Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

TARİHÇE 1998 yılında Taksi Medya kuruldu. 28 Şubat 1998’de Trafik Kanunu çıktı. Kanunla beraber “Türkiye’de Yolcu Taşıyan Ticari Araçlarda Reklam Bulundurulması.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "TARİHÇE 1998 yılında Taksi Medya kuruldu. 28 Şubat 1998’de Trafik Kanunu çıktı. Kanunla beraber “Türkiye’de Yolcu Taşıyan Ticari Araçlarda Reklam Bulundurulması."— Sunum transkripti:

1

2 TARİHÇE 1998 yılında Taksi Medya kuruldu. 28 Şubat 1998’de Trafik Kanunu çıktı. Kanunla beraber “Türkiye’de Yolcu Taşıyan Ticari Araçlarda Reklam Bulundurulması Esas ve Usulleri” yönetmeliği uygulamaya konuldu. Taksi Medya tarafından, Londra ve New York uygulamaları ile ilgili yönetmelikleri İçişleri Bakanlığı Mevzuat Dairesi’ne sunuldu.

3 TİCARİ ARAÇ REKLAM İZİN BELGESİ

4

5 MİNİMUM ARAÇ SATIŞI Otobüslerde minimum 10 araç Servis araçları ve sarı dolmuşlarda minimum 20 araç Taksilerde minimum 30 araç

6 TAKSİ MEDYA ULUSLARARASI ORTAKLIKLARI Uluslararası Know-How işbirliği Taxi Media Co. / Londra Vango / New York

7 TOFAŞ STRATEJİK ORTAKLIĞI Fiat Doblo satış ortaklığı % 150 satış artışı

8 BASIN HABERLERİNDEN TAKSİ MEDYA

9 TURİZM BAKANLIĞI TEŞEKKÜR

10 TURİZM BAKANLIĞI TEŞEKKÜR HABERLERİ

11

12 ARAŞTIRMA / ERİŞİM SEKTÖRÜN İLK ETKİNLİK ARAŞTIRMASI ABRAM SIMOFF - Sektörde ilk etkinlik çalışması olan Abram Simoff araştırmasına göre New York’da bir taksi 40.000 izleyici tarafından görülmüştür. Bu çalışmada tekrar görmeler (Repeat Exposures) ve araç içerisinde şoför ve yolcuların görmeleri (Riding Transportation) dahil edilmiştir. New York Manhattan’dan seçili bir bölgede trafik mühendisi tarafından gerçekleştirilen bu çalışmada etkinliğin İstanbul şehrimizde çok daha yüksek oranda olacağı aşikardır. Zira New York şehrinde 5-6 milyon kişi ulaşımını metro ile yer altından gerçekleştirirken, İstanbul ilimizde bu sayı 175.000 olarak kalmıştır. New York’da 40.000 olan bir aracın günlük erişim sayısının İstanbul ilimizde 70.000 olduğu bilinmektedir.

13 TAKSİ MEDYA MOBİL MEDYA IŞIKLI UYGULAMALAR AKILLI TAKSİ NEBULAA MECRALARIMIZ NOT : İlgilendiğiniz mecra yazısına tıklayarak devam edebilirsiniz.

14 AKILLI TAKSİ GENEL TANITIM SPONSORLUK ŞARTLARI MOBİL TV

15

16 Projenin Adı: AKILLI TAKSİ YÖNETİM SİSTEMİ Projenin Kurucuları: Teknobil, Mobil Medya Projenin Amacı: Proje birden fazla amaca hizmet vermektedir. Bu amaçları dört kategoride incelemek gerekir; 1. Sosyal sorumluluk bilinci 2. Taksi esnafına yönelik kazandırımlar 3. Reklâm mecrası oluşturulması 4. Promosyon ve satış kanalı oluşturulması Projenin Süresi: 4 ay Projenin Hedefi: 1. etapta İstanbul’da 2.000 taksi

17 Taksicilere yönelik gasp ve kaçırma olaylarında, gizli alarm düğmesi sayesinde, kaçırılan aracın emniyet birimlerince takip edilip bulunması sağlanacaktır. Sistemin taksicilere sunduğu GPS tabanlı konum izleme işlevi ve imdat butonu vasıtası ile hırsızlık, gasp ve yaralama olaylarının azalması hedeflenmektedir.

18 AKILLI TAKSİ Modern ve güvenli taksi hizmeti kapsamında, cep telefonunuzdan aradığınızda sisteme dâhil olan en yakınınızdaki boş aracın derhal size yönlendirilmesi ile teknolojik altyapı ayrıcalığını yaşayacaksınız. Akıllı Taksi Sistemi’nin kaçan aracı veya suçluyu emniyet birimlerine bildirmesi sonucu, olay mahalli merkezli 1 km 2 ’lik alan içerisindeki taksi ekranlarına bilgi geçilerek destek ve irtibat istenilebilecektir. Akıllı Taksi yolcuları kazalara karşı sigortalı yolculuk yapacaklardır.

19 İstanbul’un yoğun trafiğinde, uçağa veya hastaneye zamanında yetişmenin azami önemli olduğu durumlarda, 2000’den fazla taksiden gelen sinyaller sayesinde, ulaşım için akıcı trafik güzergâhları navigasyon sistemiyle görülebilecektir.

20 Navigasyon cihazları, yol bulmakta zorluk çeken şoförlerin imdadına yetişecektir. Durak taksileri müşterilerini uzak bir bölgeye bırakıp dönerken, sistemi arayan yeni müşteriye ulaşabilecekler.

21 Taksiler, sistemin ses desteği sayesinde birbirleriyle ve durakları ile iletişim kurma imkânına sahip olacaklar. Akıllı Taksi sistemine destek veren birçok firma, şoförlerin kaza durumunda sahip olmadıkları çekici ve ambulans hizmeti gibi ücretsiz imkânlardan yararlanabileceklerdir.

22 Akıllı Taksi Yönetim Sisteminde Kullanılacak Olan Mobil Cihazlar  SVTS - GPS Pro Araç Kiti  2 Adet Alarm Düğmesi  Araç Telefon Handseti  Head-Rest LCD Ekran  Multimedya Sistemi  Navigasyon Birimi AKILLI TAKSİ

23 Akıllı Taksilerin Bölgesel Dağılımı 2000100 % 100TOPLAM 30015% 15C BÖLGESİ 30030% 30B BÖLGESİ 80040% 40A BÖLGESİ 30015% 15PREMIUM 2000’LİK NETWORK 100’LÜK NETWORK ARAÇ SAYILARI YÜZDELİK PAYLAŞIM BÖLGELER A Bölgesi: Sarıyer, Levent, Ulus, Şişli, Mecidiyeköy, Taksim B Bölgesi: Bağdat Caddesi, Çamlıca, Altunizade, Fenerbahçe C Bölgesi: Bakırköy, Florya, Ataköy, Zeytinburnu Premium: Yeşilköy Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanları, 5 Yıldızlı Oteller ve Prestijli Alışveriş Merkezleri

24 AKILLI TAKSİ Akıllı Taksi Yönetim Sistemi Proje İşleyiş Diyagramı Acil Durum Taksici gasp vb. olayda gizli alarm butonuna basar. 1 Aracın konumu ve diğer bilgileri Polis Merkezi’ne iletilir. Araç canlı olarak takip edilerek can güvenliği sağlanır. 34 Taksicinin aracındaki kameradan saldırganın fotosu alınır (opsiyonel). 2

25 AKILLI TAKSİ Akıllı Taksi Yönetim Sistemi Proje İşleyiş Diyagramı Taksi Çağırma Dijital haritalar üzerinden en yakın uygun taksi bulunarak taksiciyle irtibata geçilir. Müşteri internet veya telefonla taksi talebinde bulunur. Müşterinin adresi taksiciye bildirilir. Taksici müşteriyi alacağını teyit eder. 1 2 3 4 5 Müşteriye hangi taksinin ne zaman kendisini alacağı bildirilir.

26 AKILLI TAKSİ Akıllı Taksi Yönetim Sistemi Proje İşleyiş Diyagramı Navigasyon Birimi Kullanımı Müşteri Konumu Optimum Güzergah Görev Cevapları Cevap Tuşları Görev Cevapları Müşteri Konumu

27 AKILLI TAKSİ

28 Proje Sponsorluk Hakları : Ana Sponsorluk Araç dışı giydirmeleri ile açık havada etkin görünürlük sağlanacaktır.  A Araç dışı sponsorların tabelalarında firma isim ve logoları yer alacaktır.  K Koltuk ceplerinde; film, insert, broşür, ürün tanıtım katalogları bulundurulacak ve ayrıca tüketicilere denemelerini, izlenimlerini ve görüşlerini aktarıp, doldurabilecekleri anket formları bırakılabilecektir. Bu araçlar sponsor firmaların isimleri ile adlandırılacaktır. Örneğin; Akıllı TURKCELL TAKSİ  Mobil yayınlar için özel olarak ana sponsor fiyatından yararlanma hakkı tanınacaktır.  Araç içinde, proje sponsorları için verilen gümüş plakette sponsor firmanın isim ve amblemi yer alacaktır.

29 AKILLI TAKSİ  Ana sponsorluk firmaları öncelikli olarak aşağıdaki sektörlerden oluşmaktadır.  Otomotiv Sektörü  İletişim Sektörü  Bankacılık Sektörü  Sigortacılık Sektörü  Akaryakıt Sektörü  Medya Sektörü  Mobil yayınlar için, özel olarak co-sponsor fiyatından yaralanma hakkı tanınacaktır.  Araç dışı sponsorların tabelalarında firma isim ve logoları yer alacaktır. Proje Sponsorluk Hakları : Co-Sponsorluk Koltuk ceplerinde; film, insert, broşür, ürün tanıtım katalogları bulundurulacak ve ayrıca tüketicilere denemelerini, izlenimlerini ve görüşlerini aktarıp, doldurabilecekleri anket formları bırakılabilecektir.  Araç içinde, proje sponsorları için verilen gümüş plakette sponsor firmanın isim ve amblemi yer alacaktır.

30 AKILLI TAKSİ  Ücretlendirmede, özel sponsor fiyatı uygulanacaktır.  2000 araca ulaşma süresi tahmini olarak 4 ay olarak hedeflenmektedir.  Akıllı Taksi adeti 500 araca ulaştığında yayın başlatılacaktır.

31 AKILLI TAKSİ Birinci etapta haftalık değişecek olan yayın içeriğindeki konular;  M oda,  S por,  E konomi,  S ağlık, iyaset,  A stronomi,  D ünya haberleri  M agazin derlemelerinden oluşacaktır. Yayınlar; taksi şoförünün sürüş dikkatini bozmamak amacıyla sesli olarak değil, alt yazı geçişi şeklinde yapılacaktır. Yayınlar, Fox TV veya SKY Türk tarafından hazırlanıp 5 dakikalık frekanslardan oluşacaktır. 5 dakikalık frekansın % 50’si içerik, % 50’si 10 saniyelik reklâm spotlarından oluşmaktadır.

32 AKILLI TAKSİ Akıllı Taksi 1. Etap Tüketici Erişimi Erişim çalışmasında aşağıdaki yapılmış olup, varsayımlar en düşük oranlardan seçilmiştir.  Yayın frekans süresi = 5 dakika  Frekans ve reklâm süreleri = 150 saniye  Reklâm spot süreleri = 6 saniye veya 10 saniye  Taksi yolcu alma frekansı (max) = 30/gün  Ortalama taksi yolcu sayısı = 2 kişi  Taksi günlük yolcu sayısı = 60 kişi  Ortalama taksi seyahat süresi = 30 dakika  Yolcu seyahati frekans gösterim sayısı = 6 spot 2000 taksi ortalama 60 kişiden günde toplam 120.000 yolcuya 30 dakikalık seyahat süresince ulaşmaktadır. Bu sayı aylık hesaplandığında 3.6 milyon kişi erişimine ulaşmaktadır. Günlük ziyaretçi sayısının alışveriş merkezlerinde (Carrefour, Migros gibi) 50.000 - 60.000 olması; İstanbul Metro’sunun günlük 175.000 kişi olması dikkate alınırsa, ulaşılan kişi sayısı ve etkinliği daha iyi anlaşılacaktır. Diğer ekranların tersine mobil yayınlarda yolcular içerisinde ilgilenebilecekleri fazla başka konu olmadığından (captivated) reklâm algılama oranı çok daha yüksek olacaktır.

33 NEBULAA GENEL TANITIM İÇERİK (OYUN) ÖRNEKLERİ SİSTEM İŞLEYİŞİ

34 • nebulaa! cep telefonu oyun kartıdır. • Sade, kolay ve kullanışlı bir sistemdir. • Cep telefonuyla wap sitesi üzerinden data transferi esasına dayanır. • Oyunları ‘premium’ denen yüksek kalite oyunlardır. • Şifreler taklit edilemeyecek ve kırılamayacak şekilde düzenlenmiştir. • Oyunlar bir kez telefona yüklendikten sonra kullanıcı dilediği kadar oynayabilir. • Oyunlar oynanırken kullanıcıdan bir bedel alınmaz. • nebulaa! promosyona yatkın bir üründür.

35 NEBULAA • nebulaa! tasarımı, içeriği, ürün ve hizmet şekli promosyona uygun hale getirilebilir. • Şifre, seri numarası ve yükleme bilgilerinin olduğu; ana kart ölçüleri 5,5 x 8,5 cm, taşıyıcı kart ölçüleri ise 10 x 12 cm’dir. • nebulaa! oyunları oynayanlar, bölgesel olarak ve cep telefonu numara detaylarıyla müşteriye raporlanmaktadır. • nebulaa! kart tasarımı ürünlere özel olarak tasarlanmaktadır. • Gerek boyut gerek tasarım açısından dikkat çekicidir. • Koleksiyon amaçlı kullanıma uygundur. • Özel ürünler için tasarım yeniden düzenlenebilir.

36 NEBULAA

37

38

39

40

41 TAKSİ MEDYA FIAT DOBLO NETWORK FIAT ALBEA NETWORK KOLTUK BAŞLIĞI GİYDİRME KURUÇEŞME KANOPİ PLAZMA KANOPİ 3D KANOPİ DEKUPE KANOPİ STANDART (NEW YORK USULÜ) KANOPİ NOT : İlgilendiğiniz mecra yazısına tıklayarak devam edebilirsiniz.

42 FIAT DOBLO

43

44

45 FIAT ALBEA

46 KOLTUK BAŞLIĞI GİYDİRME

47 KURUÇEŞME KANOPİ

48 PLAZMA KANOPİ

49 3D KANOPİ

50 DEKUPE KANOPİ

51 STANDART KANOPİ

52 MOBİL MEDYA SARI DOLMUŞ HATLI MİNİBÜS ÖZEL HALK OTOBÜSÜ (TEK KATLI / ÇİFT KATLI) OTOBÜS SUPERBACK PERSONEL SERVİSİ OKUL SERVİSİ YÜRÜYEN BİLBOARD MEGAVİZYON / MVM (GEZİCİ DEV EKRAN) YEREL MEDYA PAKETİ ŞEHİRLERARASI KAMYON TAKA MEDYA (YÜZEN BİLBOARD) NOT : İlgilendiğiniz mecra yazısına tıklayarak devam edebilirsiniz.

53 SARI DOLMUŞ

54 Tam Kaplama Parçalı Kaplama

55 SARI DOLMUŞ Kaplama Reflekte Kaplama Kaplama One Way-Vision Kaplama

56 SARI DOLMUŞ

57

58

59

60

61

62

63

64 SARI DOLMUŞ GÜZERGAHLARI

65 HATLI MİNİBÜS

66

67 ÖZEL HALK OTOBÜSLERİ ( TEK KATLI ve SUPERBACK )

68 ÖZEL HALK OTOBÜSLERİ ( ÇİFT KATLI )

69

70 PERSONEL SERVİSİ

71 OKUL SERVİSİ

72

73

74

75 YÜRÜYEN BİLBOARD

76 MEGAVİZYON ( MVM ) GEZİCİ DEV EKRAN

77

78

79

80

81

82 GERİLLA AKTİVİTELERİ LUNA

83 GERİLLA AKTİVİTELERİ STARBUCKS

84 GERİLLA AKTİVİTELERİ ADİDAS

85 GERİLLA AKTİVİTELERİ ADİDAS ABDİ İPEKÇİ

86 GERİLLA AKTİVİTELERİ ADİDAS CADDEBOSTAN BAĞDAT CADDESİ

87 YEREL MEDYA PAKETİ Markanızı; ülkemizin farklı şehirlerinde, 30 farklı araç üzerinde kullanarak gezdirebilirsiniz.

88

89 ŞEHİRLERARASI KAMYON

90

91 TAKA MEDYA ( YÜZEN BİLBOARD )

92

93 IŞIKLI FOLYO

94

95

96

97

98

99

100

101

102 KREATİF GÖRSELLER

103

104

105

106

107

108

109

110

111

112 GÜVENLİK YOLCULARIMIZ VE ŞOFÖRLERİMİZ SİGORTALIDIR.

113 REFERANSLARIMIZ

114 TEŞEKKÜRLER Fulyabayırı Sokak 11/1 Mecidiyeköy/İSTANBUL Tel: 0212 212 82 80Fax: 0212 212 82 81 info@taksimedya.com reklam@taksimedya.com www. taksimedya.com


"TARİHÇE 1998 yılında Taksi Medya kuruldu. 28 Şubat 1998’de Trafik Kanunu çıktı. Kanunla beraber “Türkiye’de Yolcu Taşıyan Ticari Araçlarda Reklam Bulundurulması." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları