Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business."— Sunum transkripti:

1 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business

2  SERVUS Otel Geliştirme ve Yönetim,1997 yılında Türkiye’de kurulmuştur  SERVUS, Yabancı iştirakli bir Türk Anonim Ortaklığıdır. GLOBAL HOTELIERS CLUB Hakkımızda

3 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Konaklama ve Ağırlama Sektörü yapılanması ve yönetimi alanındaki lokal ve enternasyonel birikimlerimiz ile; uygulanabilir, sektörel gelişmeleri takip eden başarılı projelerin liderliğini yaparak dünya turizmine katkıda bulunmaktır. Misyonumuz...

4 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Yaklaşımımız Geliştirme ve Yönetim Çalışmalarımızda odaklanma noktalarımız :  Yüksek Verimlilik Standartları  Performans Kontrol Sistemleri  Misafir/Müşteri Memnuniyeti  Sektör ortalamasının üzerinde kârlılık

5 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Gelir Dağılımı 2006

6 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 44% 10% 27% 19% Turkey Near East (Syria, Lebanon) Middle East (UAE, Saudi Arabia, Iraq) CIS Gelir Dağılımı 2006

7 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Faaliyet Alanlarımız • Pazar Araştırması • Otel Konsept Geliştirme ve Operasyon Yapısı Oluşturma • Fizibilite Çalışmaları, Değerleme Çalışmaları • Varlık Yönetimi • Otel Yabancı Ortaklıklar, Kiralama, Satış, Franchise ve Yönetim Anlaşmaları •Yönetim ve Kontrol Sistemleri Oluşturma • Yönetim Danışmanlık • Satış Pazarlama ve Geliştirme • Eğitim • Denetleme • İşe Yerleştirme Konaklama ve Ağırlama Sektörü

8 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Faaliyet Alanlarımız • Yönetim Danışmanlık • Satış Pazarlama ve Geliştirme • Eğitim • Denetleme • İşe Yerleştirme Diğer Sektörler

9 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Oteller • Resort Otelleri • Wellness Otelleri • Şehir Otelleri • Dağ Otelleri • Butik Oteller • Havaalanı Otelleri • Apart Oteller • Toplantı ve Kongre Otelleri • Özel Sağlık, Güzellik, Bakım ve Kür Hizmetleri sunan Kulüpler Uzmanlık Alanlarımız Diğer Sektörler • Pazarlama İletişimi • Satış Geliştirme • Denetleme

10 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 1. PAZAR ANALİZİ VE FİNANSAL ÇALIŞMALAR •Fizibilite Çalışması •Pazar Analizi •İnşaat/Operasyonel malzemeler/Mobilya, Demirbaş, Montaj, Ekipman Maliyetleri •Proje Maliyeti •Nakit Akış Tahmini •Mali Raporlar •Kar&Zarar Raporu ( 5 yıllık) •Operasyonel Departman Kar Zarar Analizi –Odalar Bölümü –Yiyecek&İçecek –Spor ve Sağlık –Minor Operasyon Departmanı ( telefon, dükkan kirası diğer) Hizmetlerimiz

11 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 1. PAZAR ANALİZİ VE FİNANSAL ÇALIŞMALAR •Departmanlara göre Operasyonel Karlılık •Satış Maliyeti Analizi •Satış Pazarlama Promosyonel Giderler •Animasyon Giderleri •İdari ve Genel Giderler •İnsan Kaynakları Eğitim Giderleri •Mühendislik/Peyzaj/Bahçe Giderleri •Enerji Giderleri •Ücretler ve Maaşlar ile ilgili Giderler Hizmetlerimiz

12 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 2. KONSEPT ve TASARIM •Tesisin genel konseptinin (tema, stil, ürün çeşidi ve kalitesi, fonsiyonellik ve görüntü) çevrecilik konularına ve dünyadaki gelişen trendlere uyumlu olarak geliştirilmesi •Karlı ve verimli bir operasyon sağlamak amacıyla konseptin en uygun bir şekilde uygulanabilmesi için inşaat, mimari ve iç dizayn yapan firmalarla birlikte çalışmalar yapmak. •Örnek oda tasarımı ve uygulaması •İşletme içerisindeki her departman (Restaurantlar, barlar, sağlık kulübü, fitness salonu, pastane gibi bölümler) için ayrı ayrı (Hedef kitle analizi, ürün çeşidi ve hizmetleri, menü tasarımı,, dekorasyon, müzik, çalışma saatleri ve diğer kimlik uygulamaları gibi) konsept geliştirilmesi çalışmaları. Hizmetlerimiz

13 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 3. GELİŞTİRME •Proje yerinin seçilmesi ve ortak bulunması •Ortak yatırımcının belirlenmesi ( Equity and Debt Finance) •Uygulanabilir yatırım teşviklerinin belirlenmesi •İnşaat mimari ve iç dizayn firmalarının belirlenmesi •İnşaat safhası ve açılış öncesi safhadaki iş planlaması ve lojistik uygulamaların oluşturulması •Operasyon sisteminin belirlenmesi ve kuruluşu •Işletmeye açabilmek için gerekli yetki belgelerinin belirlenmesi •İnşaat aşamasının plana uygunluk ve fonksiyonellik açısından denetlenmesi, yönlendirilmesi •En uygun tesis içi yerleşimin belirlenmesi ve uygulanması •Uygulanabilir mobilya, demirbaş, ekipman ve donanımın belirlenmesi ve satın alma çalışmalarını koordine etmek •İnşaat aşamasından bölümlerin işletmeye teslim alınması •Tüm sistemlerin deneme için faaliyete sokulması. Hizmetlerimiz

14 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 3. GELİŞTİRME •Tüm satış fiyatlarının ve satış pazarlama stratejilerinin belirlenmesi. •Inşaat aşamasında iken halkla ilişkiler faaliyetlerinin oluşturulması ve yürütülmesi •Rezervasyon sistemleri, mümessil ofisler ve diğer satış acentalarının belirlenip kontratlarının yapılması. •Misafir memnuniyet ve sadakat programının hazırlanması. •WEB sayfası hazırlanmasının koordinasyonu •Tüm departman ve bölümler için manuelların ve prosedürlerin hazırlanması(personel, muhasebe, satış pazarlama ve satınalma gibi departmanlarda dahil) •Tüm pozisyonlar için görev tanımları ve sorumluluklarının hazırlanması ve uygulanması •Anahtar personelin işe alınması •Eğitim kurslarının tasarımı ve uygulaması •Resmi açılış töreninin planlanması ve uygulanması •Personel değerlendirme programının tanıtılması ve uygulanması •‘ Can Do It ‘ programının tanıtılması ve uygulanması Hizmetlerimiz

15 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 4. SATINALMA •Satınalma planının hazırlanması ve araştırılması. •Takibi ve programa oturtulması. •Mal kabul, depolama, temizlik ve özel bakımın koordinasyonu •Uygun mobilya, demirbaş, ekipman ve donanımın belirlenmesi •Satınalma sürecinin her adımının izlenmesi ve en verimli, uygun satınalma sisteminin geliştirilmesi. Hizmetlerimiz

16 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM Genel Operasyon •Tüm departmanlar için detaylı kontrol verimlilik incelemesi (yiyecek içecek, spor, önbüro, satış pazarlama, housekeeping, güvenlik, muhasebe, satınalma, mühendislik) •Tüm departman ve bölümler için kılavuzların ve prosedürlerin hazırlanması(personel, muhasebe, satış pazarlama ve satınalma gibi departmanlarda dahil) •Tüm pozisyonlar için görev tanımları ve sorumluluklarının hazırlanması ve uygulanması Hizmetlerimiz

17 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM Genel Operasyon •Departman Müdürlerinin eğitilmesi( özellikle sürekli misafir memnuniyetini sağlayacak, satışı desteklemeye ve mali sorumluluğu arttırmaya yönelik) •Çevrecilik programının tanıtılması •Misafir / Müşteri şikayet ve memnuniyet programının hazırlanması •Karlılığı arttırıcı çalışmalar yapmak •Misafir Memnuniyeti ve sadakati sağlayıcı kalite arttırmaya yönelik hizmet standartları oluşturmak ve tanıtmak. Hizmetlerimiz

18 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM Yiyecek& İçecek •Menü planlaması ve yiyecek içecek promosyonları için beslenme ve mevsimsel değişikliklerin takibi ve uygulaması •Kaliteli catering, banket, toplantı ve oda servisi sistemlerinin kurulması •Yiyecek içecek outletlerinin konsept ve operasyonunu (menü, dekorasyon, eğlence, hizmet çeşidi, hizmet saatleri, promosyonel faaliyetleri gibi ) konularda analiz ederek en etkili ve karlı çözümlerin oluşturulması •Sezona ve olaylara bağlı olarak yiyecek içecek promosyonları hazırlamak Hizmetlerimiz

19 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM Yiyecek& İçecek •Eğitim kursları(mutfak, servis standartları, satış arttırıcı öneriler, promosyonel satış) •Mutfak ve restaurant yerleşim planı tasarımı •Yiyecek içecek maliyetlerinin kontrolü •Yüksek hijyen standartlarının uygulanması •Menü planlaması ve fiyat stratejilerinin belirlenmesi •Servis ve hizmet standartlarının oluşturulması Hizmetlerimiz

20 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM Önbüro •Münferit misafirler ve gruplar için özel bir karşılama ve kayıt prosedürü hazırlanması ve tanıtımı (giriş öncesi, VİP, hoşgeldiniz dahil) •Concierge ve bellboy hizmetlerinin kurulması •Özel bir night-audit sistemi kurulması •Özel bir kasa sistemi kurulması •Telefon ile konuşma becerileri ile ilgili özel bir çalışma •Çok verimli ve özel bir bilgi işlem programı kuruluşunu organize etmek. •Verimli ve düşük maliyetli shuttle servis ve transfer sistemi •Verimli rezervasyon prosedürleri •Eğitim kursları Hizmetlerimiz

21 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM Eğlence & Spor & Sağlık (Wellness) & Kültürel olaylar •Farklı ilgi gruplarına yönelik aktivite ve programlar oluşturmak •Modern turizmde çok önemli bir faktör haline gelen Wellness konsepti uygulamalarını operasyon içerisine yerleştirmek. •Misafirlerin beklentileri ve operasyon ile ilgili en son gelişmelerin takibi ve uygulanması •Misafir Memnuniyet Programı •Çocuk programları düzenlenmesi •Yüksek kaliteli animasyon hazırlanması Hizmetlerimiz

22 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM İnsan Kaynakları •Personel el kitabının hazırlanması •Oryantasyon programının hazırlanması •Personele motivasyon programların hazırlanması ( Örnek ayın personeli) •Tüm personele hizmet içi ve dışı eğitim programları( özellikle misafir ile direkt ilişkide olan departmanlar ile) •Motivasyon ve kariyer geliştirme programları •Personel değerlendirme programının hazırlanması ve uygulanması. •Yeni personel bulmaya yönelik kaynaklarla ile ilgili insan kaynakları programını kurmak Hizmetlerimiz

23 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM Finans •Tüm departmanlar için yıllık bütçe hazırlanması •Tüm departman müdürlerini mali sorumluluklarını üstlenecek şekilde eğitmek, programlamak. •Departmanların karlılık analizini yapmak(operasyonel veya operasyonel olmayan tüm departmanlar için) •Hedeflere göre sapmaları ve sebeplerini içeren aylık kar zarar raporu hazırlanması •Dayanıklı dayanıksız mallar ile demirbaşlar için düzenli envanter çalışmaları •Nakit akış tahminleri ve analizleri hazırlamak •Detaylı gelir kontrol sistemi kurulması •Kredi kontrol sisteminin kurulması. Hizmetlerimiz

24 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM House keeping- Çamaşırhane- Kuru Temizleme •Düzenli temizlik programları hazırlanması( günlük, haftalık, aylık) •Temizlik standartlarının kurulması •Hijyen standartlarının kurulması •Tüm ekipmanlar için özel bir bakım programı •Detaylı temizlik ve yıkama maliyet programı Hizmetlerimiz

25 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM Teknik •Yatırımı koruyacak, Misafir / Müşteri Memnuniyetini en yüksek seviyede tutacak, önleyici bakım hizmetini( Can Do it programı) uygulamaya sokmak •Isıtma, aydınlatma ve enerji maliyetlerinin nasıl düşürüleceği ile ilgili yöntemlerin uygulamaya sokulması •Aktif Artık Yönetimi, Arıtma ve Çevre Koruma Sisteminin kuruluşunun koordinasyonu Hizmetlerimiz

26 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 5. OPERASYON VE SİSTEM KURULMASI / YÖNETİM Yatırımcı ile ilişkiler •Bir önceki ayın tüm faaliyetlerini içeren mali rapor sunulması (bütçedeki sapmaları da gösteren kar zarar raporu, envanter raporları, nakit akış tablosu) her ayın 15’ inde bir önceki ayın raporları sunulur., •Geçen ayın satış pazarlama faaliyetleri •Gelecek aylar için satış pazarlama faaliyetleri •Departman raporları •Yeni yatırımların planlanması ve fizibilite çalışmaları Hizmetlerimiz

27 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Hizmetlerimiz 6. SATIŞ ve PAZARLAMA – REZERVASYON SİSTEMİ •Satış pazarlama planının hazırlanması ve uygulanması (medya planı, pazar bölümlendirmesi) •Satış blitz’lerinin, road showların ve fuar katılımlarının organizasyonu. •Satış pazarlama bütçesi hazırlanması •Kurumsal kimliğin oluşturulması ve uygulanması •Sürekli promosyon programlarının hazırlanması •Tüm acenta ve tur operatörlerine tanıtım turları organize etmek •Gelir Yönetimi Sisteminin tanıtılması •Databankası geliştirilmesi ve yönetimi •Bölgesel, ulusal ve uluslararası kuruluşlar ile halkla ilişkiler faaliyetleri yapmak.

28 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Hizmetlerimiz 7. İNSAN KAYNAKLARI DANIŞMANLIK HİZMETLERİ •SERVUS, kuruluşunuzun kriterlerine uygun, yerli yada yabancı orta ve üst düzey nitelikli yönetici bulmanızda yardımcı olacaktır. •Verilen kriterler doğrultusunda ilk seçimler SERVUS tarafından yapılır, kuruluşunuza analizleri ve önerileri de içeren, son kalan adayların listesi rapor olarak sunulur. •SERVUS, gerek görülür ise, son ya da sondan bir önceki gerek konferans gerekse de yüzyüze yapılacak olan görüşmelerde bulunacaktır. •SERVUS, kuruluşunuza sektörün özelliklerine göre incelenmiş bir finansal öneri paketi, görev tanımı ve seçkin adaylarla yapılacak sözleşmeyi de hazırlayacaktır.

29 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Hizmetlerimiz 8. EĞİTİM VE SEMİNERLER •SERVUS, organizasyonunuz içerisindeki eğitime ihtiyaç olan bölümleri, gerekli işbaşı eğitimleri ile birlikte yapılacak seminer veya yeni sistem tanıtımlarını ve uygulamalarını, geliştirilmesi gereken bölümlerin analizini içeren rapor sunacaktır. •Organizasyonunuzun taleplerine, tipine, hedef kitlesine bağlı olarak, SERVUS, konular ile ilgili yerli ve yabancı profesyonelleri, uzmanları ve danışmanları belirleyecektir. •Bu zaman zarfında, SERVUS Yönetim kadrosu da aktif olarak operasyonun içerisinde bulunarak çözümler ve uygulama önerileri getirmektedirler. •Eğitim çalışmalarının tamamlanmasından sonra sonuçlar, gözlemlerimiz ve tavsiyelerimiz ile ilgili rapor kuruluşunuza sunulacaktır. •Bu çalışmalar ve sonuçları, zamanı konuya bağlı olarak değişmek suretiyle, düzenli olarak takip edilecek ve sizin için en faydalı sonuçları sağlanması için gayret gösterilecektir.

30 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Hizmetlerimiz 8. EĞİTİM VE SEMİNERLER A.TEKNİK EĞİTİMLER •TEKNİK OTEL YÖNETİMİ VE ÇEVRE DOSTU GİDER AZALTMA ÖLÇÜLERİ •OTEL DİZAYNI, PLANLAMASI VE GELİŞİMİ •DEĞERLEME VE PAZAR ÇALIŞMALARI •OTELLERDE SATIN ALMA •STOK VE ENVANTER YÖNETİMİNDE ETKİNLİK •ÖNLEYİCİ BAKIM-ONARIM •YANGIN VE GÜVENLİK •HİJYEN

31 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 8. EĞİTİM VE SEMİNERLER B. KURUMSAL GELİŞİM VE YÖNETİCİ EĞİTİMLERİ •HİZMET KALİTESİ DENETLEMESİ •TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ •KRİZ YÖNETİMİ – Zararı Engelleme •YÖNETİCİLİK VE LİDERLİK BECERİLERİ •YÖNETİCİLER İÇİN “KARİYER GELİŞTİRME” PAKETİ •TAKIM ÇALIŞMASI, MOTİVASYON, RUH KAZANDIRMA VE YAŞAYARAK ÖĞRENME PAKETİ Hizmetlerimiz

32 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Hizmetlerimiz 8. EĞİTİM VE SEMİNERLER C. MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ •SOSYAL/MİSAFİR İLİŞKİSİ BECERİLERİ İLETİŞİM PAKETİ •CRM MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ •TELEFON İLE İLETİŞİM BECERİLERİ •MİSAFİR ŞİKAYET YÖNETİMİ •VÜCUT DİLİ D. KİŞİSEL GELİŞİM EĞİTİMLERİ •TOPLANTI YÖNETİMİ •YÖNETİCİNİN AYNASI •ZAMAN YÖNETİMİ •STRES YÖNETİMİ •EĞİTİCİNİN EĞİTİMİ •ÇATIŞMANIN YÖNETİMİ •TAKIM ÇALIŞMASI

33 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Hizmetlerimiz 8. EĞİTİM VE SEMİNERLER E. İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİMLERİ •MÜLAKAT TEKNİKLERİ •PERFORMANS DEĞERLENDİRME •İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ •PERSONEL SEÇME VE DEĞERLENDİRME TESTLERİ F. FİNANS EĞİTİMLERİ •BÜTÇELEME VE RAPORLAMA •GELİR YÖNETİMİ •GİDER KONTROLÜ – YİYECEK VE İÇECEK G. SATIŞ VE PAZARLAMA EĞİTİMLERİ •OTELLERDE ETKİLİ SATIŞ VE PAZARLAMA •İÇ SATIŞ VE SATIŞ GELİŞTİRME

34 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Hizmetlerimiz 9. PERFORMANS DEĞERLENDİRME •SERVUS, size konaklama ve ağırlama sektörü için özel olarak tasarlanmış bir performans değerlendirme programı sunar. •Programın amacı, personelin performansının değerlendirilmesi, aynı zamanda personele işinin önemli alanlarını anlatan, bu alanlarda nasıl çalışması gerektiği konusunda yönlendiren ve iyileştirme alanlarında da personelin kendisini de ikna edecek çözümler üzerinde hemfikir olmaktır. •Yönetim kadrosuna, değerlendirme görüşmesinin nasıl yapılması gerektiği konusunda ve personelin geliştirilmesi için neler yapılması gerektiği konularında eğitim verilecektir.Bu değerlendirmenin en önemli bölümüdür. •Kuruluşunuzun bilgisayar sistemlerine yüklenecek bu program, kağıt kalabalığı ve israfını en asgari düzeye indirecektir.

35 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Hizmetlerimiz 10. MİSAFİR MEMNUNİYETİ VE SADAKAT PROGRAMI •SERVUS, kuruluşunuzun konsept ve karakteristik özelliklerine uygun olarak, özel bir anket formu hazırlayacak ve sizin konseptinize uygun olarak nasıl bir sunum planlanması gerektiğini önerecektir. •Program önemli noktalarda acil geri dönüş sağlayacak şekilde günlük, aylık veya tek tek olarak anket sonuçlarını değerlendirme olanağı vermektedir. •Misafir anket formları, takip sistemi ile birlikte sizin konseptinize uygun bir geri dönüş yanıtlama programı yaratılacaktır

36 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Hizmetlerimiz 11. DERGİ ve BÜLTEN ÇALIŞMALARI •SERVUS, kuruluşunuzun kurumsal kimliğini güçlendirecek ve iş hedeflerini destekleyecek, çapraz ürünlerinizin satışını arttıracak ve misafir bağlılığını sağlayacak dergi ya da bülten çalışmalarının oluşturulması, mevcudun iyileştirilmesi hazırlanması ve koordinasyonu çalışmalarını yapmaktadır.

37 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Hizmetlerimiz 12. KARLILIK VE KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ •Değerlendirme ve analiz çalışmaları •Sistemin ve organizasyonun yapılandırılması •Kılavuz, standart ve prosedürlerin hazırlanması •Eğitim programının hazırlanması •Düzenli denetleme, takip ve öneri programı

38 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Hizmetlerimiz 13. ZİNCİR İŞLETMELER YÖNETİM SİSTEMİ •Pazarlamada sinerji programı •Satınalmada sinerji programı •Rotasyon programı •Halkla ilişkiler sinerji programı •Organizasyonel sistemin yapılandırılması •Maliyet düşürücü programları •Çapraz satış programı

39 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Hizmetlerimiz 14. GİZLİ ALIŞVERİŞ •Gizli Alışveriş, Amerikada 10 yılı aşkın süredir başvurulan ve milyarlarca dolar bütçelerle ölçülen bir sektör olarak karşımıza çıkıyor. •Başlangıçta, belli işletmelerin performansını ölçmek ve istenilen işe uygulamada yaşananları kıyaslamak adına bir değerlendirme olarak; personel tarafından tanınmayan, yönetici ve işletme sahiplerinin yakınlarınca yapılan bu denetlemeler günümüzde profesyonelce yapılan ölçümlemeler olarak firmanın Pazar araştırmalarında öncü olmaktadır. •Her işletme verdiği hizmetin kalitesinin ölçülebilir olmasını dilemektedir. Böylelikle pazardaki yerini takip edebilecek ve müşterilerini kaybetmeyeceği gibi potansiyel müşterileri de ürününün kullanıcısı yapmak isteyecektir. •Bu noktada Gizli Alışveriş önemli bir başvuru kaynağı olacaktır.

40 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 15. YÖNETİM, MUHASEBE, KONTROL VE BİLGİ SİSTEMLERİ •Bütçe hazırlanması •Günlük, haftalık, aylık raporlar. •Kar zarar raporları •Operasyon sistemlerinin seçimi ve belirlenmesi •Envanter analizleri •Yeni konsept çalışmaları •Mevcut operasyon için departmansal karlılık analizleri Hizmetlerimiz

41 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 16. YÖNETİM ANLAŞMASI, FRANCHISING, DİĞER ORTAKLIKLAR •Marka (pazara bağlı olarak) hedef kitleye başarılı bir yaklaşım imkanı sağlar.SERVUS seçilmiş hedef kitle üzerinde en büyük etkiyi yapabilecek yönetim ve franchise şirketlerinin belirlenmesi çalışmalarını yapar. •SERVUS en avantajlı yönetim ve franchise şirketleri ile yapacağı görüşmelerde yatırımcıyı temsil eder, pazarlık ve sözleşme çalışmalarını yürütür. •SERVUS seçilen şirketin periyodik olarak performansını izleme ve değerlendirme görevini yerine getiririr. •Otel Satış ve Kiralama Hizmetleri Hizmetlerimiz

42 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 17. PAZAR ANALİZİ VE ARAŞTIRMASI •Sektördeki kaynaklar ve çeşitli veri tabanları bilgileri de kullanılarak hazırlanacak analiz çalışması, yatırım değerlendirme, pazar saptamaları, konsept geliştirme, fiyat stratejileri, ürün geliştirme ve bütçe çalışmalarına girdi olacak şekilde oluşturularak sunulur. •Analiz çalışmasının bir bölümünde, SERVUS kendi izlenim, değerlendirme ve öneriler kısmını da hazırlar. Hizmetlerimiz

43 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business 18. OPERASYONEL VE ORGANİZASYONEL ANALİZ VE KONTROL •Pazarlama kontrolü •Rakip analizi •İnsan kaynakları değerlendirmesi •Prosedür analizi •Finansal yönetim •İş planlaması ve hazırlığı •Performance lifter program’ın uygulanması Hizmetlerimiz

44 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Stratejik İş Ortaklarımız SERVUS ve Avrupa’nın Turizm ve Otelcilik Eğitimleri konusundaki lideri MODUL – AUSTRIA Turizm alanında uluslararası eğitim ve tecrübe sahibi uzmanları çeşitli projelere dahil etmek üzere birlikte çalışmaktadırlar

45 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business bu işbirliği ile beş yıldızlı Otel Geliştirme ve Yönetim çalışmalarında kendini ispatlamış bir grubun tecrübelerini, faaliyet alanlarına getirmektedir bu işbirliği ile beş yıldızlı Otel Geliştirme ve Yönetim çalışmalarında kendini ispatlamış bir grubun tecrübelerini, faaliyet alanlarına getirmektedir. ABV Leasing and Hotelinvest GmbH Stratejik İş Ortaklarımız

46 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business SERVUS ve Microsoft Çözüm Ortağı MODEL BİLGİ İŞLEM HİZMETLERİ Turizm Sektöründeki uygulamalarda performansı arttırmaya yönelik bilgi teknolojileri çözümlerini oluşturmaktadırlar. MODEL Referanslarından bazıları •PEPSI COLA •UNILEVER •ARÇELİK •JOTUN BOYA Stratejik İş Ortaklarımız

47 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Stratejik İş Ortaklarımız Dünya üzerinde birçok wellness proje geliştirme ve yönetim çalışmalarına imzasını atan SCHLETTER grubu

48 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business SERVUS EKİBİ THEODOR KUBAK Operasyon ve Varlık Yönetimi Çiğdem Türkyılmaz Yönetim Kurulu Başkanı (CEO)

49 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business HENRY VON FERSTEL Geliştirme, Mimarlık,Satış, Pazarlama, İnsan Kaynakları,Özvarlık Yönetimi ve Wellness. ZORAN MLADEN Tesis Bakımı/Mühendislik KARL HEINRICH WAGNER İnsan İlişkileri,İç İlişkiler,Halkla İlişkiler, Medya İlişkileri, Reklam, Konuk İlişkileri, Retorik SERVUS EKİBİ

50 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business DANIŞMANLARIMIZ WERNER MÜLLER Organik Tarım, Organik Ürünlerin İnceleme Akkreditasyonu, Ekolojik Risk Araştırmaları THOMAS FÖHRER Konsolidasyon,Yapılandırma,Yeniden Odaklanma,Ortak Girişim İlişkileri, Oteller için Yönetim Anlaşma ve Kontrat Yönetimi,İş Geliştirme ve Yönetimi DANIELLE NEVEU Thalassoterapi / Balneoterapi Uzmanı

51 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business DANIŞMANLARIMIZ AYDIN BEYHAN SEKTÖREL EĞİTİM (Genel Yönetim, İletişim ve Müşteri İlişkileri Yetenekleri, Operasyonel konular) ve DANIŞMANLIK (Fizibilite ve Değerlendirme Raporları, Organizasyonel yeniden yapılanma, Strateji Geliştirme FATOŞ ÖZALPAY Konaklama ve Ağırlama Eğitmeni PROF.BÜLENT HİMMETOĞLU Yönetim İlkeleri, İnsan Kaynakları Yönetimi, Organizasyon Davranışı Yönetimsel Etkinlik

52 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business DANIŞMANLARIMIZ T. AYDA GÜRKAN Eğitim Danışmanı AZİZ YİĞİTBAŞ Finans Danışmanı ZÜMRÜT ŞAHİN İnsan Kaynakları Seçme ve Yerleştirme Danışmanı

53 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business DANIŞMANLARIMIZ UFUK YILDIRIM Eğitim ve Denetim Danışmanı Dilek Gençer Konaklama Ağırlama Sektörü Danışmanı Christian Haig Helghau Yiyecek ve İçecek Danışmanı

54 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business DİĞER DANIŞMANLARIMIZ Ali Doğrusöz Bilişim Teknolojileri Danışmanı Ali Rıza BİLAL Spor ve Eğlence Tesisleri Danışmanı Melda Bilal, Pazarlama ve Yeni İş Geliştirme Hüseyin Eken, Yiyecek İçecek Danışmanı

55 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business REFERANSLARIMIZ

56 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business SHERATON METECHI PALACE SERVUS’un sağladığı hizmetler: •Konsept Tasarımı •Finans Kaynakları •Geliştirme •Yönetim Danışmanlığı • Toplam Yatırım : USD 70 Milyon • Odalar: 342 (başlangıçta) şimdi ise 160 oda ofis olarak kullanılmaktadır( İngiliz Elçiliği, USAID, Yunanistan Elçiliği v.s.) • 8 Restoran ve Bar • Sağlık Kulübü (Kapalı-Açık Havuz) Sheraton Metechi Palace

57 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business HYATT RACHAT PALACE • Toplam Yatırım : USD 110 Milyon • Odalar: 292 • 4 Restoran ve Bar • Sağlık Kulübü SERVUS’un sağladığı hizmetler: • Konsept Tasarımı • Finans Kaynakları • Geliştirme • Yönetim Hyatt Rachat Palace

58 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business CORINTHIA NEVSKIJ PALACE •Toplam Yatırım : USD 80 Milyon •Odalar: 282 •5 Restoran ve 1Bar •Sağlık Kulübü (Kapalı-Açık Havuz) •SERVUS’un sağladığı hizmetler: •Konsept Tasarımı •Finans Kaynakları •Geliştirme •Yönetim Corinthia Nevskij Palace

59 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business SHERATON MOSCOW PALACE •Toplam Yatırım: USD 80 Milyon •Oda: 204 •3 Restoran ve Bar •Sağlık Kulübü (Kapalı Havuz) •SERVUS’un sağladığı hizmetler: •Konsept Tasarımı •Finans Kaynakları •Geliştirme •Yönetim Danışmanlığı Sheraton Moscow Palace

60 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business LARES HOTEL-ANTALYA •Odalar: 534 •4 Restoran ve10 Bar •Sağlık Kulübü (Kapalı-Açık Havuz) •Konferans Salonu Lares Hotel Antalya •SERVUS’un sağladığı hizmetler: •Etkin İletişim Eğitimi •Misafir Memnuniyeti Eğitimi •Ürün Bilgisi Eğitimi •Takım Çalışması Eğitimi •Şikayet Yönetimi Eğitimi

61 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business CLUB SALİMA-ANTALYA • Odalar:338 oda ve villalar • 2 Restoran ve 3 Bar • Fitness Center, • Hamam,Sauna, • MasaTenisi,Bilardo, • Amfitiyatro,diskotek, • Alışveriş merkezi •SERVUS’un sağladığı hizmetler: •Eğitim •Satış ve Pazarlama Çalışmaları •Geliştirme •Yönetim Danışmanlığı Club Salima Antalya

62 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business KALYON HOTEL-İSTANBUL Kalyon Hotel İstanbul •SERVUS’un sağladığı hizmetler: •Yönetim Danışmanlığı •Eğitim •Kariyer Planlama •E-Strateji (Website tasarım ve kurulum, ) ve E-CRM •Bütün Satış ve Pazarlama Çalışmalarının Koordinasyonu. •Business Butik Hotel •Odalar: 110 •2 Restoran ve Bar

63 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business COLISEUM CENTER-İSTANBUL

64 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business COLISEUM CENTER-İSTANBUL •Yerleşim Kompleksi •1450 Villa •40 Studio •Alışveriş merkezi •Ofis Binası •İş Merkezi •Okul •Sosyal Kompleks (Coliseum m 2 de) •SERVUS’un sağladığı hizmetler: •Konsept Dizaynı •Geliştirme •Yönetim Danışmanlığı •Açılış Organizasyonu

65 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business • 15 Otel ve Resort’ lar Türkiye, Özbekistan, Moldovya • oda ve yatak Dedeman Hotels & Resorts •SERVUS’un sağladığı hizmetler: • EPM Pilot Sistem Kurumu (Management Information System, SERVUS tarafından dizayn edilmiştir.) • İnsan Kaynakları Danışmanlığı • Bütçeleme Raporlama Sistemi İyileştirme Danışmanlığı DEDEMAN HOTELS & RESORT

66 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business MA BICHE-ANTALYA •Toplam Yatırım: USD 80 Milyon •Odalar: 350 •5 Restoran ve Bar •Türkiye’de kurulan ilk Thalasso Merkezi. •SERVUS’ un sağladığı hizmetler: •Geliştirme Danışmanlığı •Yönetim Danışmanlığı •İnsan Kaynakları Danışmanlığı •Eğitimler •Kariyer Planlama •Öz varlık Yönetimi •Açılış Organizasyonu MaBiche Antalya

67 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business LES OTTOMANS-İSTANBUL •SERVUS’ un sağladığı hizmetler: •Geliştirme Danışmanlığı •Yönetim Danışmanlığı •E-Strateji (Web site kurulumu) •Satış ve Pazarlama aktivitelerinin koordinasyonu •Öz Varlık Yönetimi •Toplam Yatırım: USD 22 Milyon •Küçük lüks bir otel •12 Suit •Restoran •Baylar Kulübü •Kahya Servisi •Feng Shui Dizaynı

68 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business CIRAGAN PALACE KEMPINSKI • “Leading Hotels of the World” un Türkiye’deki ilk üyesi • Swiss International Hotels & Resorts’un üyesi. • Virtuoso üyesi • İsviçre Ticaret Odası üyesi • Global Hotel Alliance üyesi •SERVUS’ un sağladığı hizmetler: • Bütün Odalar ve Yiyecek İçecek Personeline İletişim eğitimi düzenlendi. • Housekeeping Departmanı iyileştirme çalışması • Health Club Konsept oluşturma • Atık ve Kırılma Oranları iyileştirme çalışması

69 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business DORINT PARK PLAZA İSTANBUL •Odalar: 164 •2 Restoran ve Bar •Sağlık Kulübü •Hamam •Kapalı Havuz •Business Centre •Executive Lounge •SERVUS’un sağladığı hizmetler: •Eğitim Danışmanlığı

70 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business CORINTHIA HOTELS Corinthia Art Hotel Corinthia Club Hotel Tekirova Corinthia Excelsior Hotel Corinthia Gulluk Hotel Corinthia Labranda Hotel •Türkiye’de 5 tesisi bulunan uluslar arası bir otel zinciri •SERVUS’un sağladığı hizmetler: • Üst düzey yöneticilere Gelir Yönetimi ve Eğitimleri

71 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business SÜRMELİ HOTELS & RESORTS İSTANBUL SÜRMELİ ADANA SÜRMELİ ANKARA SÜRMELİ EFES SÜRMELİ •SERVUS’un sağladığı hizmetler: •Yönetim Sistemleri Oluşturma ve Kurulum •Denetim •Eğitim •İnsan Kaynakları Danışmanlığı • Türkiye’ de hizmet veren 5 yıldızlı oteller zinciri

72 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business EĞİTİM PROJELERİ TÜROB İŞBİRLİĞİYLE GELECEĞİN OTELCİSİ • TÜROB ile birlikte yürütülen otelcilikte verimlilik ve karlılık artışı için “Geleceğin Otelcisi” eğitim seminerleriyle Antalya, Bursa, İstanbul da yüzlerce otel yöneticisine eğitim sağladı. •“Geleceğin Otelcisi” eğitimiyle katılımcılara otel işletme analizleri, otel performans değerlendirme yöntemleri, bina, yönetim, hizmet gibi operasyonel standartlar, teknolojinin yöneticiler tarafından etkin biçimde kullanımı ve E-Turizm stratejilerinin oluşturulması konularında ön plana çıkan bilgiler aktarıldı. •Son olarak 17 Ekim 2002’de Bodrum’da ve 18 Ekim 2002’de Marmaris’te otelcilerle buluşan GELECEĞİN OTELCİSİ eğitim semineri, gerek içeriğinin kapsamı, gerekse konunun ihtiyaçları kapsaması bakımından yapılan değerlendirme sonucunda katılımcılar tarafından % 92’lik bir değerlendirme skoru almıştır. Diğer Projelerimiz

73 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business...projelerimizden bazıları EĞİTİM PROJELERİ TÜROB İŞBİRLİĞİYLE BÜTÇE VE RAPORLAMA EĞİTİMLERİ • TÜROB ve Servus Hotel Development & Management işbirliğiyle hazırlanan durgun ekonomi ve kriz ortamını otelciler için fırsata dönüştürecek eğitim seminerleri düzenliyor. • İlki 6 Kasım 2002 tarihinde gerçekleşen Bütçeleme ve Raporlama konusundaki eğitimimiz; Konaklama ve Ağırlama Sektöründen kötü ve modern bütçeleme ve raporlama örneklerini ve gelir gider tablolarının yorumlanmasını içeriyordu. Katılımcılar, çeşitli departmanlar için önceden belirlenmiş rakamlardan Uniform System of Accounts`a dayanan basit bütçeler ve kar-zarar tabloları oluşturma ve böylece küçük görünen kalemlerin değiştirilmesi sonucu oluşan değişiklikleri gözlemleyebilme şansına sahip oldular.

74 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business Referanslarımız

75 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business •OTEL GELİŞTİRME, FİZİBİLİTE ÇALIŞMALARI, PAZAR ARAŞTIRMALARI, STATÜ ARTTIRMA, TEŞVİK ÇALIŞMALARI •Otel geliştirme hizmetleri, operasyonun tüm denetim ve kalite standartlarına uygunluğunu sağlamakla birlikte, satış ve pazarlama çalışmalarını, finansal çalışmaları ve pazar araştırmalarını, konsept ve tasarım geliştirmeyi, operasyon ve sistem kurulmasını, uluslararası kuruluşlarla yönetim anlaşması zincir (franchising) oluşumunu ya da ortaklığı sağlar. •Referanslar: EGS Holding, Les Ottoman, UNIT Turizm Yatırımları A.Ş., Suriye Alkateb Group, BSEC Grubu, Türkpetrol Holding, Perili Köşk, Acarlar Coliseum,ETF,Eren Talu, MDC Turkmall, Alarko Turizm,Taksim Otelcilik Referanslarımız

76 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business •YÖNETİM VE DANIŞMANLIK •Yönetim ve Danışmanlık hizmetleri kapsamında SERVUS, uzman kadrosuyla otel kuruluşundan başlayarak tüm aşamalarında çözümleri kurumsal anlayışla sunar. Otellerin tümünde ya da ihtiyaç duyulan birimlerinde operasyonel verimlilik, standartların ve sistemlerin oluşturulması ve kalite çalışmalarını gerçekleştirir. •Referanslar: Kalyon Hotel, Nurol Holding, Hillside Ma Biche, İŞMER, Çırağan Hotel Kempinski, BTA Airport Catering,Saray Regency Hotel, Silence Beach, MNG, Usaş (Gategourmet), Sunset Grill Bar, Midi Hotel, Memorial Hospital, Zorlu Grand Hotel, Hilton, Accor, Excelsior Hotel, Sürmeli Hotel, Polat Renaissance Referanslarımız

77 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business •SERVUS EĞİTİM •Konaklama ağırlama sektöründeki yoğun rekabet beraberinde belli bir standardın üzerinde kendilerini konumlandıran otellerin sürekli olarak kendilerini geliştirmelerini ve yönetim kadrolarıyla birlikte çalışanlarının bilgilerini sürekli olarak yenilemeleri gereğini getirmektedir. •SERVUS, her biri konusunda uzman yerli ve yabancı danışmanlarıyla Otelciliğe özel ve genel gereksinim duyulan tüm alanlarda sonuç odaklı eğitimler verir. •Referanslar: Çırağan Hotel Kempinski, Lares Hotel, Ma Biche Hotel, Hotel Euro Plaza, Corinthia Hotels, TÜROB Geleceğin Otelcisi Eğitim Seminerleri, Kalyon Hotel, Dorint Hotel İstanbul, İş Bankası Hotel Colossae, Bosch, BTA Airport Catering, Sunset Grill Bar, Zorlu Grand Hotel, Cartoon Hotel, Sportpoint, Sürmeli Hotel Referanslarımız

78 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business •OTELCİLİĞE ÖZEL YAZILIM ÇÖZÜMLERİ •Uluslararası standartlarda Bütçe Planlama, Verim Yönetimi, Performans Değerlendirme, Müşteri Memnuniyeti Analiz Yazılımları; mevcut bilgisayar programlarıyla uyumlu çalışarak, işletmecilere verim ve karlılığın kapılarını açar, planlama ve kontrolde somut sonuçlar üretir. •Referanslar:Dedeman Hotels, İş Bankası Colossae Hotel Referanslarımız

79 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business SERVUS İNSAN KAYNAKLARI SEÇME VE YERLEŞTİRME •Konaklama ağırlama sektöründe kalifiye personel devinimi azaldığı ölçüde kurumsallığın yerleşmesi kolay olacaktır. SERVUS, Otelciliğe özel konular ile mülakat tekniklerini ağırlama ve konaklama sektöründe işe alımlarda uygular ve seçimlerini en doğru ve kalıcı personelde kullanır. Referanslar: •Yurtiçi: Büyükhanlı Kardeşler Turizm Yat. İnş. Ve Tic A.Ş, Excelsior Hotel, The Sofa Hotel, Simena, Barcelo Eresin Hotel, Holiday Inn Bursa, Sait Halim Paşa Yalısı, Pine Bay Kuşadası, Emperyal Otelcilik, Mövenpick İstanbul, Kaya Ramada Plaza, Kaya Belek, Hillside Ma Biche, Eyilik Grubu, Polat Renaissance, Kemer Golf and Country Club, Unit Turizm Yatırımları (Les Ottomans), İşmerkezleri Yönetim ve İşletim A.Ş, Sürmeli Hotel İstanbul, Alarko Grubu, Summer Garden, Alanya; Sunset Grill Bar, Belceğiz Turizm İşletmeleri (Ölüdeniz – Fethiye), Coliseum Acarkent, Ritz Carlton Istanbul, Elif A.Ş. Alanya,Kuyumcukent A.Ş, Türk kablo,BTA Airport Catering, Les Ottomans, Sürmeli Hotel •Yurt dışı: Supreme Food Services Dubai, Blue Lagoon Suriye, Mövenpick Dubai, Mövenpick Jeddah, Mövenpick Djerba Tunus, Mövenpick El Gouna Mısır, Mövenpick Madinah Suudi Arabistan, Mövenpick Yemen, La Residance des Cascades Soma Bay Mısır, Jasmine Court Hotel & Casino Girne Kıbrıs, Dotw Referanslarımız

80 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business •ÖZVARLIK YÖNETİMİ, DENETLEME, DEĞERLENDİRME •Referanslar: Ma Biche Hotel, Nurol Holding, Royal Resort Hotel, Colossae Thermal Hotel •SMS OUTSOURCED SATIŞ PAZARLAMA HİZMETLERİ •Referanslar: Kalyon Hotel, Simena Hotel •GİZLİ MÜŞTERİ ALIŞVERİŞİ HİZMETLERİ •Referanslar : BTA Airport Catering, Lares Hotel, Kalyon Hotel •Gizlilik anlaşmamız nedeniyle çalıştığımız diğer firmaları açıklayamıyoruz. Referanslarımız

81 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business...projelerimizden bazıları EĞİTİM PROJELERİ Açık Eğitimlerimiz Açık Eğitimlerimize katılan otellerin listesi: Hotel Dedeman Istanbul, Adapalas Termal, Akdoğan Hotel, Aksoy Group, Almira Hotels Bursa, Alp Paşa Hotel, Ameris Apart, Andriake Hotel,Anemon Otel, Angora Hotel, Antea Hotel, Atamer Otel, Ayçe Hotel, Aziyade Otel, Azka Hotel, Balta Hotel, Barut Hotels Acanthus, Barut Hotels Arum, Barut Hotels Hemera, Belconti Resort Hotel, Best Western Hotel Nena, Best Western Khan Hotel, Best Western Senator Hotel, Blue Bays Hotel, Blue House-Mavi Ev, Büyük Şahinler Oteli, Büyükyıldız Otel, Central Otel, Cesars Hotel, Ceylan Intercontinental, Champion Tatil Köyü, Chimaera Pansiyon, Club Altınceylan, Club Blue Waters, Club Boran Mare Beach, Club Mega Saray, Club Petunya, Club Phaselis Tatil Köyü, Club Turtel's Marco Polo, Conrad Istanbul, Crowne Plaza, Çelik Palas Oteli, Çınar Otel, Dedeman Antalya, Dedeman Turizm Yatırımları A.Ş., Elegance Otel, Erboy Hotel, Euro Plaza Hotel, Exelsior Hotel, Gelidonya Hotel, Gönlüferah Termal Hotel, Grace Hotel, Grand Faros Otel, Grand Inn Hotel, Grand Yavuz Hotel, Grida Village&Grida City,

82 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business •EĞİTİM PROJELERİ •Açık Eğitimlerimiz •Açık Eğitimlerimize katılan otellerin listesi: Guest Suites, Halikarnas, Hillside Beach Club, Holiday Inn Bursa, Hotel Anatolia Bursa, Hotel Arcadia Istanbul, Hotel Asarlık Beach, Hotel Asteria Side, Hotel Berkay, Hotel Çakır, Hotel Dilmen, Hotel Feronya, Hotel Gümbet, Hotel Istanbul Kervansaray, Hotel İpek Palas, Hotel Konak,Hotel Mercure Istanbul, Hotel Pisa, Hotel Saray Regency, Hotel Side Star, Hotel Sun Zeynep, Hotel Terrace, Hotel Yiğitalp, IC Hotels, Idyros Otel, İdaş Hotel, International Comfort Antbel, İzer Hotel, Kalemci Hotel, Kalyon Hotel, Kamelya World, Kaplan Paradise Hotel, Kaya Hotel Belek, Keban Hotel, Kent Otel, Kervansaray Hotel Bodrum, Kervansaray Termal Hotel, Konak Hotel, Kumburgaz Marin Princess Hotel, Laguna Otel, Le Jardin Resort Kemer, Marbas Hotel, Marina Hotels, Martı Hotels, Martı La Perla Otel, Martı Myra, Mavi Hotel, Mega Residence Hotel, Melas Resort Hotel &Melas Holiday Village, MİM Hotel, Mirage Park Resort Hotel, Monachus Hotel, Munamar Hotel, Otantik Club Hotel, Palm Beach Hotel, Parkım Palas, Pinus Hotel, Pirates Beach Club, Polat Renaissance Istanbul Hotel, Rasya Otel, Resort Dedeman Antalya, Richmond Istanbul, Ring Hotel, Riva Atlıbay, Riva Bella, Royal Resort Hotel, Seasıde Hotel, Senator Hotel, Seray Hotel, Sesin Hotel, Side Beach Hotel, Side Mare Hotel, Sidelya Tatil Köyü, Siesta Otel, Sumela Garden Hotel, Sunlight Hotel, Sunrise Hotel, Sunrise Queen Hotel, Sürmeli Otel Adana, Sürmeli Otel Ankara, Sürmeli Otel Efes, Sürmeli Otel İstanbul, Süzer Holding, Swissotel İstanbul, Taşhan Hotel, Tatbeach Golf Hotel, The Madison Hotel, Turquaz Apart, Turunç Otel, Türkiz Hotel Thalasso Center-Kemer, Unit Grup,Unsaphire Hotel, Villa Mar Otel, Wow Hotels Bodrum, Xanadu Resort Hotel, Yaşmak Sultan, Yeni Otel Saray, Yenişehir Palas, Yıldız Termal Hotel, Yılmaz Hotel, Yunus Otel...projelerimizden bazıları

83 Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business HEDEFLERİNİZİ BELİRLEMENİZ VE HEDEFLERİNİZE ULAŞABİLMENİZ İÇİN HER ZAMAN YANINIZDAYIZ. Teşekkür Ediyoruz.


"Empowering Profitability & Quality of Hospitality Business." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları