Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

ÖĞRETİM ÜYESİ BİLGİLENDİRME SUNUMU. Sisteme giriş için gereken ayarlar • Internet Explorer versiyonunun 9.0 veya üzeri olması önerilir. • Yazılımda zaman.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "ÖĞRETİM ÜYESİ BİLGİLENDİRME SUNUMU. Sisteme giriş için gereken ayarlar • Internet Explorer versiyonunun 9.0 veya üzeri olması önerilir. • Yazılımda zaman."— Sunum transkripti:

1 ÖĞRETİM ÜYESİ BİLGİLENDİRME SUNUMU

2 Sisteme giriş için gereken ayarlar • Internet Explorer versiyonunun 9.0 veya üzeri olması önerilir. • Yazılımda zaman zaman güncellemeler yapıldığı için Internet Explorer’da aşağıdaki ayarların yapılması gereklidir. • Internet Options – Browsing History – Settings bölümünden Check Newer Versions altında Every time I visit the page seçeneği işaretli olmalıdır.

3 ÖĞRENCİ İŞLERİ SİSTEMİNE GİRİŞ Sisteme giriş adresi ‘ dir. Sisteme giriş yapılabilmesi için Giriş tuşuna basıldığında açılan penceredeki Öğretim Üyesi alanının karşısına Emekli Sicil Numarası yazılmalıdır. Öğrenci işlerinden teslim aldığınız yeni şifrenizi, sisteme ilk defa girişiniz esnasında değiştirmenizi öneririz.http://akademik.gyte.edu.tr

4 BİLGİLERİM

5 DANIŞMANI OLDUĞUM ÖĞRENCİLER Giriş yaptıktan sonra “Öğrenci” menüsü altında yer alan “Danışmanı Olduğum” seçildiğinde Danışmanlık yapılacak öğrencilerin listesine, iletişim bilgilerine ve transkriptlerine ulaşabilir. Öğrencilerin derslerine onay vermek için “Kayıt Onay” seçilmelidir. Danışmanınca o dönem alacağı dersler onaylanmayan öğrencinin dönem kaydı yapılmamış olacaktır. Her yarıyıl Yönetim Kurulunca belirlenen tarihlerde kayıtlarını yenilemek zorundadır. İlan edilen tarihlerde kayıtlarını yenileyemeyen öğrenciler, kayıt bitim tarihinden sonraki bir hafta içerisinde gecikmeli kayıt yaptırır. Gecikmeli kayıt haftasının sonuna kadar ders kaydı yaptırmamışsa o dönem için “Kayıt yenilemedi” durumuna düşer. Öğrencinin danışmanı ile irtibat halinde olması lehine olacaktır.

6 SAYIN ÖĞRETİM ELEMANI SINIF LİSTELERİ İÇİN AŞAĞIDAKİ ADIMLARI İZLEYEBİLİRSİNİZ

7 SAYFAYA GİRİŞ Sayfanıza giriş yaptıktan sonra Ders menüsü altında Verdiğim Dersler seçilir.

8 VERİLEN DERS LİSTESİ Bu bölümde verdiğiniz tüm dersler ekrana gelir. Öğretim yılı ve dönemi bazında dersler ayrı gruplar halinde görüntülenmektedir.

9 DERSE KAYITLI ÖĞRENCİLER Dersi seçip Sınıf Listesi tıklandığında derse kayıtlı tüm öğrenciler ekrana gelir. Liste PDF/Excel formatında alınabilir.

10 SINIF LİSTESİ

11 ÖĞRENCİ HAKKINDA BİLGİ ALABİLME Öğrenci Bilgileri butonuna tıklandığında öğrenci ile ilgili genel/tarihçe bilgileri gelir. Ayrıca transkript sekmesi tıklandığında öğrencinin notları ekrana gelir.

12 SINIF LİSTESİ Sınıf Listesi istendiğinde derse devam etmesi gereken öğrenciler ve bu öğrencilerin dersi tekrarı ile ilgili bilgiler yer almaktadır.

13 DEVAM LİSTESİ

14 Devam Listesi istendiğinde öğrencilerin bilgileri ve tarih eklenebilecek bir liste ekrana gelir.

15 DERS PROGRAMI Haftalık Ders Programı sistemde öğrenci işleri tarafından işlendiyse, öğretim üyesine ait olan ders programı görüntülenir.

16 ÖĞRENCİ ARAMA Üniversitedeki kayıtlı bulunan tüm öğrencilerin bilgileri, fakülte, bölüm, sınıf bazlı görüntülenebilir.

17 ÖĞRENCİ ARAMA ÖĞRENCİ BİLGİLERİ

18 ÖĞRENCİ ARAMA - TRANSKRİPT

19 MESAJLAŞMA – gelen mesajlar

20 MESAJLAŞMA – gönderilen mesajlar

21 YENİ MESAJ GÖNDERME Öğretim Üyesi, danışmanlık yaptığı öğrenciler/diğer öğrenciler ile sistem üzerinden mesajlaşabilir.

22 YENİ MESAJ GÖNDERME


"ÖĞRETİM ÜYESİ BİLGİLENDİRME SUNUMU. Sisteme giriş için gereken ayarlar • Internet Explorer versiyonunun 9.0 veya üzeri olması önerilir. • Yazılımda zaman." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları