar: 534
4 Restoran ve10 Bar Sağlık Kulübü (Kapalı-Açık Havuz) Konferans Salonu SERVUS’un sağladığı hizmetler: Etkin İletişim Eğitimi Misafir Memnuniyeti Eğitimi Ürün Bilgisi Eğitimi Takım Çalışması Eğitimi Şikayet Yönetimi Eğitimi Lares Hotel Antalya

61 CLUB SALİMA-ANTALYA Club Salima Antalya 2 Restoran ve 3 Bar
Odalar:338 oda ve villalar 2 Restoran ve 3 Bar Fitness Center, Hamam,Sauna, MasaTenisi,Bilardo, Amfitiyatro,diskotek, Alışveriş merkezi Club Salima Antalya SERVUS’un sağladığı hizmetler: Eğitim Satış ve Pazarlama Çalışmaları Geliştirme Yönetim Danışmanlığı

62 KALYON HOTEL-İSTANBUL
SERVUS’un sağladığı hizmetler: Yönetim Danışmanlığı Eğitim Kariyer Planlama E-Strateji (Website tasarım ve kurulum, ) ve E-CRM Bütün Satış ve Pazarlama Çalışmalarının Koordinasyonu. Kalyon Hotel İstanbul Business Butik Hotel Odalar: 110 2 Restoran ve Bar

63 COLISEUM CENTER-İSTANBUL

64 COLISEUM CENTER-İSTANBUL
Yerleşim Kompleksi 1450 Villa 40 Studio Alışveriş merkezi Ofis Binası İş Merkezi Okul Sosyal Kompleks (Coliseum m2 de) SERVUS’un sağladığı hizmetler: Konsept Dizaynı Geliştirme Yönetim Danışmanlığı Açılış Organizasyonu

65 DEDEMAN HOTELS & RESORT
15 Otel ve Resort’ lar Türkiye, Özbekistan, Moldovya 3.108 oda ve yatak Dedeman Hotels & Resorts SERVUS’un sağladığı hizmetler: EPM Pilot Sistem Kurumu (Management Information System, SERVUS tarafından dizayn edilmiştir.) İnsan Kaynakları Danışmanlığı Bütçeleme Raporlama Sistemi İyileştirme Danışmanlığı

66 MA BICHE-ANTALYA SERVUS’ un sağladığı hizmetler:
Geliştirme Danışmanlığı Yönetim Danışmanlığı İnsan Kaynakları Danışmanlığı Eğitimler Kariyer Planlama Öz varlık Yönetimi Açılış Organizasyonu MaBiche Antalya Toplam Yatırım: USD 80 Milyon Odalar: 350 5 Restoran ve Bar Türkiye’de kurulan ilk Thalasso Merkezi.

67 LES OTTOMANS-İSTANBUL
SERVUS’ un sağladığı hizmetler: Geliştirme Danışmanlığı Yönetim Danışmanlığı E-Strateji (Web site kurulumu) Satış ve Pazarlama aktivitelerinin koordinasyonu Öz Varlık Yönetimi Toplam Yatırım: USD 22 Milyon Küçük lüks bir otel 12 Suit Restoran Baylar Kulübü Kahya Servisi Feng Shui Dizaynı

68 CIRAGAN PALACE KEMPINSKI
“Leading Hotels of the World” un Türkiye’deki ilk üyesi Swiss International Hotels & Resorts’un üyesi. Virtuoso üyesi İsviçre Ticaret Odası üyesi Global Hotel Alliance üyesi SERVUS’ un sağladığı hizmetler: Bütün Odalar ve Yiyecek İçecek Personeline İletişim eğitimi düzenlendi. Housekeeping Departmanı iyileştirme çalışması Health Club Konsept oluşturma Atık ve Kırılma Oranları iyileştirme çalışması

69 DORINT PARK PLAZA İSTANBUL
Odalar: 164 2 Restoran ve Bar Sağlık Kulübü Hamam Kapalı Havuz Business Centre Executive Lounge SERVUS’un sağladığı hizmetler: Eğitim Danışmanlığı

70 CORINTHIA HOTELS Corinthia Art Hotel
Türkiye’de 5 tesisi bulunan uluslar arası bir otel zinciri Corinthia Club Hotel Tekirova SERVUS’un sağladığı hizmetler: Üst düzey yöneticilere Gelir Yönetimi ve Eğitimleri Corinthia Excelsior Hotel Corinthia Gulluk Hotel Corinthia Labranda Hotel

71 SÜRMELİ HOTELS & RESORTS
SERVUS’un sağladığı hizmetler: Yönetim Sistemleri Oluşturma ve Kurulum Denetim Eğitim İnsan Kaynakları Danışmanlığı Türkiye’ de hizmet veren 5 yıldızlı oteller zinciri İSTANBUL SÜRMELİ ANKARA SÜRMELİ ADANA SÜRMELİ EFES SÜRMELİ

72 Diğer Projelerimiz EĞİTİM PROJELERİ
TÜROB İŞBİRLİĞİYLE GELECEĞİN OTELCİSİ TÜROB ile birlikte yürütülen otelcilikte verimlilik ve karlılık artışı için “Geleceğin Otelcisi” eğitim seminerleriyle Antalya, Bursa, İstanbul da yüzlerce otel yöneticisine eğitim sağladı. “Geleceğin Otelcisi” eğitimiyle katılımcılara otel işletme analizleri, otel performans değerlendirme yöntemleri, bina, yönetim, hizmet gibi operasyonel standartlar, teknolojinin yöneticiler tarafından etkin biçimde kullanımı ve E-Turizm stratejilerinin oluşturulması konularında ön plana çıkan bilgiler aktarıldı. Son olarak 17 Ekim 2002’de Bodrum’da ve 18 Ekim 2002’de Marmaris’te otelcilerle buluşan GELECEĞİN OTELCİSİ eğitim semineri, gerek içeriğinin kapsamı, gerekse konunun ihtiyaçları kapsaması bakımından yapılan değerlendirme sonucunda katılımcılar tarafından % 92’lik bir değerlendirme skoru almıştır.

73 ...projelerimizden bazıları
EĞİTİM PROJELERİ TÜROB İŞBİRLİĞİYLE BÜTÇE VE RAPORLAMA EĞİTİMLERİ TÜROB ve Servus Hotel Development & Management işbirliğiyle hazırlanan durgun ekonomi ve kriz ortamını otelciler için fırsata dönüştürecek eğitim seminerleri düzenliyor. İlki 6 Kasım 2002 tarihinde gerçekleşen Bütçeleme ve Raporlama konusundaki eğitimimiz; Konaklama ve Ağırlama Sektöründen kötü ve modern bütçeleme ve raporlama örneklerini ve gelir gider tablolarının yorumlanmasını içeriyordu. Katılımcılar, çeşitli departmanlar için önceden belirlenmiş rakamlardan Uniform System of Accounts`a dayanan basit bütçeler ve kar-zarar tabloları oluşturma ve böylece küçük görünen kalemlerin değiştirilmesi sonucu oluşan değişiklikleri gözlemleyebilme şansına sahip oldular.

74 Referanslarımız

75 Referanslarımız OTEL GELİŞTİRME, FİZİBİLİTE ÇALIŞMALARI, PAZAR ARAŞTIRMALARI, STATÜ ARTTIRMA, TEŞVİK ÇALIŞMALARI Otel geliştirme hizmetleri, operasyonun tüm denetim ve kalite standartlarına uygunluğunu sağlamakla birlikte, satış ve pazarlama çalışmalarını, finansal çalışmaları ve pazar araştırmalarını, konsept ve tasarım geliştirmeyi, operasyon ve sistem kurulmasını, uluslararası kuruluşlarla yönetim anlaşması zincir (franchising) oluşumunu ya da ortaklığı sağlar. Referanslar: EGS Holding, Les Ottoman, UNIT Turizm Yatırımları A.Ş., Suriye Alkateb Group , BSEC Grubu, Türkpetrol Holding, Perili Köşk, Acarlar Coliseum,ETF,Eren Talu, MDC Turkmall, Alarko Turizm,Taksim Otelcilik

76 Referanslarımız YÖNETİM VE DANIŞMANLIK
Yönetim ve Danışmanlık hizmetleri kapsamında SERVUS, uzman kadrosuyla otel kuruluşundan başlayarak tüm aşamalarında çözümleri kurumsal anlayışla sunar. Otellerin tümünde ya da ihtiyaç duyulan birimlerinde operasyonel verimlilik, standartların ve sistemlerin oluşturulması ve kalite çalışmalarını gerçekleştirir. Referanslar: Kalyon Hotel, Nurol Holding, Hillside Ma Biche, İŞMER, Çırağan Hotel Kempinski, BTA Airport Catering,Saray Regency Hotel, Silence Beach, MNG , Usaş (Gategourmet), Sunset Grill Bar, Midi Hotel, Memorial Hospital, Zorlu Grand Hotel, Hilton, Accor, Excelsior Hotel, Sürmeli Hotel, Polat Renaissance

77 Referanslarımız SERVUS EĞİTİM
Konaklama ağırlama sektöründeki yoğun rekabet beraberinde belli bir standardın üzerinde kendilerini konumlandıran otellerin sürekli olarak kendilerini geliştirmelerini ve yönetim kadrolarıyla birlikte çalışanlarının bilgilerini sürekli olarak yenilemeleri gereğini getirmektedir. SERVUS, her biri konusunda uzman yerli ve yabancı danışmanlarıyla Otelciliğe özel ve genel gereksinim duyulan tüm alanlarda sonuç odaklı eğitimler verir. Referanslar: Çırağan Hotel Kempinski, Lares Hotel, Ma Biche Hotel, Hotel Euro Plaza, Corinthia Hotels, TÜROB Geleceğin Otelcisi Eğitim Seminerleri, Kalyon Hotel, Dorint Hotel İstanbul, İş Bankası Hotel Colossae, Bosch, BTA Airport Catering, Sunset Grill Bar, Zorlu Grand Hotel, Cartoon Hotel, Sportpoint, Sürmeli Hotel

78 Referanslarımız OTELCİLİĞE ÖZEL YAZILIM ÇÖZÜMLERİ
Uluslararası standartlarda Bütçe Planlama, Verim Yönetimi, Performans Değerlendirme, Müşteri Memnuniyeti Analiz Yazılımları; mevcut bilgisayar programlarıyla uyumlu çalışarak, işletmecilere verim ve karlılığın kapılarını açar, planlama ve kontrolde somut sonuçlar üretir. Referanslar:Dedeman Hotels, İş Bankası Colossae Hotel

79 Referanslarımız SERVUS İNSAN KAYNAKLARI SEÇME VE YERLEŞTİRME
Konaklama ağırlama sektöründe kalifiye personel devinimi azaldığı ölçüde kurumsallığın yerleşmesi kolay olacaktır. SERVUS, Otelciliğe özel konular ile mülakat tekniklerini ağırlama ve konaklama sektöründe işe alımlarda uygular ve seçimlerini en doğru ve kalıcı personelde kullanır. Referanslar: Yurtiçi: Büyükhanlı Kardeşler Turizm Yat. İnş. Ve Tic A.Ş , Excelsior Hotel, The Sofa Hotel, Simena, Barcelo Eresin Hotel, Holiday Inn Bursa, Sait Halim Paşa Yalısı, Pine Bay Kuşadası, Emperyal Otelcilik, Mövenpick İstanbul, Kaya Ramada Plaza, Kaya Belek, Hillside Ma Biche, Eyilik Grubu, Polat Renaissance, Kemer Golf and Country Club, Unit Turizm Yatırımları (Les Ottomans), İşmerkezleri Yönetim ve İşletim A.Ş, Sürmeli Hotel İstanbul, Alarko Grubu, Summer Garden, Alanya; Sunset Grill Bar, Belceğiz Turizm İşletmeleri (Ölüdeniz – Fethiye), Coliseum Acarkent, Ritz Carlton Istanbul, Elif A.Ş. Alanya,Kuyumcukent A.Ş, Türk kablo,BTA Airport Catering, Les Ottomans, Sürmeli Hotel Yurt dışı: Supreme Food Services Dubai, Blue Lagoon Suriye, Mövenpick Dubai, Mövenpick Jeddah, Mövenpick Djerba Tunus, Mövenpick El Gouna Mısır, Mövenpick Madinah Suudi Arabistan, Mövenpick Yemen, La Residance des Cascades Soma Bay Mısır, Jasmine Court Hotel & Casino Girne Kıbrıs, Dotw

80 Referanslarımız ÖZVARLIK YÖNETİMİ, DENETLEME, DEĞERLENDİRME
Referanslar: Ma Biche Hotel, Nurol Holding, Royal Resort Hotel, Colossae Thermal Hotel SMS OUTSOURCED SATIŞ PAZARLAMA HİZMETLERİ Referanslar: Kalyon Hotel, Simena Hotel GİZLİ MÜŞTERİ ALIŞVERİŞİ HİZMETLERİ Referanslar : BTA Airport Catering, Lares Hotel, Kalyon Hotel Gizlilik anlaşmamız nedeniyle çalıştığımız diğer firmaları açıklayamıyoruz.

81 ...projelerimizden bazıları
EĞİTİM PROJELERİ Açık Eğitimlerimiz Açık Eğitimlerimize katılan otellerin listesi: Hotel Dedeman Istanbul, Adapalas Termal, Akdoğan Hotel, Aksoy Group, Almira Hotels Bursa, Alp Paşa Hotel, Ameris Apart, Andriake Hotel,Anemon Otel, Angora Hotel, Antea Hotel, Atamer Otel, Ayçe Hotel, Aziyade Otel, Azka Hotel, Balta Hotel, Barut Hotels Acanthus, Barut Hotels Arum, Barut Hotels Hemera, Belconti Resort Hotel, Best Western Hotel Nena, Best Western Khan Hotel, Best Western Senator Hotel, Blue Bays Hotel, Blue House-Mavi Ev, Büyük Şahinler Oteli, Büyükyıldız Otel, Central Otel, Cesars Hotel, Ceylan Intercontinental, Champion Tatil Köyü, Chimaera Pansiyon, Club Altınceylan, Club Blue Waters, Club Boran Mare Beach, Club Mega Saray, Club Petunya, Club Phaselis Tatil Köyü, Club Turtel's Marco Polo, Conrad Istanbul, Crowne Plaza, Çelik Palas Oteli, Çınar Otel, Dedeman Antalya, Dedeman Turizm Yatırımları A.Ş., Elegance Otel, Erboy Hotel, Euro Plaza Hotel, Exelsior Hotel, Gelidonya Hotel, Gönlüferah Termal Hotel, Grace Hotel, Grand Faros Otel, Grand Inn Hotel, Grand Yavuz Hotel, Grida Village&Grida City,

82 ...projelerimizden bazıları
EĞİTİM PROJELERİ Açık Eğitimlerimiz Açık Eğitimlerimize katılan otellerin listesi: Guest Suites, Halikarnas, Hillside Beach Club, Holiday Inn Bursa, Hotel Anatolia Bursa, Hotel Arcadia Istanbul, Hotel Asarlık Beach, Hotel Asteria Side, Hotel Berkay, Hotel Çakır, Hotel Dilmen, Hotel Feronya, Hotel Gümbet, Hotel Istanbul Kervansaray, Hotel İpek Palas, Hotel Konak,Hotel Mercure Istanbul, Hotel Pisa, Hotel Saray Regency, Hotel Side Star, Hotel Sun Zeynep, Hotel Terrace, Hotel Yiğitalp, IC Hotels, Idyros Otel, İdaş Hotel, International Comfort Antbel, İzer Hotel, Kalemci Hotel, Kalyon Hotel, Kamelya World, Kaplan Paradise Hotel, Kaya Hotel Belek, Keban Hotel, Kent Otel, Kervansaray Hotel Bodrum, Kervansaray Termal Hotel, Konak Hotel, Kumburgaz Marin Princess Hotel, Laguna Otel, Le Jardin Resort Kemer, Marbas Hotel, Marina Hotels, Martı Hotels, Martı La Perla Otel, Martı Myra, Mavi Hotel, Mega Residence Hotel, Melas Resort Hotel &Melas Holiday Village, MİM Hotel, Mirage Park Resort Hotel, Monachus Hotel, Munamar Hotel, Otantik Club Hotel, Palm Beach Hotel, Parkım Palas, Pinus Hotel, Pirates Beach Club, Polat Renaissance Istanbul Hotel, Rasya Otel, Resort Dedeman Antalya, Richmond Istanbul, Ring Hotel, Riva Atlıbay, Riva Bella, Royal Resort Hotel, Seasıde Hotel, Senator Hotel, Seray Hotel, Sesin Hotel, Side Beach Hotel, Side Mare Hotel, Sidelya Tatil Köyü, Siesta Otel, Sumela Garden Hotel, Sunlight Hotel, Sunrise Hotel, Sunrise Queen Hotel, Sürmeli Otel Adana, Sürmeli Otel Ankara, Sürmeli Otel Efes, Sürmeli Otel İstanbul, Süzer Holding, Swissotel İstanbul, Taşhan Hotel, Tatbeach Golf Hotel, The Madison Hotel, Turquaz Apart, Turunç Otel, Türkiz Hotel Thalasso Center-Kemer, Unit Grup,Unsaphire Hotel, Villa Mar Otel, Wow Hotels Bodrum, Xanadu Resort Hotel, Yaşmak Sultan, Yeni Otel Saray, Yenişehir Palas, Yıldız Termal Hotel, Yılmaz Hotel, Yunus Otel

83 HEDEFLERİNİZİ BELİRLEMENİZ VE HEDEFLERİNİZE ULAŞABİLMENİZ İÇİN HER ZAMAN YANINIZDAYIZ.
Teşekkür Ediyoruz.


"Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları