Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

2011-2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI DERS SEÇİM İŞLEMİ VE KAYIT YENİLEME HAKKINDA AÇIKLAYICI BİLGİLER ISPARTA-2011.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "2011-2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI DERS SEÇİM İŞLEMİ VE KAYIT YENİLEME HAKKINDA AÇIKLAYICI BİLGİLER ISPARTA-2011."— Sunum transkripti:

1 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI DERS SEÇİM İŞLEMİ VE KAYIT YENİLEME HAKKINDA AÇIKLAYICI BİLGİLER ISPARTA-2011

2 KİMLERİ KAPSAR? Ders seçim ve kayıt yenileme işlemi ara sınıf öğrencilerini (2,3,4,5,6. sınıflar) kapsamaktadır. Birinci sınıf öğrencilerinin (geçen yıl hazırlık eğitimi alarak bu yıl 1. sınıfa geçenler dahil) ders seçim işlemi yapmalarına gerek yoktur, bu durumdaki öğrencilerin dersleri bilgi sistemi tarafından otomatik olarak atanacaktır. Hazırlıktan birinci sınıfa geçen öğrencilerimizin öğrenci katkı payı/öğrenim ücreti miktarını herhangi bir ildeki herhangi bir Halk Bankası şubesine öğrenci numarasını bildirerek yatırması gerekmektedir.

3 adresinden Öğrenci Numaranızı ve Şifrenizi girerek Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yapınız.

4 Sisteme giriş yaptıktan sonra Kayıt Yenileme menüsüne tıklayınız.

5 Ders seçimi esnasında öncelikle alt yarıyıllardan başarısız, devamsız olduğunuz ya da hiç almadığınız dersleri seçiniz. Alt yarıyıllardan almanız gerekli olan dersler kırmızı başlık altında listelenmiştir. Bu dersleri mutlaka seçmeniz gerekmektedir. Almanız gereken dönem dersleriniz ise turuncu başlık altında listelenmiştir. Üst yarıyıldan ders seçmek isteyen öğrencilerin GNO’sunun en az 2,50 olması ve alt yarıyıllardan başarısız dersinin olmaması gerekmektedir. Bu durumdaki öğrenciler dönem ders yükünün 1,5 katını aşmayacak şekilde ders seçebilirler. Genel not ortalamanız 1,80’in altındaysa seçebileceğiniz dersler 30 AKTS’yi geçemez. Genel not ortalamanız 1,80 ve üzerindeyse dönem ders yükünün 1,5 katını aşmayacak şekilde ders seçebilirsiniz.

6 Ders seçimi için almak istediğiniz derslerin yanındaki kutucukları işaretlemeniz gerekmektedir.

7 Almak istediğiniz derslerin yanındaki kutucukları işaretledikten sonra sayfanın alt kısmında yer alan “Seçili Dersleri Ekle” butonuna basınız.

8 Seçmiş olduğunuz tüm dersler dersler mavi başlık altında listelenmiştir.
Seçmiş olduğunuz derslerin toplam AKTS’si mavi başlıklı listenin altında belirtilmiştir.

9 Seçtiğiniz dersleri kontrol ettikten sonra “Ders Kaydını Tamamla” butonuna basmanız gerekmektedir.

10 Öğrencinin Halk Bankasına yatırması gereken katkı payı/öğrenim ücreti ve kredi başına katkı payı/öğrenim ücreti seçilen derslerin üst kısmında belirtilmiştir. Seçmiş olduğunuz dersler listesinde bir dersi kaçıncı kez aldığınız “Hakediş” başlığı altında listelenmektedir. Öğrenci bir dersi üçüncü veya daha fazla kez tekrar ediyorsa katkı payı/öğrenim ücretinin yanı sıra kredi başına katkı payı/öğrenim ücreti de öder. Öğrenci dersi 3. kez tekrar ediyorsa kredi başına katkı payı/öğrenim ücretinin 1,5 katı, 4. kez tekrar ediyorsa kredi başına katkı payı/öğrenim ücretinin 2 katı, 5. veya daha fazla kez tekrar ediyorsa kredi başına katkı payı/öğrenim ücretinin 4 katı ücret öder.

11 Azami öğrenim süresini (önlisans 4 yıl, lisans 7 yıl, diş hekimliği 8 yıl, tıp 9 yıl) aşan öğrenciler ise; dersi ilk kez alıyorlarsa kredi başına katkı payı/öğrenim ücretini, dersi 2. kez tekrar ediyorsa kredi başına katkı payı/öğrenim ücretinin 2 katını, dersi 3. kez tekrar ediyorsa kredi başına katkı payı/öğrenim ücretinin 3 katını, dersi 4. ya da daha fazla kez tekrar ediyorsa kredi başına katkı payı/öğrenim ücretinin 4 katını öderler.

12 “Ders Kaydını Tamamla” butonuna tıklandıktan sonra Rapor Al butonu tıklanmalıdır.

13 Açılan raporda belirtilen ödenmesi gereken toplam borç miktarı yer almakta olup,KAYIT YENİLEME İŞLEMİNİN TAMAMLANMASI İÇİN bu miktarın MUTLAKA her hangi bir Halk Bankası şubesine yatırılması gerekmektedir. Öğrenim ücreti/ katkı payını yatırmayan öğrencinin ismi DERS YOKLAMA LİSTELERİNDE çıkmaz. Rapordan iki nüsha çıktı alınarak bir nüshasının öğrenci tarafından saklanması (Dönem içerisinde herhangi bir problem çıktığında DERS KAYIT RAPORU delil niteliği taşıyacaktır.), diğer nüshasının 30 Eylül 2011 tarihi mesai bitimine kadar birim öğrenci işlerine teslim edilmesi gerekmektedir. Ders seçim işlemlerinde DANIŞMAN ONAYI kaldırılmış, olup ÖĞRENCİ ders seçim işlemlerinin tümünden kendisi SORUMLUDUR.

14 Erasmus ve Farabi değişim programı kapsamında üniversitemiz dışında öğrenim görecek öğrencilerimizin her hangi bir Halk Bankası şubesine giderek öğrenci numarasını bildirmek suretiyle katkı payı/öğrenim ücretini yatırmaları yeterlidir. Bu durumdaki öğrencilerimizin ders seçim işlemi yapmalarına gerek yoktur.

15 Çift anadal ve yandal ders seçim işlemleri 19-23 Eylül 2011 tarihleri arasında yapılacaktır.

16 2010 DGS ile Üniversitemize yerleştirilen ve geçtiğimiz yıl paket programda yer alan dersleri alan öğrencilerimizin her hangi bir Halk Bankası şubesine giderek öğrenci numarasını bildirmek suretiyle katkı payı/öğrenim ücretini yatırmaları gereklidir. Bu durumdaki öğrencilerimizin ders kaydı bölüm intibak komisyonu kararı doğrultusunda birim öğrenci işleri tarafından yapılacaktır.

17 Öğrenci ders seçimi ve kayıt yenileme işleminin tamamından kendisi sorumludur.
Eğitim-Öğretim yılından itibaren danışman onayı kaldırılmıştır.

18 Ders seçimi ile ilgili problemleriniz için:
Uzman A.Hayrettin TUNCAY Gökhan BALLI


"2011-2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI DERS SEÇİM İŞLEMİ VE KAYIT YENİLEME HAKKINDA AÇIKLAYICI BİLGİLER ISPARTA-2011." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları